To end the US support, kan ik mij eerder voorstellen. Uiteindelijk is het aan Oekraine (en Rusland) om een punt achter de oorlog te zetten. Worst case wordt het een oneindig/frozen conflict.quote:
Edit verkeerde quotequote:Op donderdag 6 juli 2023 18:35 schreef Starhopper het volgende:
[..]
T60 die een koekje van eigen deeg krijgen, ik vind dat wel grappig ja.
Tot nu toe komt alle informatie over Prigozin van Loekasjenko of Poetin.quote:
Ach gossie, jij bent zo begaan met de wereld.quote:Op donderdag 6 juli 2023 18:47 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Als je al die vreselijke beelden ziet die dagelijks uit Oekraïne komen, dan is er geen andere mogelijkheid dan de Russen te haten.
Er worden behoorlijk wat familieleden verkracht.quote:Op donderdag 6 juli 2023 18:58 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Als jouw familieleden verkracht en vermoord worden zou ik dat ook wel sneu vinden. En hoop ik op gerechtvaardigheid. Of is dat onzin omdat ik maar "emotioneel betrokken" ben?
Ja. Turken haten wel vaker andere volkeren.quote:Op donderdag 6 juli 2023 18:59 schreef Slayage het volgende:
[..]
Elke Turk die de Turks/Russische geschiedenis kent haat de Russen en hun genocidale cultuur. Ik heb emotioneel weinig tot niks met Oekraïne maar ik steun iedereen die de Russen tegenwerken. Vijand van mijn vijand is mijn vriend.
Oekraine accepteert geen frozen conflict meer. Hadden ze tussen 2014 en 2022. Beviel niet zo.quote:Op donderdag 6 juli 2023 19:07 schreef Joppiez het volgende:
[..]
To end the US support, kan ik mij eerder voorstellen. Uiteindelijk is het aan Oekraine (en Rusland) om een punt achter de oorlog te zetten. Worst case wordt het een oneindig/frozen conflict.
Aldi is vaak beter en goedkoper dan een A-merk....quote:Op donderdag 6 juli 2023 18:29 schreef Usert het volgende:
[..]
Is de Turkse variant dan een soort Aldi versie? Of net zo goed/beter?
Als je niet in staat bent om te haten wanneer de situatie erom vraagt, dan schort er iets aan je menselijkheid.quote:Op donderdag 6 juli 2023 19:15 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja. Turken haten wel vaker andere volkeren.
Altijd wel bijzonder dat je nou bijna nooit wat van dergelijke organisaties hoort als Rusland weer eens een stad bestookt.quote:Op donderdag 6 juli 2023 19:14 schreef Slayage het volgende:
De mensenrechten organisaties doen heel veel waardevol werk, maar soms zijn ze zo ontkoppeld van de realiteit, dat het lachwekkend wordt. [ twitter ]
Geen idee hoe groot het bereik is, maar voor het lamleggen van een vliegveld vol ka-52's lijkt clustermunitie me prima geschikt.quote:Op donderdag 6 juli 2023 18:30 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het is buitengewoon inefficiënt om het als precisiebombardement te gebruiken.
Wauw, zoveel tegenstrijdigheid in één korte zin.quote:Op donderdag 6 juli 2023 19:18 schreef Slayage het volgende:
[..]
Als je niet in staat bent om te haten wanneer de situatie erom vraagt, dan schort er iets aan je menselijkheid.
Eens. Haat is een volstrekt logische emotie. Maar ben jij er consequent in? erken jij dat de haat van sommige Armenen jegens Turken ook gegrond is, in een bepaalde context?quote:Op donderdag 6 juli 2023 19:18 schreef Slayage het volgende:
[..]
Als je niet in staat bent om te haten wanneer de situatie erom vraagt, dan schort er iets aan je menselijkheid.
Iedere Europeaan met ook maar een klein beetje kennis van de Europese geschiedenis kan niet anders dan Russen haten.quote:Op donderdag 6 juli 2023 18:59 schreef Slayage het volgende:
[..]
Elke Turk die de Turks/Russische geschiedenis kent haat de Russen en hun genocidale cultuur. Ik heb emotioneel weinig tot niks met Oekraïne maar ik steun iedereen die de Russen tegenwerken. Vijand van mijn vijand is mijn vriend.
Zo bijzonder is dat niet.quote:Op donderdag 6 juli 2023 19:19 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Altijd wel bijzonder dat je nou bijna nooit wat van dergelijke organisaties hoort als Rusland weer eens een stad bestookt.
Uiteraard.quote:Op donderdag 6 juli 2023 19:20 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Eens. Haat is een volstrekt logische emotie. Maar ben jij er consequent in? erken jij dat de haat van sommige Armenen jegens Turken ook gegrond is, in een bepaalde context?
Dat soort organisaties zijn in de voorbije decennia dan ook steeds meer op de anti-westerse tour gegaan.quote:Op donderdag 6 juli 2023 19:19 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Altijd wel bijzonder dat je nou bijna nooit wat van dergelijke organisaties hoort als Rusland weer eens een stad bestookt.
Ah oke. Dan ben je in elk geval consequent. Maar dan begrijp ik niet waarom je genocidale tendensen en Russen zo direct linkt aan elkaar. Er zijn toch heel veel volkeren die die tendens hebben?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |