Dan haal je er het maximale uitquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:51 schreef MaJo het volgende:
Waarom zo’n uitgebreide planning, zo heb je toch helemaal geen spontaniteit meer? Of moet het voor autifles helemaal afgebakend zijn?
Veel plezier in die Scandinavische enclave waar het nu bagger weer is gezien de regentijd die daar nog wel ff aanhoudt.quote:Op zondag 27 augustus 2023 11:40 schreef Fogel het volgende:
Ik ben nu onderweg voor een @:kwiwi meet en daarna vliegen we (vriendin en ik) verder naar Bangkok![]()
Vanaf daar met de taxi naar Hua Hin.
Zin in!
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:51 schreef MaJo het volgende:
Waarom zo’n uitgebreide planning, zo heb je toch helemaal geen spontaniteit meer? Of moet het voor autifles helemaal afgebakend zijn?
Dan ben ik ook wel beetje autist daarin hoor haha.quote:Op zondag 27 augustus 2023 14:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan haal je er het maximale uiten allemaal voorpret en dingen om naar uit te kijken
![]()
Veel beter dan "Goh ja ticket en hotel geboekt maar verder is het gewoon een prop watten voor me"
Veel plezier! Ga je nog langs bij Say Cheese?quote:Op zondag 27 augustus 2023 11:40 schreef Fogel het volgende:
Ik ben nu onderweg voor een @:kwiwi meet en daarna vliegen we (vriendin en ik) verder naar Bangkok![]()
Zin in!
Dat is natuurlijk weer het andere uiterstequote:Op zondag 27 augustus 2023 14:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan haal je er het maximale uiten allemaal voorpret en dingen om naar uit te kijken
![]()
Veel beter dan "Goh ja ticket en hotel geboekt maar verder is het gewoon een prop watten voor me"
Zo doe ik het ookquote:Op zondag 27 augustus 2023 22:23 schreef bianconeri het volgende:
[..]
[..]
Dan ben ik ook wel beetje autist daarin hoor haha.
Ik maak ook geregeld geplande routes met wat ik/we willen zien. Wat logische routes zijn om alles te kunnen zien etc etc.
Gwn om er zeker van te zijn wat mogelijk is en niet zo maar wat te lopen.
En de grote voorpret!
Moet ik wel zeggen dat het vrijblijvend is. Het kan wel op een andere dag, of als iets niet kan dan kan het niet. Zo autistisch ben ik er niet in xD.
Ja dat is het bij mij dus ook, zeker als ik het niet alleen voor mezelf doe. Als er wat tussen komt, tsja. Dan is dat zo. Maar veel mensen willen dan graag doen alsof ik daar dan totaal niet mee om kan gaan. Dat is dan weer jammer.quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:23 schreef bianconeri het volgende:
Moet ik wel zeggen dat het vrijblijvend is. Het kan wel op een andere dag, of als iets niet kan dan kan het niet.
Hier. Zo raar is het helemaal niet wat ik doequote:Op maandag 28 augustus 2023 01:08 schreef MaJo het volgende:
Ik maak ook roadbooks met waar we overnachten en dan tips voor sights of van mensen van fok bijvoorbeeld
Niet zo serieus nemen joh, ik stel gewoon een vraagquote:Op maandag 28 augustus 2023 08:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat is het bij mij dus ook, zeker als ik het niet alleen voor mezelf doe. Als er wat tussen komt, tsja. Dan is dat zo. Maar veel mensen willen dan graag doen alsof ik daar dan totaal niet mee om kan gaan. Dat is dan weer jammer.
Raar vind ik het ook niet, het is alleen zo afgebakend, dat bedoel ik meerquote:Op maandag 28 augustus 2023 08:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier. Zo raar is het helemaal niet wat ik doe
Nou ja, wanneer je roadbook zelfs de hele specifieke plekken aangeeft waar op welke dag geluncht gaat worden dan is een bepaalde mate van autisme toch niet heel ver wegquote:Op maandag 28 augustus 2023 08:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier. Zo raar is het helemaal niet wat ik doe
Dat ligt er maar helemaal aan met welk doel je op vakantie gaat. Wellicht is het eten geen noodzakelijke bijkomstigheid, maar een hoofddoel van de reis. Als je bijv. naar Kopenhagen reist om bij Noma te lunchen, dan is dat het bepalende element in je programma.quote:Op maandag 28 augustus 2023 21:50 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Nou ja, wanneer je roadbook zelfs de hele specifieke plekken aangeeft waar op welke dag geluncht gaat worden dan is een bepaalde mate van autisme toch niet heel ver weg
Of als je gewoon bijzonder weinig keuze hebt. Het is toch handig om iedere dag even eraan te denken dat je wel ergens wat middageten tegenkomt natuurlijk.quote:Op maandag 28 augustus 2023 21:58 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Dat ligt er maar helemaal aan met welk doel je op vakantie gaat. Wellicht is het eten geen noodzakelijke bijkomstigheid, maar een hoofddoel van de reis. Als je bijv. naar Kopenhagen reist om bij Noma te lunchen, dan is dat het bepalende element in je programma.
Goed georganiseerd is niet meteen autisme mensenquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 07:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of als je gewoon bijzonder weinig keuze hebt. Het is toch handig om iedere dag even eraan te denken dat je wel ergens wat middageten tegenkomt natuurlijk.
That said begrijp ik die zucht om overal maar "autisme! autisme!" te willen roepen ook niet helemaal.
Voor een roadtrip vind ik dat begrijpelijk maar als je bijv een week of langer in hetzelfde gebied zit heb je voldoende aan een rijtje bezienswaardigheden waar je ‘s ochtends op basis van weer en zin besluit welke je vandaag aan zal doen.quote:Op maandag 28 augustus 2023 21:06 schreef MissRelin het volgende:
Hier ook een roadbook maker!![]()
Ik moet er niet aan denken dat je 's ochtends met je bammetje zit en dan nog moet gaan bedenken wat je die dag eigenlijk wilt gaan doen/zien.
Voor je 't weet is je halve dag alweer weg
Dat roep ik toch nietquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 07:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of als je gewoon bijzonder weinig keuze hebt. Het is toch handig om iedere dag even eraan te denken dat je wel ergens wat middageten tegenkomt natuurlijk.
That said begrijp ik die zucht om overal maar "autisme! autisme!" te willen roepen ook niet helemaal.
Je had beter met Fles kunnen gaan, dan had je je hele weel al ingedeeldquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 10:44 schreef Fogel het volgende:
Ik ben zojuist bij een toeristenkantoor geweest om er achter te komen wat er te doen is hier. Gister aangekomen. Hoofddoel is weinig doen een week, maar niet te weinig.
Juist als je in hetzelfde gebied blijft plan ik het meer dan bij een roadtrip.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 10:47 schreef laziness het volgende:
[..]
Voor een roadtrip vind ik dat begrijpelijk maar als je bijv een week of langer in hetzelfde gebied zit heb je voldoende aan een rijtje bezienswaardigheden waar je ‘s ochtends op basis van weer en zin besluit welke je vandaag aan zal doen.
Ja.quote:En reizen jullie allemaal zonder kinderen?
Veel plezier..... Wij zijn in October een weekeinde in Bangkok. Geboekt bij Thai Airways, vlucht naar huis op zondagmiddag, op tijd voor school en kantoor op maandagochtend. Dikke prima...quote:Op zondag 27 augustus 2023 11:40 schreef Fogel het volgende:
Zin in!
Mja, je kan niet echt met EU261-04 gaan dreigen daar…quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 14:03 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Veel plezier..... Wij zijn in October een weekeinde in Bangkok. Geboekt bij Thai Airways, vlucht naar huis op zondagmiddag, op tijd voor school en kantoor op maandagochtend. Dikke prima...
Krijg vandaag een mailtje, vlucht op zondag midday gecanceld.....wilt u maandag ochtend..... Wat Denk je zelf..... Dan moeten we dus al op school en kantoor zijn......
Ze kijken nog wat de alternatieven zijn, maar ze kwamen in eerste instantie niet verder Dan zondag ochtend om 7 uur. Fijn als je maar 1 weekeinde hebt.....
Nee, het zie er naar uit dat ik voor deze leg wat geld terug krijg, en dan via een andere maatschappij weer terug naar huis vliegquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 14:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mja, je kan niet echt met EU261-04 gaan dreigen daar…
Kunnen ze de boel niet naar een ander weekend verplaatsen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |