Ik denk eerder dat het probleem is dat we niets doen hiertegen.quote:Op zondag 2 juli 2023 12:42 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Wat heeft het westen de afgelopen decennia toch een ongelooflijk Paard van Troje binnengehaald, deprimerend om te zien.
Frankrijk krijgt wat het tolereert, vind ik. Dit wordt alleen maar erger. De politie daar SMEEKT om te mogen schieten, maar krijgt nul op het rekest. Dan houdt het gewoon op en zitten we ermee.quote:Wat zal de kinderen en kleinkinderen van morgen toch te wachten staan in de toekomst vraag je je soms toch wel eens af want dit gaat natuurlijk alleen maar erger worden in lijn met de alsmaar veranderende bevolkingssamenstelling.
Nou, vertel eens ja.quote:Op zondag 2 juli 2023 12:56 schreef Ciclon het volgende:
[..]
ik heb 2 vrienden die werken bij de politie regio Rotterdam-Rijnmond. 99% van de criminelen is afkomstig uit Noord- Afrika, Sub-Sahara Afrika en de voormalig Nederlandsche kolonieen.
Je moest eens horen wat ze allemaal op die uitgelezen telefoons tegenkomen![]()
![]()
Ik wel.quote:Op zondag 2 juli 2023 12:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die zitten in de moskee te bidden. Voor wat weet niemand.
Als je de tweet reeks had bekeken kon je zien dat de opsomming eindigt bij de advocaat van de agent die die gast heeft doodgeschoten, "racisme is niet illegaal in Frankrijk" met andere woorden racisme is helemaal prima in Frankrijkquote:Op zondag 2 juli 2023 12:57 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Alsof de agenten die nu op straat lopen ook maar iets te maken hebben met de oprichting in 1941.
Ik begrijp dat de gemene deler immigratie is alleen al die Europese of noord Amerikaanse landen hebben toch niet dezelfde problematiek?quote:Op zondag 2 juli 2023 11:53 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Dat wat er in Frankrijk gebeurt is een voorbode, het begin. Jij denkt dat dit in NL niet staat te gebeuren?
Elk geloof is kut, alleen vroeger was je intellectueel links als je tegen het geloof was, tegenwoordig dom extreem rechts.quote:Op zondag 2 juli 2023 13:24 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Ik wel.![]()
Ze willen dat het land waar ze nu wonen en het goed hebben, net zo islamitisch wordt als het kutland dat ze ontvlucht zijn, zonder dat ze doorhebben dat het juist de islam is waarom hun oorspronkelijke kutland juist zo kut is.
Mensen zien wat ze willen zien.quote:Op zondag 2 juli 2023 13:26 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik begrijp dat de gemene deler immigratie is alleen al die Europese of noord Amerikaanse landen hebben toch niet dezelfde problematiek?
Als dat wel zo is dan houd ik mijn hart vast want in Frankrijk is veel meer ellende. Deze rellen zijn absoluut onze kleinste zorg
Wat komen ze tegen op die telefoons?quote:Op zondag 2 juli 2023 12:56 schreef Ciclon het volgende:
[..]
ik heb 2 vrienden die werken bij de politie regio Rotterdam-Rijnmond. 99% van de criminelen is afkomstig uit Noord- Afrika, Sub-Sahara Afrika en de voormalig Nederlandsche kolonieen.
Je moest eens horen wat ze allemaal op die uitgelezen telefoons tegenkomen![]()
![]()
Wat zou er volgens jou met dat rellend volk moeten gebeuren?quote:
Geen migratie-achtergrond bestaat voor hoeveel procent uit 3e en 4e niet-westerse migranten?quote:Op zondag 2 juli 2023 13:41 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wat komen ze tegen op die telefoons?
De cijfers van Rotterdam 2022
Geen migratie-achtergrond 9.610
Westerse migratie-achtergrond 4.770
Niet-westerse migratie-achtergrond 13.980
Onbekend 1.710
Migratie-achtergrond is eerste en tweede generatie
Dezs cijfers passen totaal niet bij dat 99% beeld van jou
Die advocaat zal dan wel een zonnesteek hebben opgelopen bij dat soort nonsens.quote:Op zondag 2 juli 2023 13:26 schreef Slayage het volgende:
[..]
Als je de tweet reeks had bekeken kon je zien dat de opsomming eindigt bij de advocaat van de agent die die gast heeft doodgeschoten, "racisme is niet illegaal in Frankrijk" met andere woorden racisme is helemaal prima in Frankrijk
Ben je nou trots op deze post?quote:Op zondag 2 juli 2023 13:26 schreef Slayage het volgende:
[..]
Als je de tweet reeks had bekeken kon je zien dat de opsomming eindigt bij de advocaat van de agent die die gast heeft doodgeschoten, "racisme is niet illegaal in Frankrijk" met andere woorden racisme is helemaal prima in Frankrijk
Omdat we inmiddels een paar generaties verder zijn en die na de tweede tot Nederlanders worden gerekend, maar dat wist je zelf ook wel.quote:Op zondag 2 juli 2023 13:41 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wat komen ze tegen op die telefoons?
De cijfers van Rotterdam 2022
Geen migratie-achtergrond 9.610
Westerse migratie-achtergrond 4.770
Niet-westerse migratie-achtergrond 13.980
Onbekend 1.710
Migratie-achtergrond is eerste en tweede generatie
Dezs cijfers passen totaal niet bij dat 99% beeld van jou
Ik wel. Als je de hele dag bezig bent met zwarte mensen oppakken doet dat wat met je. In de VS zie je het zelfs bij zwarte agenten. Survivor bias: ik ben zwart en kon uit de ghetto komen, dus waarom deze losers niet?quote:Op zondag 2 juli 2023 13:59 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Die advocaat zal dan wel een zonnesteek hebben opgelopen bij dat soort nonsens.
Verder geloof ik echt niet dat de gemiddelde Fransman/agent racistisch is.
Dat alles en iedereen wegzetten als racist werkt echt niet meer hoor. Al een tijdje niet meer.quote:Op zondag 2 juli 2023 13:26 schreef Slayage het volgende:
[..]
Lekker voor je.quote:Op zondag 2 juli 2023 14:02 schreef wizkays het volgende:
de fascisten zijn flink tekeer gegaan in het vorige deel, ze hadden het over migrantenboten die je moet laten zinken, rassen die je moet uitroeien, hopen op een burgeroorlog in Nederland, posten nazi-slogans zoals RaHoWa "racial holy war", allemaal toegestaan, maar als ik post dat achter de rellen een logica zit gelijk verwijderen omdat diezelfde snowflake-fascisten getriggerd zijn door mijn tegengeluid
Jij weet ook niet of die 99% klopt alleen je vindt het blijkbaar wel best.quote:Op zondag 2 juli 2023 14:03 schreef Hathor het volgende:
[..]
Omdat we inmiddels een paar generaties verder zijn en die na de tweede tot Nederlanders worden gerekend, maar dat wist je zelf ook wel.
Voor die uitspraken werden vroeger ook bans uitgedeeld.quote:Op zondag 2 juli 2023 14:02 schreef wizkays het volgende:
de fascisten zijn flink tekeer gegaan in het vorige deel, ze hadden het over migrantenboten die je moet laten zinken, rassen die je moet uitroeien, hopen op een burgeroorlog in Nederland, posten nazi-slogans zoals RaHoWa "racial holy war", allemaal toegestaan, maar als ik post dat achter de rellen een logica zit gelijk verwijderen omdat diezelfde snowflake-fascisten getriggerd zijn door mijn tegengeluid
Als hij nog klompen draagt en haat op alles wat steeds is - hoewel hij zelf in een stad woont - vind ik 'boer' best een goede omschrijving voor Diederik.quote:Op zondag 2 juli 2023 14:21 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Jij weet ook niet of die 99% klopt alleen je vindt het blijkbaar wel best.
Diederik-Jan-Hendrikus 25 jaar oud is een boer want hoewel hij als miljardair in Bloemendaal geboren en getogen is en zijn vader en moeder respectievelijk in Blaricum en Laren geboren zijn, komt oma uit eem boerengezin. Dus Died is een ordinaire boer bahbah
Of anders vraag je gewoon aan Diederik hoe hij zichzelf ziet.quote:Op zondag 2 juli 2023 14:24 schreef Viezig het volgende:
[..]
Als hij nog klompen draagt en haat op alles wat steeds is vind ik 'boer' best een goede omschrijving voor Diederik.
Blokkeer mijn oprit maar met je traktor boertje, dan wil ik je post misschien wel lezenquote:Op zondag 2 juli 2023 14:24 schreef Viezig het volgende:
[..]
Als hij nog klompen draagt en haat op alles wat steeds is vind ik 'boer' best een goede omschrijving voor Diederik.
Dezelfde gasten vonden het prachtig toen hetzelfde in Iran gebeurde en noemden het steevast "demonstraties". Karma is een bitch nu het dichtbij gebeurt om dezelfde reden: agent die een burger dood. Sommigen willen orde hier, maar wensen chaos en ellende voor andere niet-westerse landen, maar snappen niet hoe het universum werkt. Laat ze maar schuimbekken.quote:Op zondag 2 juli 2023 14:02 schreef wizkays het volgende:
Jij vergelijkt Iran met Frankrijk?quote:Op zondag 2 juli 2023 14:45 schreef Psilon het volgende:
[..]
Dezelfde gasten vonden het prachtig toen hetzelfde in Iran gebeurde en noemden het steevast "demonstraties". Karma is een bitch nu het dichtbij gebeurt om dezelfde reden: agent die een burger dood. Sommigen willen orde hier, maar wensen chaos en ellende voor andere niet-westerse landen, maar snappen niet hoe het universum werkt. Laat ze maar schuimbekken.
Lekker weg kijken.quote:
Ze rellen niet, maar demonsteren, net zoals in Iran. We zouden hen net als de Iraanse "demonstranten" op een voetstuk moeten plaatsen. Helden dat het zijn.quote:Op zondag 2 juli 2023 13:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat zou er volgens jou met dat rellend volk moeten gebeuren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |