Volkomen gescript als je t mij vraagt.quote:Op maandag 22 april 2024 10:23 schreef Nectaro22 het volgende:
Lesley vond ik zo leuk in haar eigen seizoen. Ze kwam toen heel eerlijk en chill over. Nu vind ik haar niet zo leuk meer overkomen. Heel kattig en zeikerig.
Ik snap sowieso niet waarom ze zoveel zeurmeiden hebben teruggevraagd die toch niks doen. Bijvoorbeeld Ayleen. Voegt niks toe aan de drama-relatie/ex dynamiek want vindt toch iedereen niks en daardoor is het seizoen vrij tam tot nu toe. Ja oke die ruzie met Yara krijg je dan, maar dat kwam ook maar vaag over aangezien dat chagrijnig nest na 1 vraag al begint uit te halen.
Seizoen 7 was ook nog leuk zonder dat het te geforceerd voeldequote:Op maandag 22 april 2024 12:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het lijkt ook nog meer gespeeld vergeleken met vorige seizoenen alsof ze nog meer een rolletje spelen allemaal, nou is dit na seizoen 4 en het eerste all star seizoen al meer acteren geworden omdat het toen echt populair werd maar dit seizoen valt het nog harder op.
Toen had je al wel die Dennis en Dusty die probeerde Harry en Jorden na te doen.quote:Op maandag 22 april 2024 22:26 schreef Nectaro22 het volgende:
[..]
Seizoen 7 was ook nog leuk zonder dat het te geforceerd voelde
Seizoen 6 was niet geforceerd maar saai
Vanaf seizoen 8 werd het met het seizoen steeds geforceerder leuk/grappig doen voor de volgers
Perfecte omschrijvingquote:Op dinsdag 23 april 2024 12:59 schreef Ang3l het volgende:
Dit is wel echt een van de weinige programma's waarbij ik me elke keer weer opnieuw afvraag "Waarom kijk ik dit?!"Om vervolgens weer door te kijken.
Het zijn hersenloze paupers in een schreeuw om aandacht met gescripte ruzies, waarbij een "ex" al iemand is waarmee je in een dronken bui in een club in Cherso iemand hebt gezoend. Die vervolgens zo ordinair mogelijk gaan lopen doen in de hoop schnabbels en volgers te scoren na de show om daarmee hun gym abonnement, hopeloze DJ-carriere of nieuwe tieten te kunnen betalen.
En toch kijk ik en hou ik het in stand
Why? (omdat zeiken over andere mensen heel Nederlands is en je je daarna 5 min even beter over je eigen leven kan voelen)
Hele yara was nog al gescript dat met die kerel ookquote:Op maandag 29 april 2024 16:10 schreef Slomeduikelaar het volgende:
Ik vond het zo slecht van Yara met haar original en I have got his back.
Gescript maar de aflevering ervoor vloog ze nog door de villa..
Jammer dat een op zich leuk format zo nep wordt gemaaktquote:Op maandag 29 april 2024 17:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hele yara was nog al gescript dat met die kerel ook
Dit zegt Ramon er zelf over
https://parra.nu/entertai(...)deed-met-transgender
Precies datquote:Op maandag 29 april 2024 16:10 schreef Slomeduikelaar het volgende:
Ik vond het zo slecht van Yara met haar original en I have got his back.
Gescript maar de aflevering ervoor vloog ze nog door de villa..
En dat dan vervolgens omdraaien en zeggen dat t nooit afgesproken was, dat ze een sugar mommy was (heb eens respect voor jezelf, kind), en de villa tegen haar proberen te keren door haar uit te maken als leugenaar.quote:Op zondag 28 april 2024 23:48 schreef Dutch_view het volgende:
Maxim valt wel een beetje door de mand.
Komt een ex aan op t strand en meteen zegt ze "Ik krijg nog geld van je"
Vind vooral die rode flitsen in beeld irritant wanneer er een 'fittie' is.quote:Op maandag 29 april 2024 19:29 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Ik vind vooral die stukjes tussendoor irritant. Dat ze in slowmotion het zwembad in springen. Of dat de dames heel langzaam uit het water komen. Dat was nooit volgens mij.
Hier heb ik bij vorige seizoenen ook over geklaagd. Welke gek bedenkt dat nou joh? Das hetzelfde als bij het voetbal wanneer er gescoord wordt rode flitsen laten zien waardoor je het doelpunt niet ziet.quote:Op dinsdag 30 april 2024 10:12 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Vind vooral die rode flitsen in beeld irritant wanneer er een 'fittie' is.
Daardoor zie je precies nog niets en krijg je bijna een epileptische aanval
quote:Op dinsdag 30 april 2024 10:55 schreef Pinuts het volgende:
Willen ze dit seizoen netjes doen door de seks te blurren/gedeeltelijk verbergen. Kan me dat van andere seizoenen niet herinneren.
Misschien is dat een soort bewuste censuur omdat ze op hun donder hebben gekregen?quote:Op woensdag 1 mei 2024 11:24 schreef ISVV het volgende:
[..]
Hier heb ik bij vorige seizoenen ook over geklaagd. Welke gek bedenkt dat nou joh? Das hetzelfde als bij het voetbal wanneer er gescoord wordt rode flitsen laten zien waardoor je het doelpunt niet ziet.
Ja en nee ze is niet meer of minder viezig of vervelend omdat ze trans is maar mtv weet dondersgoed dat zonder gepush uit de regie daar geen normale kerel opkruipt dan had dat plekje van haar ook ingenomen kunnen worden door iemand die wel wat meer toevoegt.quote:Op woensdag 1 mei 2024 11:33 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Ik vind Yara bloedirritant, maar wat maakt het uit of ze transgender is of niet? Het is nu een vrouw, en een vervelende - laten we daar lekker op focussen.
Weet jij het antwoord op mijn vraag?quote:Op woensdag 1 mei 2024 12:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja en nee ze is niet meer of minder viezig of vervelend omdat ze trans is maar mtv weet dondersgoed dat zonder gepush uit de regie daar geen normale kerel opkruipt dan had dat plekje van haar ook ingenomen kunnen worden door iemand die wel wat meer toevoegt.
Omdat MTV prima weet dat (bijna) niemand daar vrijwillig met Yara iets gaat doen. Niks mis met transgenders begrijp me niet verkeerd maar ex on the beach lijkt me niet helemaal de plek tussen allemaal mannen die zichzelf helemaal geweldig vinden.quote:Op woensdag 1 mei 2024 11:33 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Ik vind Yara bloedirritant, maar wat maakt het uit of ze transgender is of niet? Het is nu een vrouw, en een vervelende - laten we daar lekker op focussen.
Misschien hebben ze dat gedaan zodat het voor de ouders van de deelnemers ook wat minder ongemakkelijk is dat hun kind zo op TV komt. Hoorde Shirley al een paar keer zeggen dat haar moeder haar ging vermoorden na dit ofzo haha.quote:Op woensdag 1 mei 2024 11:24 schreef ISVV het volgende:
[..]
Hier heb ik bij vorige seizoenen ook over geklaagd. Welke gek bedenkt dat nou joh? Das hetzelfde als bij het voetbal wanneer er gescoord wordt rode flitsen laten zien waardoor je het doelpunt niet ziet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |