abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209782143
  donderdag 6 juli 2023 @ 10:35:41 #2
35189 Troel
scherp en bot
pi_209782146
O+

Lief. Dank je.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Official ESF Kreviewer donderdag 6 juli 2023 @ 11:01:37 #3
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_209782441
quote:
7s.gif Op donderdag 6 juli 2023 10:21 schreef Troel het volgende:

Wanneer is de genderrevealparty :+ (echte spuit 11 reactie zie ik al)
In 2041, als het kind 18 jaar wordt, mag het zelf zijn/haar identiteit bepalen, danwel gender openbaren. Tot die tijd zullen we het onzijdig opvoeden.
  donderdag 6 juli 2023 @ 11:08:17 #4
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_209782507
Van harte gefeliciteerd @Kreator *O* O+
  donderdag 6 juli 2023 @ 11:10:29 #5
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_209782530
quote:
14s.gif Op donderdag 6 juli 2023 11:01 schreef Kreator het volgende:

[..]
In 2041, als het kind 18 jaar wordt, mag het zelf zijn/haar identiteit bepalen, danwel gender openbaren. Tot die tijd zullen we het onzijdig opvoeden.
:D
Ik ben benieuwd wat voor praktische problemen je daarbij mee gaat maken.
We lezen het wel in OUD...
pi_209782889
Zo, even iets verder teruggelezen.

@Blues wat een schrik :o :o hoe is het nu met je? Gelukkig zeg dat het net goed ging..

@Kreator gefeliciteerd! *O*

@Yinny nog 13 werkdagen incl vandaag O+
Zo knap hoe jij het met je opleiding nu allemaal doet! Dat wilde ik al eerder zeggen maar ben vergeten of ik dat al een keer had gedaan. En zo wel, dan blijft het waar :+

Mail van collega gisteren was een nogal onnodig onvriendelijke mail in reactie op een vrij normale remindermail van mij aan in totaal 6 mensen. Het las als vooral het afreageren van haar eigen stress op mij, en dat op het moment dat ik zelf een nogal stressvolle dag/deadline had (wat ze weet want de remindermail ging over die deadline waarvoor die mensen nog dingen bij mij moesten aanleveren) was niet zo'n geslaagde combi. Het is niet mijn schuld dat zij zelf niet kan plannen, en het is ook niet alsof alleen zij het druk heeft momenteel o|O

[ Bericht 1% gewijzigd door vlindertje89 op 06-07-2023 11:54:38 ]
pi_209782993
Met mij en mijn engeltje op de schouder gaat het prima O+
pi_209783011
Onder spoiler tegen de herkenbaarheid :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_209783043
gefeliciteerd Krea! *O*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_209784321
Wat fijn @Blues Zou dat jou ook de mogelijkheid geven om bv iedere maandag thuis te werken?

Die collega @vlindertje89 Misschien best begrijpelijk, maar ze had beter even de mail kunnen lezen, voordat ze ging verzenden

Denk dat ik het helemaal gemist heb (en als je niet wil, vooral niet zeggen) maar waarom wil je daar weg? Overlast van buren? Ik las van de week ook het verhaal van iemand in jouw regio, stond altijd redelijk hoog bij toewijzing, en dat was opeens op plek 190 of zo. Wel meer woningen waar ze op kon schrijven, maar ook heel veel collega zoekers.

Vandaag het eerste "droger" experimentje. Ding moet toch eens draaien, ben heel benieuwd of ik zo de boel in de kast kan doen.
Update (ding was een uur eerder klaar). Ja dus, ben onder de indruk. Alleen niet van de kreuk,

[ Bericht 5% gewijzigd door Kaatje1 op 06-07-2023 14:22:16 ]
We have far more in common than that which devides us..
pi_209785442
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2023 13:51 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat fijn @:blues Zou dat jou ook de mogelijkheid geven om bv iedere maandag thuis te werken?

Misschien in de toekomst idd. Nu komende augustus en september komt er niks van ivm vakanties. Maar als het kan is eens in de 2 weken al lekker.
Ik moet nog steeds eens een gesprekje hebben met de teamleider waarin ik dit ook aan wil geven.
Als iedereen goed ingewerkt is, en weer volledig aan het werk zou het zomaar kunnen mits geen vakanties en er minimaal 4 op de werkvloer aanwezig zijn.
pi_209785518
De kapotte bomen/blad/takken chaos op het balkon en in de tuin opgeruimd.
Geen schade gelukkig, enorme ceder heeft het weer overleefd en de schuttingen ook *G*

We reden net door het dorp, veel wandelgebieden zijn voorlopig afgesloten, en wat een hoop bomen hebben het niet overleefd ;( en wat is het nog een enorm werk om alles een beetje op te ruimen. Ze zijn nog weken bezig denk ik.
  donderdag 6 juli 2023 @ 15:14:22 #13
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_209785592
Wat zonde allemaal ;( Wel fijn om jullie te horen dat jullie geen schade hebben.
Ik had gisteren beter thuis kunnen werken...Op de heenweg vanaf Hilversum CS opgehaald door m'n manager met de auto.
Terugweg Hilversum CS-Utrecht een Uber gedeeld met een collega en een sprintje getrokken naar de trein.
3 uur reistijd van deur tot deur gehad, maar wel een gezellige dag op kantoor en terugweg met collega :D
pi_209787527
Nou …lekkere reis dan! Not.

Voorzichtige juich: de schuur is nog niet helemaal af. Onze zijgevel is 20 julij aan de beurt voor vernieuwing als voorlaatste.
Vandaag is 36,5 meter officiële dakgoot bevestigd. Het ziet er erg nieuw uit. Logisch natuurlijk.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_209788003
We hebben vandaag de hele dag in de tuin gewerkt, het was heerlijk. Voor mij was het fijn dan, de wederhelft is uren snippers in de kruiwagen aan het scheppen geweest :X

Straks gaan we uit eten. Naar de Griek waarnaar we op Zakynthos steeds verlangden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lucky_Strike op 06-07-2023 21:30:58 ]
Spoilers!
pi_209788015
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2023 18:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
We hebben vandaag de hele dag in de tuin gewerkt, het was heerlijk. Voor mij was het fijn dan, de wederhelft is uren snippers in de kruiwagen aan het scheppen geweest :X

Straks gaan we uit eten. Naar de Griek waarvan we op Zakynthos steeds verlangden.
Lekker Grieks!

Het eten ook!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_209788030
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2023 18:15 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Lekker Grieks!

Het eten ook!
+1 voor orginele grap :Y
Spoilers!
pi_209788096
Ehrmagerd Kreator Kreated :o
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_209788836
Brrrr boven in een aula voor diploma uitreiking van Ahmad. Eng hoog, te ver om t goed te zien en moet straks ook weer naar beneden
pi_209788848
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2023 19:33 schreef Kaatje1 het volgende:
Brrrr boven in een aula voor diploma uitreiking van Ahmad. Eng hoog, te ver om t goed te zien en moet straks ook weer naar beneden
Had je geen keus wbt zitplaats? :o Wel lief dat je er bent voor hem O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 6 juli 2023 @ 19:35:27 #21
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_209788860
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2023 18:17 schreef Lucky_Strike het volgende:

originele grap :Y
:N
pi_209788880
Mijn vader had vandaag 3 problemen voor mij om op te lossen en ik werd er al gefrustreerd van voor ik er aan begon. Alle 3 de problemen opgelost *O* Die van de belastingdienst was het makkelijkst, want hij had de brief niet goed en helemaal gelezen :+ (ik begreep wel waar het 'mis' ging, zeg maar - en hij was zo boos dat hij niet wilde bellen omdat hij bang was boos te worden tegen de medewerker aan de telefoon, die natuurlijk niets te maken had met het veroorzaken van het probleem)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Official ESF Kreviewer donderdag 6 juli 2023 @ 19:49:30 #23
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_209789025
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2023 19:37 schreef Isabeau het volgende:
Mijn vader had vandaag 3 problemen voor mij om op te lossen en ik werd er al gefrustreerd van voor ik er aan begon. Alle 3 de problemen opgelost *O* Die van de belastingdienst was het makkelijkst, want hij had de brief niet goed en helemaal gelezen :+ (ik begreep wel waar het 'mis' ging, zeg maar - en hij was zo boos dat hij niet wilde bellen omdat hij bang was boos te worden tegen de medewerker aan de telefoon, die natuurlijk niets te maken had met het veroorzaken van het probleem)
pi_209790402
Ok, wie gaat er Franse taco's durven eten om mijn nieuwsgierigheid te bevredigen? Bijvoorbeeld een taco gevuld met cordon bleu, cheddar, andalouse, frietjes en kaassaus :D

Menu:
https://www.otacos-roosendaal.nl/#cat2

Lokaties: https://otacos.simplywebshop.nl/storedata/listStore
Spoilers!
pi_209790420
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2023 19:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Had je geen keus wbt zitplaats? :o Wel lief dat je er bent voor hem O+
Nee, de onderste rijen waren voor de afgestudeerden en er zaten al best wat mensen en wij waren met z’n vijven. Gelukkig werden de groepen daarna gesplitst zodat we niet 40-50 speeches hoefden aan te horen.

Maar het was leuk om mee te maken. De jongere broer van zijn vader was er ook, die is al wat langer in Nederland (had al eerder wat problemen met de dictator gehad) en die zat namens de hele familie te glunderen.

Daarna wat gedronken, maar het was er zo bloedheet dat ik na 45 min ben vertrokken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')