Ahaaquote:Op zondag 2 juli 2023 11:46 schreef Monique___ het volgende:
[..]
heeeeee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik was nog wakker![]()
![]()
Maar zat niet meer op fok
hier welquote:Op zondag 2 juli 2023 12:04 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
busted.............
![]()
![]()
kan ook nergens anoniem heen gaan
En dan uiteraard een dag later met een andere naam terug komenquote:
dat doen ze toch noooittttquote:Op zondag 2 juli 2023 12:05 schreef engine het volgende:
[..]
En dan uiteraard een dag later met een andere naam terug komen
Nou ik heb wel eens een account proberen aan te maken.. wacht nog op bevestiging.quote:Op zondag 2 juli 2023 12:05 schreef engine het volgende:
[..]
En dan uiteraard een dag later met een andere naam terug komen
Hier?quote:Op zondag 2 juli 2023 12:07 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Nou ik heb wel eens een account proberen aan te maken.. wacht nog op bevestiging.
ehhhhh???quote:Op zondag 2 juli 2023 12:07 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Nou ik heb wel eens een account proberen aan te maken.. wacht nog op bevestiging.
Wist niet dat het zo ingewikkeld wasquote:Op zondag 2 juli 2023 12:19 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja maar dat is al een tijd geleden..
Ik heb er wel tweequote:Op zondag 2 juli 2023 12:25 schreef greysbones het volgende:
ik kon geen ander account aanmaken
met een icloud email
ja icloud wilde niet toenquote:Op zondag 2 juli 2023 12:27 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb er wel twee![]()
Heb je wel twee emailadressen nodig ja
ahaaaaaa dat is het dan!!!!!!!!!!quote:Op zondag 2 juli 2023 12:27 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb er wel twee![]()
Heb je wel twee emailadressen nodig ja
als enginequote:Op zondag 2 juli 2023 12:32 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ahaaaaaa dat is het dan!!!!!!!!!!
oh boefje.............
als wie zien we jou hier wel eens
Klinkt wel primaquote:Op zondag 2 juli 2023 12:59 schreef Monique___ het volgende:
@:engine https://www.twitch.tv/toxycommander_ag69 hardcore![]()
![]()
![]()
ohh die moet ik nog kijken ookquote:Op zondag 2 juli 2023 13:07 schreef greysbones het volgende:
heb even het filmpje van Jeff en Kim gekeken
erg leuk
quote:Op zondag 2 juli 2023 13:22 schreef Lovely het volgende:
Die hebben best wat fan mail/post gekregen zag ik
quote:Op zondag 2 juli 2023 18:28 schreef Lovely het volgende:
Kende Verschoor dan weer niet, maar wel gaaf dat hij ook gewonnen heeft
Ah, ik alleen F1quote:Op zondag 2 juli 2023 18:29 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
nee??
ow ja volg het allemaal wel een beetje
niet de races hoor van F2 en F3
maar wel de uitslagen en samenvattingen
moet toch een beetje in de gaten houden wie het aanstormend talent isquote:
De Vries als afstormend talentquote:Op zondag 2 juli 2023 18:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
moet toch een beetje in de gaten houden wie het aanstormend talent is
Nou dan hoor ik van jou wel wie het zijnquote:Op zondag 2 juli 2023 18:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
moet toch een beetje in de gaten houden wie het aanstormend talent is
Ik had er eigenlijk wel meer vertrouwen in en vind het ook jammer dat hij het niet lijkt te redden.quote:
de invalbeurt deed hij goedquote:Op zondag 2 juli 2023 18:33 schreef engine het volgende:
[..]
Ik had er eigenlijk wel meer vertrouwen in en vind het ook jammer dat hij het niet lijkt te redden.
Ja die invalbeurt was echt mooi. Het is ook geen makkelijke situatie maar hij laat ook weinig zien inderdaad. Vandaag wel boven Tsunoda geëindigd.quote:Op zondag 2 juli 2023 18:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
de invalbeurt deed hij goed
maar daarna niks bijzonders meer gepresteerd
jaquote:Op zondag 2 juli 2023 18:43 schreef engine het volgende:
[..]
Ja die invalbeurt was echt mooi. Het is ook geen makkelijke situatie maar hij laat ook weinig zien inderdaad. Vandaag wel boven Tsunoda geëindigd.
Op de baan blijven was voor veel vandaag de grootste uitdagingquote:Op zondag 2 juli 2023 18:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja
maar ook alleen omdat Yuki 15 secondes aan penaltys moest inlossen![]()
Aston Martin heeft een protest ingediendquote:Op zondag 2 juli 2023 18:46 schreef engine het volgende:
[..]
Op de baan blijven was voor veel vandaag de grootste uitdaging
Wat een stoere paquote:Op zaterdag 1 juli 2023 14:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Succes gewenst.
Dit is mijn vader.
[ afbeelding ]
En dit is Wessel.
[ afbeelding ]
Thank Bloem,heel toevallig een weddenschap ook.Ging om 1000 euro.quote:
Die heb je toch wel ingelijst en een mooie plek gegeven ergens in huis ?quote:Op zondag 2 juli 2023 19:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Thank Bloem,heel toevallig een weddenschap ook.Ging om 1000 euro.
Hij heeft zeker gewonnen,en een heel leuk feest gehad,Dat was ook de afspraak.De foto ligt in het archief bij mijn broertje.quote:Op zondag 2 juli 2023 19:45 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Die heb je toch wel ingelijst en een mooie plek gegeven ergens in huis ?
Vind hem echt geweldig![]()
Heeft ie gewonnen ?
wat leukquote:Op zondag 2 juli 2023 19:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij heeft zeker gewonnen,en een heel leuk feest gehad,Dat was ook de afspraak.De foto ligt in het archief bij mijn broertje.
Het truukje was dat paarden sneller richting huis/stal rennen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Flow3r op 02-07-2023 20:05:41 ]
quote:Op zondag 2 juli 2023 19:55 schreef Flow3r het volgende:
[..]
wat leuk
Ik ben echt een hele slechte gokker.Hou er ook helemaal niet van.Bij ons op de manege werd er bijv. flink om bedragen gekaart en dat soms echt niet leuk meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Goedemorgen.quote:
De stemacteurs zijn goed gevonden jaquote:
Heer GG.quote:
Er is nogal wat verschuiving geweest nadat de FIA alle tracklimits (meer dan 1200) had doorgenomenquote:Op zondag 2 juli 2023 18:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aston Martin heeft een protest ingediend
over een aantal overtredingen
we wachten af of er wat uit komt
Moi Lovy,geweldige UI weer.quote:
Jack blackquote:
Bizar gewoonquote:Op maandag 3 juli 2023 08:42 schreef Charmian het volgende:
[..]
Er is nogal wat verschuiving geweest nadat de FIA alle tracklimits (meer dan 1200) had doorgenomen
Mopske.quote:
Goedemorgen,alles wel met u en uw geliefden?quote:
Voor zover ik weet wel jaquote:Op maandag 3 juli 2023 09:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen,alles wel met u en uw geliefden?
Lulu (incl. fans) moet niet janken...so Toto saysquote:Op maandag 3 juli 2023 09:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bizar gewoon
En heel Engeland over de pis
Want lulu
Tis allemaal niet eerlijkquote:Op maandag 3 juli 2023 09:38 schreef Charmian het volgende:
[..]
Lulu (incl. fans) moet niet janken...so Toto says
Prima.quote:
poeh das pittig jaquote:Op maandag 3 juli 2023 14:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Hallo allemaal, ff paar dagen wat minder hier, benedenverdieping aan het sausen, nu goed weer voor![]()
Wordt vast mooi, maar zie er als een berg tegenop, kamer nu leeg
Juichen als het klaar is![]()
![]()
weet nog niet precies welke kleur, gaan we zo kijken, wel iets in hoofd, maar kan zo weer veranderenquote:Op maandag 3 juli 2023 14:32 schreef Lovely het volgende:
Is idd veel en zwaar werk.. maar tussen door even korte pauzes nemen
Wat voor kleur wordt het?
quote:Op maandag 3 juli 2023 14:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
weet nog niet precies welke kleur, gaan we zo kijken, wel iets in hoofd, maar kan zo weer veranderen
heel goed, beide dames doen het goed!quote:Op maandag 3 juli 2023 14:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
poeh das pittig ja
hoe is het met de beebs?
fijn Moesquote:Op maandag 3 juli 2023 14:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
heel goed, beide dames doen het goed!
Herkenbaar wel jaquote:Op maandag 3 juli 2023 14:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
weet nog niet precies welke kleur, gaan we zo kijken, wel iets in hoofd, maar kan zo weer veranderen
I am Groot!quote:
heb je nog wilde plannen Prish?quote:Op maandag 3 juli 2023 17:09 schreef Prisha het volgende:
mijn UI is een gifjehij gaat alleen zo langzaam dat je het bijna niet ziet
Wildequote:
Alvast heel veel plezier en succes gewenst.Zeker een hele uitdaging.quote:Op maandag 3 juli 2023 17:20 schreef Prisha het volgende:
[..]
WildeMwoa. Alleen die 4daagse lopen over 2 weken. Dat is wel een hele uitdaging.
thanks! Ik bekijk het van dag tot dag, dat lijkt me het beste.quote:Op maandag 3 juli 2023 17:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Alvast heel veel plezier en succes gewenst.Zeker een hele uitdaging.
ik scroll wel gauw door, dan zie ik al die gaatjes nietquote:Op maandag 3 juli 2023 19:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar wel als er een nieuwe topic wordt geopend
fokken, checkquote:Op maandag 3 juli 2023 19:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Serie of film kijken
Lezen,fokken of gamen
Morguhquote:
Stabiel. Maar kon beter. Kijken wat de dag brengt.quote:
Ja, het zijn verre van leuke dingen waar je momenteel door heen gaa.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 08:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Stabiel. Maar kon beter. Kijken wat de dag brengt.
EDquote:Op dinsdag 4 juli 2023 07:31 schreef Emmerdeur het volgende:
It’s the fruit that makes the fristi
Moguh
Maar hoe weet je nu dat dat is wat je zou doen op je laatste dagquote:
Gewoon elke dag doen doen, dan lukt de laatste ook vast welquote:Op dinsdag 4 juli 2023 09:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar hoe weet je nu dat dat is wat je zou doen op je laatste dag
Maar ja als je elke dag genietquote:
NIET, ik heb bewijsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 juli 2023 13:48 schreef Flow3r het volgende:
[..]
NIET, ik heb bewijs![]()
![]()
![]()
![]()
Dat was tegen 'jullie'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Ow duidelijkquote:
quote:Op dinsdag 4 juli 2023 14:03 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ow duidelijk
Ik kom hier niet zo vaak zoals je vast wel hebt gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
En bedanktquote:Op dinsdag 4 juli 2023 14:10 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ik ook niet![]()
wou zoiets zeggen als : dikke lul met je jullie![]()
weet ik veel![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
ik moet hem maar eens ergens opslaanquote:
hahahahquote:Op dinsdag 4 juli 2023 18:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik moet hem maar eens ergens opslaan
is makkelijker posten
kleur moesquote:Op woensdag 5 juli 2023 20:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zo ff tijd, druk druk druk, woonkamer sausen, nieuwe meubels, woonkamer nu klaar, morgen eetkamer en keuken. Valt tegen, merk dat ik geen 20 meer ben, gaat allemaal een stuk trager, maar ik blijf juichen![]()
![]()
wow wat een hoop gedaan zeg, goed bezig!quote:Op woensdag 5 juli 2023 20:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zo ff tijd, druk druk druk, woonkamer sausen, nieuwe meubels, woonkamer nu klaar, morgen eetkamer en keuken. Valt tegen, merk dat ik geen 20 meer ben, gaat allemaal een stuk trager, maar ik blijf juichen![]()
![]()
Ciabatta, van de Gamma, lichte zandkleurquote:Op woensdag 5 juli 2023 21:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
kleur moes
we willen de kleur weten
ah!quote:Op woensdag 5 juli 2023 21:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ciabatta, van de Gamma, lichte zandkleur
engine denkt Italiaans broodjequote:
Ja echt blij mee, was best wel zenuwachtig of het zo was als op het kaartje, want zo zoek je de kleur uit, maar tis echt heel mooi gewordenquote:Op woensdag 5 juli 2023 23:04 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
is het mooi geworden,ben je er blij mee?
ohhh suuuuperfijn!!quote:Op woensdag 5 juli 2023 23:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja echt blij mee, was best wel zenuwachtig of het zo was als op het kaartje, want zo zoek je de kleur uit, maar tis echt heel mooi geworden![]()
ja zeker, maar heb ook andere meubels, alles andersquote:Op woensdag 5 juli 2023 23:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ohhh suuuuperfijn!!
Kan zo'n verschil zijn he, kleurtje op de muur
oh wat cool!quote:Op woensdag 5 juli 2023 23:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ja zeker, maar heb ook andere meubels, alles anders![]()
Accessoires zijn rood, Twente roodquote:Op donderdag 6 juli 2023 02:56 schreef Flow3r het volgende:
[..]
is toch geen kleur dame![]()
Moet oranje, geel of rood zijn![]()
![]()
![]()
oké, ik keur het goedquote:Op donderdag 6 juli 2023 04:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Accessoires zijn rood, Twente rood![]()
![]()
![]()
Oranje!quote:Op donderdag 6 juli 2023 02:56 schreef Flow3r het volgende:
[..]
is toch geen kleur dame![]()
Moet oranje, geel of rood zijn![]()
![]()
![]()
Altijdquote:Op donderdag 6 juli 2023 09:35 schreef Monique___ het volgende:
Goedemorgen , valt er nog wat te juichen hiero![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 juli 2023 10:04 schreef greysbones het volgende:
Pijn in me kop![]()
![]()
betekend dat er tenminste nog hersens zitten
druk vandaagquote:Op donderdag 6 juli 2023 10:08 schreef Monique___ het volgende:
[..]
hoofdpijn is blehhh
gelukkig is het niet drukkend warm vandaag erbij.
Pijn is niet juich waardigquote:Op donderdag 6 juli 2023 10:04 schreef greysbones het volgende:
Pijn in me kop![]()
![]()
betekend dat er tenminste nog hersens zitten
Drukke dag gehad vandaag dusquote:Op donderdag 6 juli 2023 20:02 schreef greysbones het volgende:
Ok boodschappen
In huis
Drank
In huis
Taart
Work in progress
Oh ja
Ik haaaaat verjaardagen
Jaquote:Op donderdag 6 juli 2023 20:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Drukke dag gehad vandaag dus
Maar voor je zoon wordt het vast een mega feest![]()
Zou je dat leuk vinden een groot feest en een stripperquote:Op donderdag 6 juli 2023 20:06 schreef greysbones het volgende:
Als iemand dat nu ook eens voor mij deed
Volgend jaarquote:
Ik gok van wel. Is niet zoveel 16+ meer tegenwoordig.quote:Op donderdag 6 juli 2023 20:09 schreef greysbones het volgende:
Bedenk nu dat ik ook kaartjes voor dreamfields had kunnen geven .. of moet je daar 18 voor zijn ?
Jammerquote:Op donderdag 6 juli 2023 20:10 schreef engine het volgende:
[..]
Ik gok van wel. Is niet zoveel 16+ meer tegenwoordig.
Ik zit even op die website te kijken....inderaad veel stages en grote namen.quote:Op donderdag 6 juli 2023 20:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jammer
Was te doen geweest op de fiets
Is groot dit jaar !! Pohhhh
Ja hallo ik ga niet in 1888 sc's posten hoorquote:Op donderdag 6 juli 2023 20:13 schreef greysbones het volgende:
Was ook zeker wat voor jou @:Engine
En ook voor @:Hemarookworst
Dreamfields had ik het overquote:Op donderdag 6 juli 2023 20:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja hallo ik ga niet in 1888 sc's posten hoor![]()
Goedquote:
Hallo mevrouw.quote:
Ah geniet er van, heb je wel verdiendquote:Op donderdag 6 juli 2023 20:21 schreef engine het volgende:
[..]
Goedheb vandaag en morgen vrij genomen dus lang weekend.
Hoe is het daar?
Vandaag Wimbledon gekeken, streams gekeken, de tour gekeken en gegamed. Productief dagjequote:Op donderdag 6 juli 2023 20:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah geniet er van, heb je wel verdiend![]()
Gaat z'n gangetje
Livestream?quote:
Mopske.quote:
@xsaskiaxquote:Op donderdag 6 juli 2023 20:28 schreef xsaskiax het volgende:
* xsaskiax komt met een taart binnensjouwen voor Greys
hier, had je toch trek in???
Veel gekeken dus haha, is pok wel eens fijn..quote:Op donderdag 6 juli 2023 20:28 schreef engine het volgende:
[..]
Vandaag Wimbledon gekeken, streams gekeken, de tour gekeken en gegamed. Productief dagje
Morgen wel van plan iets meer in actie te komen
quote:Op donderdag 6 juli 2023 20:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Veel gekeken dus haha, is pok wel eens fijn..
Heb de tour ook ff gekeken werd nog spannend op het laatst
Hier viel het heeeel erg meequote:Op donderdag 6 juli 2023 20:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mopske.![]()
Staan er nog wat bomen overeind?
Aaah liefquote:Op donderdag 6 juli 2023 20:28 schreef xsaskiax het volgende:
* xsaskiax komt met een taart binnensjouwen voor Greys
hier, had je toch trek in???
Ik vind het op radio 1 altijd wel leuk om te volgen.quote:Op donderdag 6 juli 2023 20:33 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ja was een boeiende rit. Wel leuk dat Pogacar weer wat tijd terug heeft kunnen pakken. Gisteren hadden ze het er al over dat de tour beslist zou zijn....nou echt niet
Wat een groot spraak van zequote:Op donderdag 6 juli 2023 20:33 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ja was een boeiende rit. Wel leuk dat Pogacar weer wat tijd terug heeft kunnen pakken. Gisteren hadden ze het er al over dat de tour beslist zou zijn....nou echt niet
Bestaat dat nog steeds??? vroegâh hadden we dat standaard aan, heerlijk!!quote:Op donderdag 6 juli 2023 20:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind het op radio 1 altijd wel leuk om te volgen.
Bij gebrek aan beeld is dat ook leuk. Maar ik moet zeggen dat ik eigenlijk alleen de bergritten volg.quote:Op donderdag 6 juli 2023 20:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind het op radio 1 altijd wel leuk om te volgen.
Zeker bestaat dat nog,en krijg je ook nog wat andere dingen mee ook.quote:Op donderdag 6 juli 2023 20:36 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Bestaat dat nog steeds??? vroegâh hadden we dat standaard aan, heerlijk!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |