Ik zeg nergens dat Max zijn team niet afzeikt dat maak jij ervan. Lees maar terug, ik zeg zelfs dat het af en toe een lul is. Max maakt ook gewoon fouten, het blijft een mens he.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:29 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ehh jij begon zelf te roepen dat Verstappen nooit zijn team afzeikte en van daaruit een oeverloze discussie wat wel of niet divagedrag is. Dat hij zijn team afzeikt als dat zo uitkomt (niet veel maar wat wil je als je 9 van de 10x de snelste auto van ze krijgt en 20 tellen voor de rest uit freewheeled) is een feit.
Of hem dat dan geen diva maakt maar een lul. Het zal wel.
Ik heb sowieso alleen groot respect voor 'm als coureur, voor de rest totaal geen fan. Van geen enkele rijder trouwens.
Maar goed laten we het vooral maar weer over Lewis hebben.
Als de discussies op Twitter en Reddit zijn uitgewoed kan het hier weer verder
Nee, dat zou een koude douche worden voor hem.quote:
En dat ie plotseling ook de racecraft heeft om een foutloze Verstappen voor te blijven of voor te komenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 19:06 schreef Rnie het volgende:
[..]
Als je enig fatsoen hebt zijn dit teksten die uit andermans mond moeten komen. Dit zegt zo verschrikkelijk veel over de persoon Hamilton.
Het mooie is ook nog, dat hij hiermee indirect impliceert dat hij bij voorbaat weet om te gaan met de Red Bull wagen.![]()
Of de betere monteurs, de betere strategie, betere onderdelen, etc etc. Zie bingo kaart.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 00:36 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Nee, dat zou een koude douche worden voor hem.
Zoveel sneller dan Sergio is hij niet in races, kwalificatie is altijd zijn sterke kant geweest en was tijdens zijn tijd bij McLaren al te zien maar het racen zal niet veel beter zijn dan Sergio.
Wellicht minder fouten en dus zou Verstappen niet zo ver voor staan in punten maar even snel zijn en het gevecht aan kunnen gaan? nee.
Tenzij Mercedes weer een dominante voorsprong pakt met een super auto zie ik Lewis geen kampioen meer worden, zelfs niet in een Red Bull naast Max.
Het enige dat we dan gaan krijgen is wederom gezeik zoals dat nu al rond gaat, dat Max een betere auto zou hebben als hij sneller is.
Of misschien werden de woorden hem met suggestieve vragen in de mond gelegd, maar zelfs indien hij het gezegd heeft is het waarschijnlijk salarisonderhandeling.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 07:31 schreef daNpy het volgende:
[..]
En dat ie plotseling ook de racecraft heeft om een foutloze Verstappen voor te blijven of voor te komen
Pindakaas?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 07:42 schreef XL het volgende:
[..]
Het lijkt me duidelijk dat het contract wat al 3 maanden overmorgen klaar is een probleem heeft. Mercedes zal zeggen dat een topsalaris niet meer kan bij een oude man die niet presteert en Lewis heeft interesse nodig van Ferrari of Red Bull als onderhandelingspositie om die dure vegan spreads op zijn brood te smeren
Hij presteert nog wel en is marketing technisch ook heel interessant uiteraard maar wel in z'n nadagen als coureur dus het zou niet zo vreemd zijn als de betaling navenant is en dus minder dan voorheen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
“Een oude man die niet presteert”? Het is een kwestie van tijd voordat die weer netjes P3 in het WDC staat en hij staat op dit moment boven zijn teammaat. Dus daarmee ben ik het persoonlijk oneens.
Daarom wil Lewis ook een lang contract, en Mercedes juist een korte.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij presteert nog wel en is marketing technisch ook heel interessant uiteraard maar wel in z'n nadagen als coureur dus het zou niet zo vreemd zijn als de betaling navenant is en dus minder dan voorheen.
Perez naar Mercedes, Piastri naast Maxquote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:19 schreef Questular het volgende:
Ik zou het persoonlijk leuker vinden als hij zou kiezen om zijn loopbaan bij McLaren af te sluiten.
Dat laatste zou ik persoonlijk enorm toejuichen. Voor de stoel bij Merc weet ik wel tien betere.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:59 schreef daNpy het volgende:
[..]
Perez naar Mercedes, Piastri naast Max
Precies dit ja. Nu heeft ie dat vaker gedaan (in Mexico nota bene. Als ik met Perez moet vechten dan is hun auto echt goed!)quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 19:08 schreef Jane het volgende:
[..]
Niemand zal het ooit weten. Ook Hamilton niet, want het gaat nooit gebeuren. Hij wil het ZELF niet eens, daar ben ik van overtuigd.
Het enige dat hij hier weer doet is roepen dat Perez een slechte coureur is, zodat mensen maar vooral niet denken dat Max zo goed is. Dat is het gewoon.
En dan ben je inderdaad een kwal.
Lekker cashen in zo’n gedemotiveerd wegwerpjaar zoals 2022quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:10 schreef Tijn het volgende:
[..]
Daarom wil Lewis ook een lang contract, en Mercedes juist een korte.
Even kijken,quote:Op woensdag 2 augustus 2023 20:40 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dat laatste zou ik persoonlijk enorm toejuichen. Voor de stoel bij Merc weet ik wel tien betere.
En dan bedoel je Hamilton?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:19 schreef Questular het volgende:
Ik zou het persoonlijk leuker vinden als hij zou kiezen om zijn loopbaan bij McLaren af te sluiten.
Ook wel logisch dat als je 7 titels hebt je voor die 8e wil gaan, Verstappen zal voor z'n 4e gaan volgend jaar en de kans op de 4e voor Verstappen, zelfs de 5e schat ik een stuk hoger in dan die 8e voor Hamilton.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 09:23 schreef Sally het volgende:
[..]
En dan bedoel je Hamilton?
Niet eens zo'n gekke gedachte.
Al is de vraag of Ham erin meegaat, dan wel of hij in de huidige McLaren's kampioenschaps materiaal ziet...
Want ik denk wel zeker dat Lewis voor Magic Number 8 wil gaan... mits dat binnen "korte termijn" binnen bereik blijkt.
... maar dat was bij HAM de laatste jaren toch altijd de vraag - aan het einde van een seizoen...: zal ik doorgaan, of toch niet..?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 09:34 schreef Tarado het volgende:
Ook wel logisch dat als je 7 titels hebt je voor die 8e wil gaan
Hij blijft bij Mercedes, of hij gaat eruit/stopt ermee. Dat denk ik.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 10:12 schreef Sally het volgende:
[..]
... maar dat was bij HAM de laatste jaren toch altijd de vraag - aan het einde van een seizoen...: zal ik doorgaan, of toch niet..?
edit: zal me benieuwen, met die raar verlopende contractonderhandelingenOf HAM nog eens een jaar 'voor bijna nop' (gezien de eerdere eisen/wensen...) wil rijden - bij MERC.
![]()
Als Max in een Mercedes had gezeten ipv Rosberg of Bottas dan had hij nooit 7 titels gehad nu.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 20:44 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Precies dit ja. Nu heeft ie dat vaker gedaan (in Mexico nota bene. Als ik met Perez moet vechten dan is hun auto echt goed!)
*second thatquote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hij blijft bij Mercedes, of hij gaat eruit/stopt ermee. Dat denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |