Ach, je weet natuurlijk niet welke Disneyhaters die 3 zijnquote:Op maandag 4 september 2023 23:37 schreef KapiteinIglo het volgende:
4-3 voor reisverslag.
Loop nog niet over van enthousiasme om een verslag te maken als niemand interesse heeft 😂
Per muisklik is dat ook niet goedkoopquote:Op vrijdag 8 september 2023 14:14 schreef flipsen het volgende:
Volgende keer dus een pakketreis (bij Tipica Reizen, duh...)
Ja ik heb het nu dus over een pakketreis. Maar goed, wie weetquote:Op vrijdag 8 september 2023 14:14 schreef flipsen het volgende:
Januari 2024 met mij en partner mee?quote:Op dinsdag 12 september 2023 15:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik heb het nu dus over een pakketreis. Maar goed, wie weet
2024?? Jullie komen toch pas later? Anders moet ik wel heel rap aan de slag met je reisplanquote:Op dinsdag 12 september 2023 16:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Januari 2024 met mij en partner mee?
Nou denk het nietquote:Op dinsdag 12 september 2023 16:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Januari 2024 met mij en partner mee?
Ja, sorry, wellicht de laatste dag van 2024quote:Op woensdag 13 september 2023 01:03 schreef flipsen het volgende:
[..]
2024?? Jullie komen toch pas later? Anders moet ik wel heel rap aan de slag met je reisplan
Heb je een Peru-pakket? Zonder de geijkte Peruaanse bestemmingen?quote:Op vrijdag 8 september 2023 14:14 schreef flipsen het volgende:
Hm, ben bang van niet, Perú is toch voornamelijk het standaard rondje...quote:Op woensdag 13 september 2023 14:12 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Heb je een Peru-pakket? Zonder de geijkte Peruaanse bestemmingen?
Bied dan juist niet het standaardrondje aan, zou ik zeggen. Lijkt me dat daar de toegevoegde waarde zit voor reisbureaus als de jouwe.quote:Op donderdag 14 september 2023 03:35 schreef flipsen het volgende:
Hm, ben bang van niet, Perú is toch voornamelijk het standaard rondje...
Die komen volgens mij allemaal uit Otavalo in Ecuador. Meer dan genoeg gezien.quote:
Voor Argentinië zou dat geen probleem zijn, voor Chili ook niet zo, maar Peru ken ik gewoon niet goed genoeg, ben er zelf pas 2x (uitgebreid) geweest. Vandaarquote:Op donderdag 14 september 2023 09:47 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Bied dan juist niet het standaardrondje aan, zou ik zeggen. Lijkt me dat daar de toegevoegde waarde zit voor reisbureaus als de jouwe.
Mijn vrouw heeft in Arequipa gewoond en wil langs gaan bij haar gastfamilie, maar daarnaast wil ze delen zien van Peru waar ze nog niet geweest is. Dat is voornamelijk het noorden en het regenwoud daar (Iquitos e.o.) en de pre-Columbiaanse sites in het noorden (Chavin de Huantar / Huacas del Sol y de la Luna / Kuelap / etc.).
Ik ben zelf nooit in Peru geweest, dus ik zal ook wel wat punten van het standaardrondje nog willen zien zoals Cuzco en een vlucht boven de Nazca-lijnen.
Had je een ban?quote:Op vrijdag 22 september 2023 15:22 schreef Individual het volgende:
The fok glitch is weer voorbij. Het mag weer!
Zou ik geweldig vinden, maar slechte timing. Kan je zoiets niet in de maanden apr-juli plannen?quote:York gaat interessant worden. 2 Schotse vrienden komen ook en vraag me af of ze binnen de stadsmuren durven te komen. Tijdens de L van LA waren ze er ook bij.
2 andere vrienden komen ook en die zijn nieuw met de NYE ABCtraditie. Volgend jaar willen ze misschien ook wel naar Zanzibar.![]()
Als mensen hier zin hebben in een speciale Oud en Nieuw zijn jullie welkom in York of Zanzibar.
Ze zeggen dat ik te positief ben geweest over een bepaald bedrijfje..quote:
Vanaf het jaar 2000 staat het al vast, net als Berlijn en Winterswijk. Stuur maar tickets voor Zarate daarna. Buenos Aires is altijd leuk, dus doe dat er ook maar bij. Sylvester vieren in Bariloche lijkt me ook wel eens leuk.quote:[..]
Zou ik geweldig vinden, maar slechte timing. Kan je zoiets niet in de maanden apr-juli plannen?
Of Zanzibar inruilen voor... Zarate? In de buurt van Buenos Aires
Ik denk dat je "Stuur maar een offerte" bedoeldequote:Op vrijdag 22 september 2023 21:23 schreef Individual het volgende:
[..]
Ze zeggen dat ik te positief ben geweest over een bepaald bedrijfje..
[..]
Vanaf het jaar 2000 staat het al vast, net als Berlijn en Winterswijk. Stuur maar tickets voor Zarate daarna. Buenos Aires is altijd leuk, dus doe dat er ook maar bij. Sylvester vieren in Bariloche lijkt me ook wel eens leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |