Hier in Beekbergen ook vrij rustigquote:Op woensdag 5 juli 2023 11:01 schreef BillDauterive het volgende:
Hier op de Veluwe valt het behoorlijk mee. Als ik dit topic niet had bijgelezen, dan had ik niet geweten dat het in het westen zo erg zou zijn.
quote:Een 51-jarige vrouw uit Haarlem is overleden nadat er een boom op de auto op haar auto terechtkwam. Een traumahelikopter was snel ter plaatse, maar reanimatie mocht niet meer baten.
RIPquote:
Je weet dat het daar nu winter is tochquote:Op woensdag 5 juli 2023 11:10 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ik keek naar de windy map en zag dat de situatie in NL wel bijzonder is nu. Vrijwel geen andere stormen.
[ afbeelding ]
Totdat ik naar het zuidelijke halfrond gingWat een chaos daar
[ afbeelding ]
Komt dat omdat het nu herfst/winter wordt daar?
? De winter is daar in volle gang.quote:Op woensdag 5 juli 2023 11:10 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ja dat zeg ikquote:
Waait altijd iets meer in het zuiden, maar het jaargetijde is er ook wel naarquote:Op woensdag 5 juli 2023 11:10 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ik keek naar de windy map en zag dat de situatie in NL wel bijzonder is nu. Vrijwel geen andere stormen.
[ afbeelding ]
Totdat ik naar het zuidelijke halfrond gingWat een chaos daar
[ afbeelding ]
Maar onder de evenaar gaan ze nu naar de winter toe.quote:
Je zou wel een orkaan ofzo verwachten bij Amerikaquote:Op woensdag 5 juli 2023 11:12 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ja dat zeg ikMaar ik vroeg me dus af of dat idd daardoor is.
Dus er kwam een auto op haar auto en daar bovenop nog een boom? Au.quote:
Over een paar weken denk ik.quote:Op woensdag 5 juli 2023 11:13 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Je zou wel een orkaan ofzo verwachten bij Amerika
Zullen wel krachtig worden met die bloedhete oceaan.quote:Op woensdag 5 juli 2023 11:13 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Over een paar weken denk ik.
Nee, ze zitten midden in de winterquote:Op woensdag 5 juli 2023 11:12 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Maar onder de evenaar gaan ze nu naar de winter toe.
Hebben ze daar nu ook zomervakantie? Of hebben ze dat daar in december?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |