abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209763368
Wie heeft ooit seks gehad met een oude bekende van verre verleden? Dat klinkt wel vreemd, echter denk ik ook af en toe aan mijn vroegere jeugdliefde wat mij heel speciaal maakte. Maar mensen vinden oude bekenden echt niet zo gauw meer, zowel we allemaal eigen leven hebben.

Ik zelf heb nog nooit seks gehad met oude bekenden die ik gekend had.

Ik zie mijn oude bekenden niet meer zo gauw meer, hoe je ouder wordt is alles zo anders dan vroeger, waar ook vriendenkring langzamerhand kleiner wordt. En zeker blijft het ook komen en gaan met alle mensen. maar slechts klein deel mensen blijven over in jouw leven.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 4 juli 2023 @ 20:52:04 #2
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_209763421
Telt oude, bekende ook? Dan wel. Caroline Tensen.
pi_209763477
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 20:52 schreef Kreator het volgende:
Telt oude, bekende ook? Dan wel. Caroline Tensen.
Nee dat niet. ik bedoel namelijk iemand die je persoonlijk kent van vroeger waar je mee seks zou kunnen hebben.
pi_209763799
Heb ooit eens de ex van een maat een paar keer geneukt.. was wel 10 jaar later
pi_209763973
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 21:14 schreef hoechst het volgende:
Heb ooit eens de ex van een maat een paar keer geneukt.. was wel 10 jaar later
Hoe was dat?
pi_209763981
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 21:25 schreef Misrer1972 het volgende:

[..]
Hoe was dat?
Extra geilllll
pi_209764026
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 21:26 schreef hoechst het volgende:

[..]
Extra geilllll
Ja geloof ik ook, gebeurt ook bij mensen die oude bekenden ook kenden, dus ze neuken ook wel met oude bekenden.
pi_209765800
Een collega van me zei wel eens dat ze een jeugdliefde waar ze destijds 2 jaar mee samen was enkele keren had geneukt in de voorbije weken.

Vroeger waren ze een koppel. Maar toen ze (tegenaan de 40 jaar waren) waren ze beiden vrijgezel. Toen werden ze fuckbuddies. Mijn collega zei dat ie vroeger al goed in bed was. Dus was een voordeel om hem terug te nemen.

Verder geen ervaring mee.
Cindy De Vuyst
pi_209765815
Als DJ gewerkt in vakantieoorden als lloret, salou, bulgarijen.
Regelmatig sex op reunies met meiden waar ik daar schuiftrompet mee speelde
pi_209771201
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2023 00:26 schreef stropdaz het volgende:
Als DJ gewerkt in vakantieoorden als lloret, salou, bulgarijen.
Regelmatig sex op reunies met meiden waar ik daar schuiftrompet mee speelde
Wat was een mooie tijd voor je zeker, maar dat vergeet je nooit he. Waren meiden echt leuk en mooi?
pi_209771276
Ik heb ook wel zo’n oude bekende over wie ik nog wel eens fantaseer. Daar had ik geweldige seks mee en daar denk ik nog wel eens aan terug. Maar we hebben al heel lang geen contact meer en beiden een gezin dus het blijft bij fantaseren.
pi_209771549
Ik heb het 1x meegemaakt, dat ik jaren na de middelbare school een oud klasgenoot tegenkwam, en we beiden toegaven elkaar vroeger op school leuk te vinden (is als je al 20 jaar niet meer daar zit toch net wat minder spannend om toe te geven), en dat is een hele leuke avond/nacht geweest en goed om het zo af te sluiten.
pi_209771649
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2023 13:19 schreef Misrer1972 het volgende:

[..]
Wat was een mooie tijd voor je zeker, maar dat vergeet je nooit he. Waren meiden echt leuk en mooi?
Zeker, heel mooi.
De top jaren van mijn leven.

Meiden waren vaak wel mooi.
Behalve de Engelse dames.
pi_209773192
Ja ik.

Altijd al lekker gevonden, vaak over gefantaseerd, en op een dag gewoon haar een bericht gestuurd en gewoon gezegd dat ik eigenlijk al vanaf de middelbare school seks met haar wilde. (Wel een beetje aangekleed natuurlijk) maar ze zei dat als ik dat toen tegen haar had gezegd ze dat wel gewild had. Toen een beetje gebeld en gechat en 2 weken later lag ik daar te knallen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_209775458
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2023 13:51 schreef stropdaz het volgende:

[..]
Zeker, heel mooi.
De top jaren van mijn leven.

Meiden waren vaak wel mooi.
Behalve de Engelse dames.
Mee eens! Ik keek altijd naar mooie meiden toen ik ook op vakantie was.... Ik had een erg leuke gesprekje met een Oekraïense vrouw toen ik zelf in Turkije, ze was erg leuk en zeker ook mooie vrouw, ze had mooie ogen... Ze had erg mooie lijf... Ik was toen een beetje verliefd op haar en wou heel graag met haar relatie aangaan om samen toekomst te delen. Ze had blond haar en was een talenknobbel van Engels, Duits, Oekraïense, Turks, Russisch en Frans.
Ik droomde ook wel over haar hoe seks met haar zou zijn.
pi_209775483
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2023 15:45 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ja ik.

Altijd al lekker gevonden, vaak over gefantaseerd, en op een dag gewoon haar een bericht gestuurd en gewoon gezegd dat ik eigenlijk al vanaf de middelbare school seks met haar wilde. (Wel een beetje aangekleed natuurlijk) maar ze zei dat als ik dat toen tegen haar had gezegd ze dat wel gewild had. Toen een beetje gebeld en gechat en 2 weken later lag ik daar te knallen.
Je droom is uitgekomen en zeker genoten? Middelbare schooltijd is altijd iets speciaals voor iedere puber zowel veel fantaseren over leuke meiden en zo.... Had ik ook zelfde, maar niks uitgekomen....
pi_209775499
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_209775572
Het nichtje van de buurvrouw. Die kwam ik op de begrafenis van de buurman tegen. Was toen 13 en ik 29. Viel wel op dat het een mooi meisje was, maar nog echt met de nadruk op het laatste.

Iets van 10 jaar later tegengekomen tijdens een feest aldaar. Het is een leuk feestje geworden.
  woensdag 5 juli 2023 @ 21:00:06 #19
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_209777481
Ik heb bewust iemand opgezocht na ruim 20 jaar, die ik toen leuk vond op school, was best lastig nog, maar hij bleek ook weer vrijgezel en we zijn nu getrouwd.
To BG or not to BG!
pi_209778067
quote:
Ja ik.

Mooi.
Zo ben ik in mijn studententijd veel met een meid om gegaan. Drinken, blowen, lol maken. Je kent het wel.
Ook een periode volop gezoend en wat handwerk, maar uit het niets had ze een vriend. Even later ik ook een vriendin.

Vorig jaar vertelde ze me eens dat ze smoorverliefd op me was geweest, maar ik teveel contact met andere dames had. Shit, wat had ik graag de lakens met haar gedeeld.

En nu afgesproken om elkaar maar met rust te laten. Zij is getrouwd en ik ook.
Als we elkaar weer zien gaan we los vrees ik, en we willen allebei niet vreemd gaan.
  donderdag 6 juli 2023 @ 14:39:44 #21
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_209784948
quote:
Ja ik.

2 weken moeten inpraten op iemand om sex te hebben :')
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_209785331
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2023 14:39 schreef jpg97 het volgende:

[..]
Ja ik weet het, je rechterhand hoef je helemaal niet op in te praten. Vind ik toch niet helemaal dezelfde ervaring als ik eerlijk ben.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_209786579
quote:

[..]
Deze mattie is amateur a niffo
  Moderator donderdag 6 juli 2023 @ 17:01:57 #24
441859 crew  Lenny77
pi_209787025
quote:

[..]
Ik vind dat nog weinig...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_209787232
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2023 18:39 schreef VEM2012 het volgende:
Het nichtje van de buurvrouw. Die kwam ik op de begrafenis van de buurman tegen. Was toen 13 en ik 29. Viel wel op dat het een mooi meisje was, maar nog echt met de nadruk op het laatste.

Iets van 10 jaar later tegengekomen tijdens een feest aldaar. Het is een leuk feestje geworden.
Geil verhaal. Vertel meer. :9
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')