bij gelijke stand nog eens stemmen , dan nog gelijk dacht ik dat manaer beslist en ....................... dan word het imiquote:Op maandag 3 juli 2023 15:45 schreef 5thencounter het volgende:
Ah.. het is 6 - 6 en Bern slaat over van enthousiasme
Als Moira moet eindbeslissen wel jaquote:Op maandag 3 juli 2023 15:47 schreef cinsan het volgende:
[..]
bij gelijke stand nog eens stemmen , dan nog gelijk dacht ik dat manaer beslist en ....................... dan word het imi
Ik denk dat ze allang weten hoe ze is maar dat ze door achter in bescherming genomen wordtquote:Op maandag 3 juli 2023 14:22 schreef xsaskiax het volgende:
Als Zoë het idee heeft dat ze iets gevonden heeft om iemand waar zij een hekel aan heeft af kan zeiken, zal ze dit constant blijven herhalen...... dit doet ze al maanden, over de rug van anderen zelf in het spel blijven......
Zouden ze nu eindelijk eens gaan zien hoe ze werkelijk is??
Sjah, raar dat die "zwakkere" lafbekken nu ze nog sterk staan nog steeds geen Isaac of Babbel aan durven pakken,quote:Op maandag 3 juli 2023 15:54 schreef ChocoFan het volgende:
Wendy zei het even goed, als je nu de zwakkere eruit stuurt met eliminatie's ben je dadelijk zelf de lul omdat de sterkere overblijven.
100% gelijk.quote:Op maandag 3 juli 2023 15:54 schreef ChocoFan het volgende:
Wendy zei het even goed, als je nu de zwakkere eruit stuurt met eliminatie's ben je dadelijk zelf de lul omdat de sterkere overblijven.
Dat is inderdaad vrij raar maar zal denk ik komen omdat die sterkere ook een grotere bek hebben en daardoor de anderen niet echt durven.quote:Op maandag 3 juli 2023 15:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjah, raar dat die "zwakkere" lafbekken nu ze nog sterk staan nog steeds geen Isaac of Babbel aan durven pakken,
Isaac tegen Marcia. BAMquote:Op maandag 3 juli 2023 15:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
100% gelijk.
Ze moeten proberen een aantal mannen te nomineren.
Dat intimideren wordt met de dag erger , ze kunnen nog leuke meppen uitdelen als ze snel zijnquote:Op maandag 3 juli 2023 15:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is inderdaad vrij raar maar zal denk ik komen omdat die sterkere ook een grotere bek hebben en daardoor de anderen niet echt durven.
Sommige zijn iig dom bezig geweest en hebben zich flink laten bespelen.
quote:Op maandag 3 juli 2023 14:50 schreef OmaJacky het volgende:
Bern vond zoe een goede manager omdat ze boven zat terwijl het prachtig weer was.🤔🤔🤔
Zijn ze nu te laat mee, de heren hebben dat goed geregeld voor zichzelf.quote:Op maandag 3 juli 2023 16:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat is een duo die je voor zeker kapot moet spelen.
zou toch lachen zijn Bern manager en dat op 1 augustus er 1 alsnog wegmoet en de manager dan geen manager meer isquote:Op maandag 3 juli 2023 14:50 schreef lojanda het volgende:
Bern zit nu ook maar een eind weg te lullen.. ik wil juist nu manager worden omdat het wiel al is uitgevonden..
Wat een onzin![]()
zeg gewoon dat je de laatste maand manager wil zijn omdat je dan rechtstreeks in de finale zit.
Wat een zak hooi die Bern
quote:Op maandag 3 juli 2023 14:50 schreef OmaJacky het volgende:
Bern vond zoe een goede manager omdat ze boven zat terwijl het prachtig weer was.🤔🤔🤔
Deed de huidige ook.quote:
mijn idee ook - Bern 4 manager - Bern 4 eliminatie 1 augquote:Op maandag 3 juli 2023 14:52 schreef Chanel5 het volgende:
De laatste manager is in juli en in aug de finale.
Niemand van hun kan, volgens mij, bevoordeeld worden door immuniteit vanwege managerschap, dat zou niet eerlijk zijn.
dat mens spoort echt niet meerquote:Op maandag 3 juli 2023 14:53 schreef xsaskiax het volgende:
Babette heeft géén voordeel gehad van mensen 'uit haar kringetje' die manager waren.....
waarom zie ik dan ineens beelden voor me van een wijn drinkende en snoepende Babette in het kantoor???
het ze dat eg gezegt?quote:Op maandag 3 juli 2023 15:12 schreef woxxel het volgende:
En niet gemist zal worden als ie weg is ..met een glimlach op d'r gezicht
zo truequote:Op maandag 3 juli 2023 15:27 schreef pingu66 het volgende:
Dat wat Eunice nu zegt zei Jeff ook over Bern ( en Isaac en Marciano en de rest vinden dat ook maar spreken dat alleen naar elkaar uit)
Overigens is Tiano ook lui
maar in deze heeft ze wel gelijk!quote:Op maandag 3 juli 2023 15:41 schreef engine het volgende:
Typisch Eunice weer die denkt interessant te moeten doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |