abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209765303
Vandaag is trouwens een Russische journalist in Tsjetsjenië mishandeld.

NOS: Russische journalist en advocaat zwaar mishandeld in Tsjetsjenië

pi_209765310
Jezus mensen, kunnen jullie aub wat minder zeiken? Werken de russen eindelijk een keer met pallets, is het wéér niet goed.

:(
pi_209765316
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 23:07 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Haal jij die “jullie allemaal” eens even naar boven dan…
Jij maakte de karikatuur ervan alsof mensen hier beweerden dat alles maar eventjes zou duren want Oekraine zou zo bij de zee van Azov staan, walsen wel even over de Russen.

Laten we het maar weer over het nieuws hebben want dit heeft verder niet veel nut.
pi_209765317
Ik hoop dat Europese landen en Amerika duidelijk hebben gemaakt aan Poetin dat een kerncentrale opblazen opgevat wordt als daad van agressie jegens het westen en dat er dan militairen en wapens worden gestuurd om Oekraïne te helpen Rusland direct eruit te trappen, te beginnen met het veiligstellen van het luchtruim boven heel Oekraïne inclusief de Krim.
  dinsdag 4 juli 2023 @ 23:21:14 #80
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_209765351
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 23:15 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Jij maakte de karikatuur ervan alsof mensen hier beweerden dat alles maar eventjes zou duren want Oekraine zou zo bij de zee van Azov staan, walsen wel even over de Russen.

Laten we het maar weer over het nieuws hebben want dit heeft verder niet veel nut.
En dat werd beweerd, nog onderbouwd ook. Heb nooit beweerd dat heel het topic dit riep.

Verder nutteloos inderdaad.
  dinsdag 4 juli 2023 @ 23:24:37 #81
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_209765391
Jezus christus, die samengeperste vlees pallets. :{
pi_209765408
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 23:16 schreef Hatseflats22 het volgende:
Ik hoop dat Europese landen en Amerika duidelijk hebben gemaakt aan Poetin dat een kerncentrale opblazen opgevat wordt als daad van agressie jegens het westen en dat er dan militairen en wapens worden gestuurd om Oekraïne te helpen Rusland direct eruit te trappen, te beginnen met het veiligstellen van het luchtruim boven heel Oekraïne inclusief de Krim.
Enige dat hierover in de media was, was een uitspraak van oud US generaal Petraeus dat mocht Rusland een nuke inzetten alle troepen en materiaal van Rusland in Oekraine zouden worden vernietigd alsook de Russische Zwarte Zee vloot. Maar goed, die man gaat er niet meer over en het is de vraag of ze een kernreactor laten exploderen gelijkstellen aan inzet van nukes, Neem aan van niet.
pi_209765454
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 22:56 schreef Perrin het volgende:

[..]
Waarom die rommel opslaan zo vlakbij het front en in een stedelijke omgeving :{
Waarom niet? We hebben het hier over Russen he, het mag ondertussen toch wel duidelijk zijn dat die geen moer om menselijk leven en welzijn geven.
pi_209765468
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 23:24 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik heb die beelden een paar uur terug gezien en ik weet nog steeds niet wat ik ervan moet vinden.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_209765506
quote:
15s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 21:46 schreef ExTec het volgende:

[..]
Ik zat eerst ook te denken; wtf is dat?

Maar:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat nou een gesmolten Minion? :@

Edit: of Spongbob vermomd als een Minion?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 04-07-2023 23:44:41 ]
pi_209765540
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 23:16 schreef Hatseflats22 het volgende:
Dan moet er wel straling naar het Westen komen, maar dat is alles behalve zeker. Kan ook gewoon lokaal zijn.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_209765544
quote:
Mooi klusje ook om dat te doen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_209765556
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 23:45 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Mooi klusje ook om dat te doen.
Mijn maag draaide al om bij het zien vd foto's maar nu helemaal :r
pi_209765608
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 22:27 schreef Momo het volgende:

Zelensky claims Russian forces have placed possible explosives on the roof of the Zaporizhzhia nuclear power plant
[ twitter ]
Van 2 juli
twitter
pi_209765614
quote:
Ik zie er niet veel bijzonders in maar het is wel smerig.. de stank ruik ik hier.
  dinsdag 4 juli 2023 @ 23:53:52 #91
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_209765617
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 19:52 schreef Ulx het volgende:

[..]
Wat wil je met luchtsteun beginnen tegen mijnenvelden?
Aangezien je er niet overheen kan rijden maar wel van bovenaf kan spotten en specifieke ammo op kan gooien.

Ook zeer effectief tegen artillerie en loopgraven.

Je kan iets betere precieze bombardementen mee uitvoeren.

Een Blitzkrieg werkt doormiddel van slagkracht vanaf de grond en de lucht.

Mijnenvegers zijn een makkelijk doelwit voor artillerie.

Maar als je de artillerie vanuit de lucht uit kan schakelen kunnen de mijnenvegers hun werk doen.

Rusland moet het juist van de artillerie hebben.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_209765639
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 23:53 schreef Za het volgende:

[..]
Van 2 juli
[ twitter ]
Ben benieuwd of de Amerikanen ook nog de uitgeschakelde kernreactoren weer opstarten voordat de boel de lucht in gaat. Even de schade maximaliseren.
  woensdag 5 juli 2023 @ 00:00:10 #93
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_209765659
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 23:53 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Ik zie er niet veel bijzonders in maar het is wel smerig.. de stank ruik ik hier.
Lijkt me ook heel sterk dat het lichamen zijn.
  woensdag 5 juli 2023 @ 00:00:12 #94
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_209765661
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 21:23 schreef Raw85 het volgende:
:{

[ afbeelding ]
Dit zijn Russische lijken
Lijkt me eerder afval vlees uit een fabriek wat ergens gedropt is.

Russen maken gebruik van mobiele crematoria.
De reden waarvan is simpel ze hebben aangegeven dat elke gesneuvelde rus een bepaald bedrag krijg..

Maar als je de lijken gewoon cremeert dan is er niks meer van over je kan dan aangeven aan de famillie missing in action en je hoeft niks uit te keren.
Plus het helpt ook later door aan te geven aan de familie dat ze gevangen genomen gemarteld en gedood zijn.

Want er is gewoon geen lijk.

Althans zal me weinig verbazen als Rusland zo te werk gaat.

Als we even een jaar terug kijken had Oekraïne een aantal wagons vol met lijken en probeerden ze alsnog famillie in Rusland op de hoogte te brengen van de dood van het familielid.

En dit doen ze nog steeds met gedode Russen die achterblijven op het slagveld.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_209765698
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2023 00:00 schreef theguyver het volgende:

[..]
Lijkt me eerder afval vlees uit een fabriek wat ergens gedropt is.

Russen maken gebruik van mobiele crematoria.
De reden waarvan is simpel ze hebben aangegeven dat elke gesneuvelde rus een bepaald bedrag krijg..

Maar als je de lijken gewoon cremeert dan is er niks meer van over je kan dan aangeven aan de famillie missing in action en je hoeft niks uit te keren.
Plus het helpt ook later door aan te geven aan de familie dat ze gevangen genomen gemarteld en gedood zijn.

Want er is gewoon geen lijk.

Althans zal me weinig verbazen als Rusland zo te werk gaat.

Als we even een jaar terug kijken had Oekraïne een aantal wagons vol met lijken en probeerden ze alsnog famillie in Rusland op de hoogte te brengen van de dood van het familielid.

En dit doen ze nog steeds met gedode Russen die achterblijven op het slagveld.
Hoe gebruikelijk is het dat vlees een uniform draagt?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_209765721
quote:

[..]
Van 2 juli
[ twitter ]
Source: trust me bro.
pi_209765735
quote:

[..]
Van 2 juli
[ twitter ]
Kom op Za, je kan beter :*
pi_209765754
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2023 00:10 schreef mascara-klodder het volgende:

Kom op Za, je kan beter :*
Joh ik heb geen idee, het kwam voorbij, en ik las hier even vluchtig en zag eea wat er op aansloot, dus waarom niet. (delete indien gewenst)
pi_209765770
Ik wil graag satelliet beelden zien van de locatie

twitter
-Rabia Al-Basri
pi_209765779
quote:

[..]
Van 2 juli
[ twitter ]
:')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')