Nee dat niet. ik bedoel namelijk iemand die je persoonlijk kent van vroeger waar je mee seks zou kunnen hebben.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:52 schreef Kreator het volgende:
Telt oude, bekende ook? Dan wel. Caroline Tensen.
Hoe was dat?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:14 schreef hoechst het volgende:
Heb ooit eens de ex van een maat een paar keer geneukt.. was wel 10 jaar later
Ja geloof ik ook, gebeurt ook bij mensen die oude bekenden ook kenden, dus ze neuken ook wel met oude bekenden.quote:
Wat was een mooie tijd voor je zeker, maar dat vergeet je nooit he. Waren meiden echt leuk en mooi?quote:Op woensdag 5 juli 2023 00:26 schreef stropdaz het volgende:
Als DJ gewerkt in vakantieoorden als lloret, salou, bulgarijen.
Regelmatig sex op reunies met meiden waar ik daar schuiftrompet mee speelde
Zeker, heel mooi.quote:Op woensdag 5 juli 2023 13:19 schreef Misrer1972 het volgende:
[..]
Wat was een mooie tijd voor je zeker, maar dat vergeet je nooit he. Waren meiden echt leuk en mooi?
Mee eens! Ik keek altijd naar mooie meiden toen ik ook op vakantie was.... Ik had een erg leuke gesprekje met een Oekraïense vrouw toen ik zelf in Turkije, ze was erg leuk en zeker ook mooie vrouw, ze had mooie ogen... Ze had erg mooie lijf... Ik was toen een beetje verliefd op haar en wou heel graag met haar relatie aangaan om samen toekomst te delen. Ze had blond haar en was een talenknobbel van Engels, Duits, Oekraïense, Turks, Russisch en Frans.quote:Op woensdag 5 juli 2023 13:51 schreef stropdaz het volgende:
[..]
Zeker, heel mooi.
De top jaren van mijn leven.
Meiden waren vaak wel mooi.
Behalve de Engelse dames.
Je droom is uitgekomen en zeker genoten? Middelbare schooltijd is altijd iets speciaals voor iedere puber zowel veel fantaseren over leuke meiden en zo.... Had ik ook zelfde, maar niks uitgekomen....quote:Op woensdag 5 juli 2023 15:45 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ja ik.
Altijd al lekker gevonden, vaak over gefantaseerd, en op een dag gewoon haar een bericht gestuurd en gewoon gezegd dat ik eigenlijk al vanaf de middelbare school seks met haar wilde. (Wel een beetje aangekleed natuurlijk) maar ze zei dat als ik dat toen tegen haar had gezegd ze dat wel gewild had. Toen een beetje gebeld en gechat en 2 weken later lag ik daar te knallen.
Mooi.quote:Op woensdag 5 juli 2023 15:45 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ja ik.
Altijd al lekker gevonden, vaak over gefantaseerd, en op een dag gewoon haar een bericht gestuurd en gewoon gezegd dat ik eigenlijk al vanaf de middelbare school seks met haar wilde. (Wel een beetje aangekleed natuurlijk) maar ze zei dat als ik dat toen tegen haar had gezegd ze dat wel gewild had. Toen een beetje gebeld en gechat en 2 weken later lag ik daar te knallen.
2 weken moeten inpraten op iemand om sex te hebbenquote:Op woensdag 5 juli 2023 15:45 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ja ik.
Ja ik weet het, je rechterhand hoef je helemaal niet op in te praten. Vind ik toch niet helemaal dezelfde ervaring als ik eerlijk ben.quote:Op donderdag 6 juli 2023 14:39 schreef jpg97 het volgende:
[..]
2 weken moeten inpraten op iemand om sex te hebben
Deze mattie is amateur a niffoquote:Op donderdag 6 juli 2023 14:39 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ik vind dat nog weinig...quote:Op donderdag 6 juli 2023 14:39 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Geil verhaal. Vertel meer.quote:Op woensdag 5 juli 2023 18:39 schreef VEM2012 het volgende:
Het nichtje van de buurvrouw. Die kwam ik op de begrafenis van de buurman tegen. Was toen 13 en ik 29. Viel wel op dat het een mooi meisje was, maar nog echt met de nadruk op het laatste.
Iets van 10 jaar later tegengekomen tijdens een feest aldaar. Het is een leuk feestje geworden.
Nee een gortdroge Vlaamsequote:Op donderdag 6 juli 2023 19:12 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Ben jij zo'n gortdroge Nederlandse vrouw ja?
Maar dat gevoel komt dus ook zeer traag op? Twee weken is wel aan de lange kant om als minimale aan te houden lijkt mij.quote:Op donderdag 6 juli 2023 19:15 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee een gortdroge Vlaamse
Ik ben gewoon niet het type dat meteen seks wil hebben.
Als er geen gevoel is dan is er ook geen zin.
Het gaat niet persé om die 2 weken.quote:Op donderdag 6 juli 2023 20:12 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Maar dat gevoel komt dus ook zeer traag op? Twee weken is wel aan de lange kant om als minimale aan te houden lijkt mij.
We zijn via de tuin ontsnapt en in de naastgelegen woning, waar ik niet geheel toevallig de sleutels van had hebben we het er even van genomen.quote:
Ik geloof ook wel dat dat bij iedereen anders werkt en als dit voor jou goed voelt dan moet je het ook zeker zo doen.quote:Op donderdag 6 juli 2023 20:40 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Het gaat niet persé om die 2 weken.
Maar zoals in het voorbeeld hier: mocht een oude bekende mij benaderen dan zal het ook niet meteen raak zijn. Dan moet er dus ook eerst gevoel komen en dat valt niet te forceren.
Mocht ik dan ook nog het idee krijgen dat het alleen om de seks gaat dan is het ook meteen klaar.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben allesbehalve preuts en ik ben een grote voorstander van vrije seksualiteit, maar het werkt zo gewoon niet voor mij.
Soms denk ik dat het makkelijker/leuker was als ik daar veel losser in zou zijn.
Bedankt voor het delen. Liters gekomenquote:Op donderdag 6 juli 2023 20:58 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
We zijn via de tuin ontsnapt en in de naastgelegen woning, waar ik niet geheel toevallig de sleutels van had hebben we het er even van genomen.
Prachtige meid om te zien, beetje bleu wel. Dus niet de meest geile seks ooit (in ieder geval niet voor mij), maar een goede herinnering.
Helaas haar daarna nooit meer gezien. Het was op zichzelf namelijk wel voor herhaling vatbaar. En ook gewoon een leuke meid overall. Dus ze was ook gewoon heel goed gezelschap.
Beetje respect alsjeblieft, een echte kerel weet hoe je the long game speelt, het heeft bijna een 1 op 1 hitratio en is daarmee alleen voor grote spelers.quote:Op donderdag 6 juli 2023 14:39 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Je hoeft er niet mee te trouwen hequote:Op donderdag 6 juli 2023 23:55 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Beetje respect alsjeblieft, een echte kerel weet hoe je the long game speelt, het heeft bijna een 1 op 1 hitratio en is daarmee alleen voor grote spelers.
Dat heet zelfrespect. Deze mensen in dit topic denken dat het leven ex in the beach is en wellicht zijn ze ook werkelijk zo ordinair.quote:Op donderdag 6 juli 2023 20:40 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Het gaat niet persé om die 2 weken.
Maar zoals in het voorbeeld hier: mocht een oude bekende mij benaderen dan zal het ook niet meteen raak zijn. Dan moet er dus ook eerst gevoel komen en dat valt niet te forceren.
Mocht ik dan ook nog het idee krijgen dat het alleen om de seks gaat dan is het ook meteen klaar.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben allesbehalve preuts en ik ben een grote voorstander van vrije seksualiteit, maar het werkt zo gewoon niet voor mij.
Soms denk ik dat het makkelijker/leuker was als ik daar veel losser in zou zijn.
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 23:21 schreef egelhond het volgende:
Vroeger, toen ik 18 was kort een vriendinnetje gehad. Lekker tongen in de discotheek met uitgaan. Ook sex gehad toen.
Nu, 20 jaar later. Ik kwam haar dus tegen op een festival 2 weken terug. We raakte aan de praat. Was gezellig. Voelde wel een soort van klik. Zijn nog gaan stappen samen met haar vrienden/mijn vrienden die avond na het festival. Verder niks gebeurd. Ze was vrijgezel net als ik.
Afgelopen weekend vroeg ze of ik meeging naar de 4-daagse feesten. Ik ging al met vrienden, maar had haar uitgenodigd met ons mee te gaan. Vond ze leuk. Mn vrienden kenden haar ook van vroeger. Was echt gezellig.
Veel gepraat over vroeger enzo. Voelde weer een goede klik.
Eind van de avond had ik genoeg biertjes op. Ik dacht fuck it, heb dr op de bek gepakt. Ze wees me niet af. Ze zei wel dat ze dit niet verwacht had. Toen we eenmaal terug in de trein zaten vroeg ze of ik bij haar bleef slapen. Nouja ben de lulligste niet. Manman we hebben die hele nacht sex gehad. Sterker de lekkerste sex ooit. Door de alcohol kwam ik gewoon niet klaar. Maar het was heerlijk en zij vond dat juist fijn want we hebben gewoon ruim 2 uur achter elkaar lekker geneukt. Nouja om 7 uur maar eens gaan slapen. Paar uur later wakker hebben we het nog een keer gedaan. Toen kwam ik wel klaar. Die alcohol ook. Nouja ze had me naar huis gebracht want ik ging die middag weer met andere vrienden naar de 4-daagse feesten. Ik had mn zonnebril express bij haar laten liggen![]()
En ja hoor die dag erop appje wanneer ik de zonnebril op wilde halen. Gister afgesproken. Zijn gezellig ergens wat gaan drinken. Leuke gesprekken gehad. En tja toen we weer bij haar thuis waren moest ik de bril nog even pakken binnen. Dat eindigde dus weer in bed, weer heerlijke sex gehad en ben blijven slapen. Ofja slapen we sliepen pas na 4 uur vannacht een keer want we hebben weer uren leuke gesprekken gehad. Vanmorgen vroeg om 6 uur opgestaan want moest werken. Vandaag de hele dag gaar.
Nou vinden we elkaar wel heel leuk. Voor een vaste relatie zal ik rustig aan doen maar er is zeker wel meer gevoel dan dan alleen de lust op sex. Maar wel een heel groot minpunt is dat ze rookt. Vind ik echt heel goor en vies want ben echt een anti roker. Maargoed dat is een dingetje.
Na het weekend zullen we elkaar wel weer zien. Zal moeten want ben mn vest vergeten
Klinkt echt super geilquote:Op vrijdag 21 juli 2023 23:21 schreef egelhond het volgende:
Vroeger, toen ik 18 was kort een vriendinnetje gehad. Lekker tongen in de discotheek met uitgaan. Ook sex gehad toen.
Nu, 20 jaar later. Ik kwam haar dus tegen op een festival 2 weken terug. We raakte aan de praat. Was gezellig. Voelde wel een soort van klik. Zijn nog gaan stappen samen met haar vrienden/mijn vrienden die avond na het festival. Verder niks gebeurd. Ze was vrijgezel net als ik.
Afgelopen weekend vroeg ze of ik meeging naar de 4-daagse feesten. Ik ging al met vrienden, maar had haar uitgenodigd met ons mee te gaan. Vond ze leuk. Mn vrienden kenden haar ook van vroeger. Was echt gezellig.
Eind van de avond had ik genoeg biertjes op. Ik dacht fuck it, heb dr op de bek gepakt. Ze wees me niet af. Ze zei wel dat ze dit niet verwacht had. Toen we eenmaal terug in de trein zaten vroeg ze of ik bij haar bleef slapen. Nouja ben de lulligste niet. Manman we hebben die hele nacht sex gehad. Sterker de lekkerste sex ooit. Door de alcohol kwam ik gewoon niet klaar. Maar het was heerlijk en zij vond dat juist fijn want we hebben gewoon ruim 2 uur achter elkaar lekker geneukt. Nouja om 7 uur maar eens gaan slapen. Paar uur later wakker hebben we het nog een keer gedaan. Toen kwam ik wel klaar. Die alcohol ook. Nouja ze had me naar huis gebracht want ik ging die middag weer met andere vrienden naar de 4-daagse feesten. Ik had mn zonnebril express bij haar laten liggen![]()
En ja hoor die dag erop appje wanneer ik de zonnebril op wilde halen. Gister afgesproken. Zijn gezellig ergens wat gaan drinken. Leuke gesprekken gehad. En tja toen we weer bij haar thuis waren moest ik de bril nog even pakken binnen. Dat eindigde dus weer in bed, weer heerlijke sex gehad en ben blijven slapen. Ofja slapen we sliepen pas na 4 uur vannacht een keer want we hebben weer uren leuke gesprekken gehad. Vanmorgen vroeg om 6 uur opgestaan want moest werken. Vandaag de hele dag gaar.
Nou vinden we elkaar wel heel leuk. Voor een vaste relatie zal ik rustig aan doen maar er is zeker wel meer gevoel dan dan alleen de lust op sex. Maar wel een heel groot minpunt is dat ze rookt. Vind ik echt heel goor en vies want ben echt een anti roker. Maargoed dat is een dingetje.
Na het weekend zullen we elkaar wel weer zien. Zal moeten want ben mn vest vergeten
Poh dat is wel een sexy vrouw ja.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:52 schreef Kreator het volgende:
Telt oude, bekende ook? Dan wel. Caroline Tensen.
‘Echter’ voortdurend zo verkeerd gebruiken helpt ook niet echt bij het regelen van de vrouwtjes denk ikquote:Op donderdag 6 juli 2023 21:19 schreef Misrer1972 het volgende:
Verder heb ik ook wel in mijn leven heleboel mooie meiden al gezien, sommige waren heel knap en leuk, maar echter vermoedend heeft elke meid al een relatie met een vriend. Maar echter een meid keek af en oe naar mij toen ik er nog was. Ik genoot er van om aandacht te hebben van een ander, zowel ook heel gezellig was. Ja zeker ook hadden die meiden wel mooie ogen.
Jep. Die was afgelopen maandag. Nadeel ( is altijd in het begin ) dat de dagen wel breken. Begonnen met samen een film op netflix te kijken. Daarna naar boven. Weer ff zitten kezen en drna toch weer tot 3 uur over vanalles gepraat. Toen maar eens gaan slapen want moest toch echt weer om 7.30 uur op het werk zijn. Had mn werk kleding wel meegenomenquote:Op donderdag 27 juli 2023 16:23 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Jij bent slim![]()
Fijn dat je intens genoten hebt, en de derde keer zit ook in de pijp-leiding.
quote:Op woensdag 5 juli 2023 00:26 schreef stropdaz het volgende:
Als DJ gewerkt in vakantieoorden als lloret, salou, bulgarijen.
Regelmatig sex op reunies met meiden waar ik daar schuiftrompet mee speelde
Heb je haar ontmaagd of had ze al een half dorpje in haar gehad?quote:Op woensdag 5 juli 2023 18:39 schreef VEM2012 het volgende:
Het nichtje van de buurvrouw. Die kwam ik op de begrafenis van de buurman tegen. Was toen 13 en ik 29. Viel wel op dat het een mooi meisje was, maar nog echt met de nadruk op het laatste.
Iets van 10 jaar later tegengekomen tijdens een feest aldaar. Het is een leuk feestje geworden.
Klinkt als een foute afsluiting van een Asterix verhaal.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 23:29 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Heb je haar ontmaagd of had ze al een half dorpje in haar gehad?
Goed verhaal, harde plasser nu.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 23:21 schreef egelhond het volgende:
Eind van de avond had ik genoeg biertjes op. Ik dacht fuck it, heb dr op de bek gepakt. Ze wees me niet af. Ze zei wel dat ze dit niet verwacht had. Toen we eenmaal terug in de trein zaten vroeg ze of ik bij haar bleef slapen. Nouja ben de lulligste niet. Manman we hebben die hele nacht sex gehad. Sterker de lekkerste sex ooit. Door de alcohol kwam ik gewoon niet klaar. Maar het was heerlijk en zij vond dat juist fijn want we hebben gewoon ruim 2 uur achter elkaar lekker geneukt. Nouja om 7 uur maar eens gaan slapen. Paar uur later wakker hebben we het nog een keer gedaan. Toen kwam ik wel klaar. Die alcohol ook. Nouja ze had me naar huis gebracht want ik ging die middag weer met andere vrienden naar de 4-daagse feesten. Ik had mn zonnebril express bij haar laten liggen
Nederlands probleem. Nederlandse vrouwen veranderen richting 30/40 in kortpittige dikkige Gerda'squote:Op woensdag 16 augustus 2023 12:53 schreef Joopklepzeiker het volgende:
De enige oude bekenden van vroeger die ik tegenkom zijn nu van die moddervette gescheiden huismoeders met uitgehard kapsel van het bakvet, wallen onder de ogen met jankkinderen en een berg schuld. Die willen heel graag contact op de één of andere manier want vroeger klikte het toch?...
Ja, kut. Vroeger toen het nog redelijke achten waren zagen ze me niet staan en nu Guido van de sportschool vertrokken is ben ik de sukkel van vroeger die welkom is om de boel recht te trekken. Dikke doei!
Ik vind dat niet kort als het een oude bekende is die je altijd wel een beetje leuk vondquote:Op maandag 17 juli 2023 04:18 schreef Azula2.0 het volgende:
[..]
Dat heet zelfrespect. Deze mensen in dit topic denken dat het leven ex in the beach is en wellicht zijn ze ook werkelijk zo ordinair.
Wees blij dat je niet zo bent. Twee weken is echt achterlijk kort.
Ik vind dat niet kort als het een oude bekende is die je altijd wel een beetje leuk vondquote:Op maandag 17 juli 2023 04:18 schreef Azula2.0 het volgende:
[..]
Dat heet zelfrespect. Deze mensen in dit topic denken dat het leven ex in the beach is en wellicht zijn ze ook werkelijk zo ordinair.
Wees blij dat je niet zo bent. Twee weken is echt achterlijk kort.
Haha mooi, die goeie ouwe tijdquote:Op donderdag 27 juli 2023 19:20 schreef egelhond het volgende:
[..]
Jep. Die was afgelopen maandag. Nadeel ( is altijd in het begin ) dat de dagen wel breken. Begonnen met samen een film op netflix te kijken. Daarna naar boven. Weer ff zitten kezen en drna toch weer tot 3 uur over vanalles gepraat. Toen maar eens gaan slapen want moest toch echt weer om 7.30 uur op het werk zijn. Had mn werk kleding wel meegenomen
Hmm dan fantaseer je wel heel verdoor. De fantasie ken ik zeker, dat vervolgens het verstand de doorslag geeft dat ik het niet doe is een tweede, maar het zou de fantasie niet verpesten.quote:Op zondag 3 september 2023 01:00 schreef _Lily_ het volgende:
Hier: een stuk of 3 oude bekenden uit m’n studententijd met wie er vroeger weleens wat is gebeurd en die alledrie door de tijd hebben aangegeven dat ze nog steeds zouden willen.
Alleen het zit er niet in. We zijn allemaal inmiddels getrouwd (ik ook) en ik ben zwanger van m’n 2e kind. Zij fantaseren erover, weet ik. Ik ook wel, as in: zou het met alledrie (afzonderlijk) heel leuk vinden maar de gedachte dat in dat geval mijn huwelijk gestrand zou zijn stemt me zo verdrietig dat het al niet meer leuk is om erover te fantaseren.
Haha dat heb ik ook. Nu is mijn kind nog jong dus misschien zijn het de hormonen nog maar veel van mijn seksuele fantasieën zijn ineens niet zo leuk meer als vroeger omdat het inderdaad betekent dat mijn gezin dan gestand is.quote:Op zondag 3 september 2023 01:00 schreef _Lily_ het volgende:
Hier: een stuk of 3 oude bekenden uit m’n studententijd met wie er vroeger weleens wat is gebeurd en die alledrie door de tijd hebben aangegeven dat ze nog steeds zouden willen.
Alleen het zit er niet in. We zijn allemaal inmiddels getrouwd (ik ook) en ik ben zwanger van m’n 2e kind. Zij fantaseren erover, weet ik. Ik ook wel, as in: zou het met alledrie (afzonderlijk) heel leuk vinden maar de gedachte dat in dat geval mijn huwelijk gestrand zou zijn stemt me zo verdrietig dat het al niet meer leuk is om erover te fantaseren.
Check, dat lijstje is er zeker...quote:Op zondag 3 september 2023 09:06 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Hmm dan fantaseer je wel heel verdoor. De fantasie ken ik zeker, dat vervolgens het verstand de doorslag geeft dat ik het niet doe is een tweede, maar het zou de fantasie niet verpesten.
Ik denk dat de meeste mensen wel iemand uit hun jeugd hebben waarvan ze denken - die staat nog op mijn to do lijst / heb ik uiteindelijk afgevinkt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |