Hij gooide wel een stuk minder dan vanmiddag.quote:Op zondag 2 juli 2023 19:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Is Barney alweer depressief of deze keer wel met opgeheven hoofd?
Het heerlijke kippetje met zoete aardappelen was uitgewerkt.quote:Op zondag 2 juli 2023 19:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij gooide wel een stuk minder dan vanmiddag.
Die doen alles keurig. Zo wassen ze ook netjes t randje voor de cohabitatiequote:
Oh interessant, waar kunnen we dit zien? Youtube?quote:Op zondag 2 juli 2023 21:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wade-Humphries slaan we even over. Ik ga beelden van de eerste training van Steijn kijken
Wil je geen successupporter zijn en ben je vanaf nu daarom maar Ajaxsupporter geworden?quote:Op zondag 2 juli 2023 21:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wade-Humphries slaan we even over. Ik ga beelden van de eerste training van Steijn kijken
Nee ik wil in het Ajax-topic iets kunnen zeggen zonder dat die malavita of litmanen gelijk helemaal ziedend worden en zonder vergeleken te worden met klaas of hmfquote:Op zondag 2 juli 2023 21:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wil je geen successupporter zijn en ben je vanaf nu daarom maar Ajaxsupporter geworden?
Dit zelfde probleem heb ik helaas altijd in het Feyenoord topicquote:Op zondag 2 juli 2023 22:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee ik wil in het Ajax-topic iets kunnen zeggen zonder dat die malavita of litmanen gelijk helemaal ziedend worden en zonder vergeleken te worden met klaas of hmf
Maar ik vrees dat ik dat niet ga kunnen.
quote:
Als hij denkt dat de partij binnen is.quote:
Allebei mentaal er niet helemaal bij. Hebben flink wat finales op een rij verlorenquote:Op zondag 2 juli 2023 22:44 schreef AFCNiels het volgende:
Dit is echt slecht, Raya had hier gehakt van gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |