Mja, is dat heel erg als je een functie hebt die je fijn vindt?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 11:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, daar krijg ik die wel.
Nadeel van teruggaan is dan wel weer dat je je niet bepaald verder ontwikkeld
nee, dat niet. Maar het voelt alleen een beetje als falen om na een jaar weder op je cv te zetten dat je terug gaat.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 11:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, is dat heel erg als je een functie hebt die je fijn vindt?
Mja, maar in een functie blijven die je eigenlijk niet wil is ook niet fijn toch?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 11:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, daar krijg ik die wel.
Nadeel van teruggaan is dan wel weer dat je je niet bepaald verder ontwikkeld
Dit inderdaad, sowieso is het ook meer het verhaaltje dat je erbij hebt wat er toe doet.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mja, maar in een functie blijven die je eigenlijk niet wil is ook niet fijn toch?
Verder zie ik teruggaan naar een oude werkgever niet perse als nadeel op je cv. Je kan toch prima uitleggen dat je het bij die nieuwe had geprobeerd maar daar niet op je plek zat en daarom weer teruggegaan bent? Ik zou me daar in ieder geval niet druk om maken.
ach ja, komende dagen zal wel veel duidelijk wordenquote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit inderdaad, sowieso is het ook meer het verhaaltje dat je erbij hebt wat er toe doet.
We duimen gewoon voor een mooi aanbod.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 13:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach ja, komende dagen zal wel veel duidelijk worden
ik twijfel alleen of ik nog naar de oude baas moet bellen, aangezien hij nog niet op de mail heeft gereageerd, of dat ik te ongeduldig benquote:Op dinsdag 4 juli 2023 13:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
We duimen gewoon voor een mooi aanbod.
Vroeger was je er altijd bijquote:
Q, is that you?quote:
Voorspelbaar as fuck!quote:Op dinsdag 4 juli 2023 14:49 schreef rival het volgende:
[..]
Dat was het antwoord waarvan we allemaal wisten dat kwam
Kan je geen nieuwe functietitel onderhandelenquote:Op dinsdag 4 juli 2023 11:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, dat niet. Maar het voelt alleen een beetje als falen om na een jaar weder op je cv te zetten dat je terug gaat.
En misschien dat het, als je in de toekomst weer gaat solliciteren, een nadeeltje is
Jij had zijn huissleutel toch?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 18:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan zullen we elkaar nooit meer zien.
Nou vind ik eigenlijk niet, geeft wat mij betreft vooral aan dat ze blij met je waren en je terug wilden.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 11:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, dat niet. Maar het voelt alleen een beetje als falen om na een jaar weder op je cv te zetten dat je terug gaat.
En misschien dat het, als je in de toekomst weer gaat solliciteren, een nadeeltje is
Meh, titel boeit me nog het minst.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 17:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
Kan je geen nieuwe functietitel onderhandelen?
En toekomstig wg is natuurlijk sinds maandagochtend druk met je contract bezig via HR, dat duurt even.
A wild kwiwi appearsquote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou vind ik eigenlijk niet, geeft wat mij betreft vooral aan dat ze blij met je waren en je terug wilden.
Qua cv is dat misschien in je hoofd wel leuk bedoel ik. Maar was voornamelijk niet geheel serieus hoorquote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Meh, titel boeit me nog het minst.
Ik had sowieso afgesproken morgen iets te laten weten dus zal dan eens bellen
[..]
A wild kwiwi appears
Zou het lukken om er CFO op te laten zetten?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 22:03 schreef Tegan het volgende:
[..]
Qua cv is dat misschien in je hoofd wel leuk bedoel ik. Maar was voornamelijk niet geheel serieus hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |