Ik heb me best vermaakt hoor. Maar de wereldkampioen is wel bekend. Hij doet het prima hoor, ONZE Max. Maar zou leuk zijn als er eens een keertje iemand in de buurt kan komen.quote:Op zondag 2 juli 2023 16:30 schreef Coco het volgende:
User @:mexicanobakker komt ietwat grimmig over.
Dat mag hier niet gezegd wordenquote:Op zondag 2 juli 2023 16:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb me best vermaakt hoor. Maar de wereldkampioen is wel bekend. Hij doet het prima hoor, ONZE Max. Maar zou leuk zijn als er eens een keertje iemand in de buurt kan komen.
Op een halve minuut ja.quote:Op zondag 2 juli 2023 16:32 schreef PS. het volgende:
Toch mooi om te zien dat Ferrari er zo dicht op zit
daarom genieten van de strijd er achter, perez die lekker bezig is met jagenquote:Op zondag 2 juli 2023 16:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb me best vermaakt hoor. Maar de wereldkampioen is wel bekend. Hij doet het prima hoor, ONZE Max. Maar zou leuk zijn als er eens een keertje iemand in de buurt kan komen.
lukt niet begreep ikquote:
Dat zou wat zijnquote:
Doe ik ook wel maar het mooiste is als er strijd is om P1, maar goed liever Max dominant dan Lewis dominantquote:Op zondag 2 juli 2023 16:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
daarom genieten van de strijd er achter, perez die lekker bezig is met jagen
Lando klonk idd erg weird die boordradioquote:
0,50 euro erbij.quote:Op zondag 2 juli 2023 16:33 schreef StephanL het volgende:
Bonnetje voor de top drie voor een gratis consumptie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |