abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209736230
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 17:58 schreef Akathisia het volgende:

[..]
De agent zit bovendien in hechtenis. Dus dit kan sowieso moeilijk een protest zijn tegen de Franse (rechts)staat.
Ja, dat dus.
  zondag 2 juli 2023 @ 17:59:24 #152
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_209736232
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 17:58 schreef Akathisia het volgende:

[..]
De agent zit bovendien in hechtenis. Dus dit kan sowieso moeilijk een protest zijn tegen de Franse (rechts)staat.
Die agenten weten ze wel heel goed uit de media te houden, tenminste ik heb er nog nergens een foto van gezien.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_209736233
Is er iemand hier die de Franse taal machtig is?
Het bericht heeft het over het internet afsluiten om de relschoppers de baas te zijn
Maar wil zeker weten of het klopt

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_209736236
twitter

twitter

twitter

twitter
pi_209736252
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 16:29 schreef azzmy1993 het volgende:

[..]
Interessant om te zien hoe een buttfucker als jij opeens in de slachtofferrol kruipt als het aankomt op joden. Je toont overeenkomsten met de zwarte activisten die jij aanvalt.

Over de link tussen buttfucking en de rellen in Frankrijk zou je naar Owen Benjamin moeten luisteren

[ twitter ]

[ twitter ]

[ twitter ]

[ twitter ]

[ twitter ]

[ twitter ]
Ja mensen, allemaal te lezen hier op Fok!. Wat een armoe.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_209736267
twitter

twitter
  zondag 2 juli 2023 @ 18:06:10 #157
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_209736318
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 17:05 schreef Breekfast het volgende:
Ik heb toch altijd het idee dat bijvoorbeeld de Spaanse politie veel effectiever ingrijpt.

Als ik mij nog bedenk hoe ze in steden als Lloret het uitgaansgedeelte binnen no time leeg hadden door gewoon met rubberen kogels straat voor straat schoon te vegen, dat zie ik in Frankrijk nog niet voorbij komen.
Goede vergelijking wel.. Een toeristenstadje vs een enorm groot land met een escalerende opstand en brandhaarden op legio plaatsen en dat tegelijkertijd.
love & heet
pi_209736320
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 17:59 schreef Ali_boo het volgende:
Het bericht heeft het over het internet afsluiten om de relschoppers de baas te zijn

[ twitter ]
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  zondag 2 juli 2023 @ 18:06:18 #159
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_209736321
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 18:02 schreef Nober het volgende:
[ twitter ]

[ twitter ]
Ja, maar als ik het me goed herinner had die moeder opgeroepen tot opstand:

twitter

Dus ik weet niet of dat nog gaat helpen.
pi_209736324
quote:
3s.gif Op zondag 2 juli 2023 17:59 schreef Politicoloog het volgende:
[ twitter ]

[ twitter ]

[ twitter ]

[ twitter ]
Door dit soort teksten weet je toch ook gewoon dat multiculturele samenlevingen nooit gaan lukken. Dit is niet te lijmen. Te veel mensen denken zo.

Dit wordt allemaal alleen maar erger. Wen er maar aan. Er is decennialang voor gewaarschuwd. Maar links wist het allemaal beter.
pi_209736326
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 17:56 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Ik weet eigenlijk niet of dat goed gaat uitpakken.

Ik dacht dat ze die rellen geleidelijk uit wilden laten doven of zoiets dergelijks?
Wellicht is het doel om de boel flink te laten escaleren

Zou het oprecht niet weten :D
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_209736349
Je zal maar het strijden voor zelfbeschikking van vrouwen vergelijken met plunderende en brandstichtende idioten

Wat een wrak :')
  zondag 2 juli 2023 @ 18:10:48 #163
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_209736378
quote:
3s.gif Op zondag 2 juli 2023 17:59 schreef Politicoloog het volgende:
[ twitter ]

[ twitter ]

[ twitter ]

[ twitter ]
Dit wil je graag verspreiden? Vind je dat interessant?
Dat wij in Europa een stel racisten zijn?
pi_209736382
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 18:06 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Wellicht is het doel om de boel flink te laten escaleren

Zou het oprecht niet weten :D
Wat voor een drones dan? Neem aan met camera's?
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_209736387
FOK! is zo perfect voor mijn zelfevaluatie aangaande mijn mentale gesteldheid, dank jongens...
pi_209736399
quote:
1s.gif Op zondag 2 juli 2023 18:10 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Dit wil je graag verspreiden? Vind je dat interessant?
Dat wij in Europa een stel racisten zijn?
Gewoon een n in een dozijn huiliemoslim die denkt dat dit soort gejank na 20 jaar (morele) uitbuitingsmanipulatie nog enige waarde heeft. Beetje traag van begrip, me dunkt.
  zondag 2 juli 2023 @ 18:13:28 #167
213335 Breekfast
Ondertitel
pi_209736405
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 18:06 schreef sly-nl het volgende:

[..]
Goede vergelijking wel.. Een toeristenstadje vs een enorm groot land met een escalerende opstand en brandhaarden op legio plaatsen en dat tegelijkertijd.
De schaal is uiteraard anders ja. Dat hoeft de methodiek niet minder effectief te maken.
pi_209736409
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 17:59 schreef Ali_boo het volgende:

[ twitter ]
Ik woon in Frankrijk.

Ik kan het bericht niet openen helaas
pi_209736438
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 18:10 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Wat voor een drones dan? Neem aan met camera's?
Beetje saai vind je niet ?
pi_209736449
quote:
1s.gif Op zondag 2 juli 2023 18:12 schreef Akathisia het volgende:
Gewoon een n in een dozijn huiliemoslim die denkt dat dit soort gejank na 20 jaar (morele) uitbuitingsmanipulatie nog enige waarde heeft. Beetje traag van begrip, me dunkt.
pi_209736452
quote:
9s.gif Op zondag 2 juli 2023 18:16 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Beetje saai vind je niet ?
Voor een leuke(re) zondagavond hoop ik op wel wat meer ja.
  zondag 2 juli 2023 @ 18:18:55 #172
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_209736464
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 18:13 schreef Breekfast het volgende:

[..]
De schaal is uiteraard anders ja. Dat hoeft de methodiek niet minder effectief te maken.
Mwah, denk dat als je met rubber gaat schieten er echt een niet te overziene situatie ontstaat met meer geweld en een veel groter probleem. Het is nu zaak om dat tuig niet een nieuwe 'aanleiding' te geven om het nog erger te maken.
Daarom ook wel verstandig om die agent vast te zetten, ook al blijkt later dat hij misschien wel een niet al te slechte beslissing nam door te schieten.
love & heet
  zondag 2 juli 2023 @ 18:19:52 #173
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_209736472
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 18:18 schreef sly-nl het volgende:

[..]
Mwah, denk dat als je met rubber gaat schieten er echt een niet te overziene situatie ontstaat met meer geweld en een veel groter probleem. Het is nu zaak om dat tuig niet een nieuwe 'aanleiding' te geven om het nog erger te maken.
Daarom ook wel verstandig om die agent vast te zetten, ook al blijkt later dat hij misschien wel een niet al te slechte beslissing nam door te schieten.
Lekker bukken voor de afrikanen. _O_

Iemand opsluiten omdat ze anders onschuldige mensen te grazen nemen. _O_
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_209736473
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 18:13 schreef psv-gomes het volgende:

[..]
Ik woon in Frankrijk.

He jammer -O-

Inmiddels is het min of meer bevestigd door andere bronnen dat er een gedeeltelijk internet shutdown zal komen
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 18:17 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Voor een leuke(re) zondagavond hoop ik op wel wat meer ja.
Avond is nog jong
Fingers crossed :D
pi_209736474
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 18:18 schreef sly-nl het volgende:

[..]
Die agent gaat hoe dan ook geofferd worden. Multiculturalisme moet en zal zijn.
pi_209736490
quote:
10s.gif Op zondag 2 juli 2023 18:20 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
He jammer -O-

Inmiddels is het min of meer bevestigd door andere bronnen dat er een gedeeltelijk internet shutdown zal komen
[..]
Avond is nog jong
Fingers crossed :D
Dat is fake news

https://www.cnews.fr/fran(...)ternet-dans-certains
  zondag 2 juli 2023 @ 18:22:49 #177
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_209736501
quote:
16s.gif Op zondag 2 juli 2023 18:19 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Lekker bukken voor de afrikanen. _O_

Iemand opsluiten omdat ze anders onschuldige mensen te grazen nemen. _O_
Op dorpsniveau werkt jouw opvatting wel. Hier staat er wat meer op het spel dan een kapot raam van de bieb.
love & heet
pi_209736525
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 18:22 schreef sly-nl het volgende:

[..]
Op dorpsniveau werkt jouw opvatting wel. Hier staat er wat meer op het spel dan een kapot raam van de bieb.
Het zou ook prima op staatsniveau werken in afwezigheid van dit volk. Genoeg autochtonen die door de politie neergeschoten zijn zonder dat steden in vlammen opgingen en de behandeling vd agent gewoon volgens de regeltjes kon. Het is geen schaal- maar een diversiteitsprobleem.

[ Bericht 3% gewijzigd door Akathisia op 02-07-2023 18:32:54 ]
  zondag 2 juli 2023 @ 18:24:57 #179
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_209736526
quote:
Ali_boo verspreidt eigenlijk uitsluitend fake news.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  zondag 2 juli 2023 @ 18:25:29 #180
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_209736533
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 18:20 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Die agent gaat hoe dan ook geofferd worden. Multiculturalisme moet en zal zijn.
Moeilijke zaak om 'n beslissing over te nemen voor een rechter / de rechtspraak in Frankrijk. Los van multi-culti gedoe, lijkt me.
love & heet
pi_209736547
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 18:25 schreef sly-nl het volgende:

[..]
Moeilijke zaak om 'n beslissing over te nemen voor een rechter / de rechtspraak in Frankrijk. Los van multi-culti gedoe, lijkt me.
Joah, dat sowieso.
  zondag 2 juli 2023 @ 18:28:37 #182
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_209736563
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 18:22 schreef sly-nl het volgende:

[..]
Ja ze moeten opkomen voor Frankrijk en opstaan tegen al die rellende figuren.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_209736636
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 16:37 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Maar het is toch eigenlijk wel tegen de wet om racistisch te zijn?
Ik weet niet hoe het zit in Frankrijk maar in Nederland gaat over bepaalde gedrag dat illegaal is conform artikel 1. Je mag bijvoorbeeld een racist zijn, maar je mag niet discrimineren op basis van ras handicap etc. Ik vermoed dat dat in Frankrijk ook zo is. En technische gezien klopt het dan wat die advocaat zegt. Alleen wat zijn woorden impliceren is ronduit afgrijselijk. En de wet ondermijnend.

“Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht, handicap, seksuele gerichtheid of op welke grond dan ook, is niet toegestaan”
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zondag 2 juli 2023 @ 18:35:10 #184
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_209736645
quote:
1s.gif Op zondag 2 juli 2023 18:24 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Het zou ook prima op staatsniveau werken in afwezigheid van dit volk. Genoeg autochtonen die door de politie neergeschoten zijn zonder dat steden in vlammen opgingen. Het is geen schaal- maar een diversiteitsprobleem.
Het klinkt mij iets te extreem .. Maar er zit een kern v waarheid in je stelling, die m.i. toch wel iets te generaliserend wordt gebracht :Y)
love & heet
pi_209736646
quote:
10s.gif Op zondag 2 juli 2023 18:08 schreef Natte_BeriBeri het volgende:
Je zal maar het strijden voor zelfbeschikking van vrouwen vergelijken met plunderende en brandstichtende idioten

Wat een wrak :')
In Iran zijn de rellen begonnen nadat Amini vermoedelijk overleed aan de gevolgen van mishandeling door een agent, een video toonde dat ze onwel werd in een wachtruimte waar ze overleed. In Frankrijk is Nahel duidelijk vermoord door een agent, die van te voren op video aangeeft een kogel door zijn hoofd te jagen en dit dan ook doet. De rellen in Frankrijk zijn net zo of zelfs meer gerechtvaardigd.
  zondag 2 juli 2023 @ 18:36:15 #186
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_209736664
quote:
2s.gif Op zondag 2 juli 2023 17:54 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Met granaten eronder zoals in Oekrane zou wel verstandig zijn.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  zondag 2 juli 2023 @ 18:36:19 #187
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_209736665
quote:
16s.gif Op zondag 2 juli 2023 18:28 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Ja ze moeten opkomen voor Frankrijk en opstaan tegen al die rellende figuren.
Te veel van die rellende figuren dus enige voorzichtigheid in de aanpak is wel wijs.
love & heet
  zondag 2 juli 2023 @ 18:39:10 #188
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_209736702
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 18:35 schreef Psilon het volgende:

[..]
In Iran zijn de rellen begonnen nadat Amini vermoedelijk overleed aan de gevolgen van mishandeling door een agent, een video toonde dat ze onwel werd in een wachtruimte waar ze overleed. In Frankrijk is Nahel duidelijk vermoord door een agent, die van te voren op video aangeeft een kogel door zijn hoofd te jagen en dit dan ook doet. De rellen in Frankrijk zijn net zo of zelfs meer gerechtvaardigd.
Weet jij of die bijrijder van Nahel al een verklaring heeft afgelegd, en zo ja, waar die dan staat?
pi_209736710
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 18:35 schreef Psilon het volgende:

[..]
Vermeld ook even de reden waarom beide met politie te maken kregen.

Daar zit het grote verschil.
pi_209736721
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 18:02 schreef Nober het volgende:

[ twitter ]
Een vraag aan die Turkse muts:

Als mensen uit worden gekotst door de fransozen, hoe aannemelijk is het dat ze fransozen willen zijn?

Ik ken dat mens niet maar ze komt bij mij over als een "uncle Tom" of "huisneger". Zeg maar een Aboetaleb, markouch, fidan Ekiz, Aylin Bili, Erdal balcı, lelegul.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_209736723
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 16:31 schreef tesssssssss het volgende:
Putin over de Koran.

[ twitter ]
Wat zegt hij nou precies?
U MAD?
pi_209736725
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 18:39 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Weet jij of die bijrijder van Nahel al een verklaring heeft afgelegd, en zo ja, waar die dan staat?

https://news.dayfr.com/tv/2083229.html
pi_209736729
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 17:56 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Ik weet eigenlijk niet of dat goed gaat uitpakken.

Ik dacht dat ze die rellen geleidelijk uit wilden laten doven of zoiets dergelijks?
In 2005 heeft het ook wekenlang geduurd.
-Rabia Al-Basri
pi_209736755
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 18:13 schreef psv-gomes het volgende:

[..]
Ik woon in Frankrijk.

wauw
  zondag 2 juli 2023 @ 18:45:29 #195
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_209736757
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 18:42 schreef Slayage het volgende:

[..]
Een vraag aan die Turkse muts:

Als mensen uit worden gekotst door de fransozen, hoe aannemelijk is het dat ze fransozen willen zijn?

Ik ken dat mens niet maar ze komt bij mij over als een "uncle Tom" of "huisneger". Zeg maar een Aboetaleb, markouch, fidan Ekiz, Aylin Bili, Erdal balcı, lelegul.
Of, en dat lijkt me ook goed mogelijk, heeft dit soort rellend volk Fransozen nooit als medemensen gezien aangezien het gore kafirs zijn, die, totdat zij zich bekeren tot het ware geloof, in wezen behandeld mogen worden als stront.

Uiteraad wel fijn als er gewoon betaald wordt voor allerlei voorzieningen waar gebruikt van gemaakt kan worden. Maar in de kern blijven het natuurlijk vieze ongelovigen.

Dat jij voort bepaalde lieden wegzet als Uncle Toms zegt ook voldoende.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 2 juli 2023 @ 18:45:34 #196
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_209736759
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 18:42 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Wat zegt hij nou precies?
ik denk dat het in Rusland wel tegen de wet is om slecht over de Koran ect. te praten
pi_209736762
Algeria condemns France police shooting amid mounting arrests
That’s prompted the Algerian government to issue a statement expressing concern over a case it says it is watching closely. The foreign affairs ministry called the incident brutal, tragic and shocking.
https://africatimes.com/2(...)ce-arrests-continue/

De dood van de 17-jarige Nahel, die eerder deze week door een politieagent werd doodgeschoten tijdens een verkeerscontrole in Frankrijk, heeft geleid tot een diplomatieke rel tussen Algerije en Frankrijk.

Het Algerijnse regime beschuldigt Frankrijk van het schenden van de rechten van zijn onderdanen, terwijl Franse politici Algerije oproepen om zich niet te bemoeien met hun interne aangelegenheden.

Nahel had de dubbele Frans-Algerijnse nationaliteit. Een dag na zijn dood publiceerde het Algerijnse ministerie van Buitenlandse Zaken een persbericht waarin het zijn vertrouwen uitsprak in de Franse regering om haar beschermingsplicht na te komen. Ook zei het ministerie dat het de ontwikkelingen van deze tragische zaak zou blijven volgen en dat het aan de zijde van zijn nationale gemeenschap zou staan ​​in tijden van tegenspoed en beproeving.

De verklaring werd door sommige Franse politici gezien als een inmenging in hun binnenlandse aangelegenheden. Jordan Bardella, de voorzitter van de extreemrechtse partij National Rally, stelde voor dat Algerije zijn onderdanen die in Frankrijk wonen terughaalt, vooral degenen die de wetten van de Republiek overtreden. Hij beschuldigde ook Algerije ervan "aan de touwtjes te trekken" van de rellen die uitbraken na de dood van Nahel, waarbij Algerijnse en Polisario-vlaggen werden gezwaaid en Franse vlaggen werden verbrand.

Ook pro-regime politieke partijen in Algerije hebben zich uitgesproken over de zaak. Ze hebben hun steun betuigd aan de familie van Nahel en hun veroordeling uitgesproken over het racistische gedrag van de Franse politie. Sommige partijleiders en activisten namen zelfs deel aan de stille mars die op 28 juni in Nanterre werd georganiseerd, waarbij ze beledigende opmerkingen maakten tegen Frankrijk en zijn minister van Binnenlandse Zaken Grald Darmanin.

De zaak Nahel heeft een nieuwe bron van spanning gecreerd tussen Algerije en Frankrijk, die al een moeizame relatie hebben over kwesties als het koloniale verleden, de mensenrechten en het conflict in de Sahara.
pi_209736777
twitter
-Rabia Al-Basri
  zondag 2 juli 2023 @ 18:48:11 #199
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_209736788
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 18:47 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Mogen we nog op iets van veroordeling rekenen voor het slopen van andermans zaak en het slepen met raketwerpers en machetes, het in de hens zetten van hele wijken, of blijft het bij het eeuwig "ja maar zij?"
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_209736789
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 18:47 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Frankrijk is zonder Afrika een derdewereldland

In March 2008, former French President Jacques Chirac said, “without Africa, France will slide down into the rank of a third [world] power.” In 1957, Francois Mitterand, a former French president similarly said, “Without Africa, France will have no history in the 21st century.”

https://thisisafrica.me/p(...)s-poverty-in-africa/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')