abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209743380
quote:
"Everything before the but is bullshit" is de originele saying. Kennelijk vinden de makers dat ze een Westeros er een variatie op moesten hebben.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_209743388
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_209743446
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 10:27 schreef Peppert het volgende:

[..]
De USSR en VS waren de twee hypermachten van de tweede helft van de 20ste eeuw. De zijn vreselijk tekeer gegaan tegen vele landen en volkeren. De rest van de aardbol was meer of minder een grote toeschouwer. Hoewel in Europa bleef de Koude oorlog gelukkig koud. In Azië werd het meermaals heel warm met de Koreaanse en Vietnamoorlog en bloedbaden in Indonesië, Cambodia, Laos, Bangladesh en Afghanistan. Zuid-Amerika had het ook zwaarder te verduren met zeer bloederige coups en moordpartijen.
Poetin kan het maar niet verkroppen dat Rusland van hypermacht naar hoogstens een regionale macht is afgezakt. Zie daar de reden van de inval van Oekraïne en het feit dat alle bijna ex USSR staten veiligheid en bescherming hebben gezocht onder de paraplu van de NAVO.
pi_209743590
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 10:10 schreef Slayage het volgende:

[..]
Gewoon klikken dude.
Dat werkt dus niet meer sinds vrijdag ;(
pi_209743600
twitter
pi_209743632
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 09:19 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
heb jij twee accounts ??
[..]
of drie
[..]
worden we geregeert door reptielen denk je?/
Wat een gelul.
pi_209743669
quote:

[..]
De USSR en VS waren de twee hypermachten van de tweede helft van de 20ste eeuw. De zijn vreselijk tekeer gegaan tegen vele landen en volkeren. De rest van de aardbol was meer of minder een grote toeschouwer. Hoewel in Europa bleef de Koude oorlog gelukkig koud. In Azië werd het meermaals heel warm met de Koreaanse en Vietnamoorlog en bloedbaden in Indonesië, Cambodia, Laos, Bangladesh en Afghanistan. Zuid-Amerika had het ook zwaarder te verduren met zeer bloederige coups en moordpartijen.
De VS was en is een supermacht, het heeft hun alleen in totaal 24miljoen doden gekost dat is de prijs daarvan.
  Moderator maandag 3 juli 2023 @ 10:48:41 #208
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_209743709
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2023 10:46 schreef etuiedelapiel het volgende:

[..]
De VS was en is een supermacht, het heeft hun alleen in totaal 24miljoen doden gekost dat is de prijs daarvan.
Bron?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 3 juli 2023 @ 10:49:54 #209
323876 michaelmoore
begint U ook een voedselbos
pi_209743730
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 09:53 schreef Peppert het volgende:
Uiteindelijk zal men om tafel moeten gaan om tot een soort van wapenstilstand te komen. Allemaal juichen voor bloed als een stel bloeddorstige mongrellen. Verlichte zielen of bloeddorstige neocons in spe?
ik denk niet dat men op om de tafel gaat , dat doet Putin niet , die wacht op de volgende kans, Rusland is een land dat altijd in oorlog zal zijn, tot men Putin zat is daar
Putin wil de hele zuidkust van Ukraine , die gaat niet opgeven, dus moet het helaas met geweld
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 10:05 schreef mcmlxiv het volgende:
Ik begrijp dat het weer tijd is voor onderhandelen? Helemaal mee eens. Hoogste tijd dat Rusland zich terugtrekt uit geheel Oekraine en in onderhandeling gaat over hoe ze de kosten van schadeherstel gaat vergoeden en de (nabestaanden van) de vele tienduizenden slachtoffers gaat compenseren. Oekraine kan dan in onderhandeling met EU en NATO over het voorkomen van een vergelijkbaar conflict in de toekomst.

Ik neem tenminste aan dat onze anti-echokamer adepten iets dergelijks bedoeld?
Dat zal het wel worden , en zwaar verdedigen , zoals de Baltische staten nu doen

[ Bericht 21% gewijzigd door michaelmoore op 03-07-2023 10:58:02 ]
AI-overzicht Volgens onderzoeken behoren autonome, gezonde westerse ouderen met een goed pensioen tot meest tevreden mensen ter wereld. Deze combinatie van factoren zorgt voor een hoog welzijn.
pi_209743778
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 10:49 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
ik denk niet dat men op om de tafel gaat , dat doet Putin niet , die wacht op de volgende kans, Rusland is een land dat altijd in oorlog zal zijn, tot men Putin zat is daar
Die gaat iid niet aan tafel zitten, dat blijkt wel aan het telkens nutteloos drones op Kiev af sturen. Lager kun je niet zinken behalve natuurlijk met het ultieme wapen.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 3 juli 2023 @ 10:54:03 #212
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_209743793
was allemaal al gezegd

[ Bericht 97% gewijzigd door TARAraboemdijee op 03-07-2023 11:08:02 ]
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  maandag 3 juli 2023 @ 10:54:15 #213
6484 ExTec
Hostes Europae moriantur
pi_209743797
quote:
Interessant. Niet echt bewijs voor de stelling die je poneert, maar desalniettemin interessant.
Scorched earth
  maandag 3 juli 2023 @ 10:54:40 #214
323876 michaelmoore
begint U ook een voedselbos
pi_209743804
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2023 10:53 schreef etuiedelapiel het volgende:

[..]
Die gaat iid niet aan tafel zitten, dat blijkt wel aan het telkens nutteloos drones op Kiev af sturen. Lager kun je niet zinken behalve natuurlijk met het ultieme wapen.
ja dan gaat Moscow eraan en gaat ie zelf ook dood , dat wil ie niet
AI-overzicht Volgens onderzoeken behoren autonome, gezonde westerse ouderen met een goed pensioen tot meest tevreden mensen ter wereld. Deze combinatie van factoren zorgt voor een hoog welzijn.
pi_209743848
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 10:54 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
ja dan gaat Moscow eraan en gaat ie zelf ook dood , dat wil ie niet
Vergelijk het met de geestelijke gesteldheid van iemand die zelfmoord pleegt.
Gelukkig kan hij deze beslissing niet alleen nemen.
  maandag 3 juli 2023 @ 10:57:30 #216
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_209743850
quote:

[..]

Poetin gaat daar niet weg en ik denk niet dat hij de rest van zijn ambtstermijn bezig wil zijn met deze grootschalige oorlog. Die dacht gewoon makkelijk Oekraine in te kunnen nemen en om te kunnen toveren in Belarus 2 en dat is faliekant mislukt. Het liefst zal die nu een uitweg hebben zonder gezichtsverlies te lijden.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_209743897
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 10:57 schreef -XOR- het volgende:
Het liefst zal die nu een uitweg hebben zonder gezichtsverlies te lijden.
Ze zijn in Rusland nu al in het stadium "Welke Wagner opstand?" dus hoezo wil hij gezichtsverlies vermijden? Hij verklaart gewoon de overwinning.
  maandag 3 juli 2023 @ 11:01:12 #218
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_209743915
quote:

[..]
Kind toch, wat vreselijk! En ook zo ongelofelijk relevant wanneer het gaat over de huidige oorlog in Oekraine

Weet je, misschien moet je je eens inlezen in onderwerpen als De Vietnamprotesten of de protesten tegen de inmenging van de VS in Chili indertijd.
pi_209743917
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 10:41 schreef BEFEM het volgende:

[..]
Dat werkt dus niet meer sinds vrijdag ;(
Goed bezig die Musk. :{
-Rabia Al-Basri
pi_209743955
quote:
ik denk niet dat men op om de tafel gaat , dat doet Putin niet , die wacht op de volgende kans, Rusland is een land dat altijd in oorlog zal zijn, tot men Putin zat is daar tot men militair zo gedecimeerd is dat het niet meer kan en ze het vanwege de belabberde economie na jaren sancties ook niet meer gaan kunnen opbouwen
Het ligt niet aan Poetin. Grote misvatting. Het altijd in oorlog zijn en die expansiedrift ligt diep verankerd in het Russische denken. Heel diep. Niet raar voor een volk dat nooit hun eigen verleden vol in de ogen heeft gekeken. Zonder dat te doen gaat de expansie-drift echt niet gestopt worden, daarvoor zit het te diep in het bewustzijn, tenzij ze niet meer kunnen militair en economisch. Dus laten we de kans verder uitbuiten om ze voor eens en hopelijk altijd maximaal tot een mini-dwerg te decimeren. Dat ze in de toekomst niet eens Georgie of Ossetie kunnen heroveren zonder grote verliezen.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
  maandag 3 juli 2023 @ 11:07:54 #221
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_209744005
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 10:59 schreef Ulx het volgende:

[..]
Ze zijn in Rusland nu al in het stadium "Welke Wagner opstand?" dus hoezo wil hij gezichtsverlies vermijden? Hij verklaart gewoon de overwinning.
Intern wel, maar Xi is stiekem aan het gniffelen, Modi ziet dat hij naakt staat, in Iran krabben ze zich achter de oren.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_209744066
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 11:07 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Intern wel, maar Xi is stiekem aan het gniffelen, Modi ziet dat hij naakt staat, in Iran krabben ze zich achter de oren.
Er is geen mogelijkheid dat Poetin enig internationaal aanzien zal behouden. Er loopt een arrestatiebevel tegen hem. In Rusland kan hij misschien nog een beetje de meneer uithangen, maar op het wereldtoneel is het over en sluiten voor hem.
  maandag 3 juli 2023 @ 11:14:39 #223
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_209744078
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 11:12 schreef Ulx het volgende:

[..]
Er is geen mogelijkheid dat Poetin enig internationaal aanzien zal behouden. Er loopt een arrestatiebevel tegen hem. In Rusland kan hij misschien nog een beetje de meneer uithangen, maar op het wereldtoneel is het over en sluiten voor hem.
Dat arrestatiebevel gaat worden ingetrokken zodra hij zich terugtrekt uit Oekraine.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_209744095
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 11:14 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Dat arrestatiebevel gaat worden ingetrokken zodra hij zich terugtrekt uit Oekraine.
Wie zegt dat?
  maandag 3 juli 2023 @ 11:21:35 #225
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_209744172
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 11:16 schreef Ulx het volgende:

[..]
Wie zegt dat?
Ik.

Als dat in de weg zou staan van een bestand dan gaat dat gewoon gebeuren.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')