abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 juli 2023 @ 18:50:16 #205
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_209736815
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 18:49 schreef Slayage het volgende:

[..]
.een kâfir is per definitie een mens, dus probeer iets anders uit je duim te zuigen dat misschien ergens op slaat :*
Maar niet een goed mens.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_209736817
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 18:18 schreef sly-nl het volgende:

[..]
Mwah, denk dat als je met rubber gaat schieten er echt een niet te overziene situatie ontstaat met meer geweld en een veel groter probleem. Het is nu zaak om dat tuig niet een nieuwe 'aanleiding' te geven om het nog erger te maken.
Daarom ook wel verstandig om die agent vast te zetten, ook al blijkt later dat hij misschien wel een niet al te slechte beslissing nam door te schieten.
daarom, massaal oppakken en indien schuldig aan plundering of vernieling compleet financieel uitkleden en bij voorkeur ook een openbare taakstraf om dit walgelijke tuig compleet te vernederen.

Want vernedering is de enige taal die ze spreken, prima.

Walgelijk

En die mensen die de muitende en plunderende en brandstichtende roedel genetisch gemankeerden durven te vergelijken met de protesten in Iran, of China zijn wat mij betreft gewoon medeplichtig aan de ideologie, ga weg, rot alstublieft op naar iran en ga lekker vrouwen in hun oog schieten, met je morele superioriteit, walgelijke stumper

:')
  zondag 2 juli 2023 @ 18:51:04 #207
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_209736823
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 18:50 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Maar niet een goed mens.
In de ogen van (streng) gelovigen niet nee.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_209736835
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 18:45 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
ik denk dat het in Rusland wel tegen de wet is om slecht over de Koran ect. te praten
Putin loopt voor politieke redenen af te geven op Zweden voor de koran verbrandingen omdat hij daar Putin mee scoort bij zijn islamitische achterban of bij een persoon als Erdogan, maar feitelijk heeft Putin natuurlijk schijt aan de koran even als de koran verbranders en de Zweden die het toelaten onder het mom van vrijheid van meningsuiting
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_209736855
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 18:50 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Maar niet een goed mens.
God bepaalt wie een goed mens is. Als mensen al kunnen oordelen kunnen ze alleen oordelen op basis van gedrag.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_209736860
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 18:51 schreef Slayage het volgende:

[..]
Putin loopt voor politieke redenen af te geven op Zweden voor de koran verbrandingen omdat hij daar Putin mee scoort bij zijn islamitische achterban of bij een persoon als Erdogan, maar feitelijk heeft Putin natuurlijk schijt aan de koran even als de koran verbranders en de Zweden die het toelaten onder het mom van vrijheid van meningsuiting
Ik stond juichend vooraan in '99 bij Manson die de bijbel verscheurde, Antichrist Superstar for life ... so what... en nu moet ik medelijden hebben met een koran? Flikker toch op met je geestesziekte :D
  zondag 2 juli 2023 @ 18:54:54 #211
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_209736863
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 18:53 schreef Slayage het volgende:

[..]
God bepaalt wie een goed mens is. Als mensen al kunnen oordelen kunnen ze alleen oordelen op basis van gedrag.
Zoals zeggen dat iemand die met raketwerpers en manchetes rondloopt en winkels plundert en wijken in de hens steekt een persoon is die in de geciviliseerde samenleving nul plek heeft?

Eens.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 2 juli 2023 @ 18:55:34 #212
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_209736871
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 18:36 schreef sly-nl het volgende:

[..]
Te veel van die rellende figuren dus enige voorzichtigheid in de aanpak is wel wijs.
Goed om de ernst aan te tonen aan alle slapende figuren
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_209736885
Heftige beelden.
pi_209736952
Als ze 5 dagen stil protest hadden gevoerd, gewoon op straat gaan staan dan had dat een veel grotere indruk gemaakt dan deze schande.
  zondag 2 juli 2023 @ 19:03:18 #215
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_209736956
quote:
10s.gif Op zondag 2 juli 2023 18:54 schreef Natte_BeriBeri het volgende:

[..]
Ik stond juichend vooraan in '99 bij Manson die de bijbel verscheurde, Antichrist Superstar for life ... so what... en nu moet ik medelijden hebben met een koran? Flikker toch op met je geestesziekte :D
Charles Manson?

Sorry, ik ben even van het padje af, denk ik. Marilyn Manson :!

[ Bericht 5% gewijzigd door tesssssssss op 02-07-2023 19:10:09 ]
pi_209736971
quote:
10s.gif Op zondag 2 juli 2023 18:54 schreef Natte_BeriBeri het volgende:

[..]
Terwijl jij bezig was met atheïstische geesteszieke idioterie, werd het Avondland geafrikaniseerd en geïslamiseerd.
  zondag 2 juli 2023 @ 19:08:05 #217
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_209736999
https://www.rtlnieuws.nl/(...)rijk-politie-banlieu

Oma van doodgeschoten Nahel op televisie: stop met rellen

De oma van de 17-jarige Nahel, die begin deze week in een voorstad van Parijs werd doodgeschoten door de politie, heeft op de Franse televisie een oproep gedaan om te stoppen met rellen.

Volgens haar gebruiken de relschoppers de dood van haar kleinzoon als een excuus om te kunnen rellen. "Sloop geen scholen, sloop geen bussen", zegt ze onder meer tegen de nieuwszender BFM TV.

Vijfde nacht op rij
Ze deed haar oproep na de vijfde nacht op rij dat Frankrijk werd geteisterd door een enorme rellen. Inmiddels zijn er enkele duizenden relschoppers opgepakt. Het gaat vooral om jongeren uit achterstandswijken.

resident Macron deed eerder al een oproep aan de ouders om hun verantwoordelijkheid te nemen. Veel jongeren in achterstandswijken aan de randen van grote steden, de zogeheten banlieues, onttrekken zich al lang aan het ouderlijk gezag. Vanavond belegt de Franse president opnieuw een crisisberaad.

De afgelopen nachten zijn er honderden agenten gewond geraakt bij de rellen. De politievakbonden in het land haalden eerder in een verklaring uit. Volgens hen is de politie 'in oorlog met ongedierte'. Het is volgens Alliance Police Nationale en UNSA Police 'niet langer genoeg om op te roepen tot kalmte, die moet worden opgelegd.'

Bron: RTL Nieuws
  zondag 2 juli 2023 @ 19:09:03 #218
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_209737008
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 18:02 schreef Nober het volgende:
[ twitter ]

[ twitter ]
Ik denk dat die Turks-Franse daar wel een punt heeft. Je ziet dat in Nederland ook wel bij bepaalde migranten groepen.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_209737009
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 18:35 schreef sly-nl het volgende:
Het klinkt mij iets te extreem .. Maar er zit een kern v waarheid in je stelling, die m.i. toch wel iets te generaliserend wordt gebracht :Y)
Ja, ik zeg eigenlijk twee dingen: het ligt bij specifiek bij dít volk met zijn eigen eigenaardigheden, maar het ligt ook bij diversiteit (in deze vorm) zélf, d.w.z.; bij het naast elkaar bestaan van verschillende etnische groepen die mijlenver uit elkaar liggen. De (veelal autochtone) politie wordt gezien als 'de ander', een afgezant van een 'andere macht' (met een andere cultuur, etc), waar de allochtoon geen deel van uitmaakt/wil uitmaken. De politie wordt gezien als de kolonist die vrolijk doorkoloniseert in zijn eigen land. Die wrijving zie je in alle westerse landen terug, kijkend naar de interactie tussen politie en de allochtoon.

[ Bericht 0% gewijzigd door Akathisia op 02-07-2023 19:32:06 ]
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  zondag 2 juli 2023 @ 19:12:21 #220
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_209737031
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 19:09 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Ja, ik zeg eigenlijk twee dingen: het ligt bij specifiek bij dít volk met zijn eigen eigenaardigheden, maar het ligt ook bij diversiteit (in deze vorm) zélf, d.w.z.; bij het naast elkaar bestaan van verschillende etnische groepen die mijlenver uit elkaar liggen. De (veelal autochtone) politie wordt gezien als 'de ander', een afgezant van een 'andere macht' (met een andere cultuur, etc), waar de allochtoon geen deel van uitmaakt/wil uitmaken. De politie wordt gezien als de kolonist die vrolijk doorkoloniseert in zijn eigen land. Die wrijving zie je in alle westerse landen terug kijkend naar de interactie tussen politie en de allochtoon.
Die oma van Nahel zei ook "stop met rellen we willen ze niet breken"

"Ze" als in "de anderen."
pi_209737039
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 19:12 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Die oma van Nahel zei ook "stop met rellen we willen ze niet breken"

"Ze" als in "de anderen."
Scherp opgemerkt. Het zít volledig ingebakken in het denken.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  zondag 2 juli 2023 @ 19:17:00 #222
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_209737082
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 19:08 schreef tesssssssss het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)rijk-politie-banlieu

Oma van doodgeschoten Nahel op televisie: stop met rellen

De oma van de 17-jarige Nahel, die begin deze week in een voorstad van Parijs werd doodgeschoten door de politie, heeft op de Franse televisie een oproep gedaan om te stoppen met rellen.

Volgens haar gebruiken de relschoppers de dood van haar kleinzoon als een excuus om te kunnen rellen. "Sloop geen scholen, sloop geen bussen", zegt ze onder meer tegen de nieuwszender BFM TV.

Vijfde nacht op rij
Ze deed haar oproep na de vijfde nacht op rij dat Frankrijk werd geteisterd door een enorme rellen. Inmiddels zijn er enkele duizenden relschoppers opgepakt. Het gaat vooral om jongeren uit achterstandswijken.

resident Macron deed eerder al een oproep aan de ouders om hun verantwoordelijkheid te nemen. Veel jongeren in achterstandswijken aan de randen van grote steden, de zogeheten banlieues, onttrekken zich al lang aan het ouderlijk gezag. Vanavond belegt de Franse president opnieuw een crisisberaad.

De afgelopen nachten zijn er honderden agenten gewond geraakt bij de rellen. De politievakbonden in het land haalden eerder in een verklaring uit. Volgens hen is de politie 'in oorlog met ongedierte'. Het is volgens Alliance Police Nationale en UNSA Police 'niet langer genoeg om op te roepen tot kalmte, die moet worden opgelegd.'

Bron: RTL Nieuws
quote:
Het is volgens Alliance Police Nationale en UNSA Police 'niet langer genoeg om op te roepen tot kalmte, die moet worden opgelegd.'
yup
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_209737094
quote:
16s.gif Op zondag 2 juli 2023 19:17 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
[..]
yup
harde hand is het enige wat dat volk begrijpt
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_209737099
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 19:03 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Charles Manson?

Sorry, ik ben even van het padje af, denk ik. Marilyn Manson :!
Uiteraard :D Herr Doctor

O+
  zondag 2 juli 2023 @ 19:18:31 #225
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_209737101
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 18:54 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Zoals zeggen dat iemand die met raketwerpers en manchetes rondloopt en winkels plundert en wijken in de hens steekt een persoon is die in de geciviliseerde samenleving nul plek heeft?

Eens.
Er lopen mensen met manchetten rond?
are we infinite or am I alone
  zondag 2 juli 2023 @ 19:18:51 #226
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_209737108
quote:
2s.gif Op zondag 2 juli 2023 19:03 schreef Natte_BeriBeri het volgende:
Als ze 5 dagen stil protest hadden gevoerd, gewoon op straat gaan staan dan had dat een veel grotere indruk gemaakt dan deze schande.
Klopt. Het is bijvoorbeeld niet voor niets dat de The March on Washington zo succesvol was:

Keurig geklede mannen en vrouwen die zich over het algemeen netjes gedroegen. Dát maakt indruk. Deze belachelijke en schrikbarende rellen in Frankrijk zullen er alleen voor zorgen dat Le Pen en haar partij enorm zullen stijgen in de peilingen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_209737117
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 19:05 schreef azzmy1993 het volgende:

[..]
Terwijl jij bezig was met atheïstische geesteszieke idioterie, werd het Avondland geafrikaniseerd en geïslamiseerd.
Ja, met drie lijnen speed en wat LSD, was echt fantasties O+
  zondag 2 juli 2023 @ 19:21:07 #228
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_209737133
quote:
1s.gif Op zondag 2 juli 2023 18:10 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Dit wil je graag verspreiden? Vind je dat interessant?
Dat wij in Europa een stel racisten zijn?
Verkiezingsuitslagen, politiegeweld, dit topic.
Ik zie er alleen maar bewijs van.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zondag 2 juli 2023 @ 19:22:58 #229
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_209737158
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 19:21 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Verkiezingsuitslagen, politiegeweld, dit topic.
Ik zie er alleen maar bewijs van.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 2 juli 2023 @ 19:26:34 #230
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_209737205
quote:
3s.gif Op zondag 2 juli 2023 18:50 schreef Politicoloog het volgende:

[..]
Italiaanse premier Giorgia Meloni onthult hoe Frankrijk Afrika leegrooft

Op social media circuleren momenteel beelden van een tv-optreden van Giorgia Meloni, de kersverse premier van Italië, dat in januari 2019 is uitgezonden op zender La7.

Ze hield in het programma Non è l’arena een CFA-frank omhoog, de munteenheid die gebruikt wordt in 14 voormalige koloniën in Afrika. In ruil voor de koppeling met de frank waren de Afrikaanse landen na de onafhankelijkheid in de jaren zestig verplicht al hun buitenlandse financiële reserves bij de Franse centrale bank onder te brengen.

Meloni wees erop dat Frankrijk de landen uitbuit. Ze toonde een foto van een kind dat in een goudmijn werkt in Burkina Faso, één van de armste landen ter wereld. Frankrijk drukt koloniaal geld voor Burkina Faso, waar goud in de grond zit, aldus Meloni.

In ruil daarvoor moet Burkina Faso de helft van de exportopbrengst afstaan aan Frankrijk. Het goud dat dit kind uit de grond haalt, belandt grotendeels in de Franse schatkist, benadrukte Meloni.

We moeten Afrikanen niet naar Europa halen, we moeten Afrika bevrijden van Europeanen die het continent beroven, zei ze.

https://www.ninefornews.n(...)jk-afrika-leegrooft/
Maar die premier van Italie is toch ook euh......best wel erg rechts?
pi_209737220
quote:
3s.gif Op zondag 2 juli 2023 18:50 schreef Politicoloog het volgende:

[..]
Italiaanse premier Giorgia Meloni onthult hoe Frankrijk Afrika leegrooft

Op social media circuleren momenteel beelden van een tv-optreden van Giorgia Meloni, de kersverse premier van Italië, dat in januari 2019 is uitgezonden op zender La7.

Ze hield in het programma Non è l’arena een CFA-frank omhoog, de munteenheid die gebruikt wordt in 14 voormalige koloniën in Afrika. In ruil voor de koppeling met de frank waren de Afrikaanse landen na de onafhankelijkheid in de jaren zestig verplicht al hun buitenlandse financiële reserves bij de Franse centrale bank onder te brengen.

Meloni wees erop dat Frankrijk de landen uitbuit. Ze toonde een foto van een kind dat in een goudmijn werkt in Burkina Faso, één van de armste landen ter wereld. Frankrijk drukt koloniaal geld voor Burkina Faso, waar goud in de grond zit, aldus Meloni.

In ruil daarvoor moet Burkina Faso de helft van de exportopbrengst afstaan aan Frankrijk. Het goud dat dit kind uit de grond haalt, belandt grotendeels in de Franse schatkist, benadrukte Meloni.

We moeten Afrikanen niet naar Europa halen, we moeten Afrika bevrijden van Europeanen die het continent beroven, zei ze.

https://www.ninefornews.n(...)jk-afrika-leegrooft/
Was zij niet extreemrechts? Of is dat weer aanstellerij van de media.
pi_209737224
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 19:22 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Ontkennen dat er racisme is, is medeplichtigheid aan racisme.

pi_209737270
quote:
2s.gif Op zondag 2 juli 2023 19:03 schreef Natte_BeriBeri het volgende:
'Ze' willen geen indruk maken. Ze zijn te stupide om over maatschappelijke kwesties een onderbouwde mening en oplossing te hebben. Ze willen vooral nieuwe tv's.

Deels is de stupiditeit natuurlijk een vicieuze cirkel. Armoede maakt dom, dus blijven ze arm.
pi_209737289
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 18:35 schreef Psilon het volgende:

[..]
In Iran zijn de rellen begonnen nadat Amini vermoedelijk overleed aan de gevolgen van mishandeling door een agent, een video toonde dat ze onwel werd in een wachtruimte waar ze overleed. In Frankrijk is Nahel duidelijk vermoord door een agent, die van te voren op video aangeeft een kogel door zijn hoofd te jagen en dit dan ook doet. De rellen in Frankrijk zijn net zo of zelfs meer gerechtvaardigd.
Hou toch op, maar echt hoor, je maakt me misselijk
pi_209737290
-Rabia Al-Basri
  zondag 2 juli 2023 @ 19:33:45 #236
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_209737300
quote:
3s.gif Op zondag 2 juli 2023 18:48 schreef Politicoloog het volgende:

[..]
Frankrijk is zonder Afrika een derdewereldland

In March 2008, former French President Jacques Chirac said, “without Africa, France will slide down into the rank of a third [world] power.” In 1957, Francois Mitterand, a former French president similarly said, “Without Africa, France will have no history in the 21st century.”

https://thisisafrica.me/p(...)s-poverty-in-africa/
Die leefden nog met hun hoofd in koloniale tijden. Frankrijk zonder Afrika als deel van de Europese gemeenschap en Unie kan een prachtige toekomst hebben.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_209737312
De bezuinigingen op de GGZ doen zich gelden

@Psilon
  zondag 2 juli 2023 @ 19:35:11 #238
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_209737320
quote:
3s.gif Op zondag 2 juli 2023 19:27 schreef Politicoloog het volgende:

[..]

:Z
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_209737330
quote:
1s.gif Op zondag 2 juli 2023 19:33 schreef nixxx het volgende:
Die leefden nog met hun hoofd in koloniale tijden. Frankrijk zonder Afrika als deel van de Europese gemeenschap en Unie kan een prachtige toekomst hebben.
Het is natuurlijk wel zo dat Frankrijk neo-koloniaal beleid voert in Afrika met de CFA franc. Maar dat betekent natuurlijk niet dat de fransozen maar moeten toestaan dat ze zelf gekoloniseerd worden.
pi_209737342
quote:

[..]

Aan zijn onderkin te zien eet die man drie negerkindjes per dag.

Verder geen seconde naar geluisterd.
pi_209737362
quote:
2s.gif Op zondag 2 juli 2023 19:33 schreef Natte_BeriBeri het volgende:

[..]
Hou toch op, maar echt hoor, je maakt me misselijk
quote:
10s.gif Op zondag 2 juli 2023 19:34 schreef Natte_BeriBeri het volgende:
De bezuinigingen op de GGZ doen zich gelden

@:Psilon
Goede comeback, vooral als men het nodig vindt om op de man te spelen. :)
pi_209737376
quote:

[..]
[ afbeelding ]
Hij maakt anders wel goede punten, jammer dat je dan als "beste debater 2022" alleen maar zo kan reageren.
pi_209737382
quote:

[..]

Check deze man dan met driedubbele kin van het vreten bij de Mac
U MAD?
pi_209737383
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 19:38 schreef Psilon het volgende:

[..]
[..]
Goede comeback, vooral als men het nodig vindt om op de man te spelen. :)
ja maar jongen, je vraagt er ook wel om. Hoe kan je in jezusnaam de vrouwen in Iran die om zelfbeschikking smeken vergelijken met dat plunderende en brandstichtende tuig?

Echt, zoek hulp kind
pi_209737388
Frenchie has a point
twitter
-Rabia Al-Basri
pi_209737400
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 19:36 schreef Akathisia het volgende:

Aan zijn onderkin te zien eet die man drie negerkindjes per dag.

Verder geen seconde naar geluisterd.
Weldenkende mensen zijn dan ook de doelgroep, niet domrechtse figuren.
pi_209737404
quote:
3s.gif Op zondag 2 juli 2023 19:41 schreef Politicoloog het volgende:

[..]
Weldenkende mensen zijn dan ook de doelgroep, niet domrechtse figuren.
Ah daar hebben we Hilary weer O+
  zondag 2 juli 2023 @ 19:42:12 #248
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_209737407
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 19:39 schreef Psilon het volgende:

[..]
Hij maakt anders wel goede punten, jammer dat je dan als "beste debater 2022" alleen maar zo kan reageren.
Aangezien ik altijd tegen racisme ben geweest, vind ik de titel van de video al veelzeggend genoeg, en reden het niet eens te bekijken. Een hele cultuur, in dit geval de blanke, allerlei zaken toeschrijven, en dat op basis van de vaststaande eigenschap ras, is de definitie van racialistisch denken. En daar doe ik niet aan mee.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 2 juli 2023 @ 19:45:58 #249
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_209737448
Er is 700.000 euro opgehaald voor de politie-agent die Nahel zou hebben doodgeschoten ( ik wacht het onderzoek nog even af). Ik post dit alleen ter informatie. Ik heb er geen mening over.

twitter
pi_209737465
quote:

[..]

HAHAHA echt belachelijk.
pi_209737506
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 19:47 schreef TheJanitor het volgende:

[..]
HAHAHA echt belachelijk.
ik was een korte bondige samenvatting aan het schrijven, maar ik kwam op hetzelfde uit.

En hij moet naar de tandarts, arme hillbilly
pi_209737521
Aah, kijk hoe trots ze is O+

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_209737534
Franse plisie is traaaaag
twitter
-Rabia Al-Basri
  zondag 2 juli 2023 @ 19:53:16 #254
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_209737539
quote:

[..]
[ afbeelding ]
Oh jij komt ook even aanschuiven in deeltje 6. Too late to the party, en dan denk je nu zeker te kunnen beweren dat dit een fatsoenlijk topic is geweest of zo.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_209737540
quote:
10s.gif Op zondag 2 juli 2023 19:51 schreef Natte_BeriBeri het volgende:

[..]
ik was een korte bondige samenvatting aan het schrijven, maar ik kwam op hetzelfde uit.

En hij moet naar de tandarts, arme hillbilly
Hij heeft een vreemde fantasie, en een rare fetish.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')