abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 juli 2023 @ 17:57:03 #276
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_209813575
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 17:29 schreef Slayage het volgende:

Ik vermoed dat dit ook is afgestemd met de Russen, want de deal was dat deze mannen in Turkije zouden blijven tot het einde van de oorlog. Als Erdogan zonder afstemming met de Russen hen zou toestaan om naar oekrine te zou dat Erdogans leverage ondermijnen.
Want wint rus, door Azov soldaten te laten gaan? Dat ondermijnt hun hele "denazificeren" narratief.

Waarom zou Erdo zelfs iets op tafel leggen, als ruil om die gasten te laten gaan?

Begrijp me niet verkeerd; in dit conflict speelt hij een fantastische rol, vind ik, maar zo'n grote humanist is het natuurlijk ook weer niet. Ik geloof voor geen seconde dat hij zelfs iets wezenlijks zou geven in ruil voor de vrijheid van die mensen.

Dus ik denk dat dit redelijk duidelijk wijst naar een dikke vinger richting putin.
  zaterdag 8 juli 2023 @ 18:00:14 #278
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_209813612
twitter
pi_209813615
twitter
pi_209813624
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 17:57 schreef ExTec het volgende:

[..]
Want wint rus, door Azov soldaten te laten gaan? Dat ondermijnt hun hele "denazificeren" narratief.

Waarom zou Erdo zelfs iets op tafel leggen, als ruil om die gasten te laten gaan?

Begrijp me niet verkeerd; in dit conflict speelt hij een fantastische rol, vind ik, maar zo'n grote humanist is het natuurlijk ook weer niet. Ik geloof voor geen seconde dat hij zelfs iets wezenlijks zou geven in ruil voor de vrijheid van die mensen.

Dus ik denk dat dit redelijk duidelijk wijst naar een dikke vinger richting putin.
Komende maand komt Putin naar Turkije. Misschien komt daar ook weer een verrassing en zullen we weten hoe het echt zit met deze move van de vrijlating.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_209813632
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 8 juli 2023 @ 18:02:30 #282
6484 ExTec
pi_209813645
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 18:01 schreef Slayage het volgende:
Komende maand komt Putin naar Turkije.
Een van z'n dubbelgangers? ;)

Ik geloof geen seconde dat hij echt gaat.
pi_209813710
quote:
12s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 18:02 schreef ExTec het volgende:

[..]

Erdoğan zit nu al in quarantaine om Poetin te kunnen ontvangen.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zaterdag 8 juli 2023 @ 18:07:17 #284
168739 Red_85
'echt wel'
pi_209813722
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 17:36 schreef Slayage het volgende:
Though it is possible they blew up a TOS-1A, it’s more likely this was an anti-mine device, like UR-77, which has this type of blast.

[ twitter ]
Wat een klap weer.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_209813743
quote:
12s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 18:02 schreef ExTec het volgende:

[..]

Ik denk dat Erdogan ondertussen wel doorheeft wie zijn echte bromance is.

Het zou me niet verbazen dat Erdogan met een verhaal komt dat Rusland en Turkije ergens samen in gaan investeren ofzo. En dat ze gezamenlijk er winst uithalen ofzo.

Met Erdogan en Putin moet je altijd beseffen dat hun relatie transactioneel is. Itt bv de relatie van Erdogan met zelensky, wat strategisch is en gebasseerd op een gezamenlijke animositeit naar Rusland.
-Rabia Al-Basri
pi_209813796
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 15:36 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Dit is niet zomaar iedereen. En het klinkt best aannemelijk nu Biden klusterbommen gaat gebruiken.
Klopt. Op TikTok is iedereen een expert in alles. De TikTok content creators zijn absolute alwetende goden die hun wijsheid met ons delen uit pure barmhartigheid en alturisme. Ze hebben absoluut nooit een onderliggende agenda.
pi_209813901
twitter
  zaterdag 8 juli 2023 @ 18:24:23 #289
6484 ExTec
pi_209813943
Ik denk dat deze orc er geen been meer in ziet.

Let op, spolier hé, voor de mensen die niet kunnen lezen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_209814130
Bezige bij zelensky heeft ook nog het hoofd van de orthodoxe kerk bezocht in Istanbul
twitter
-Rabia Al-Basri
pi_209814131
twitter

voor de duurtlang-roepers.
pi_209814140
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 18:24 schreef ExTec het volgende:
Ik denk dat deze orc er geen been meer in ziet.

Let op, spolier hé, voor de mensen die niet kunnen lezen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.die is akelig. Ik denk niet dat ie het overleeft
-Rabia Al-Basri
pi_209814158
Was deze al langsgekomen?
Prigozhin's selfies in disguise found during the raid in his house
https://www.reddit.com/r/(...)se_found_during_the/

pi_209814197
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 18:41 schreef Slayage het volgende:
Bezige bij zelensky heeft ook nog het hoofd van de orthodoxe kerk bezocht in Istanbul [ twitter ]
twitter

Nog even over onze eerdere discussie.
pi_209814221
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 18:46 schreef skysherrif het volgende:

[..]
[ twitter ]

Nog even over onze eerdere discussie.
De Russen liegen zo vaak. Ik geloof bijna niks wat ze zeggen. Vooral peskov kunnen we niet serieus nemen.
-Rabia Al-Basri
pi_209814314
twitter
pi_209814494
Binnenkort weer feest? *O*

twitter
  zaterdag 8 juli 2023 @ 19:15:03 #299
6484 ExTec
pi_209814521
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 18:49 schreef Slayage het volgende:

[..]
De Russen liegen zo vaak. Ik geloof bijna niks wat ze zeggen. Vooral peskov kunnen we niet serieus nemen.
Waarom zou die daar over jokken?

Wat kan Erdo geboden hebben, om dus tegen de wil van de rus hardliners die mensen te laten gaan?

Geef nou maar toe, Erdo heeft putin gewoon de middelvinger gegeven :7
pi_209814527
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 15:13 schreef slashdotter3 het volgende:
Heel interessant verhaal

A native of Georgia, Nodar was imprisoned in Russia, allegedly not guilty, but because of corrupt law enforcement entities in the federation, he served a sentence in the Russian prison. He used the opportunity to 'sign a contract with the army' and leave prison to fight in the war of aggression against Ukraine. According to his words, he had not fought even for a single day and immediately surrendered.

Dan heb je wel veel mazzel als je uberhaupt de gelegenheid krijgt om je te kunnen overgeven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')