In 2041, als het kind 18 jaar wordt, mag het zelf zijn/haar identiteit bepalen, danwel gender openbaren. Tot die tijd zullen we het onzijdig opvoeden.quote:Op donderdag 6 juli 2023 10:21 schreef Troel het volgende:
Wanneer is de genderrevealparty(echte spuit 11 reactie zie ik al)
quote:Op donderdag 6 juli 2023 11:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
In 2041, als het kind 18 jaar wordt, mag het zelf zijn/haar identiteit bepalen, danwel gender openbaren. Tot die tijd zullen we het onzijdig opvoeden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien in de toekomst idd. Nu komende augustus en september komt er niks van ivm vakanties. Maar als het kan is eens in de 2 weken al lekker.quote:Op donderdag 6 juli 2023 13:51 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat fijn @:blues Zou dat jou ook de mogelijkheid geven om bv iedere maandag thuis te werken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker Grieks!quote:Op donderdag 6 juli 2023 18:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
We hebben vandaag de hele dag in de tuin gewerkt, het was heerlijk. Voor mij was het fijn dan, de wederhelft is uren snippers in de kruiwagen aan het scheppen geweest![]()
Straks gaan we uit eten. Naar de Griek waarvan we op Zakynthos steeds verlangden.
Had je geen keus wbt zitplaats?quote:Op donderdag 6 juli 2023 19:33 schreef Kaatje1 het volgende:
Brrrr boven in een aula voor diploma uitreiking van Ahmad. Eng hoog, te ver om t goed te zien en moet straks ook weer naar beneden
quote:Op donderdag 6 juli 2023 19:37 schreef Isabeau het volgende:
Mijn vader had vandaag 3 problemen voor mij om op te lossen en ik werd er al gefrustreerd van voor ik er aan begon. Alle 3 de problemen opgelostDie van de belastingdienst was het makkelijkst, want hij had de brief niet goed en helemaal gelezen
(ik begreep wel waar het 'mis' ging, zeg maar - en hij was zo boos dat hij niet wilde bellen omdat hij bang was boos te worden tegen de medewerker aan de telefoon, die natuurlijk niets te maken had met het veroorzaken van het probleem)
Nee, de onderste rijen waren voor de afgestudeerden en er zaten al best wat mensen en wij waren met z’n vijven. Gelukkig werden de groepen daarna gesplitst zodat we niet 40-50 speeches hoefden aan te horen.quote:Op donderdag 6 juli 2023 19:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Had je geen keus wbt zitplaats?Wel lief dat je er bent voor hem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |