Ga je een Vocaroo inspreken dan? HAHAHAHAquote:
Ik mis @Dj_Day-Vquote:Op donderdag 6 juli 2023 16:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ga je een Vocaroo inspreken dan? HAHAHAHA
Was 2 dagen geleden nog online zie ikquote:
Jij mist niet zijn 'waarom gaat iedereen op mij?' tirades?quote:Op donderdag 6 juli 2023 17:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Was 2 dagen geleden nog online zie ik
Tering dat is lang geleden. En nee ik mis het niet ik heb dat gewoon netjes van hem overgenomen.quote:Op donderdag 6 juli 2023 17:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Jij mist niet zijn 'waarom gaat iedereen op mij?' tirades?
Ik gun het je van hartequote:Op donderdag 6 juli 2023 17:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hallo vrienden
Nog één weekje, en dan maar weer eens vakantie. En ik ben er nogal aan toe!!
@:jojoortje
Ga je weer weg?quote:Op donderdag 6 juli 2023 17:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hallo vrienden
Nog één weekje, en dan maar weer eens vakantie. En ik ben er nogal aan toe!!
@:jojoortje
Heerlijk, dat raad ik je zeker aan. Nadat je dat examen met vlag en wimpel hebt gehaald verdien je het om goed uit te rusten.quote:Op donderdag 6 juli 2023 17:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik gun het je van harte
Ik kreeg toevallig een mailtje afgelopen vrijdag dat ik nog uren moet opmaken van vorig jaar. Ik overweeg dus ook om in de week van 17 t/m 31 juli vrij te nemen.
Maar ik heb het te druk om samen iets te doen sorry
Waar gaat de reis nu heen.quote:Op donderdag 6 juli 2023 17:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jazeker! Voor vijf weken zelfs.
Dat zegt hij toch netquote:Op donderdag 6 juli 2023 17:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Waar gaat de reis nu heen.
Ik maak een rondje langs Mexico en Guatemala, met korte stops langs El Salvador en Belize. Allemaal landen die ik nog nooit heb bezocht, dus ik ben heel benieuwd. Vooral Guatemala schijnt waanzinnig mooi te zijn, daar heb ik ook het drukste programma. In de andere landen ga in vooral aan de stranden hangen.quote:Op donderdag 6 juli 2023 17:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Waar gaat de reis nu heen.
Neem een koffer vol Gimenez shirtjes mee.quote:Op donderdag 6 juli 2023 17:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik maak een rondje langs Mexico en Guatemala, met korte stops langs El Salvador en Belize. Allemaal landen die ik nog nooit heb bezocht, dus ik ben heel benieuwd. Vooral Guatemala schijnt waanzinnig mooi te zijn, daar heb ik ook het drukste programma. In de andere landen ga in vooral aan de stranden hangen.
Ik ga uiteraard proberen of ik mensen kan spotten met Gimenez-shirtjes in de Walmart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |