Max hoort ook bij het team.quote:Op maandag 31 juli 2023 11:12 schreef XL het volgende:
[..]
Het team wist het natuurlijk, maar wat als Max het had geweten?
DIe had wellicht gestampt tot de banden eraan waren...?quote:Op maandag 31 juli 2023 11:12 schreef XL het volgende:
[..]
Max had er niks aan kunnen en willen doen omdat hij ook wel weet dat hij op zijn huidge band geen kans zou hebben tegen een lege auto met verse banden.quote:Op maandag 31 juli 2023 11:12 schreef XL het volgende:
[..]
Het had wel gekund als ze het wat eerder hadden beslist maar ze vonden het dit keer blijkbaar het risico niet waard. Zonder bandensparen had hij zo'n 3 rondjes voor het einde ook wel 25 seconden op Perez gehad als het niet meer is en was een gratis pitstop ook mogelijk geweest.quote:Op maandag 31 juli 2023 13:04 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Max had er niks aan kunnen en willen doen omdat hij ook wel weet dat hij op zijn huidge band geen kans zou hebben tegen een lege auto met verse banden.
RBR zelf neemt dat risico liever niet idd.quote:Op maandag 31 juli 2023 13:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het had wel gekund als ze het wat eerder hadden beslist maar ze vonden het dit keer blijkbaar het risico niet waard. Zonder bandensparen had hij zo'n 3 rondjes voor het einde ook wel 25 seconden op Perez gehad als het niet meer is en was een gratis pitstop ook mogelijk geweest.
Nou heel simpel, zoals hamilton zelf gezegd heeft, door een betere auto te bouwen, zonder porpoising! en sneller! hoeveel meer details moet de geit geven?!quote:Op maandag 31 juli 2023 11:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, dát het opgelost moest worden.
Maar... ook hoe?!![]()
Ik doelde op technische aanwijzingen, want daar is hij toch zo (zelfverklaard..??) goed in....?quote:Op maandag 31 juli 2023 15:16 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Nou heel simpel, zoals hamilton zelf gezegd heeft, door een betere auto te bouwen, zonder porpoising! en sneller! hoeveel meer details moet de geit geven?!
This happenedquote:Op maandag 31 juli 2023 17:13 schreef Sally het volgende:
Lewis, what happened.
You turned into Diva and Stuck up B*tch.
quote:
Maar nee, ook daarvóór al welquote:
Mis ik iets? Diva syndroom heeft hij altijd al gehad hoor, OOK toen het goed ging.quote:Op maandag 31 juli 2023 17:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik doelde op technische aanwijzingen, want daar is hij toch zo (zelfverklaard..??) goed in....?😂
Eisen stellen kan iedereen.
Wensen mag (liever zelfs).
En erover dromen ook.
Maar help dan ook mee met tweaken ...?!
Volgens mij doet /deed Lewis dat ook wel btw.
Maar klagen en het TEAM een veeg onderuit de pan geven ook op het moment dat het mis loopt.
#Gruwel
* Sally vindt dat zó zonde...
Lewis, what happened.
You turned into Diva and Stuck up B*tch.
Eerlijk is eerlijk, volgens mij hebben meer topsporters daar last van.quote:Op maandag 31 juli 2023 17:53 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Mis ik iets? Diva syndroom heeft hij altijd al gehad hoor, OOK toen het goed ging.
quote:Op maandag 31 juli 2023 17:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, volgens mij hebben meer topsporters daar last van.
True..quote:Op maandag 31 juli 2023 17:53 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Mis ik iets? Diva syndroom heeft hij altijd al gehad hoor, OOK toen het goed ging.
Ik heb Max er nog niet op kunnen betrappen.quote:Op maandag 31 juli 2023 17:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, volgens mij hebben meer topsporters daar last van.
Daarom ook meer, niet allequote:Op maandag 31 juli 2023 22:10 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ik heb Max er nog niet op kunnen betrappen.
We're all in this together mate:quote:Op maandag 31 juli 2023 22:10 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ik heb Max er nog niet op kunnen betrappen.
Dat is toch geen diva gedrag, eerder hufterig.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:08 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
We're all in this together mate:
https://www.youtube.com/shorts/w0UtZ--FBCk
En afgelopen weekend nog over de Fucking execution van Q1
Ocon aanvallen na een race incident
Wraakgedrag naar Perez
Hij is een beetje een heethoofd als het tegen zit. Maar liever het gedrag van Max die een keer vloekt en daarna weer normaal doet dan Lewis die zijn hele team door het slijk haalt en daarna weer zwaar overdreven gaat lopen slijmen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:46 schreef Questular het volgende:
Er is een verschil tussen diva gedrag en af en toe een lul zijn. Max heeft meer last van het laatste.
10x liever iemand die zich zoals Max gedraagt inderdaad.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:54 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hij is een beetje een heethoofd als het tegen zit. Maar liever het gedrag van Max die een keer vloekt en daarna weer normaal doet dan Lewis die zijn hele team door het slijk haalt en daarna weer zwaar overdreven gaat lopen slijmen.
Hamilton is een act, Verstappen is zichzelf. Of je ze mag of niet zal een kwestie van smaak zijn. Het zouden waarschijnlijk beide geen vrienden van me zijn irl.
Ik denk dat Lewis vaker een Redbull aangetikt heeft dan de gemiddelde coureur in totaal auto's heeft aangetiktquote:Op zondag 30 juli 2023 08:54 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Zeldzame fout van de zevenvoudig wereldkampioen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |