Hahaha hier nog steeds niet.quote:Op woensdag 5 juli 2023 13:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Die deuk kon er wel weer eens uit.
Storm lijkt aardig bedaard nu, vanmiddag durf ik wel weer op pad.
De code rood is in ieder geval weer weg, vooral even opletten bij bomen zo.quote:Op woensdag 5 juli 2023 14:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha hier nog steeds niet.
Fijn dat uw eruit durft vanmiddag
Het zal hier ook wel niet meer oranje zijnquote:Op woensdag 5 juli 2023 14:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De code rood is in ieder geval weer weg, vooral even opletten bij bomen zo.
Al ben ik er niet rouwig om dat ik de rest van de dag thuis heb gewerkt hoor, zo'n mietje ben ik ook wel weer.
Verstandig van je man! En wel gezellig voor jou toch?quote:Op woensdag 5 juli 2023 15:04 schreef Sarabi het volgende:
Mijn man zou eigenlijk naar kantoor gaan, maar al vrij vroeg stroomde de berichtjes binnen dat de mensen die met het OV moesten komen gestrand waren. Dus hij kon ook thuis werken.
Hier is het nu weer helemaal rustig, hopelijk wordt het ook niet meer erger bij jou CotS.
Zo te zien nog even oranje bij je.quote:Op woensdag 5 juli 2023 14:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het zal hier ook wel niet meer oranje zijn
Goed dat je oppast met de bomen en thuiswerken lijkt me wel zo chill
Prettig wel.quote:Op woensdag 5 juli 2023 15:04 schreef Sarabi het volgende:
Mijn man zou eigenlijk naar kantoor gaan, maar al vrij vroeg stroomde de berichtjes binnen dat de mensen die met het OV moesten komen gestrand waren. Dus hij kon ook thuis werken.
Hier is het nu weer helemaal rustig, hopelijk wordt het ook niet meer erger bij jou CotS.
Geel si wel een vrolijke kleurquote:Op woensdag 5 juli 2023 15:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo te zien nog even oranje bij je.Hier inmiddels geel, dus over een uurtje de weg op komt wel goed.
Zo'n windtunneleffect zal wel lekker klinken ook.
[..]
Prettig wel.
Eerlijk gezegd keek ik uit naar een middagje alleen hahahaha. Maar beter zo dan onveilig op de weg.quote:Op woensdag 5 juli 2023 15:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Verstandig van je man! En wel gezellig voor jou toch?
Jawel, komt goed hier. Alleen ik woon in een smalle straat die als windtunnel werkt. Dus het waait heel erg hard tussen de huizen door
Hahaha oeps, verkeerd gegokt! Alleen zijn is erg lekkerquote:Op woensdag 5 juli 2023 15:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd keek ik uit naar een middagje alleen hahahaha. Maar beter zo dan onveilig op de weg.
En zo'n straat kan dan echt herrie maak, sterkte nog even!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zucht het mantelzorgpakje gaat weer aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |