Met taart?quote:
Nog niets bekend?quote:Op donderdag 6 juli 2023 13:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Lunch was half stokbroodje filet american, ei, ui, saus, kappertjes en rucola, rucola is begrijpelijk weggelaten![]()
Vanavond zouden het wel veel biertjes en donerbroodjes bij Rammelstein
Je weet dat die gewoon gevroren worden geleverd?quote:Op donderdag 6 juli 2023 09:45 schreef anndb het volgende:
2 donuts van dunkin donuts. Lekker, maar vind ze wel te duur, 4,50 voor een doosje van 2. Vind die versgebakken van AH dan net zo lekker.
Een beetje vreemd...quote:Op donderdag 6 juli 2023 14:55 schreef mascara-klodder het volgende:
Rivella. Vraag me niet waarom dit mijn lievelingsdrank is naast aardbeienthee en cola. En alles wat naar chemische kersen smaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-07-2023 15:18:49 ]
Toch wel een verdoving mag ik hopen?quote:Op donderdag 6 juli 2023 15:16 schreef mascara-klodder het volgende:
Nou nee Klodder, je krijgt geen narcose.
Echt ik ga vrijdag 15 september dood.
quote:Op donderdag 6 juli 2023 15:13 schreef mascara-klodder het volgende:
Wat heeft dat allemaal te maken met wat jij vandaag eet en drinkt:?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |