Dat was niet meer dan een paar opmonterende krabbels in een gastenboek.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 12:47 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Toen hadden we het Verstappen forum
Zijn gewoon lui die bij alles wat lopen te zoeken maar dan net niet het volledige verhaal laten zien. (waarbij ervoor Hamilton hetzelfde deed)quote:Op zaterdag 1 juli 2023 12:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is ook te triest dat mensen het durven te posten op die manier
quote:Op zaterdag 1 juli 2023 12:50 schreef Nizno het volgende:
geen sprintrace kijk voor mij dus ik vind het prima.
Tot morgen
Dan gaan we nu naar echte sport kijken in Bilbao.quote:
Intussen ook under investigation.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 12:38 schreef Ferdii het volgende:
Wel een unsafe release iig. Of hij er wat aan kan doen of niet.
Lijkt me beetje combinatie van monteur en Hulk. Monteur heeft bandje scheef, hulkenberg stuurt erg snel in
Iets zegt me dat je het hier niet Perez bedoelt.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 12:49 schreef TheFreshPrince het volgende:
Moet wel een genot zijn voor RB, een rijder die er staat als het nodig is.
Dat is gewoon een unsafe release natuurlijk, hoe lullig ook.quote:
Dan had ik gezegd:quote:Op zaterdag 1 juli 2023 12:52 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Iets zegt me dat je het hier niet Perez bedoelt.
quote:Moet wel een genot zijn voor RB, twee rijders die er staan als het nodig is.
Ja, en dit liep dan nog best goed af. Je kan zo'n band ook flink lanceren als je gas geeft en grip krijgt.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 12:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is gewoon een unsafe release natuurlijk, hoe lullig ook.
Wel knap dat PER het gat tot een halve seconde beperkt heeft kunnen houden.quote:
quote:Op zaterdag 1 juli 2023 12:55 schreef opgebaarde het volgende:
Wat is Tom Coronel toch een fijn en slimme analist. Zijn commentaar is verhelderend, scherp en echt van toegevoegde waarde
ik hoop dat dit sarcastisch is????quote:Op zaterdag 1 juli 2023 12:55 schreef opgebaarde het volgende:
Wat is Tom Coronel toch een fijn en slimme analist. Zijn commentaar is verhelderend, scherp en echt van toegevoegde waarde
Uiteraardquote:Op zaterdag 1 juli 2023 13:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hoop dat dit sarcastisch is????
Mwah, Max werd wel degelijk opgehouden. Zo dicht een auto voor je is niet fijn in die bochtquote:Op zaterdag 1 juli 2023 13:00 schreef franske19 het volgende:
Denk dat Lewis en Max ook nog wel langs mogen komen. Die zaten elkaar ook aardig in de weg.
Dilano is overleden op Spa Francorchamps.quote:
Ah op die fiets.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 13:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dilano is overleden op Spa Francorchamps.
Al komt die race er voor de F1 nog aan uiteraard.
Ik denk dat hij het over het incident met Lewis heeft...quote:Op zaterdag 1 juli 2023 13:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dilano is overleden op Spa Francorchamps.
Al komt die race er voor de F1 nog aan uiteraard.
Las niet goed. Dacht hier, vond het al zo vreemd.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 13:14 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het over het incident met Lewis heeft...
edit: oh niet
edit2: ik moet niet denken
Jaquote:Op zaterdag 1 juli 2023 13:15 schreef Dauthi het volgende:
Rip Dilano.
Zijn er beelden van de crash van Dilano?
Niks. Maar users vinden het lastig het junior topic te vinden.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 13:15 schreef StephanL het volgende:
[..]
Las niet goed. Dacht hier, vond het al zo vreemd.
Wat het dan hier doet
Net als Hubert, dat ie de auto vol geraakt wordt een andere autoquote:
was inderdaad op beeld ook niets van te zienquote:Op zaterdag 1 juli 2023 13:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niks. Maar users vinden het lastig het junior topic te vinden.
Ik heb die race overigens gezien maar hier niets van meegekregen.
quote:Nadat Tim Tramnitz vanaf de tweede plek crashte in Raidillon, werd er de rode vlag gezwaaid. Vervolgens hadden Van 't Hoff, Joshua Dufek uit Zwitserland, Adam Fitzgerald uit Ierland en Enzo Scionti uit de Verenigde Staten een eigen schrikbarend moment op Kemmel Straight. De televisie-uitzending liet overigens geen beelden zien van de harde klapper.
Prima hoor, maar dan mag het andersom ook.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 13:25 schreef rotaderp44 het volgende:
Lewis geen straf voor impeding max ????
Dat was Russell.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 13:25 schreef rotaderp44 het volgende:
Lewis geen straf voor impeding max ????
Zeker. Vervolgens zorgde Max ervoor dat Lewis ook geen snelle ronde kon rijden. RBR zal geen protest indienen maar Mercedes heeft niet veel te verliezen met Hamilton op P18.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 13:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mwah, Max werd wel degelijk opgehouden. Zo dicht een auto voor je is niet fijn in die bocht
[ afbeelding ]
Nepfan gespotquote:Op zaterdag 1 juli 2023 12:50 schreef Nizno het volgende:
geen sprintrace kijk voor mij dus ik vind het prima.
Tot morgen
iemand zonder de leef gespotquote:
We mogen heel blij zijn dat de Belgische Monegask een Nederlandse vader heeft en racet onder de Nederlandse vlag.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 14:08 schreef tja77 het volgende:
We (Nederlanders) mogen god op onze blote knietjes bedanken dat Max Verstappen een Nederlander is. Want buiten Max is het in de autosport TE vaak net niet.
Zo’n Nyck de Vries bijvoorbeeld, ook een Rinus, en kijk ik zojuist naar de F2, en zie ik Verschoor er vanaf P2 afschieten door een domme fout.
Veel van die studiogasten ook bij Ziggy, allemaal net niet coureurs, jaartje F1, gewogen en te licht bevonden.
Positieve uitzondering is Max, en in mindere mate Larry.
Zure Belg gespot.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 14:23 schreef Nober het volgende:
[..]
We mogen heel blij zijn dat de Belgische Monegask een Nederlandse vader heeft en racet onder de Nederlandse vlag.
Zo werkt het nietquote:Op zaterdag 1 juli 2023 13:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
Er is geen under investigation voor impeding voor Max, Hamilton of Russell. Dus van mogelijke straffen is sowieso geen sprake.
Sainz Perez swapquote:Op zaterdag 1 juli 2023 14:43 schreef Jane het volgende:
Max is in alles veel meer een botte Nederlander dan een timide Belg.
Anyway, net de sprintkwalificatie sprint shootout teruggekeken en ik was vooral onder de indruk van Sainz. Ik ben geen grote fan ofzo, maar hij laat m.i. toch keer op keer zien dat hij mentaal véél sterker is dan Leclerc en dat bewonder ik in hem. Zonder dat red je het niet. Ik merk dat ik de laatste tijd steeds vaker stilletjes zit te rooten voor Carlos, iig binnen Ferrari zelf. Want anders dan bij de meeste andere teams, behandelt Ferrari Sainz wel vaak duidelijk als nr. 2 en krijg Charles eigenlijk altijd het voordeel. Ik zou het wel eens andersom willen zien, maar las ook dat Sainz blijkbaar slecht ligt bij de Tifosi?
Voorwaardelijke boete voor Haas/Hulkquote:Op zaterdag 1 juli 2023 12:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is gewoon een unsafe release natuurlijk, hoe lullig ook.
Valt nog mee qua werkelijke strafquote:Op zaterdag 1 juli 2023 14:56 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Voorwaardelijke boete voor Haas/Hulk
https://www.fia.com/sites(...)%20of%20Car%2027.pdf
Als er na een à twee uur nog geen under investigation document is kun je wel verwachten dat die er ook niet meer komt.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 14:43 schreef PS. het volgende:
[..]
Zo werkt het niet
Ze kunnen je altijd nog bij hun roepen. En een straf uitdelen. Daarvoor hoeven ze Whiskers2009 niet van te voren in te lichten.
Maar ik verwacht dat hun er ook gewoon mee wegkomen.
Eens, zelfs met Sainz vóór Leclerc in het kampioenschap wordt Leclerc vorgetrokken. Ook vorige race, waar Sainz sneller was, mocht hij niet voorbij Leclerc.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 14:43 schreef Jane het volgende:
Max is in alles veel meer een botte Nederlander dan een timide Belg.
Anyway, net de sprintkwalificatie sprint shootout teruggekeken en ik was vooral onder de indruk van Sainz. Ik ben geen grote fan ofzo, maar hij laat m.i. toch keer op keer zien dat hij mentaal véél sterker is dan Leclerc en dat bewonder ik in hem. Zonder dat red je het niet. Ik merk dat ik de laatste tijd steeds vaker stilletjes zit te rooten voor Carlos, iig binnen Ferrari zelf. Want anders dan bij de meeste andere teams, behandelt Ferrari Sainz wel vaak duidelijk als nr. 2 en krijg Charles eigenlijk altijd het voordeel. Ik zou het wel eens andersom willen zien, maar las ook dat Sainz blijkbaar slecht ligt bij de Tifosi?
Haas heeft zelf al onderzoek gedaan en heeft verbetervoorstellen neergelegd. Hiermee is voor de stewards de kous zo goed als afquote:Op zaterdag 1 juli 2023 14:56 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Voorwaardelijke boete voor Haas/Hulk
https://www.fia.com/sites(...)%20of%20Car%2027.pdf
mwah, die keuze was erg logisch, omdat Ferrari de punten als constructeur erg goed kan gebruiken. Daarom ging het teambelang voor het belang van de coureursquote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:02 schreef daNpy het volgende:
[..]
Eens, zelfs met Sainz vóór Leclerc in het kampioenschap wordt Leclerc vorgetrokken. Ook vorige race, waar Sainz sneller was, mocht hij niet voorbij Leclerc.
Een swap had net zoveel punten opgeleverd voor het team maar meer voor Sainz, die voor Leclerc staat. Bovendien kon Sainz misschien wel iets uitrichten ipv opgehouden worden. Voor Ferrari logisch misschien, ik snap hem niet.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mwah, die keuze was erg logisch, omdat Ferrari de punten als constructeur erg goed kan gebruiken. Daarom ging het teambelang voor het belang van de coureurs
Graag gedaan.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:03 schreef Coco het volgende:
Complimenten dat jullie de OP steeds keurig aanpassen mbt programma.
mwah, een swap kost ook weer tijd en ze wilden Perez niet te dicht bij laten komenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:05 schreef daNpy het volgende:
[..]
Een swap had net zoveel punten opgeleverd voor het team maar meer voor Sainz, die voor Leclerc staat. Bovendien kon Sainz misschien wel iets uitrichten ipv opgehouden worden. Voor Ferrari logisch misschien, ik snap hem niet.
Een swap kost minder tijd als Sainz ophouden achter een langzame Leclerc. Als Perez een bedreiging is voor Leclerc, dan is Sainz erachter houden dus een bedreiging voor beide.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mwah, een swap kost ook weer tijd en ze wilden Perez niet te dicht bij laten komen
Omdat ze bij Ferrari ook wel snappen dat ze een topcoureur hebben waarop ze een beetje zuinig moeten zijn een een coureur die hoogstens subtop is.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 14:43 schreef Jane het volgende:
Want anders dan bij de meeste andere teams, behandelt Ferrari Sainz wel vaak duidelijk als nr. 2 en krijg Charles eigenlijk altijd het voordeel. Ik zou het wel eens andersom willen zien, maar las ook dat Sainz blijkbaar slecht ligt bij de Tifosi?
Jij slaat Leclerc echt zoveel hoger aan ja?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:18 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Omdat ze bij Ferrari ook wel snappen dat ze een topcoureur hebben waarop ze een beetje zuinig moeten zijn een een coureur die hoogstens subtop is.
Ik denk dat Jos, afgezien van de rommel waar hij in rond moest sturen, nog wel aardig hoog scoort als je naar de laatste 3 decennia kijkt. Gewoon veel pech gehad met z'n materiaal en als je achteraan rijdt moet je ook veel meer risico nemen.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 14:08 schreef tja77 het volgende:
We (Nederlanders) mogen god op onze blote knietjes bedanken dat Max Verstappen een Nederlander is. Want buiten Max is het in de autosport TE vaak net niet.
Zo’n Nyck de Vries bijvoorbeeld, ook een Rinus, en kijk ik zojuist naar de F2, en zie ik Verschoor er vanaf P2 afschieten door een domme fout.
Veel van die studiogasten ook bij Ziggy, allemaal net niet coureurs, jaartje F1, gewogen en te licht bevonden.
Positieve uitzondering is Max, en in mindere mate Larry.
Ik vind ze gelijkwaardigquote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij slaat Leclerc echt zoveel hoger aan ja?
Tja, ik zie het niet zo in Leclerc. Tuurlijk, hij kan heel goed kwalificeren (als hij de auto op de baan houdt). Hij is misschien zelfs wel de beste van het veld, wat dat betreft, maar ik zie hem tijdens de races echt nooit iets bijzonders doen als Verstappen wel deed van 2016 t/m 2020. En eigenlijk ook al bij Toro Rosso. Dat 'ie ineens boven die auto uitstijgt of een keer een flitsende inhaalrace heeft, ofzo. Het gaat altijd net iets te moeizaam. Alles moet precies kloppen, anders lukt het hem niet.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:18 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Omdat ze bij Ferrari ook wel snappen dat ze een topcoureur hebben waarop ze een beetje zuinig moeten zijn een een coureur die hoogstens subtop is.
Daar ben ik wel mee eensquote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:36 schreef TheFreshPrince het volgende:
Mijn gevoel:
Leclerc doorgaans sneller over een ronde.
Sainz meer een racer.
En dat kan natuurlijk een keer andersom zijn.
De crashes en minder goede periode van Sainz hebben dat wat vertekend misschien?
Daar is destijds Der Michael mee begonnen. Vettel, en nog een aantal anderen, hebben dat overgenomen.quote:
Wat me het meeste stoort is dat het de sessies minder spannend maakt. Nu hadden we vandaag toevallig een opdrogende baan, maar je weet op zich al wat kun je kunt verwachten want we hebben gisteren al iedereens kwalificatiesnelheid gezien. En straks krijgen we een voorproefje op de race, wat de hoofdrace van morgen minder interessant maakt.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:44 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik ben trouwens helemaal klaar met sprintraces, raceweekend wordt er zo onhandig lang van.
En toch wil je het ook niet missen.
Niet zeuren, des te meer nootjes en bier!!quote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:44 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik ben trouwens helemaal klaar met sprintraces, raceweekend wordt er zo onhandig lang van.
En toch wil je het ook niet missen.
Doe mij maar kwalificatie -> race op 1 dag.
Snap nog wel dat ze nu meer tickets kunnen verkopen.
Kaaspepsels.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:46 schreef vosss het volgende:
[..]
Niet zeuren, des te meer nootjes en bier!!
Ik denk ook dat Leclerc in principe beter/sneller is, maar Sainz heeft wel goed geleerd dat híj de beslissingen moet maken en niet aan het team over laten. Dat doet ie nu zeker wel goed. Een gedoodverfde kampioen zie ik Sainz ook niet worden, daarvoor heeft ie het net niet. Bij Leclerc komt het er echter ook niet uit, al vlak ik het "teamgevoel" wat Ferrari verzorgt (idem Vettel e.a.) niet uit als oorzaak.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:36 schreef TheFreshPrince het volgende:
Mijn gevoel:
Leclerc doorgaans sneller over een ronde maar faalt onder druk.
Sainz meer een racer en kan beter met druk omgaan.
En dat kan natuurlijk een keer andersom zijn.
De crashes en minder goede periode van Sainz hebben dat wat vertekend misschien?
Bolognese chips en gezouten pinda's hier. Helaas geen nootjes dus.quote:
Dan Sainz? Ja, Leclerc wist toen hij bij Ferrari kwam meteen Vettel achter zich gehouden (die daarvoor Raikkonen nog een aantal jaren kansloos had gelaten), en doet bovendien af en toe nog wel eens iets buitenaards. Van Sainz zie ik nooit iets waarvan ik echt onder de indruk raak.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je valt van een voetstuk...quote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:54 schreef vosss het volgende:
[..]
Bolognese chips en gezouten pinda's hier. Helaas geen nootjes dus.
Wat Sainz inderdaad heel duidelijk vóór heeft op Leclerc is dat hij zelf nadenkt i.p.v. het team alles klakkeloos laat bepalen.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:51 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Leclerc in principe beter/sneller is, maar Sainz heeft wel goed geleerd dat híj de beslissingen moet maken en niet aan het team over laten. Dat doet ie nu zeker wel goed. Een gedoodverfde kampioen zie ik Sainz ook niet worden, daarvoor heeft ie het net niet. Bij Leclerc komt het er echter ook niet uit, al vlak ik het "teamgevoel" wat Ferrari verzorgt (idem Vettel e.a.) niet uit als oorzaak.
Ik heb mijn eigen weerman daar zitten dit weekend en die appt het net.quote:
De interne politiek is ook een groot probleem bij Ferrari. De neuzen staan bijna nooit dezelfde kant opquote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:39 schreef Tijn het volgende:
Moeilijk met druk om kunnen gaan is ook iets dat Vettel opbrak bij Ferrari. Zolang Ferrari niet een enorm dominante auto weet te bouwen, denk ik niet dat Leclerc ooit een kans maakt op het kampioenschap.
Die hoort dan ook gewoon in F1 te staan ipv sport.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 13:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
Niks. Maar users vinden het lastig het junior topic te vinden.
Ik zie 't nu op de voorbeschouwing van F1tvquote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:05 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen weerman daar zitten dit weekend en die appt het net.
Ik zit gewoon in de korte broek hoor, blik bier er bij lekker man.quote:
Max eruit.quote:
Deze man leeft de leefquote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:08 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik zit gewoon in de korte broek hoor, blik bier er bij lekker man.
GENOTquote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:09 schreef LTVDK het volgende:
Lekker een sprintrace met SC's en rode vlaggen die net zo lang gaat duren als een normale race
Oh, ik gun Norris ook wel een top 3 eigenlijk.quote:
Dit zijn misschien de perfecte McLaren omstandigheden. Kouwig en nattig.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:09 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Oh, ik gun Norris ook wel een top 3 eigenlijk.
Maar dat gaat nooit lukken natuurlijk.
Ja oke, nou ik geef P3 aan Norris dan, gewoon.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:10 schreef Perox het volgende:
[..]
Dit zijn misschien de perfecte McLaren omstandigheden. Kouwig en nattig.
Genoteerd.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:11 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja oke, nou ik geef P3 aan Norris dan, gewoon.
en als het regent en de verkeerde banden onder de auto liggenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:13 schreef Kickinalfa het volgende:
Sprintraces zijn alleen leuk de eerste 3 rondes.
Wat heeft hij aan dan?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:16 schreef Zorro het volgende:
Heeft die Lawrence zich laten inspireren door modekoning Hamlmans of wat is dit?
Je weet waar HAM start?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:16 schreef Stoorzendert het volgende:
1. VER
2. HAM
3. SAI
4. STR
LEC OUT
PER OUT
Haha ik wilde net iets anders zeggen wat op hetzelfde neerkomt, zou hij gay zijn denken jullie?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:16 schreef Zorro het volgende:
Heeft die Lawrence zich laten inspireren door modekoning Hamlmans of wat is dit?
Baas van Tommy Hilfiger, toch?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:16 schreef Zorro het volgende:
Door de regen maakt dat niets meer uitquote:
Wat zou het uitmaken?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:17 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Haha ik wilde net iets anders zeggen wat op hetzelfde neerkomt, zou hij gay zijn denken jullie?
zat ik ook te denkenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:16 schreef Zorro het volgende:
Geen idee. Zeggen dat ik me daar niet zo mee bezig houd is een zwaar understatement.quote:
Ik vind die Lawrence over het algemeen beter gekleed dan Lewis. Maar ik kan beiden eigenlijk wel waarderen. Gewoon dragen wat je leuk vind, fuck it!quote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:16 schreef Zorro het volgende:
Tour heeft me nooit echt kunnen boeienquote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:17 schreef Zorro het volgende:
Ik wil overigens even klagen over de abominaal beroerde timing. De finale van de touretappe valt samen met deze sprintaanfluiting. Dat kan niet.
Al krijgt de Tour op dat moment mijn aandacht want sprintweekenden
Idem. Maar ja, is verplicht meekijken dusquote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Tour heeft me nooit echt kunnen boeien
Ze zitten in de praktijk behoorlijk dicht bij elkaar, maar als je vraagt wie er iets bijzonders zou kunnen doen en als het eens keer allemaal lekker loopt dat ook stelselmatig kan doen, dan denk ik dat dat voor iedereen Leclerc is. Waar Sainz max ligt is wel ongeveer duidelijk.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dus net als de reguliere race.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:13 schreef Kickinalfa het volgende:
Sprintraces zijn alleen leuk de eerste 3 rondes.
Voordeel van single zijn, dan mag je lekker zelf bepalen wat je kijktquote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Idem. Maar ja, is verplicht meekijken dus
HAM op 2 ? hoe dan ?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:16 schreef Stoorzendert het volgende:
1. VER
2. HAM
3. SAI
4. STR
LEC OUT
PER OUT
Truequote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Voordeel van single zijn, dan mag je lekker zelf bepalen wat je kijkt
quote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:22 schreef Perox het volgende:
Ik vind het vreemd dat men HAM kansen toedicht want volgens mij loopt die Mercedes voor geen meter onder deze omstandigheden. HAM is goed in de regen, maar dat zijn er wel meer. ALO, NOR, SAI, VER, STR zelfs.
Heeft een goeie dag en wat geluk vandaagquote:
Eerder vandaag duidelijk niet andersquote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:23 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Heeft een goeie dag en wat geluk vandaag
Verstandige TV-beheerderquote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Idem. Maar ja, is verplicht meekijken dus
Klopt, die herinner ik me ook!quote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik kan me deze race herinneren waar niet zo goed ging voor Lewis
Het is mijn tv ook nogquote:
Zijn ze daar nog lekker aan het rellenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:17 schreef Zorro het volgende:
Ik wil overigens even klagen over de abominaal beroerde timing. De finale van de touretappe valt samen met deze sprintaanfluiting. Dat kan niet.
Al krijgt de Tour op dat moment mijn aandacht want sprintweekenden
Ze rijden in Baskenland nuquote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:25 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Zijn ze daar nog lekker aan het rellen
Ik neem aan ze wel op inters mogen starten toch?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:15 schreef wdn het volgende:
[..]
en als het regent en de verkeerde banden onder de auto liggen
Doping is geen sport.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:27 schreef -XOR- het volgende:
Hinderlijke onderbreking van de touretappe deze sprintrace.
Dikke Mike (van Brennie) keek vroeger ook altijd samen met mij de F1.quote:
DEV kan hier misschien wel iets laten zien!quote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:28 schreef vosss het volgende:
Nou zet hem op de Vries. Laat godverdomme eens zien waarom je in de F1 thuis hoort!![]()
En dan heel slick de muur in.quote:
Regenbanden hebben geen bandenwarmersquote:
Dát. Bottas lijkt niet wijs.quote:
Bottas gaat kegelen net als Hongarije 2021quote:
Botstasquote:
Hongarije 2021 is callingquote:
Of niet.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:31 schreef TheFreshPrince het volgende:
Bottas gaat alvast voor de eerste rode vlag zorgen.
Gelukkig geen #TeamLH onzinquote:
Perez of Strollquote:
quote:
Duidelijkquote:
Van Hooijdonk!quote:
Gewoon nette inhaalactie.quote:
Terecht. Perez duwde hem het gras op oaquote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zette Perez er toch wel echt naast
Leuk maar is geen echte Grand Prix.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat zouden we van een podium voor Hulkie vinden hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |