Reguliere contractonderhandelingen worden nu ook al gebracht in 15 delen. @ZKA kijkt het goed af bij die schijtitaliaan.quote:Op woensdag 5 juli 2023 15:06 schreef Pistolero het volgende:
Szymanski.komt.gewoon.
Je kan weer van die brug af komen @:DombohetOlifantje1 . Er wordt gespeeld met je gevoelens.
Er wordt wel vaker met mijn gevoelens gespeeld, maarquote:Op woensdag 5 juli 2023 15:06 schreef Pistolero het volgende:
Szymanski.komt.gewoon.
Je kan weer van die brug af komen @:DombohetOlifantje1 . Er wordt gespeeld met je gevoelens.
Ook wist die niks te melden over Geertruida. Maar opeens weet die dat het 2e bod ook afgewezen is.quote:Op woensdag 5 juli 2023 15:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Reguliere contractonderhandelingen worden nu ook al gebracht in 15 delen. @:zka kijkt het goed af bij die schijtitaliaan.
Goed hoe Feyenoord zich hier opstelt. Zal wel rondkomen voor een bedrag van om en nabij de 25. Laatste bod Leipzig schijnt net iets boven de 20 te hebben gelegen.quote:
PSV wordt kampioen, ze hebben simpelweg de beste scouting van Nederland.quote:Op woensdag 5 juli 2023 15:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het kampioenschap staat nu wel vast trouwens.
Laten we hopen dat PSV Ramalho’s en Baumgartl’s blijft scouten inderdaad.quote:Op woensdag 5 juli 2023 16:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
PSV wordt kampioen, ze hebben simpelweg de beste scouting van Nederland.
Ajax moet het hebben van de jeugd maar al jarenlang komt er weinig toptalent door.
Dat roept hij al sinds 2018, dus al 5 keer op rij ongelijk, dat is ook een gave.quote:Op woensdag 5 juli 2023 17:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Laten we hopen dat PSV Ramalho’s en Baumgartl’s blijft scouten inderdaad.
Fanshop in het centrum, enthousiaste medewerkerquote:Op woensdag 5 juli 2023 17:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Meteen een bestelling geplaatst
Maakt mij niet uit.quote:Op woensdag 5 juli 2023 17:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Fanshop in het centrum, enthousiaste medewerker
Dat Prijsvrij dikgedrukt staat en de spelersnaam in die vreselijk lelijke dunne letters vind ik ook maar vervelend.quote:Op woensdag 5 juli 2023 17:50 schreef Caland het volgende:
Dat lettertype is wel echt waanzinnig lelijk trouwens zeg
mooiquote:Lucratief avontuur lonkt voor Feyenoorder Taabouni
Martijn KrabbendamTim van Duijn
13.37,
Vandaag
138 Reacties
Mohamed Taabouni zet zijn carrière naar alle waarschijnlijkheid voort in Qatar. De aanvaller van Feyenoord kan naar de Qatar Super League, die hem onder kan brengen bij een nog onbekende club
Wat een walgelijk lettertype.quote:Op woensdag 5 juli 2023 17:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Meteen een bestelling geplaatst
Ik ga komende tijd eens proberen een shirtje van afgelopen seizoen te scoren, want komend seizoen is in ieder geval geen mooi aandenken aan het tijdperk Slotquote:
Zag ergens dat je dat prijsvrij er relatief makkelijk af zou moeten krijgenquote:Op woensdag 5 juli 2023 18:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ga komende tijd eens proberen een shirtje van afgelopen seizoen te scoren, want komend seizoen is in ieder geval geen mooi aandenken aan het tijdperk Slot
Iets met strijken toch? Dat zou ook kunnen, maar het shirtje van vorig seizoen was ook mooi.quote:Op woensdag 5 juli 2023 18:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Zag ergens dat je dat prijsvrij er relatief makkelijk af zou moeten krijgen
Dan is het opzich een prima shirt
quote:Op woensdag 5 juli 2023 16:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
PSV wordt kampioen, ze hebben simpelweg de beste scouting van Nederland.
Ajax moet het hebben van de jeugd maar al jarenlang komt er weinig toptalent door.
Heel dat shirt is erger dan aidsquote:Op woensdag 5 juli 2023 17:50 schreef Caland het volgende:
Dat lettertype is wel echt waanzinnig lelijk trouwens zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |