W. speelde het dus 20 jaar geleden. Hij begon vrijdag weer. Ik riep al weken tegen @Drizzt_DoUrden dat ik niet weer wilde, want ik vond het niet leuk. Maarja, toen zag ik W. dus dit weekend spelen, dus ik heb het volgehouden tot zondagmiddagquote:Op maandag 3 juli 2023 09:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb me wel weer een paar weken in classic vermaakt, maar nee, ik miste veel te veel alle functionaliteit/verbeteringen. Het was in het begin wel heel erg leuk omdat echt iedereen 'nieuw' was, dat was een heel andere ervaring. En daarbij is mijn grootste hobby in WoW verzamelen en dat kan niet in classic.
Look who came out the holequote:
Wat moet je dan zoal kopen?quote:Op maandag 3 juli 2023 09:50 schreef Myraela het volgende:
Doe gratis opleiding met Stap-budget, they said.
It will be fun, they said.
Moet allemaal dure materialen kopen.
Wat overigens nog niet eens zo erg is. Het vervelende is vooral dat je net lekker in een flow zit. Wil je aan een volgende opdracht beginnen, heb je ineens weer iets anders nodig. Nu maar alle opdrachten doorgegaan om te kijken wat ik allemaal moet hebben.
Ik ben vorige week voor het eerst in 3 maanden weer eens fanatiek begonnenquote:Op maandag 3 juli 2023 09:52 schreef Myraela het volgende:
Oh, en ik ga m'n best doen over alle WoW heen te lezen. Want ik heb eens in de zoveel tijd altijd weer veel zin om te gaan spelen, maar weet ook dat ik er weer veel te snel op uitgekeken ben. En heb nu niet eens een plek om lekker te gamen, of tijd. Dus zou nu al helemaal een kansloze missie zijn.
Ow, dat zat er niet bij in dus? Wel balen dat je niet gewoon aan het begin een lijstje hebt gekregen wat je per module nodig hebt.quote:Op maandag 3 juli 2023 09:50 schreef Myraela het volgende:
Doe gratis opleiding met Stap-budget, they said.
It will be fun, they said.
Moet allemaal dure materialen kopen.
SketchUp, dat wist ik overigens. Ik hoop voor de studentenversie in aanmerking te komen, anders doe ik alle SketchUp opdrachten tijdens de maand trial.quote:
Ik zei om kwart over 11 dat ik om 12 uur wilde stoppen, het werd kwart over 12. Voor vanavond zet ik gewoon een wekkerquote:Op maandag 3 juli 2023 09:52 schreef Myraela het volgende:
Oh, en ik ga m'n best doen over alle WoW heen te lezen. Want ik heb eens in de zoveel tijd altijd weer veel zin om te gaan spelen, maar weet ook dat ik er weer veel te snel op uitgekeken ben. En heb nu niet eens een plek om lekker te gamen, of tijd. Dus zou nu al helemaal een kansloze missie zijn.
Ik heb hier dus Lego cadeau gedaan zodat de verleiding te herbeginnen aan WoW wat kleiner werdquote:Op maandag 3 juli 2023 09:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben vorige week voor het eerst in 3 maanden weer eens fanatiek begonnenMaar heb er toch niet echt de tijd voor, dus moet maar weer wat minderen.
De materialen snap ik wel, maar zo'n computerprogramma zouden ze toch als studentenversie moeten kunnen aanbieden vanuit de opleiding zelf.quote:Op maandag 3 juli 2023 09:55 schreef Myraela het volgende:
SketchUp, dat wist ik overigens. Ik hoop voor de studentenversie in aanmerking te komen, anders doe ik alle SketchUp opdrachten tijdens de maand trial.Of ik moet die maand zo geweldig leuk vinden dat ik er 300 euro per jaar voor wil betalen.
Maar nu dus potloden, markers, transparant A3 papier, markerpapier. En ze noemen altijd de duurste producten, dus bijvoorbeeld Copic markers. Dus dan begin ik eerst een zoektocht naar iets voordeligere alternatieven. En verder negeer ik vooral alle boeken die ze aanbevelen.
Daar zou ik niet blij van wordenquote:Op maandag 3 juli 2023 09:56 schreef fietsie het volgende:
Ik heb hier dus Lego cadeau gedaan zodat de verleiding te herbeginnen aan WoW wat kleiner werd
Uh. Geen idee.quote:Op maandag 3 juli 2023 09:33 schreef Isabeau het volgende:
G'morgen LonaaMoet je deze week veel werken?
Amper. Wel thuis.quote:Op maandag 3 juli 2023 09:40 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Ha @:lonaa Weer in het land der levenden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |