Gestopt met lezen bij 'Turkse journalist'quote:Op maandag 10 juli 2023 11:03 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Deel dan ook ff een link:
https://www.fcupdate.nl/v(...)t-contractontbinding
Oh zo ver kwam ik niet eens. Websites die automatisch filmpjes met geluid afspelen klik ik meteen weg.quote:Op maandag 10 juli 2023 11:24 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Gestopt met lezen bij 'Turkse journalist'
Het is daar altijd lek als een mandje, dus als Tadic daadwerkelijk is aangeboden aan Besiktas, dan geloof ik meteen dat 'Turkse journalist' dat weet.quote:Op maandag 10 juli 2023 11:24 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Gestopt met lezen bij 'Turkse journalist'
Geluid afspelen standaard uitzetten in je browser, makkie klap.quote:Op maandag 10 juli 2023 11:26 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Oh zo ver kwam ik niet eens. Websites die automatisch filmpjes met geluid afspelen klik ik meteen weg.
Daarom gebruik ik Brave als browserquote:Op maandag 10 juli 2023 11:26 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Oh zo ver kwam ik niet eens. Websites die automatisch filmpjes met geluid afspelen klik ik meteen weg.
Wat is je plan met mij trainer?quote:Op maandag 10 juli 2023 11:36 schreef Mani89 het volgende:
Ik vermoed dat alle transferonderhandelingen momenteel eindigen bij "oh en Maurice Steijn is onze nieuwe trainer".
Eerder bij "we spelen geen Champions League dit jaar".quote:Op maandag 10 juli 2023 11:36 schreef Mani89 het volgende:
Ik vermoed dat alle transferonderhandelingen momenteel eindigen bij "oh en Maurice Steijn is onze nieuwe trainer".
quote:Op maandag 10 juli 2023 11:03 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Deel dan ook ff een link:
https://www.fcupdate.nl/v(...)t-contractontbinding
Was al een paar dagen bekend en ik dacht dat iedereen het hier wel wist, excuusquote:
Ik lees eigenlijk nooit iets van sites als voetbalzone of fcupdate.quote:Op maandag 10 juli 2023 13:27 schreef Houniet het volgende:
[..]
[..]
Was al een paar dagen bekend en ik dacht dat iedereen het hier wel wist, excuus.
Dat is eigenlijk altijd het bestequote:Op maandag 10 juli 2023 13:54 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik lees eigenlijk nooit iets van sites als voetbalzone of fcupdate.
Geen pushmelding gehad. Dit breaking nieuws wordt gewoon ondergesneeuwd door Rutte.quote:Op maandag 10 juli 2023 14:19 schreef freaky40 het volgende:
Breaking: Kale en Kokkie zijn vanmiddag al terug van zomerstop.
Dat is behoorlijk vroeg, dacht pas na de eerste wedstrijd van het nieuwe seizoen, maar de mannen hebben er zin in.
Ajax trapt oefencampagne af met gelijkspel. Ajax is de voorbereiding op het nieuwe seizoen begonnen met een 2-2-gelijkspel tegen FC Den Bosch.quote:Op maandag 10 juli 2023 14:19 schreef freaky40 het volgende:
Breaking: Kale en Kokkie zijn vanmiddag al terug van zomerstop.
Dat is behoorlijk vroeg, dacht pas na de eerste wedstrijd van het nieuwe seizoen, maar de mannen hebben er zin in.
Veel belangrijker dit.quote:Op maandag 10 juli 2023 14:28 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Geen pushmelding gehad. Dit breaking nieuws wordt gewoon ondergesneeuwd door Rutte.
Je post hier sinds afgelopen seizoen ineens wel heel veel, ben je je daarvan bewust?quote:Op maandag 10 juli 2023 14:28 schreef Caland het volgende:
Kale en Kokkie genot
Toch veruit de beste calimeroshow die er te vinden is op de interwebs.
Met name door dit soort reacties eigenlijkquote:Op maandag 10 juli 2023 14:51 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Je post hier sinds afgelopen seizoen ineens wel heel veel, ben je je daarvan bewust?
door is voor denk ik.quote:Op maandag 10 juli 2023 14:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Met name door dit soort reacties eigenlijk
Heeft me nog een ban proberen aan te smeren als Calimero, en ging in FB huilen.quote:
Zo lang dronken als hij ben jij nog nooit geweest.quote:Op maandag 10 juli 2023 16:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heeft me nog een ban proberen aan te smeren als Calimero, en ging in FB huilen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |