Dat is fake newsquote:Op zondag 2 juli 2023 18:20 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
He jammer![]()
Inmiddels is het min of meer bevestigd door andere bronnen dat er een gedeeltelijk internet shutdown zal komen
[..]
Avond is nog jong
Fingers crossed
Op dorpsniveau werkt jouw opvatting wel. Hier staat er wat meer op het spel dan een kapot raam van de bieb.quote:Op zondag 2 juli 2023 18:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Lekker bukken voor de afrikanen.![]()
Iemand opsluiten omdat ze anders onschuldige mensen te grazen nemen.
Het zou ook prima op staatsniveau werken in afwezigheid van dit volk. Genoeg autochtonen die door de politie neergeschoten zijn zonder dat steden in vlammen opgingen en de behandeling vd agent gewoon volgens de regeltjes kon. Het is geen schaal- maar een diversiteitsprobleem.quote:Op zondag 2 juli 2023 18:22 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Op dorpsniveau werkt jouw opvatting wel. Hier staat er wat meer op het spel dan een kapot raam van de bieb.
Ali_boo verspreidt eigenlijk uitsluitend fake news.quote:Op zondag 2 juli 2023 18:21 schreef psv-gomes het volgende:
[..]
Dat is fake news
https://www.cnews.fr/fran(...)ternet-dans-certains
Moeilijke zaak om 'n beslissing over te nemen voor een rechter / de rechtspraak in Frankrijk. Los van multi-culti gedoe, lijkt me.quote:Op zondag 2 juli 2023 18:20 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Die agent gaat hoe dan ook geofferd worden. Multiculturalisme moet en zal zijn.
Joah, dat sowieso.quote:Op zondag 2 juli 2023 18:25 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Moeilijke zaak om 'n beslissing over te nemen voor een rechter / de rechtspraak in Frankrijk. Los van multi-culti gedoe, lijkt me.
Ja ze moeten opkomen voor Frankrijk en opstaan tegen al die rellende figuren.quote:Op zondag 2 juli 2023 18:22 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Op dorpsniveau werkt jouw opvatting wel. Hier staat er wat meer op het spel dan een kapot raam van de bieb.
Ik weet niet hoe het zit in Frankrijk maar in Nederland gaat over bepaalde gedrag dat illegaal is conform artikel 1. Je mag bijvoorbeeld een racist zijn, maar je mag niet discrimineren op basis van ras handicap etc. Ik vermoed dat dat in Frankrijk ook zo is. En technische gezien klopt het dan wat die advocaat zegt. Alleen wat zijn woorden impliceren is ronduit afgrijselijk. En de wet ondermijnend.quote:Op zondag 2 juli 2023 16:37 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Maar het is toch eigenlijk wel tegen de wet om racistisch te zijn?
Het klinkt mij iets te extreem .. Maar er zit een kern v waarheid in je stelling, die m.i. toch wel iets te generaliserend wordt gebrachtquote:Op zondag 2 juli 2023 18:24 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Het zou ook prima op staatsniveau werken in afwezigheid van dit volk. Genoeg autochtonen die door de politie neergeschoten zijn zonder dat steden in vlammen opgingen. Het is geen schaal- maar een diversiteitsprobleem.
In Iran zijn de rellen begonnen nadat Amini vermoedelijk overleed aan de gevolgen van mishandeling door een agent, een video toonde dat ze onwel werd in een wachtruimte waar ze overleed. In Frankrijk is Nahel duidelijk vermoord door een agent, die van te voren op video aangeeft een kogel door zijn hoofd te jagen en dit dan ook doet. De rellen in Frankrijk zijn net zo of zelfs meer gerechtvaardigd.quote:Op zondag 2 juli 2023 18:08 schreef Natte_BeriBeri het volgende:
Je zal maar het strijden voor zelfbeschikking van vrouwen vergelijken met plunderende en brandstichtende idioten
Wat een wrak
Met granaten eronder zoals in Oekraïne zou wel verstandig zijn.quote:
Te veel van die rellende figuren dus enige voorzichtigheid in de aanpak is wel wijs.quote:Op zondag 2 juli 2023 18:28 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja ze moeten opkomen voor Frankrijk en opstaan tegen al die rellende figuren.
Weet jij of die bijrijder van Nahel al een verklaring heeft afgelegd, en zo ja, waar die dan staat?quote:Op zondag 2 juli 2023 18:35 schreef Psilon het volgende:
[..]
In Iran zijn de rellen begonnen nadat Amini vermoedelijk overleed aan de gevolgen van mishandeling door een agent, een video toonde dat ze onwel werd in een wachtruimte waar ze overleed. In Frankrijk is Nahel duidelijk vermoord door een agent, die van te voren op video aangeeft een kogel door zijn hoofd te jagen en dit dan ook doet. De rellen in Frankrijk zijn net zo of zelfs meer gerechtvaardigd.
Vermeld ook even de reden waarom beide met politie te maken kregen.quote:Op zondag 2 juli 2023 18:35 schreef Psilon het volgende:
[..]
In Iran zijn de rellen begonnen nadat Amini vermoedelijk overleed aan de gevolgen van mishandeling door een agent, een video toonde dat ze onwel werd in een wachtruimte waar ze overleed. In Frankrijk is Nahel duidelijk vermoord door een agent, die van te voren op video aangeeft een kogel door zijn hoofd te jagen en dit dan ook doet. De rellen in Frankrijk zijn net zo of zelfs meer gerechtvaardigd.
Een vraag aan die Turkse muts:quote:
quote:Op zondag 2 juli 2023 18:39 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Weet jij of die bijrijder van Nahel al een verklaring heeft afgelegd, en zo ja, waar die dan staat?
In 2005 heeft het ook wekenlang geduurd.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:56 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet of dat goed gaat uitpakken.
Ik dacht dat ze die rellen geleidelijk uit wilden laten doven of zoiets dergelijks?
wauwquote:Op zondag 2 juli 2023 18:13 schreef psv-gomes het volgende:
[..]
Ik woon in Frankrijk.
Ik kan het bericht niet openen helaas
Of, en dat lijkt me ook goed mogelijk, heeft dit soort rellend volk Fransozen nooit als medemensen gezien aangezien het gore kafirs zijn, die, totdat zij zich bekeren tot het ware geloof, in wezen behandeld mogen worden als stront.quote:Op zondag 2 juli 2023 18:42 schreef Slayage het volgende:
[..]
Een vraag aan die Turkse muts:
Als mensen uit worden gekotst door de fransozen, hoe aannemelijk is het dat ze fransozen willen zijn?
Ik ken dat mens niet maar ze komt bij mij over als een "uncle Tom" of "huisneger". Zeg maar een Aboetaleb, markouch, fidan Ekiz, Aylin Biliç, Erdal balcı, lelegul.
ik denk dat het in Rusland wel tegen de wet is om slecht over de Koran ect. te pratenquote:
Mogen we nog op iets van veroordeling rekenen voor het slopen van andermans zaak en het slepen met raketwerpers en machetes, het in de hens zetten van hele wijken, of blijft het bij het eeuwig "ja maar zij?"quote:
Frankrijk is zonder Afrika een derdewereldlandquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |