SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
[ Bericht 43% gewijzigd door MadMaster op 06-07-2023 23:54:31 ]Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Goede avond en welkom, brother.quote:
Goedenavond brother. Luister je mee?quote:
Yep, heb de app maar weer eens opnieuw geïnstalleerd en kreeg eindelijk weer eens een melding.quote:Op donderdag 6 juli 2023 19:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedenavond brother. Luister je mee?
Ja, ben gister verstandig geweest en thuis gebleven. Moest vanochtend wel uitwijken voor een paar bomen op het fietspad.quote:Op donderdag 6 juli 2023 19:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Goedenavond![]()
De storm een beetje overleefd?
quote:Op donderdag 6 juli 2023 19:22 schreef brother52 het volgende:
Dit had zo uit de muppet show kunnen komen.
Het blijft nog wel even goed oppassen ja.quote:Op donderdag 6 juli 2023 19:21 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, ben gister verstandig geweest en thuis gebleven. Moest vanochtend wel uitwijken voor een paar bomen op het fietspad.
quote:Op donderdag 6 juli 2023 19:22 schreef brother52 het volgende:
Dit had zo uit de muppet show kunnen komen.
Dat is inderdaad heeeeel lang geledenquote:Op donderdag 6 juli 2023 19:25 schreef livelink het volgende:
![]()
![]()
Deze heb ik in geen eeuwigheid meer gehoord![]()
quote:Op donderdag 6 juli 2023 19:26 schreef Symphonic het volgende:
Bij de hoes moet ik aan R.E.M. denken: That’s me in the corner
Welkom Ddm.quote:Op donderdag 6 juli 2023 19:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Geweldig nummer van Nena, de cover door Heino is ook cool
quote:Op donderdag 6 juli 2023 19:27 schreef brother52 het volgende:
Ultrafox - Dancing with tears in my eyes
quote:Op donderdag 6 juli 2023 19:26 schreef Symphonic het volgende:
Bij de hoes moet ik aan R.E.M. denken: That’s me in the corner
Niet?quote:
quote:Op donderdag 6 juli 2023 19:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Oscar Harris Song for the children
quote:Op donderdag 6 juli 2023 19:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Oscar Harris Song for the children
OMG, twee bands die ik allebei erg vind. Geen wonder dat ik ze door elkaar haal. Ik schaam me niet!quote:
Ik zat gisteren op mijn vrije dag met code rood op kantoor voor overleg met collega’s..quote:
quote:
Wist ik. Daarom is het je vergeven.quote:Op donderdag 6 juli 2023 19:38 schreef livelink het volgende:
[..]
OMG, twee bands die ik allebei erg vind. Geen wonder dat ik ze door elkaar haal. Ik schaam me niet!
Verder geen vakantie meer?quote:Op donderdag 6 juli 2023 19:40 schreef livelink het volgende:
Ik moet natuurlijk gewoon werken morgen. En de komende weken. Een lang weekend vrij eind augustus heb ik alleen staan.
Ben je weer terug bij de kringloopwinkel?quote:Op donderdag 6 juli 2023 19:39 schreef brother52 het volgende:
[..]![]()
Ik moet morgenochtend nog gewoon aan het werk.
Dat klinkt heel ver weg..quote:Op donderdag 6 juli 2023 19:40 schreef livelink het volgende:
Ik moet natuurlijk gewoon werken morgen. En de komende weken. Een lang weekend vrij eind augustus heb ik alleen staan.
En je hebt al zoveel op je bordquote:Op donderdag 6 juli 2023 19:42 schreef livelink het volgende:
Ik word op het moment agressief van elke afwezigheidsmelding die ik krijg. Betekent alleen maar dat ik het nog drukker heb.
Dat kan ik me voorstellen.quote:Op donderdag 6 juli 2023 19:42 schreef livelink het volgende:
Ik word op het moment agressief van elke afwezigheidsmelding die ik krijg. Betekent alleen maar dat ik het nog drukker heb.
Nee, dat hoofdstuk heb ik door onkunde van het management helaas af moeten sluiten.quote:Op donderdag 6 juli 2023 19:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ben je weer terug bij de kringloopwinkel?
Wel jammer dat het zo stuk gelopen is.quote:Op donderdag 6 juli 2023 19:45 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, dat hoofdstuk heb ik door onkunde van het management helaas af moeten sluiten.
Ik kom er alleen nog om even bij te praten met oud collega's.
Ik ben sinds kort voor een paar ochtenden in de week (meer gaat nu ook even niet) aan de slag bij een koffiebrander.
De favoriete zanger van mijn moeder. Ik snap het wel.quote:
Echt? Ik weet nooit wat ik er van moet vinden.quote:Op donderdag 6 juli 2023 19:49 schreef livelink het volgende:
[..]
De favoriete zanger van mijn moeder. Ik snap het wel.
Zijn stem straalt emotie en droefenis uit, vind ik.quote:Op donderdag 6 juli 2023 19:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Echt? Ik weet nooit wat ik er van moet vinden.
Ja, dat inderdaad.quote:Op donderdag 6 juli 2023 19:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Zijn stem straalt emotie en droefenis uit, vind ik.
Mooie stem heeft ie inderdaadquote:Op donderdag 6 juli 2023 19:49 schreef livelink het volgende:
[..]
De favoriete zanger van mijn moeder. Ik snap het wel.
Ja, vind ik ook. Zat daar op zich wel goed op mijn plek maar er zat daar ook geen toekomst meer in voor mij.quote:Op donderdag 6 juli 2023 19:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wel jammer dat het zo stuk gelopen is.
Nu is het alleen nog koffie melangeren, eventueel malen, verpakken en zo.quote:Maar koffie branden lijkt me ook erg leuk werk
Oh jij en koffie, da’s wel een goeie combiquote:Op donderdag 6 juli 2023 19:45 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, dat hoofdstuk heb ik door onkunde van het management helaas af moeten sluiten.
Ik kom er alleen nog om even bij te praten met oud collega's.
Ik ben sinds kort voor een paar ochtenden in de week (meer gaat nu ook even niet) aan de slag bij een koffiebrander.
quote:Op donderdag 6 juli 2023 19:56 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook. Zat daar op zich wel goed op mijn plek maar er zat daar ook geen toekomst meer in voor mij.
[..]
Nu is het alleen nog koffie melangeren, eventueel malen, verpakken en zo.
Koffie zetten kan ik al op verschillende manieren (al voordat ik daar was) maar binnenkort mag ik zelf gaan branden. Kijken of ik daar een beetje gevoel voor heb.
En eindelijk een werkplek met goede koffie
quote:Op donderdag 6 juli 2023 19:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Donna Summer This time i know it’s for real
Als de koffie nu niet lekker is is het je eigen schuldquote:Op donderdag 6 juli 2023 19:56 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook. Zat daar op zich wel goed op mijn plek maar er zat daar ook geen toekomst meer in voor mij.
[..]
Nu is het alleen nog koffie melangeren, eventueel malen, verpakken en zo.
Koffie zetten kan ik al op verschillende manieren (al voordat ik daar was) maar binnenkort mag ik zelf gaan branden. Kijken of ik daar een beetje gevoel voor heb.
En eindelijk een werkplek met goede koffie
Absoluut. Nu zit ik er nog in het kader van de participatiewet maar over een paar maand krijgen we een grotere brander en dan komt er op termijn ook een vacature open (hopelijk tegen de tijd dat ik weer volledig kan werken)quote:Op donderdag 6 juli 2023 19:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh jij en koffie, da’s wel een goeie combi
Ik hoop het voor jequote:Op donderdag 6 juli 2023 20:02 schreef brother52 het volgende:
[..]
Absoluut. Nu zit ik er nog in het kader van de participatiewet maar over een paar maand krijgen we een grotere brander en dan komt er op termijn ook een vacature open (hopelijk tegen de tijd dat ik weer volledig kan werken)
Populair concept voor een cover. Queen en Blur hebben iets vergelijkbaars gedaan.quote:
Rick de Vries op de tuba!quote:
Zo te zien Dick op de tuba.... zat ik toch aardig in de buurtquote:
Best welquote:Op donderdag 6 juli 2023 20:11 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zo te zien Dick op de tuba.... zat ik toch aardig in de buurt
quote:Op donderdag 6 juli 2023 20:11 schreef brother52 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 juli 2023 20:11 schreef brother52 het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 6 juli 2023 20:21 schreef Symphonic het volgende:
Ik kan er even niet opkomen.
Beatles Tell me?
Ja, ik geloof het wel.quote:Op donderdag 6 juli 2023 20:22 schreef Symphonic het volgende:
Is je dochter al een beetje gesettled livelink?
Nee?quote:
Ja, vind ik ook. Het is een mooi plekje hoor. Ben er maandag geweest.quote:Op donderdag 6 juli 2023 20:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mooi zo![]()
Nu moet ze wel een tijdje blijven zitten hoor vind ik
quote:
Geen wonder dan.quote:Op donderdag 6 juli 2023 20:27 schreef livelink het volgende:
Het was eigenlijk de regel van Symph zelfs. Ik heb hem van hem overgenomen.
quote:
Ging voordat jullie er waren ook op voor Vitesse.quote:
Die hadden we net gemist helaasquote:Op donderdag 6 juli 2023 20:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Ging voordat jullie er waren ook op voor Vitesse.
quote:Op donderdag 6 juli 2023 20:33 schreef Symphonic het volgende:
Walker brothers the sun ain’t gonna shine anymore
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet quoten. Haal hem later weer weg
[ Bericht 33% gewijzigd door livelink op 07-07-2023 07:42:15 ]Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Weet ze nog niet. Ze gaat dit jaar werken en dan volgend jaar wellicht een 4-jarige HBO of een 2-jarige opleiding tussen MBO en HBO in. Ik denk dat laatste.quote:Op donderdag 6 juli 2023 20:40 schreef Melting het volgende:
Gefeliciteerd livelink met je dochter.
Wat zal jij opgelucht zijn geweest.
Hoeveel jaar gaat ze nu nog studeren?
quote:Op donderdag 6 juli 2023 20:43 schreef Symphonic het volgende:
The Youlnowwhoweares - This is an ojaatje
quote:
quote:Op donderdag 6 juli 2023 20:45 schreef brother52 het volgende:
Volgens de regel van Symph en Livelink zijn dit de Muppets!
Met haar voetenwarmersquote:Op donderdag 6 juli 2023 20:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De zus van Rob zing over de broer van Johnny
Op de een of andere manier filter ik de niet standaard instrumenten er altijd heel erg snel uit.quote:Op donderdag 6 juli 2023 20:44 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Ik hoor het altijd pas nadat ik erop gewezen word en dan snap ik niet waarom ik het eerder niet hoorde.
Dit is Johnquote:
Best wel, ja. Hoewel er wel ergere zijn in dat genrequote:
quote:
quote:Op donderdag 6 juli 2023 20:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Best wel, ja. Hoewel er wel ergere zijn in dat genre
Ik vrees dat ik dan heel wat nummers van Eric Burdon ken.quote:Op donderdag 6 juli 2023 20:59 schreef Symphonic het volgende:
Nieuwe regel: als je denkt: wie is dit ook alweer?
Dan is het Eric Burdon
quote:Op donderdag 6 juli 2023 20:59 schreef Symphonic het volgende:
Nieuwe regel: als je denkt: wie is dit ook alweer?
Dan is het Eric Burdon
quote:Op donderdag 6 juli 2023 20:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik dan heel wat nummers van Eric Burdon ken.
En nog wel meer instrumenten die eruit springen.quote:
Nu je het zegt, hoor ik deze heel zacht op de achtergrond.quote:
#metooquote:Op donderdag 6 juli 2023 20:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik dan heel wat nummers van Eric Burdon ken.
Ik was al aan het typen dat het een leuke afsluiter was. Maar deze is gelukkig ook mooi.quote:Op donderdag 6 juli 2023 21:01 schreef Melting het volgende:
Laatste om het af te leren. (of omdat ik slecht getimed heb)
Dat compenseert onze late binnenkomst mooiquote:Op donderdag 6 juli 2023 21:01 schreef Melting het volgende:
Laatste om het af te leren. (of omdat ik slecht getimed heb)
Fixed…quote:Op donderdag 6 juli 2023 19:12 schreef livelink het volgende:
We moeten straks even aan MadMaster vragen de OP weer aan te passen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:16 schreef brother52 het volgende:
Gister zei ik nog dat ik binnenkort zelf misschien mocht gaan branden….
Binnenkort kan kan soms heel erg snel zijn
Ik zie niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu wel als het goed is.quote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:16 schreef brother52 het volgende:
Gister zei ik nog dat ik binnenkort zelf misschien mocht gaan branden….
Binnenkort kan kan soms heel erg snel zijn
Verkeerde/incomplete URL's.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar hopelijk heb je een fijne verbranding meegemaakt…![]()
Ik heb het aangepast.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Verkeerde/incomplete URL's.
Maar hopelijk heb je een fijne verbranding meegemaakt…
Ziet er imposant uit.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:24 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb het aangepast.
Het enige wat echt kans had om te verbranden was ik zelf, ik stond vol in de zon.
En dit is de kleine brander nog maar (kan 2 kilo aan). Binnen staat nog een 6 kilo brander en over een paar maand komt er eentje voor 60 kilo.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ziet er imposant uit.
Alleen van de (denkbeeldige) geur word ik al gelukkig…
In het museum in Joure hebben ze ook nog een oude brander staan en dat is echt op gevoel branden. Ik had nu best veel controle over het proces en kan er straks gewoon een laptop aan hangen om alles voor me te registreren maar om het goed te leren eerst gewoon alles zelf bijhouden.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb in Duitsland in horecazaakjes wel eens van die wat grotere ouderwets aandoende branders gezien, indrukwekkend
Hallo!quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:29 schreef livelink het volgende:
Ik luister een half uurtje mee voordat ik naar bed ga.
Ja, klopt. Ik ben op vrijdag vaak moe.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hallo!
Dat is een vroegertje dan voor je...
Ach, dit besluitloze zooitje bij elkaar geraapte figuren leverde ook niet veel op.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:33 schreef livelink het volgende:
Ik ben niet zo blij met de val van het kabinet. Je weet wat je hebt en je weet niet wat je krijgt.
Sinds mijn uitvallen 2 jaar geleden werk ik alleen nog maar op vrijdagmiddag als het echt moet.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, klopt. Ik ben op vrijdag vaak moe.
Eens hoor, maar ik zit gewoon niet zo te wachten op wat er hierna komt.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach, dit besluitloze zooitje bij elkaar geraapte figuren leverde ook niet veel op.
VVD en CU hielden allebei voet bij stuk en dan is het klaar...
M.i. gewoon weer een kabinet Rutte, er zijn niet zo veel opties.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Eens hoor, maar ik zit gewoon niet zo te wachten op wat er hierna komt.
Is dat alweer 2 jaar geleden?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sinds mijn uitvallen 2 jaar geleden werk ik alleen nog maar op vrijdagmiddag als het echt moet.
Agenda geblockt, maar ik sta wel stand by, zeg maar, en dat bevalt me prima...
Ja, maar Rutte met wie? Ik denk niet dat er nog veel partijen op regeringsverantwoordelijkheid zitten te wachten. We gaan het zien. Zal allemaal nog wel een tijd duren. Voorlopig is het demissionair.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
M.i. gewoon weer een kabinet Rutte, er zijn niet zo veel opties.
BBB heeft geen mankracht en de rest is een beetje uitgeteld...
Ik denk wel dat het een relatief rechts kabinet wordt.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar Rutte met wie? Ik denk niet dat er nog veel partijen op regeringsverantwoordelijkheid zitten te wachten. We gaan het zien. Zal allemaal nog wel een tijd duren. Voorlopig is het demissionair.
Yep, 8 juni 2021 was dat.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Is dat alweer 2 jaar geleden?
Ik merk dat fulltime werken me momenteel zwaar valt, ja. Heeft ook mee te maken dat ik in het weekend ook altijd wel 1 dag met mijn ouders bezig ben.
Ja, hoewel ik begrijp dat het 's avonds niet te heftig zal zijn. Of is het midden op de dag?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:54 schreef MadMaster het volgende:
Morgen misschien naar een festival bij IJmuiden met een beetje van dit soort muziek uit de vorige eeuw. Het enige wat me nog tegenhoudt is de voorspelde warmte...
Van 's middags tot 23.00 uur.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, hoewel ik begrijp dat het 's avonds niet te heftig zal zijn. Of is het midden op de dag?
Ai, dat wordt wel warm inderdaad. Het zou mij tegenhouden.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van 's middags tot 23.00 uur.
[ afbeelding ]
Franky Jones, waarvan ik vaak The Last Rebirth draai, sluit het af.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Ai, dat wordt wel warm inderdaad. Het zou mij tegenhouden.
Welterusten en rustig aan!quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:04 schreef livelink het volgende:
Ik sluit nu af. De muziek is lekker, maar het bed trekt me nog meer.
Dank je wel voor de muziek en welterusten alvast!
Ja, het was echt hoog en je hoorde het knetteren. Heel eng. Er zit gelukkig nog wel een pad tussen, maar toch...quote:
Ik wilde al zeggen.... heb je de loterij gewonnen!quote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:07 schreef Rafeiro het volgende:
Goedemorgen
Vanaf maandag wordt dit mijn bescheiden optrekje
[ afbeelding ]
Nou ja een stukje ervan dan
Nog niet echt zin in, maar het is voor het beste.
Vandaag rustig aan de PC en TV etc inpakken en dan nog een dagje niksen
Ook als ik die gewonnen had zou ik niet zoiets kopen hoorquote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik wilde al zeggen.... heb je de loterij gewonnen!
Succes alvast Raf.
Rust, reinheid en regelmaat.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:07 schreef Rafeiro het volgende:
Goedemorgen
[ afbeelding ]
Tijdstip vooraf-track(s) volgt nogquote:Programma voor vandaag:
18:00 uur: <<recent new music>>
19:00 uur: DJ11 - Hiding For Heat
21:00 uur: DJ Melting - Golden Oldies
Mooie locatie, fijn dat je daar een plekje krijgtquote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:07 schreef Rafeiro het volgende:
Goedemorgen
[ afbeelding ]
Dat ziet er mooi uit. Heel veel succes daar.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:07 schreef Rafeiro het volgende:
Goedemorgen
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik het eerste uurtje wel mee krijg, maar daarna wordt het wat onzekerder. Mijn dochter komt vanavond hier en dan kan ik niet of minder luisteren.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:35 schreef DJ11 het volgende:
De vooraf-track begint om 17:54 uurDaarna (vanaf 18:00 uur) dus een uurtje recente nieuwe muziek, met diverse nummers die nog niet eerder zijn gedraaid. Om 19:00 uur de reguliere uitzending.
Prima hoorquote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het eerste uurtje wel mee krijg, maar daarna wordt het wat onzekerder. Mijn dochter komt vanavond hier en dan kan ik niet of minder luisteren.
Kan ik begrijpenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga zo weer een paar uur in de tuin hangen, het is net ff minder warm dan vanmiddag toen het niet meer te doen was, dus voorlopig ff geen radio voor mij
Mooi hoor.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:10 schreef DJ11 het volgende:
Deze is wél eerder gedraaid en zal ook zeker nog vaker voorbijkomen in mijn uitzendingenBruno Major - Columbo
Vind ik ook. Misschien is dit wel één van de artiesten die in de reguliere uitzending nogmaals voorbijkomtquote:
Beetje Hozier-gehalte.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:13 schreef DJ11 het volgende:
Omdat ik de laatste weken weinig reguliere uitzendingen heb gedaan, is dit nummer ook nog niet gedraaid: de opvolger van het geweldige Waterfallin'Bobby Bazini - I Don't Talk To My Mother
Ja, bleef wel hangen.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:18 schreef DJ11 het volgende:
Amerikaanse indie; ook opgepikt door Leo Blokhuis, trouwens. En terecht:TV Girl - Shame
Een nummer passend bij deze temperaturen en avond.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:25 schreef DJ11 het volgende:
Nu we er toch zijn. Landgenoot Jay-Jay-Johanson heeft ook weer een fraai nieuw album afgeleverd. Meerdere uitstekende nummers; ik kan ze niet allemaal draaien. Deze leek me het meest toepasselijk voor vanavond:Jay-Jay Johanson - Summer Night Of Love
Ja, deze herken ik van een eerdere uitzending van je.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:34 schreef DJ11 het volgende:
Dit nummer doet het echt prima. Elders, niet in Nederland. Al meer dan 18 miljoen keer beluisterd op Spotify:Conan Gray - Never Ending Song
Klopt. Deze is al wel gedraaid. Fijn liedje vind ik hetquote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, deze herken ik van een eerdere uitzending van je.
Ik gok op iets Scandinavischquote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:38 schreef DJ11 het volgende:
Hierna: naam van de artiest klinkt Engels, songtitel is Engels, maar het liedje is in een andere taal....
Voor mij valt Denemarken er wel onder.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 18:43 schreef DJ11 het volgende:
Alsnog een beetje richting Scandinavië. Valt Denemarken daar wel of niet onder?This Is Not America - Itgirl/Itboy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |