JUI / Na Pelé, Muhammed Ali, Berry van Aerle en Michael Jordan Wembanyama.quote:Op donderdag 6 juli 2023 21:25 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Is er al een Groot Wembanyama-topic?
Hier vandaag.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 08:32 schreef Bezsen het volgende:
Nog geen morgen van oudgedienden Tarado en tong
Ik maak me zorgen
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 09:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
JUI / Na Pelé, Muhammed Ali, Berry van Aerle en Michael Jordan Wembanyama.
Goeiemorgen.
Oorverdovende stilte.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 09:53 schreef GGMM het volgende:
Goedemorgen makkers
Woordle 748 4/6
⬛🟩⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛🟨
🟩⬛🟩⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 544 6/6
⬛⬛⬛⬛🟨🟨
⬛⬛⬛🟨⬛🟨
⬛🟩⬛⬛🟩🟩
🟩🟩⬛⬛🟩⬛
🟩🟩⬛⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
De Belgische cartoonist Kamagurka is de vijfde gast in Zomergasten. De Vlaamse kosmoloog Thomas Hertog, filmmaker Hoyte van Hoytema, oud-Kamervoorzitter en politicus Khadija Arib en schrijfster Bibi Dumon Tak werden eerder al aangekondigd als gasten in het nieuwe seizoen.quote:
Oud nieuws.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:55 schreef 3rr0r het volgende:
Rusland Heerenveen hun nieuwe shirt
[ twitter ]
[ afbeelding ]
Is dit van voor of na de Tweede Wereldoorlog? (lol)quote:
De tijd van Imca Marina.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is dit van voor of na de Tweede Wereldoorlog? (lol)
Tot morgen brother.quote:
Tot morgen.quote:
🤣quote:
Bevalt je nieuwe baan niet ofzo?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij bent een vreselijke user
kan je niet opkankeren
wat ga je daar doenquote:Op donderdag 6 juli 2023 17:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik richt mij er vooral op dat het dikgedrukte lettertype boven het nummer suggereert dat de speler zo heet.
Maar ik ben oprecht wel benieuwd of die gekke Mexicanen inmiddels Feyenoord kennen. Ik merk de laatste reizen wel steeds meer bij buitenlanders dat ze Feyenoord volgen, in plaats van dat ze gelijk beginnen over hoe goed Ajax was in 18/19 met de Ligt en de Jong. Das op zich wel leuk als je het over Feyenoord kan hebben, zeker als je met een flinke taalbarrière communiceert.
kloptquote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:14 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Bevalt je nieuwe baan niet ofzo?
Jezus Anus wat een onnodige aanval is dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |