Nee dat niet. ik bedoel namelijk iemand die je persoonlijk kent van vroeger waar je mee seks zou kunnen hebben.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:52 schreef Kreator het volgende:
Telt oude, bekende ook? Dan wel. Caroline Tensen.
Hoe was dat?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:14 schreef hoechst het volgende:
Heb ooit eens de ex van een maat een paar keer geneukt.. was wel 10 jaar later
Ja geloof ik ook, gebeurt ook bij mensen die oude bekenden ook kenden, dus ze neuken ook wel met oude bekenden.quote:
Wat was een mooie tijd voor je zeker, maar dat vergeet je nooit he. Waren meiden echt leuk en mooi?quote:Op woensdag 5 juli 2023 00:26 schreef stropdaz het volgende:
Als DJ gewerkt in vakantieoorden als lloret, salou, bulgarijen.
Regelmatig sex op reunies met meiden waar ik daar schuiftrompet mee speelde
Zeker, heel mooi.quote:Op woensdag 5 juli 2023 13:19 schreef Misrer1972 het volgende:
[..]
Wat was een mooie tijd voor je zeker, maar dat vergeet je nooit he. Waren meiden echt leuk en mooi?
Mee eens! Ik keek altijd naar mooie meiden toen ik ook op vakantie was.... Ik had een erg leuke gesprekje met een Oekraïense vrouw toen ik zelf in Turkije, ze was erg leuk en zeker ook mooie vrouw, ze had mooie ogen... Ze had erg mooie lijf... Ik was toen een beetje verliefd op haar en wou heel graag met haar relatie aangaan om samen toekomst te delen. Ze had blond haar en was een talenknobbel van Engels, Duits, Oekraïense, Turks, Russisch en Frans.quote:Op woensdag 5 juli 2023 13:51 schreef stropdaz het volgende:
[..]
Zeker, heel mooi.
De top jaren van mijn leven.
Meiden waren vaak wel mooi.
Behalve de Engelse dames.
Je droom is uitgekomen en zeker genoten? Middelbare schooltijd is altijd iets speciaals voor iedere puber zowel veel fantaseren over leuke meiden en zo.... Had ik ook zelfde, maar niks uitgekomen....quote:Op woensdag 5 juli 2023 15:45 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ja ik.
Altijd al lekker gevonden, vaak over gefantaseerd, en op een dag gewoon haar een bericht gestuurd en gewoon gezegd dat ik eigenlijk al vanaf de middelbare school seks met haar wilde. (Wel een beetje aangekleed natuurlijk) maar ze zei dat als ik dat toen tegen haar had gezegd ze dat wel gewild had. Toen een beetje gebeld en gechat en 2 weken later lag ik daar te knallen.
Mooi.quote:Op woensdag 5 juli 2023 15:45 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ja ik.
Altijd al lekker gevonden, vaak over gefantaseerd, en op een dag gewoon haar een bericht gestuurd en gewoon gezegd dat ik eigenlijk al vanaf de middelbare school seks met haar wilde. (Wel een beetje aangekleed natuurlijk) maar ze zei dat als ik dat toen tegen haar had gezegd ze dat wel gewild had. Toen een beetje gebeld en gechat en 2 weken later lag ik daar te knallen.
2 weken moeten inpraten op iemand om sex te hebbenquote:Op woensdag 5 juli 2023 15:45 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ja ik.
Ja ik weet het, je rechterhand hoef je helemaal niet op in te praten. Vind ik toch niet helemaal dezelfde ervaring als ik eerlijk ben.quote:Op donderdag 6 juli 2023 14:39 schreef jpg97 het volgende:
[..]
2 weken moeten inpraten op iemand om sex te hebben
Deze mattie is amateur a niffoquote:Op donderdag 6 juli 2023 14:39 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ik vind dat nog weinig...quote:Op donderdag 6 juli 2023 14:39 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Geil verhaal. Vertel meer.quote:Op woensdag 5 juli 2023 18:39 schreef VEM2012 het volgende:
Het nichtje van de buurvrouw. Die kwam ik op de begrafenis van de buurman tegen. Was toen 13 en ik 29. Viel wel op dat het een mooi meisje was, maar nog echt met de nadruk op het laatste.
Iets van 10 jaar later tegengekomen tijdens een feest aldaar. Het is een leuk feestje geworden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |