Ik had er nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 18 juli 2023 15:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Waarom wtf?
Bonduelle diepvries.
Ja, hallo. Dat snap ik welquote:Op zondag 16 juli 2023 20:45 schreef anndb het volgende:
Bij tante gegeten. Kip/mango als klein hapje vooraf met stokbrood.
Daarna rijst/chinese bami
Rendang
Ikan pepesan
Sticky chicken
Sajoer boontjes
Komkommer/ui zoetzuur
Atjar
Gebakken uitjes
Vers gebakken kroepoek
Toe keus uit diverse ijsjes, werd een magnum. Ze stond al hele dag in de keuken en geen tijd/zin meer om een dessert te maken (was ook niet nodig!)
Zaaaaligquote:Op dinsdag 18 juli 2023 14:25 schreef golfer het volgende:
Vanavond: de gehaktballen van De Librije met spruiten uit de aifryer en kerriemayonaise.
Sooo, pond mager rundvlees, 200 gram afsnijsels en 250 gram Lamsschouder, gerookt paprika poeder, vegeta, peper, peterselie, knoflook, fenegrik, backing soda. Turks Brood, Ajvar, Veldsla, tomaten, wordt smullen.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 15:21 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ga vanavond Ćevapčići maken, ff denken wat ik erbij maak. Zo rundvlees, restje lam en wat spek door de gehaktmolen halen.
Oh lekker! ff onthouden als lunch of zoquote:Op dinsdag 18 juli 2023 18:06 schreef FutureFairytale het volgende:
Tosti's pindakaas-banaan als avondeten
Kon je niet een klein kopje zout lenen bij een buurvrouw?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 19:00 schreef borisz het volgende:
Pastamet een alles moet op saus met een blik mutti
.
Had alleen geen zout meer en dat is toch wel fijn om door het pastawater te doen. En ook wel door de saus al kan je die nog goed bijkruiden, maar zout boost toch de boel wat.
Courgettesoepquote:Op woensdag 19 juli 2023 13:17 schreef anndb het volgende:
Bakje kersen, broodje martino en 3 nectarines.
Vanavond stond op de planning pannenkoeken, alleen hello fresh stond onverwacht aan de deur. Met dus ook drie gerechten die ik niet zelf heb gekozen waaronder 1 x courgette soep. Nouja moeten het er maar mee doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |