Viaplay nemenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:57 schreef TheFreshPrince het volgende:
Wat is het commentaar ook slecht.
Ze zitten daar met meerdere mensen te kijken en niemand die Tsunoda of Albon zag.
edit: Sargeant nu wel
Dit is Viaplay.quote:
Ik wil net zeggen, want die twee jongens die FP1 altijd doen op Grand Prix Radio zijn echt goed. En dat is geen grap.quote:
Ah joh, het maar vrije training, laat ze lekker lullenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:58 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dit is Viaplay.
Ze zagen die tijd van Tsunoda pas rondjes later, Albon zagen ze helemaal niet, tot Sargeant een goed rondje zette.
Gelukkig let ik zelf nog op![]()
Stuur maar een mailtje naar noreply-dennis@viaplay.nlquote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:57 schreef TheFreshPrince het volgende:
Wat is het commentaar ook slecht.
Ze zitten daar met meerdere mensen te kijken en niemand die Tsunoda of Albon zag.
edit: Sargeant nu wel
Mwah, een halve seconde sneller op 2 compounds zachter en nadat de baan al een half uur is ingerubberd. Dat is niet genoeg, hoor.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:01 schreef StephanL het volgende:
Sow lek is boven bij Ferrari. zondag banden op na 5 rondjes
Ja dat is waar.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:01 schreef Tijn het volgende:
[..]
Mwah, een halve seconde sneller op 2 compounds zachter en nadat de baan al een half uur is ingerubberd. Dat is niet genoeg, hoor.
Hihi trekken.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:13 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat fp1 HET moment is om conclusies te trekken
Derek is al een keer op z'n vingers getikt wegens vermeend racisme door #TeamLH44WOKEetc. omdat hij Max "Great White Hope" schijnt te hebben genoemd.quote:
Whutquote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Derek is al een keer op z'n vingers getikt wegens vermeend racisme door #TeamLH44WOKEetc. omdat hij Max "Great White Hope" schijnt te hebben genoemd.
Hebben ze geen geld meer voor.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:17 schreef Perox het volgende:
Even geswitcht naar het VIAplay commentaar maar alleen al dat blazen in de microfoon zonder iets te zeggen.![]()
Koop een goeie microfoon anders.
Dat is an sich best wel racistisch.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Derek is al een keer op z'n vingers getikt wegens vermeend racisme door #TeamLH44WOKEetc. omdat hij Max "Great White Hope" schijnt te hebben genoemd.
Is het niet Keke Rosberg?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:18 schreef Zorro het volgende:
6 op rij, wel voor Rosberg, niet voor Hammie
Die heeft er 5 gewonnen dus dat lijkt me nietquote:
Die heeft niet eens zes keer gewonnen. ROS won de laatste 3 van 2015 en de eerste vier van 2016.quote:
Gelukkig hebben ze Williams, Aston Martin en McLaren nog die het wel wat beter doenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:22 schreef Perox het volgende:
Het grote Engelse merk Mercedes laat het wel afweten op hun thuisrace.
quote:
Heeft de schaaf gepakt.quote:
Dus... aan de coureurs?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:28 schreef Jane het volgende:
Albon het snelste op de straight, dus aan de Mercedes-motor ligt het iig niet.
En de matige ontwerpers bij dat teamquote:
En Newey. Ik ben fair.quote:
Haal daar 3-5 tienden van af, maximaal, en ze staan nog steeds 6 a 7de.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:32 schreef El_Thijs het volgende:
Mercedes wel op de mediums, dus niet gek dat ze langzamer zijn.
quote:
Belachelijk ook echtquote:
quote:
ik heb het gezien, slip of the tongue zullen we het maar noemen, al wordt zo'n zinnetje ook wel uit z'n verband getrokken.quote:
Zandzak?quote:
Altijd nog kans dat een Brit of Merc Max van de baan af tikt natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:48 schreef TheVoice4ever het volgende:
wordt weer een makkie voor Max dit weekend
21 en 22 had hij ook moeten winnen dus gewoon even afwachten.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 15:39 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Altijd nog kans dat een Brit of Merc Max van de baan af tikt natuurlijk.
Ja, een stuk carbon kan een heel verschil maken, over '21 zullen we het maar niet hebben.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 15:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
21 en 22 had hij ook moeten winnen dus gewoon even afwachten.
Ja g*dv*r nou doe je het weer!quote:Op vrijdag 7 juli 2023 15:50 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik ga geen startopstelling voorspellingen meer doen, bang dat ik iets jinx
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Perox op 07-07-2023 16:32:29 ]
Ja bij het lappen moet Max uiterst voorzichtig te werk gaan met die 2 van Mercedes. (en uiteraard Ocon)quote:Op vrijdag 7 juli 2023 15:39 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Altijd nog kans dat een Brit of Merc Max van de baan af tikt natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |