Dan schijnt Rutte de stekker er uit te gaan trekkenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 01:46 schreef capricia het volgende:
Als ze er niet uitkomen, blijft alles zoals het is?
Dat zou kunnen. Maar is voor mij nogal de vraag.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 01:47 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dan schijnt Rutte de stekker er uit te gaan trekken
Is er een deadline, eigenlijk?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 01:54 schreef Jason22 het volgende:
Als ik Hugo zo hoor, gaan ze er morgen gewoon uitkomen. Zeker omdat het overleg verder gaat na de ministerraad (en daarin dus (nog) niet zullen stemmen).
Niemand geeft een inhoudelijke reactie en hij komt even een tussenstand geven hoor. Typerend.quote:
Nieuwe bestuurscultuur!quote:Op vrijdag 7 juli 2023 01:55 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Niemand geeft een inhoudelijke reactie en hij komt even een tussenstand geven hoor. Typerend.
Lijkt er wel op ja.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 01:54 schreef Jason22 het volgende:
Als ik Hugo zo hoor, gaan ze er morgen gewoon uitkomen. Zeker omdat het overleg verder gaat na de ministerraad (en daarin dus (nog) niet zullen stemmen).
Morgen als in 'vandaag'?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 01:56 schreef trein2000 het volgende:
[..]
De VVD schijnt die op morgen gesteld te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |