Ligt er een beetje aan wat je ervoor terughaalt, zie onze vrienden uit Duivendrecht afgelopen seizoen.quote:Op woensdag 5 juli 2023 12:15 schreef Pistolero het volgende:
Je bent als Nederlandse club ook wel knettergek als je je spelers niet verkoopt op het hoogtepunt en moment dat ze 'hot' zijn.
Laat die zilvervloot maar binnenvaren.
Dat bedoel ik dus ook met dat PL clubs blijkbaar wel 42 miljoen voor zo’n Timber neerleggen maar er geen aanklopt om 30 miljoen voor onze Geert terwijl de een niet significant beter is dan de ander.quote:Op woensdag 5 juli 2023 12:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou dan leggen echt alle scouts te slapen. Die kan nog jaren moeiteloos mee in de PL bij alle clubs onder de top.
Ja uiteraard, maar wij hebben een uitstekende scouting.quote:Op woensdag 5 juli 2023 12:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan wat je ervoor terughaalt, zie onze vrienden uit Duivendrecht afgelopen seizoen.
Zeg je hiermee dat het scoutingsapparaat behoorlijk overrated is?quote:Op woensdag 5 juli 2023 12:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus ook met dat PL clubs blijkbaar wel 42 miljoen voor zo’n Timber neerleggen maar er geen aanklopt om 30 miljoen voor onze Geert terwijl de een niet significant beter is dan de ander.
Het merk is vaak belangrijker dan de daadwerkelijke kwaliteit van een speler in een PL.
Die Timber was ronduit ruk in de CL, echt onbegrijpelijk die bedragen idd.quote:Op woensdag 5 juli 2023 12:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus ook met dat PL clubs blijkbaar wel 42 miljoen voor zo’n Timber neerleggen maar er geen aanklopt om 30 miljoen voor onze Geert terwijl de een niet significant beter is dan de ander.
Het merk is vaak belangrijker dan de daadwerkelijke kwaliteit van een speler in een PL.
Nee, dat zeg ik hier totaal niet mee.quote:Op woensdag 5 juli 2023 12:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zeg je hiermee dat het scoutingsapparaat behoorlijk overrated is?
Hoezo overrated? Volgens mij is het algemeen bekend dat Engelse clubs vaak dramatisch scouten en gewoon alles kopen wat los en vast zit.quote:Op woensdag 5 juli 2023 12:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zeg je hiermee dat het scoutingsapparaat behoorlijk overrated is?
Het seizoen ervoor niet, meen ook nog beste speler eredivisie voor zover dat wat waard is en 15 interlands, Ajax dat scheelt toch wel, al had hij vorig jaar misschien wel voor 60 gegaan.quote:Op woensdag 5 juli 2023 12:21 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Die Timber was ronduit ruk in de CL, echt onbegrijpelijk die bedragen idd.
Toch de twee spelers in de as die het belangrijkst waren voor Slotball als je het mij vraagt, met name toen onze net iets te trage Oostenrijker uitviel had je eigenlijk gewoon te maken met een upgrade op die plek.quote:Op woensdag 5 juli 2023 12:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Verder zullen Dennis en Arne wel alles bijelkaar willen en gaan houden. Kokcu was rijp voor een transfer en met Geert zullen er bij de verlenging wel afspraken op tafel gelegd zijn voor dat extra jaartje dat Feyenoord nu ook gewoon centen oplevert. Alleen Pedersen nog even naar buiten.
De rest zal nu gewoon blijven.
In Arne we trust.quote:Op woensdag 5 juli 2023 12:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch de twee spelers in de as die het belangrijkst waren voor Slotball als je het mij vraagt, met name toen onze net iets te trage Oostenrijker uitviel had je eigenlijk gewoon te maken met een upgrade op die plek.
Erg benieuwd hoe snel dat allemaal weer goed ingevuld gaat worden.
Nou ja, je ziet het ook bij ons bij Santi. Die heeft een prima ontwikkeling doorgemaakt, maar in februari twijfelden we nog of ie écht goed genoeg was voor Feyenoord en twee a drie maanden later las je allemaal mega-bedragen. Het is een prima spits hoor, maar als een speler genaamd Tim Kuivenhoven uit Roelofarendsveen dezelfde kwaliteiten en statistieken heeft valt niemand het op.quote:Op woensdag 5 juli 2023 12:21 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Die Timber was ronduit ruk in de CL, echt onbegrijpelijk die bedragen idd.
Gakpo dat jaar ervoor toch.quote:Op woensdag 5 juli 2023 12:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het seizoen ervoor niet, meen ook nog beste speler eredivisie voor zover dat wat waard is en 15 interlands, Ajax dat scheelt toch wel, al had hij vorig jaar misschien wel voor 60 gegaan.
Nouja, elk seizoen met een nieuwe Hancko en Trauner komen zou toch vrij uniek zijn.quote:
Bij Dortmund hebben ze er ook een neusje voor. Als je ziet wat die lui steeds halen en door weten te verkopen. Zelfde geldt voor Atletico. Altijd topspitsen daar.quote:Op woensdag 5 juli 2023 12:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja, elk seizoen met een nieuwe Hancko en Trauner komen zou toch vrij uniek zijn.
Schuiteman kan weer aan de bak maat. Die fakkelde eerder nog die rooie communist op twitter helemaal af die aangaf dat Trauner helemaal niet uit zijn netwerk kwam en daarna dat tweetje snel heeft gewist.quote:Op woensdag 5 juli 2023 12:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bij Dortmund hebben ze er ook een neusje voor. Als je ziet wat die lui steeds halen en door weten te verkopen. Zelfde geldt voor Atletico. Altijd topspitsen daar.
quote:
quote:De Eredivisie CV en ESPN hebben Jurriën Timber dinsdag uitgeroepen tot grootste talent én beste speler van het seizoen 2021/22. De centrale verdediger is de opvolger van Dusan Tadic, die de prijs vorig jaar in de wacht sleepte.
Deze Tweet is verwijderd door de auteur van de Tweet.quote:Op woensdag 5 juli 2023 12:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Schuiteman kan weer aan de bak maat. Die fakkelde eerder nog die rooie communist op twitter helemaal af die aangaf dat Trauner helemaal niet uit zijn netwerk kwam en daarna dat tweetje snel heeft gewist.
[ twitter ]
Maar Schuiteman is weggepromoveerd en heeft niks meer te maken met de scouting!!quote:Op woensdag 5 juli 2023 12:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Schuiteman kan weer aan de bak maat. Die fakkelde eerder nog die rooie communist op twitter helemaal af die aangaf dat Trauner helemaal niet uit zijn netwerk kwam en daarna dat tweetje snel heeft gewist.
Ook dit stelt weinig voor al is het geloof ik door de spelers.quote:Op woensdag 5 juli 2023 12:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah, weer een ander ding dan de gouden schoen dus.
Eigenlijk viel de puzzel vooral in elkaar door de blessures van Trauner en Timber kun je achteraf zelfs zeggenquote:Op woensdag 5 juli 2023 12:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch de twee spelers in de as die het belangrijkst waren voor Slotball als je het mij vraagt, met name toen onze net iets te trage Oostenrijker uitviel had je eigenlijk gewoon te maken met een upgrade op die plek.
Erg benieuwd hoe snel dat allemaal weer goed ingevuld gaat worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |