SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik doe het ff rustig aan.
Oei,quote:Op zondag 2 juli 2023 19:10 schreef Pino112 het volgende:
Bettiol en Jensen teruggezet naar achterin de groep ivm afwijken van de lijn in de sprint.
https://www.hln.be/tour-d(...)ede-plaats~a1e561ed/quote:KIJK. Een vat vol frustratie: razende Van Aert gooit drinkbus kapot na tweede plaats
Frustratie alom bij Wout van Aert (28) na de tweede etappe in de Tour. Onze landgenoot kwam net te laat voor de ritzege en strandde zo op de tweede plaats. Vlak na de aankomst gooide Van Aert uit ‘colère’ zijn drinkbus kapot tegen het asfalt.
Dat geeft aan dat hij een toffe en beschaafde gast is.quote:Op zondag 2 juli 2023 19:12 schreef Van_Poppel het volgende:
KIJK. Een vat vol frustratie: razende Van Aert gooit drinkbus kapot na tweede plaats
Frustratie alom bij Wout van Aert (28) na de tweede etappe in de Tour. Onze landgenoot kwam net te laat voor de ritzege en strandde zo op de tweede plaats. Vlak na de aankomst gooide Van Aert uit ‘colère’ zijn drinkbus kapot tegen het asfalt.
https://www.hln.be/tour-d(...)ede-plaats~a1e561ed/
Ja nee, het gedrag van iemand die de Tour uit werd gezet is erger!quote:Op zondag 2 juli 2023 19:16 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Dat geeft aan dat hij een toffe en beschaafde gast is.
Zijn landgenoot Tom Steels smeet er ooit mee in volle sprint.
Alleen de laatste lieten ze lopenquote:Op zondag 2 juli 2023 19:13 schreef Zwansen het volgende:
Wout heeft weinig te klagen. De nummer 5 van de Tour van 2021 en de nummer 3 van de Giro van 2020 heeft behoorlijk wat op kop gereden om iedereen terug te halen. Dat heeft ie niet voor Jonas gedaan, maar voor Wout.
Schandalig inderdaad het zijn er twee! Maar goed, die andere rijdt hier natuurlijk niet.quote:Op zondag 2 juli 2023 18:47 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Nog mooier wat mij betreft.
Dat siert hem.
Laat hem dat dan maar voorlezen.
Om De Cauwer, Wuyts en al die miljoenen Belgen definitief de mond te snoeren.
Er wordt daar goddorie gedaan alsof er maar 1 God in het penelton rondrijdt, en die luistert naar de naam Van Aert.
Sow.quote:
Dus Vingego boort én Wout de ritzege door de neus én Simon Philip Yates de gele trui? Wat een rotzak!quote:Op zondag 2 juli 2023 19:23 schreef Idisrom het volgende:
Even over de laatste 300 meter van de laatste klim.
Ik had het gevoel, indien Vingegaard niet was weggesprongen uit het wiel van Simon Yates, dat dan Pogacar de acht bonificatieseconden op de top wel aan Simon Yates had gegund.
Dan was zijn totaaltijd precies gelijk met zijn tweelingbroer, en ik denk dat Adam dat het zijn broer ook wel gegund had.
Kuss is überhaupt een vraagteken na de Giro.quote:Op zondag 2 juli 2023 19:18 schreef Marcoss het volgende:
Had trouwens Kuss niet de renner kunnen zijn die er nog extra bij had gezeten? Maar die gaat in de slotweek meestal pas constant fietsen
Pogacar gunt helemaal niks aan niet-ploeggenoten, die was er dan vast gewoon voorbij gesprintquote:Op zondag 2 juli 2023 19:23 schreef Idisrom het volgende:
Even over de laatste 300 meter van de laatste klim.
Ik had het gevoel, indien Vingegaard niet was weggesprongen uit het wiel van Simon Yates, dat dan Pogacar de acht bonificatieseconden op de top wel aan Simon Yates had gegund.
Dan was zijn totaaltijd precies gelijk met zijn tweelingbroer, en ik denk dat Adam dat het zijn broer ook wel gegund had.
Wuytsquote:Hij is in mijn ogen een slappe leider. Gisteren kon je het nog een stukje meetkunde noemen, maar vandaag moest hij zijn duit in het zakje doen. Je moet tonen dat je een waardige kopman bent. Dit is voor de persoonlijkheid van de Deen een afgang.
Ik zal die gast eens met een spiisnigel in zijn reet steken, en met een kamelåså op zijn kop slaan, zoals het een echte fietsliefhebber betaamt.quote:Op zondag 2 juli 2023 19:24 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dus Vingego boort én Wout de ritzege door de neus én Simon Philip Yates de gele trui? Wat een rotzak!
Steff mooi een top-10 aangesmeerdquote:Op zondag 2 juli 2023 19:10 schreef Pino112 het volgende:
Bettiol en Jensen teruggezet naar achterin de groep ivm afwijken van de lijn in de sprint.
Sowieso, die hebben niet voor niets de hele dag op kop gebeukt.quote:Op zondag 2 juli 2023 19:26 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Pogacar gunt helemaal niks aan niet-ploeggenoten, die was er dan vast gewoon voorbij gesprint
quote:Op zondag 2 juli 2023 19:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wuyts
en dan zijn de Hollanders te direct aldus de Belgen![]()
Dat, en hij had tijd gepakt op nog eventuele andere AK renners, waaronder Adam Yates. Jumbo zal ook niet willen dat UAE ergens laat in de tour ook nog de kaart Yates kan trekkenquote:Op zondag 2 juli 2023 19:28 schreef Marcoss het volgende:
Voor z'n eigen Tour was doorrijden met Pogacar misschien wel de beste optie geweest. Dan verliest hij maximaal 5 seconden, terwijl de kans nu aanwezig dat hij meer zou verliezen (de kans dat Pogacar geen top-3 sprint in zo'n groepje is ook niet zo groot). Maar dan waren de Belgen niet minder boos geweest
(al had hij beter geen commentaar kunnen geven bij zo'n vraag)
Het is, inzake wielrennen, nooit anders geweest.quote:Op zondag 2 juli 2023 19:37 schreef ThePlaneteer het volgende:
Het gaat maar door hé? Twitter wordt zowaar ook een mooie plek met al die boze Belgen.
Toen sloopte Dumoulin zichzelf helemaal toch?quote:Op zondag 2 juli 2023 19:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
En uiteindelijk werkt het gewoon niet om twee wereldtoppers met verschillende doelen in je ploeg te hebben. Als je echt kritisch bent kun je stellen dat ze drie jaar geleden Pogacar terug in de koers hebben laten komen. Toen moesten (volgens mij) Kruijswijk en Kuss zich helemaal leegrijden op het vlakke in diens van Wout, waarna ze een dag later op de Peyresourde geen benen hadden en Roglic daar geïsoleerd zat.
Tsja.quote:
Ja, Kuss en Kruijswijk hadden die dag uberhaput geen benen en moest Dumoulin het doen, maar die dacht laat ik a la US Postal de eerste anderhalve kilometer vol doortrekken en daarna afhaken. Met als gevolg dat Roglic samen met een tiental renners overbleef. Pogacar ging toen (tactisch) in de aanval en Roglic had niet direct zin om toen zelf te achtervolgen.quote:Op zondag 2 juli 2023 20:03 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Toen sloopte Dumoulin zichzelf helemaal toch?
Maar wel eens dat het in sommige gevallen niet werkt. Maar aan de andere kant: had Vingegaard vorig jaar de Tour gewonnen als Wout er niet was geweest> Die speelde ook een cruciale rol in de Granon en Hautacam-rit
Arme Wilco wordt ook stelselmatig genegeerd daar. "Alleen Tiesj doet wat."quote:Op zondag 2 juli 2023 20:06 schreef DiegoFuser het volgende:
Zelden zo een napret gehad van een etappe. HLN blijft maar leveren.
Dan reageert Pogacar directquote:Op zondag 2 juli 2023 20:07 schreef Geschiedkundige het volgende:
Alle discussie ten spijt, is het niet gewoon heel simpel.
Als Wout zo goed is, waarom springt hij dan niet zelf weg? Wie gaat hem terugpakken? UAE, nee geloof ik niks van. De helft van die groep waren z'n teamgenoten.
En bovendien, als Wout zo goed is, dan is hij amper terug te pakken.
Conclusie: Wout was niet goed genoeg of koerst achterlijk.
Geloof niet dat UAE/Pogacar dat zomaar had geaccepteerdquote:Op zondag 2 juli 2023 20:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wout had gewoon zelf moeten gaan na Skjelmose.
Waarom zou Pogi zich leegrijden op Wout, neem toch aan dat hij wel iets geleerd heeft van vorig jaar. Ik geloof dat niet direct, Van Aert is geen concurrent voor hem. Dan had hij Yates in de achtervolging gezet, maar die redt het niet alleen tegen Wout.quote:
Zo ken ik @wimderon niet.quote:Op zondag 2 juli 2023 20:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jullie hebben op FOK! ook wel een Belg die WOEST is
Jeetje, en dat in het wielergekke baskenland. Benieuwd naar het excuus van Rellende_Rotscholier.quote:
Waarom reageert Pogacar dan direct? Omdat hij denkt dat hij de sprint van Wout kan winnen?quote:
@Rellende_Rotscholierquote:Op zondag 2 juli 2023 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jeetje, en dat in het wielergekke baskenland. Benieuwd naar het excuus van Rellende_Rotscholier.
Denk dat hij zichzelf in ieder geval die kans wilde geven. En met Wout vooraan valt de controle erachter ook weg, dat maakt het alleen maar lastiger qua boni’s. Even los van de vraag of UAE het geel kwijt wildequote:Op zondag 2 juli 2023 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom reageert Pogacar dan direct? Omdat hij denkt dat hij de sprint van Wout kan winnen?
Leegrijden is wel wat anders dan reagerenquote:Op zondag 2 juli 2023 20:10 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Waarom zou Pogi zich leegrijden op Wout, neem toch aan dat hij wel iets geleerd heeft van vorig jaar. Ik geloof dat niet direct, Van Aert is geen concurrent voor hem. Dan had hij Yates in de achtervolging gezet, maar die redt het niet alleen tegen Wout.
Wie?quote:Op zondag 2 juli 2023 20:17 schreef Zwansen het volgende:
"De ploeg had moeten zeggen: "We zitten hier met onze koning Van Aert""
Sowieso een vrij defensieve reactie van Vingegaard vond ik.quote:Op zondag 2 juli 2023 19:26 schreef Koffieplanter het volgende:
Als Wout in het kamp 'schuld Vingegaard!' zit, lijken me dit leiderschapstechnisch niet de meest verstandige teksten van Vingegaard, los van of hij gelijk of ongelijk heeft. Dan was je er met een mea culpa vanavond bij het avondeten waarschijnlijk van af geweest.
Ja klopt ook wel weer, maar een echt goede Wout terughalen kost toch wel een forse inspanning. Waarom zou Pogi dat doen. Puur uit eerzucht hooguit. Maar dat heeft hem vorig jaar al de Tour gekost.quote:Op zondag 2 juli 2023 20:19 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Leegrijden is wel wat anders dan reageren
WK Ronse 1988?quote:Op zondag 2 juli 2023 20:27 schreef DiegoFuser het volgende:
Kunnen we inmiddels spreken van de grootste meltdown ooit bij de Belgen of was het WK in 2019 2020 nog erger?
En wat heeft Pozzato nu bereikt?quote:Op zondag 2 juli 2023 20:27 schreef DiegoFuser het volgende:
Kunnen we inmiddels spreken van de grootste meltdown ooit bij de Belgen of was het WK in 2019 2020 nog erger?
Die vind ik eigenlijk mooier.quote:Op zondag 2 juli 2023 20:29 schreef Marcoss het volgende:
Van Poppel vs Pauwels is inmiddels gezakt naar plek 2 qua ophef
Ojaquote:Op zondag 2 juli 2023 20:29 schreef Marcoss het volgende:
Dat was echt fantastisch met Nys tegen De Clercq. Wat vond ik dat mooi dat De Clercq in de Rabo tang zat.quote:Op zondag 2 juli 2023 20:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
WK Veldrijden 2000, Sint-Michielsgestel
Ik heb het idee dat dit wekelijks is.quote:Op zondag 2 juli 2023 20:27 schreef DiegoFuser het volgende:
Dat zal wel niet mogen van de ploegleiding. Straks springt Pogacar mee en mist die Deen de slag of zo.quote:Op zondag 2 juli 2023 20:07 schreef Geschiedkundige het volgende:
Alle discussie ten spijt, is het niet gewoon heel simpel.
Als Wout zo goed is, waarom springt hij dan niet zelf weg? Wie gaat hem terugpakken? UAE, nee geloof ik niks van. De helft van die groep waren z'n teamgenoten.
En bovendien, als Wout zo goed is, dan is hij amper terug te pakken.
Conclusie: Wout was niet goed genoeg of koerst achterlijk.
Dat was toch ook debiel van Van Poppel toch?quote:Op zondag 2 juli 2023 20:29 schreef Marcoss het volgende:
Er viel wat voor te zeggen om het klassement van Sastre te beschermen.quote:Op zondag 2 juli 2023 20:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat was toch ook debiel van Van Poppel toch?
Ja.quote:Op zondag 2 juli 2023 20:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
hoe laat is dit?quote:Op zondag 2 juli 2023 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb wel meer zin in Vive le Velo door deze ongein. Hoop dat ze daar helemaal MAD gaan.
Ja, dat was behoorlijk dom. Maar wel een goede meltdown.quote:Op zondag 2 juli 2023 20:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat interview maakte wel duidelijk dat Sastre de baas was daar.quote:Op zondag 2 juli 2023 20:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Rond 21:30 volgens mij.quote:
Bij KPN kun je geen Belgische TV terugkijkenquote:Op zondag 2 juli 2023 20:39 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Kunnen we dat terugkijken of gaat dat niet op de Belg?
https://nl.m.wikipedia.or(...)ppen_veldrijden_2000quote:Op zondag 2 juli 2023 20:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
WK Veldrijden 2000, Sint-Michielsgestel
[ afbeelding ]
Vroeger ging dat niet wegens geoblock geloof ik, op internet.quote:Op zondag 2 juli 2023 20:39 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Als je hem op neemt in ieder geval wel, anders werkt soms het terugkijken op VRT max (kan zijn dat je daar een VPN voor nodig hebt).quote:Op zondag 2 juli 2023 20:39 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Die heeft het niet eens geprobeerd. Het heeft er alle schijn van dat ie (nog) niet het niveau van het voorjaar heeft.quote:Op zondag 2 juli 2023 20:37 schreef Faraday01 het volgende:
Er is nog een reactie van Matje gekomen? Die parkeerde toch vrij famous aan de voet?
Ook niet als je de aflevering op neemt? Dat truukje werkt bij Ziggo wel.quote:Op zondag 2 juli 2023 20:39 schreef Momo het volgende:
[..]
Bij KPN kun je geen Belgische TV terugkijken
Niet als je geen Belg bentquote:Op zondag 2 juli 2023 20:39 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Wtfquote:Op zondag 2 juli 2023 20:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
https://nl.m.wikipedia.or(...)ppen_veldrijden_2000
Het geheel objectieve wikipedia is ziedend.
Volgens mij moet je bijbetalen bij KPN om op te kunnen nemen. Nederlandse TV kun je wel terugkijken bijna alles (behalve films, series, live dingen)quote:Op zondag 2 juli 2023 20:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ook niet als je de aflevering op neemt? Dat truukje werkt bij Ziggo wel.
Met een vpn is dat terug te bekijken op de website van VRTquote:Op zondag 2 juli 2023 20:39 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Wat best vreemd is aangezien hij er zich 2 maanden op voorbereid heeft vanaf Roubaix.quote:Op zondag 2 juli 2023 20:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Die heeft het niet eens geprobeerd. Het heeft er alle schijn van dat ie (nog) niet het niveau van het voorjaar heeft.
Die zei in Belgie nog dat hij dichtbij zijn beste niveau zat.. benieuwd hoe ze het morgen aanpakken bij Alpecinquote:Op zondag 2 juli 2023 20:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Die heeft het niet eens geprobeerd. Het heeft er alle schijn van dat ie (nog) niet het niveau van het voorjaar heeft.
Topvorm is nooit helemaal te plannen en misschien werkt hij ook meer toe naar het WK en wil hij de Tour daarvoor gebruiken.quote:Op zondag 2 juli 2023 20:44 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Wat best vreemd is aangezien hij er zich 2 maanden op voorbereid heeft vanaf Roubaix.
Dat zeg ik.quote:Op zondag 2 juli 2023 20:46 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Topvorm is nooit helemaal te plannen en misschien werkt hij ook meer toe naar het WK en wil hij de Tour daarvoor gebruiken.
Nu weet ik het weer. Ook een pareltje.quote:Op zondag 2 juli 2023 20:46 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Deze parel zat niet in mijn herinnering. Dankjewel.
Dumoulin in de Giro was wel een echte.quote:Op zondag 2 juli 2023 20:48 schreef TargaFlorio het volgende:
Voor ONZE meltdowns moeten we meer naar het vrouwenwielrennen kijken.
De Hindley die niet op Kelderman wachtte meltdown was ook vrij groot.quote:Op zondag 2 juli 2023 20:48 schreef TargaFlorio het volgende:
Zijn er nog beelden van die vrouwen die hun concurrente letterlijk isoleerde?quote:Op zondag 2 juli 2023 20:48 schreef TargaFlorio het volgende:
Mooi dat we vaak een reactie van Mani zijn youtube-account terug kunnen vinden onder die legendarische filmpjes.quote:Op zondag 2 juli 2023 20:47 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Nu weet ik het weer. Ook een pareltje.
Is er al een kabinet daar inmiddels?quote:Op zondag 2 juli 2023 20:37 schreef Felagund het volgende:
Zouden er kamervragen worden gesteld, of doen ze dat niet in Belgie?
Drunkensailor118 @Mani89quote:Op zondag 2 juli 2023 20:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Mooi dat we vaak een reactie van Mani zijn youtube-account terug kunnen vinden onder die legendarische filmpjes.
En naar de Tour 2007quote:Op zondag 2 juli 2023 20:48 schreef TargaFlorio het volgende:
Dat moois heb ik nog steeds in mijn signature staan.quote:
Arme Wilco, rijdt zich al twee dagen helemaal leeg voor Wout.quote:Op zondag 2 juli 2023 20:57 schreef Momo het volgende:
Echt overal op insta ook, zelfs op posts die ouder zijn
[ afbeelding ]
Ze hebben de beste renner ter wereld en tevens wereldkampioen, Van Aert en Van der Poel in hun rennersbestand, daar mogen we best af en toe mee lachen.quote:Op zondag 2 juli 2023 21:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Vind wel dat hier bijzonder weinig empathie is voor België. Wout behoort tot de beste 3,4,5,6 wielrenners op aarde. Dan is het moeilijk als zo iemand niet kopman is om de Tour. Zeker voor een labiel land als België.
Buiten de Tour is hij wel kopman met inmiddels de beste omkadering wat betreft knechten.quote:Op zondag 2 juli 2023 21:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Vind wel dat hier bijzonder weinig empathie is voor België. Wout behoort tot de beste 3,4,5,6 wielrenners op aarde. Dan is het moeilijk als zo iemand niet kopman is om de Tour. Zeker voor een labiel land als België.
Er was een periode dat er altijd wel een FOK!'er een meltdown had aan het einde van een grote ronde. Maar dat was meer onderlinge spanning die eruit kwam.quote:Op zondag 2 juli 2023 20:48 schreef TargaFlorio het volgende:
Wat had Vingegaard anders moeten doen voor Wout?quote:Op zondag 2 juli 2023 20:57 schreef Momo het volgende:
Echt overal op insta ook, zelfs op posts die ouder zijn
[ afbeelding ]
Hij had misschien wel een keertje op kop kunnen gaan op zich tijdens de afdaling en vlakke stuk, ook een beetje als steun, maar nog steeds geen garantie dat je Lafay dan wel terug pakt. Mensen zijn echt onredelijk in hun reactie.quote:Op zondag 2 juli 2023 21:19 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Wat had Vingegaard anders moeten doen voor Wout?
José, ben jij dat?quote:Op zondag 2 juli 2023 21:21 schreef Momo het volgende:
[..]
Hij had misschien wel een keertje op kop kunnen gaan op zich tijdens de afdaling en vlakke stuk, ook een beetje als steun, maar nog steeds geen garantie dat je Lafay dan wel terug pakt. Mensen zijn echt onredelijk in hun reactie.
Nee joh, Vingegaard had dat op zich wel een keertje kunnen doen. Maar ik denk nog steeds dat Lafay wegblijft met die poef. Benoot en Kelderman zaten stuk.quote:
En Wout begint z’n sprint ook best laat. Zonder Pogi in z’n wiel begint hij de sprint waarschijnlijk veel vroeger en pakt hij Lafay nog wel.quote:Op zondag 2 juli 2023 21:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee joh, Vingegaard had dat op zich wel een keertje kunnen doen. Maar ik denk nog steeds dat Lafay wegblijft met die poef. Benoot en Kelderman zaten stuk.
Hij hielp al door niet mee te rijdenquote:Op zondag 2 juli 2023 21:37 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Sporza is nu wel echt olie op het vuur aan het gooien
Labiel gedrag moet je niet belonen.quote:Op zondag 2 juli 2023 21:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Gisteren zat hij niet superver, dan was vandaag wel helemaal anders door het überhaupt niet te proberen. Terwijl Philipsen het wel probeerde. En wellicht ook nog gered had als UAE niet full retard was gegaan.quote:Op zondag 2 juli 2023 20:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Sorry voor deze wat late reactie.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Hij maakt een grap, behalve jij denkt niemand hier serieus dat kopman Vingegaard had moeten meerijden voor Wout.
Ik denk dat de meesten hier Wout echt wel sympathiek vinden en het hem normaliter echt wel zouden gunnen, maar door die iets minder objectieve commentaren op de Belg ga je dan soms toch hopen dat ie het niet redt.quote:Op zondag 2 juli 2023 21:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ja is ook irritant, in zulke situaties kijk ik niet meer naar Sporza want het niveau commentaar gaat dan naar onvoldoende.quote:Op maandag 3 juli 2023 07:45 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik denk dat de meesten hier Wout echt wel sympathiek vinden en het hem normaliter echt wel zouden gunnen, maar door die iets minder objectieve commentaren op de Belg ga je dan soms toch hopen dat ie het niet redt.
Dan was de kans vast een stuk groter geweestquote:Op zondag 2 juli 2023 22:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hij hielp al door niet mee te rijdenAlsof hij wel had gereden als van Aert al op een half uur reed
Van 0,01% naar 0,02% of zo?quote:Op maandag 3 juli 2023 08:18 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dan was de kans vast een stuk groter geweest
Uiteraard, maar dan was hij maximaal 4 seconden uitgelopen, nu was de kans aanwezig dat het meer zou worden. En je loopt uit op de rest (al zijn ze daar beiden vast niet mee bezig). Voor Vingegaard is het de 1e dagen vooral zo min mogelijk tijd verliezen ipv tijd winnen.quote:Op maandag 3 juli 2023 17:14 schreef Halcon het volgende:
[..]
Van 0,01% naar 0,02% of zo?
Die zou veel te bang zijn geweest dat Pogacar hem één op één klopt in de sprint (wat waarschijnlijk wel zou gebeuren).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |