quote:Op vrijdag 21 juli 2023 16:46 schreef golfer het volgende:
Straks een maaltijd van onze dorpsslagerjuwelier:
voor B. een macaronischotel met gehakt en voor mij andijviestamppot met draadjesvlees.
Die macaroni lijkt echt precies op hoe mijn moeder die altijd maaktequote:
Geinig, af en toe wel lekker, oldskool etenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 18:24 schreef Blues het volgende:
Ja was precies zoals ook mijn moedertje het maakte
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 18:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Geinig, af en toe wel lekker, oldskool eten
Ketchup heeft er voor gezorgd dat ik mijn kindertijd overleefde, de enige manier om dat wat Ma klaarmaakte naar binnen te krijgen.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 19:30 schreef Ole het volgende:
[..]![]()
Mijn moeder nog veel simpeler.. elleboogjes , blokjes schouderham, geraspte kaas.. en ketchup
Is het wat, pizza met patat?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 18:09 schreef Molo het volgende:
Gisteravond had ik pizza met garnalen en patat bovenop, want de optie was er en, waarom ook niet
[ afbeelding ]
Straks pantosti's campingstyle, met biertjes erbij
Ketchup als ingrediëntquote:Op vrijdag 21 juli 2023 19:30 schreef Ole het volgende:
[..]![]()
Mijn moeder nog veel simpeler.. elleboogjes , blokjes schouderham, geraspte kaas.. en ketchup
Zweedse pannekoekjes met room en aardbeienjam heeft zequote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Is het wat, pizza met patat?
Ik zit te kijken wat, je kind denk, naast je heeft. Iets van crêpes?
Bakte je toen ook de smac?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:15 schreef Blues het volgende:
Toen ik als 17 jarige als gezinsverzorgende veel Utregse gezinnen ondersteunde waarbij de moeder uitgevallen was door wat voor reden dan ook, had ik een succesnummergerecht: Elleboogjesmacaroni met smac en kaas en een klodder tomatenketchup erdoorDe kinderen smulden ervan. Allemaal
Nee joh, wist ik veel, gewoon uit het blik laten ploppen, in blokjes erdoor, zakje ger. kaas en de ketchup erdoor kledderenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Bakte je toen ook de smac?
Die geur van gebakken geperst restvlees, hrrrrrr
Afschuwelijkquote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:17 schreef Blues het volgende:
[..]
Nee joh, wist ik veel, gewoon uit het blik laten ploppen, in blokjes erdoor, zakje ger. kaas en de ketchup erdoor kledderen
Haha met room en jam is net zo een combinatie met patatquote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Zweedse pannekoekjes met room en aardbeienjam heeft ze![]()
En nee, was sowieso matige pizza, patat erop wel lekker maar het is en blijft natuurlijk een debiele combinatie![]()
Zaten aan prachtig meer in de zon dus maakte ook eigenlijk niet zoveel uit. Genieten sowieso
Jazekersquote:Op vrijdag 21 juli 2023 22:16 schreef Prego het volgende:
[..]
Aldus iemand die een pizza met friet eet![]()
OT: yoghurtijs met een scheut Amarula
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |