abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 1 juli 2023 @ 09:38:17 #1
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_209714240
quote:
De Franse minister van Binnenlandse Zaken Gérald Darmanin zet donderdagavond en -nacht 40.000 politiemensen in om rellen tegen te gaan. Het is al twee nachten erg onrustig, vooral rond Parijs, nadat een agent een zeventienjarige automobilist had doodgeschoten.

De Franse president Emmanuel Macron benadert de onlusten als een nationale crisis die zonder ingrijpen weken kan duren, zoals bij de onlusten in 2005. Toen was het wekenlang onrustig in Frankrijk na de dood van twee tieners in een voorstad van Parijs. De twee hadden zich voor politieagenten verstopt in een elektriciteitshuisje.

De zeventienjarige Nahel werd dinsdag door een agent doodgeschoten toen de jongen bij een verkeerscontrole in de stad Nanterre wegreed. De minimumleeftijd in Frankrijk om auto te rijden is achttien jaar.

Nahel had meerdere problemen met justitie, meldt de Franse nieuwzender Europe 1. Hij zou in september weer moeten voorkomen.

OM verdenkt agent van doodslag: niet volgens regels
Volgens de Franse justitie in Nanterre heeft de agent niet volgens de richtlijnen geschoten. Hij wordt verdacht van doodslag. De agent is aangehouden en moet in voorlopige hechtenis.

De agent werkt al tien jaar voor de Franse politie. De man is volgens politiebronnen ervaren met een goede staat van dienst.

Over de vraag wanneer een politieagent het vuur mag openen, zijn al geruime tijd politieke en juridische twisten. Volgens critici beschieten Franse agenten steeds vake
https://www.nu.nl/buitenl(...)chieten-tiener.htmlr mensen die stoptekens negeren. Vorig jaar zou dit tot dertien doden hebben geleid.
twitter

[ Bericht 12% gewijzigd door FlippingCoin op 01-07-2023 09:44:55 ]
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  zaterdag 1 juli 2023 @ 09:42:03 #2
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_209714273
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 09:26 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Dit viel mij ook al op, ze melden het minimale, niks over de wapens, niks over het geweld tegen de autochtone bevolking, niks over de doden. Nee ze blijven hameren op die jongen die "onterecht" is doodgeschoten. Niet normaal hoe slecht de media rapporteer. Tijdens dit soort situaties merk je dat de media een dubbele agenda heeft. En dit heeft niks meer met de dood van die jongen te maken.
Niks dubbel aan hoor, gewoon maar 1 agenda en die hebben ze al 20 jaar.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zaterdag 1 juli 2023 @ 09:51:31 #3
459912 FlippingCoin
pi_209714343

Op nu.nl komen de verkeerde reacties binnen, dat kunnen we niet hebben dus gooien we het reactieveld dicht. :lijstje:
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
pi_209714346
Jongens, ik was sarcastisch met mijn post over extreemrechtstuig. Ik bedoelde dat ze vast dat labeltje gaan krijgen in de media.
pi_209714361
Bij Op1 zat een correspondent te vertellen dat hij ook slechte ervaringen had met de Franse politie. Helaas geen concrete voorbeelden. Wel veel begrip over waar de woede vandaan komt.
https://www.npostart.nl/s(...)023/POMS_BV_20068502

Zijn die inderdaad zo veel autoritairder ingesteld dan bijvoorbeeld de Nederlandse? Van eerder escaleren dan de-escaleren? Eerst geweld dan pas vragen stellen?
  zaterdag 1 juli 2023 @ 09:55:49 #6
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_209714381
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 09:42 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Niks dubbel aan hoor, gewoon maar 1 agenda en die hebben ze al 20 jaar.
Nee, je vergeet dat dit zich in Frankrijk afspeelt. Dus gaan we er niet zo diep op in hier, de gemiddelde interesse voor het nieuws voor Nederlanders ligt daar niet.
Mocht het meer aandacht opleveren en de media eraan verdienen, zouden ze dat doen.
Wie dit leest is een lezer van dit
  zaterdag 1 juli 2023 @ 09:56:59 #7
438527 MissButterflyy
pi_209714395
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 09:53 schreef Jemoederniet het volgende:
Bij Op1 zat een correspondent te vertellen dat hij ook slechte ervaringen had met de Franse politie. Helaas geen concrete voorbeelden. Wel veel begrip over waar de woede vandaan komt.

Zijn die inderdaad zo veel autoritairder ingesteld dan bijvoorbeeld de Nederlandse? Van eerder escaleren dan de-escaleren? Eerst geweld dan pas vragen stellen?
Mij ervaring van de politie in Parijs is wel zo ja. Maar de hele samenleving is daar ook harder vind ik.
pi_209714416
quote:

Neuh. Het is gewoon makkelijker oordelen over een ander.

Politie is altijd kut.
  zaterdag 1 juli 2023 @ 09:59:19 #9
459912 FlippingCoin
pi_209714426
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 09:55 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Nee, je vergeet dat dit zich in Frankrijk afspeelt. Dus gaan we er niet zo diep op in hier, de gemiddelde interesse voor het nieuws voor Nederlanders ligt daar niet.
Mocht het meer aandacht opleveren en de media eraan verdienen, zouden ze dat doen.
Daarom staan de nieuwswebsites al dagen vol met nieuws over Parijs? :? Als je nu naar nu.nl gaat zijn er 3 artikelen over dit gebeuren nota bene. :lijstje:
pi_209714427
twitter
pi_209714435
Ik ben 1 keer aangehouden door de politie in Spanje , nou.

Ik scheet bijna in mijn broek.

Ik vind ze in Nederland echt veel aardiger.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_209714439
quote:
16s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 09:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[ afbeelding ]

Op nu.nl komen de verkeerde reacties binnen, dat kunnen we niet hebben dus gooien we het reactieveld dicht. :lijstje:
Pas nog een topic over NU.nl geopend.
Wat een tere zieltjes daar bij de redactie. Als het hen te heet aan de voeten wordt sluiten ze de reactiemogelijkheid 🤮💩
Dubbel gevaccineerd tegen vliegschaamte
  zaterdag 1 juli 2023 @ 10:00:43 #13
438527 MissButterflyy
pi_209714447
quote:
16s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 09:59 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Daarom staan de nieuwswebsites al dagen vol met nieuws over Parijs? :?
Het is geen hoofdnieuws. Dus ze gaan niet alle ins en outs behandelen.
  zaterdag 1 juli 2023 @ 10:01:34 #14
459912 FlippingCoin
pi_209714459
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 10:00 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Het is geen hoofdnieuws. Dus ze gaan niet alle ins en outs behandelen.
Ja dat is het wel, hoe kom je hier bij? Er staan momenteel 3 artikelen op nu.nl, hoezo geen hoofdnieuws.
  zaterdag 1 juli 2023 @ 10:02:24 #15
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_209714462
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 10:00 schreef core2duo het volgende:

[..]
Pas nog een topic over NU.nl geopend.
Wat een tere zieltjes daar bij de redactie. Als het hen te heet aan de voeten wordt sluiten ze de reactiemogelijkheid 🤮💩
Anders kun je je narratief niet goed vertellen natuurlijk.
  zaterdag 1 juli 2023 @ 10:05:03 #16
438527 MissButterflyy
pi_209714490
quote:
16s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 10:01 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Ja dat is het wel, hoe kom je hier bij? Er staan momenteel 3 artikelen op nu.nl, hoezo geen hoofdnieuws.
Ja, en over andere onderwerpen staan nog meer artikelen.
Het speelt hier gewoon allemaal niet zo. Behalve op FOk! waar bepaalde users er helemaal door geobsedeerd zijn. :')
pi_209714498
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 09:56 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Mij ervaring van de politie in Parijs is wel zo ja. Maar de hele samenleving is daar ook harder vind ik.
Totaal andere mentaliteit. Grotere verschillen tussen rijk en arm. Er is veel meer nadruk op uiterlijkheden en elegantie. De mooie reclames op tv-zender TF1 spreken boekdelen. Zichtbaar minder aandacht voor de andere kant van het spectrum. En dat uit zich blijkbaar ook in het handhavingsbestel. Ik was laatst geweigerd bij een café. Toen gevraagd waarom en uiteindelijk ging de portier, de man met het "topsalaris", over de rooie.

Nederland is veel egalitairder. Meer respect/begrip voor kansenjongeren en met succes mag je niet te koop lopen.
Dubbel gevaccineerd tegen vliegschaamte
pi_209714505
quote:
16s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 09:59 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Daarom staan de nieuwswebsites al dagen vol met nieuws over Parijs? :? Als je nu naar nu.nl gaat zijn er 3 artikelen over dit gebeuren nota bene. :lijstje:
En bijna geen beelden, de beelden waar mensen worden aangevallen of waar ze met wapens lopen te schieten worden stelselmatig genegeerd. De bevolking voorliegen noem ik dat.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
  zaterdag 1 juli 2023 @ 10:06:54 #19
459912 FlippingCoin
pi_209714514
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 10:05 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Het speelt hier gewoon allemaal niet zo. Behalve op FOk! waar bepaalde users er helemaal door geobsedeerd zijn. :')
Sorry hoor maar wat een onzin, als ik naar nu.nl, ad.nl en nos.nl ga staan de rellen in Parijs overal bovenaan.

Het zal jou niet goed uitkomen, daar ben je mee in de war denk ik. :W
pi_209714595
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 10:05 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Er worden autochtone mensen belaagd door dat tuig, politieagenten belaagd en zwaar mishandeld. De teller staat gaat na 4 dagen richting de 10k vernielde auto's, honderden gebouwen in de fik en geplunderd, ze hebben politiebureaus en auto geplunderd en afgebrand en lopen met die wapens op straat te schieten, zijn al 2 mensen omgekomen tijdens de rellen, de schade gaat richting de miljarden maar nee, hier zijn users geobsedeerd. Het is een schande dat de verslaggeving zo minimaal is in Nederland, het is een EU land op steenworp afstand maar niemand mag exact weten wat daar nu echt speelt. Want de realiteit kan anderen weer eens in de kaart spelen. Het heeft niks helemaal niks te maken met de dood van die jongen, want ze gaan niet de straten op om de protesteren zoals de Nederlandse media meldt, ze gaan de straat op om te rellen. Ik zie verdomme beelden van kinderen van nog geen 10 jaar oud met gezichtsbedekking meedoen met plunderen en brandstichtingen.

Wat ben ik blij dat ik geen kinderen heb, de kinderen van de wegkijkers gaan het wel merken de komende decennia.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_209714612
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-vierde-nacht-onrust

De 17-jarige Nahel, die dinsdag door een agent werd doodgeschoten tijdens een verkeerscontrole en de aanleiding is voor de volkswoede, wordt vandaag - in de vroege namiddag - begraven. De familie heeft aan de media gevraagd weg te blijven van de uitvaart, omdat het een dag van "bezinning" is voor de nabestaanden

Nahel wordt vandaag begraven.
  zaterdag 1 juli 2023 @ 10:23:17 #22
168739 Red_85
'echt wel'
pi_209714650
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 10:15 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Er worden autochtone mensen belaagd door dat tuig, politieagenten belaagd en zwaar mishandeld. De teller staat gaat na 4 dagen richting de 10k vernielde auto's, honderden gebouwen in de fik en geplunderd, ze hebben politiebureaus en auto geplunderd en afgebrand en lopen met die wapens op straat te schieten, zijn al 2 mensen omgekomen tijdens de rellen, de schade gaat richting de miljarden maar nee, hier zijn users geobsedeerd. Het is een schande dat de verslaggeving zo minimaal is in Nederland, het is een EU land op steenworp afstand maar niemand mag exact weten wat daar nu echt speelt. Want de realiteit kan anderen weer eens in de kaart spelen. Het heeft niks helemaal niks te maken met de dood van die jongen, want ze gaan niet de straten op om de protesteren zoals de Nederlandse media meldt, ze gaan de straat op om te rellen. Ik zie verdomme beelden van kinderen van nog geen 10 jaar oud met gezichtsbedekking meedoen met plunderen en brandstichtingen.

Wat ben ik blij dat ik geen kinderen heb, de kinderen van de wegkijkers gaan het wel merken de komende decennia.
Nu nog wegkijken of goedpraten? Dan ben je echt een naïeve dombo.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zaterdag 1 juli 2023 @ 10:28:36 #23
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_209714674
Decennialang de Derde Wereld importeren en dan verbaasd zijn over dit :')
pi_209714705
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 10:18 schreef tesssssssss het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-vierde-nacht-onrust

De 17-jarige Nahel, die dinsdag door een agent werd doodgeschoten tijdens een verkeerscontrole en de aanleiding is voor de volkswoede, wordt vandaag - in de vroege namiddag - begraven. De familie heeft aan de media gevraagd weg te blijven van de uitvaart, omdat het een dag van "bezinning" is voor de nabestaanden

Nahel wordt vandaag begraven.
'Een dag van bezinning voor de nabestaanden'

Juist ja.. de dag van overlijden was voor dat mormel van een moeder duidelijk geen 'dag van bezinning'
pi_209714738
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 09:59 schreef BeriBeri het volgende:
[ twitter ]
GTA San Andreas _O_

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_209714775
Een parkeerpaal klinkt aannemelijker dan een persoon die gesleept wordt

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 1 juli 2023 @ 10:37:46 #27
438527 MissButterflyy
pi_209714794
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 10:15 schreef Tekaschi het volgende:

[..]

En de kinderen van de niet-wegkijkers krijgen het volgens jouw logica niet zwaar? :')

Ik ben maar weer weg hier, zit al jaren op Fok en het blijven dezelfde users die al tientallen jaren krijsen dat de boze moslims Europa gaan overnemen, het twee minuten voor twaalf is enz.
Elk topic wat een beetje die kant op gaat wordt aangegrepen om te klagen en paniek te zaaien.
  Spellchecker zaterdag 1 juli 2023 @ 10:39:21 #28
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_209714811
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 10:37 schreef MissButterflyy het volgende:

Elk topic wat een beetje die kant op gaat wordt aangegrepen om te klagen en paniek te zaaien.
Rellen om het rellen?

Klinkt bekend O-)
  zaterdag 1 juli 2023 @ 10:46:37 #29
459912 FlippingCoin
pi_209714883
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 10:39 schreef maily het volgende:

[..]
Rellen om het rellen?

Klinkt bekend O-)
Ik denk dat zij een suffe troll is, lekker negeren. :z
pi_209714887
quote:

[..]
En de kinderen van de niet-wegkijkers krijgen het volgens jouw logica niet zwaar? :')

Ik ben maar weer weg hier, zit al jaren op Fok en het blijven dezelfde users die al tientallen jaren krijsen dat de boze moslims Europa gaan overnemen, het twee minuten voor twaalf is enz.
Misschien je ogen eens gaan opendoen? Want in Frankrijk hebben boze moslims al 4 dagen de straat overgenomen en als je alleen de NOS volgt zie je niet dat het al twee minuten voor twaalf is.
pi_209714888
quote:
16s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 10:46 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Ik denk dat zij een suffe troll is, lekker negeren. :z
..

.....of gewoon extreem links. Die mensen zijn heel goed inbagatelliseren wat ze niet willen zien.

Er kan een heel flatgebouw voor hun ogen worden opgeblazen en dan zeggen ze met een uitgestreken gezicht "ja, dat hoort bij een grote stad, he?"
pi_209714972
"in Frankrijk zijn we allemaal Frans, dus kan er geen racisme zijn"

Deze mentaliteit zorgt ervoor dat de immense problemen mbt dit onderwerp nooit opgelost kunnen worden.

twitter
-Rabia Al-Basri
pi_209715076
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 10:55 schreef Slayage het volgende:

Deze mentaliteit zorgt ervoor dat de immense problemen mbt dit onderwerp nooit opgelost kunnen worden.

[ twitter ]
Jaja, het ligt altijd aan een ander.
pi_209715118
quote:

[..]

Ik weet dat je hier al een tijdje zit :) En iedereen mag hier ook gewoon een eigen mening over hebben en er over discussiëren. Het is hier niet voor niks een forum :)

Nederland is peanuts vergeleken met Frankrijk en misschien ook wel België. Hier heb je wijken waar voornamelijk allochtonen wonen, maar daar kun je als autochtoon zonder problemen nog echt wel tussen lopen en wonen ook nog wel.

Ik woonde vlakbij de rellen die in Rotterdam gaande waren met die avondklok. En ook hier, dat was peanuts vergeleken wat er nu in Frankrijk gebeurt, maar ik scheet hier al bijna van in mijn broek. Zoveel sirenes, chaos en agressie vlakbij is gewoon echt eng. Ik kan me niet voorstellen wat de Franse burgers nu moeten doormaken.
  zaterdag 1 juli 2023 @ 11:22:22 #35
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_209715260
quote:
16s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 10:01 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Ik keek zojuist overigens op nu.nl en daar stond iets van slavernij prominent bovenaan, en pas verder naar onderen over de rellen in Frankrijk. Ik denk dat de site zou verbeteren als het zich meer op de actualiteit richt zonder een gekleurde bril, en minder uit de sloot halen van oude koeien.
  zaterdag 1 juli 2023 @ 11:23:05 #36
459912 FlippingCoin
pi_209715269
quote:
6s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 11:22 schreef MissionPhailed het volgende:

[..]
Ik keek zojuist overigens op nu.nl en daar stond iets van slavernij prominent bovenaan, en pas verder naar onderen over de rellen in Frankrijk. Ik denk dat de site zou verbeteren als het zich meer op de actualiteit richt zonder een gekleurde bril, en minder uit de sloot halen van oude koeien.
KLB / Slavernijmoe
  zaterdag 1 juli 2023 @ 11:23:43 #37
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_209715279
quote:

Gek toch dat Aziaten dit probleem niet hebben en maatschappelijk erg succesvol zijn. Hoe zou dat toch komen?
  zaterdag 1 juli 2023 @ 11:26:44 #38
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_209715318
En mensen maar afvragen waarom rechtse partijen in Europa steeds meer aan populariteit winnen (Zweden , Italië , Finland , Spanje en laatst nog in Duitsland).
Ik ben inmiddels overleden
  zaterdag 1 juli 2023 @ 11:27:57 #39
459912 FlippingCoin
pi_209715332
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 11:23 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Gek toch dat Aziaten dit probleem niet hebben en maatschappelijk erg succesvol zijn. Hoe zou dat toch komen?
Niet alleen Aziaten, vele volken doen het goed tot vrij goed.
pi_209715341
quote:

Ja, dat zijn ze. Probleem met dit topic is dat veel mensen de Franse situatie becommentariëren vanuit de Nederlandse context. Alsof de Franse politie net zo handelt als de Nederlandse. Reacties als 'de politie doet dat echt niet zo maar'.

Het lijkt me wel een soort vicieuze cirkel. Dat harde optreden in de banlieus heeft natuurlijk bepaalde oorzaken. Met dat harde optreden maak je het echter alleen maar erger: nog meer frustratie, nog meer het gevoel dat jij er niet bij hoort, alleen maar omdat je in een bepaalde wijk woont. Zodat het nog meer uit de klauwen escaleert, er nog weer harder opgetreden wordt, mensen zich nog meer in een hoek gedreven voelen, etc.

Van beide kanten begrijpelijk, maar het draagt niet bij aan een oplossing.
pi_209715357
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 11:29 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Ja, dat zijn ze. Probleem met dit topic is dat veel mensen de Franse situatie becommentariëren vanuit de Nederlandse context. Alsof de Franse politie net zo handelt als de Nederlandse. Reacties als 'de politie doet dat echt niet zo maar'.

Het lijkt me wel een soort vicieuze cirkel. Dat harde optreden in de banlieus heeft natuurlijk bepaalde oorzaken. Met dat harde optreden maak je het echter alleen maar erger: nog meer frustratie, nog meer het gevoel dat jij er niet bij hoort, alleen maar omdat je in een bepaalde wijk woont. Zodat het nog meer uit de klauwen escaleert, er nog weer harder opgetreden wordt, mensen zich nog meer in een hoek gedreven voelen, etc.

Of het zijn gewoon luie Algerijnen en Marokkanen met een verziekte macho-cultuur waardoor ze zelden wat van hun leven maken. Deze specifieke groep aardt vrijwel nergens ter wereld.
pi_209715360
Leuk man al die teringapen.

https://streamable.com/lbac4q
pi_209715371
Sjow wat heb ik gemist?

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_209715383
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 11:30 schreef Confetti het volgende:

[..]
Of het zijn gewoon luie Algerijnen en Marokkanen met een verziekte macho-cultuur waardoor ze zelden wat van hun leven maken. Deze specifieke groep aardt vrijwel nergens ter wereld.
Die zitten er ook tussen, maar je zou je eens moeten verdiepen in hoe het is om in zo'n wijk op te groeien. Je postcode alleen is reden genoeg om geen baan te kunnen krijgen. Franse banlieus zijn echt niet te vergelijken met Nederland.
  zaterdag 1 juli 2023 @ 11:33:35 #45
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_209715400
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 11:30 schreef Confetti het volgende:

[..]
Nou, lui zijn ze niet zo te zien.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zaterdag 1 juli 2023 @ 11:36:19 #46
459912 FlippingCoin
pi_209715441
quote:
11s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 11:31 schreef Ali_boo het volgende:
Sjow wat heb ik gemist?

[ twitter ]
Ja in de OP staan ook beelden waar ze met automatische wapens in de lucht schieten.

@missbutterfly vindt dat niet noemenswaardig in een stad zo dichtbij, ik vond het wel bizar
pi_209715475
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 10:47 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Misschien je ogen eens gaan opendoen? Want in Frankrijk hebben boze moslims al 4 dagen de straat overgenomen en als je alleen de NOS volgt zie je niet dat het al twee minuten voor twaalf is.
Aan de andere kant verbaas ik me over de goedgelovigheid van vele usertjes in dit topic. Elk bericht op twitter wordt klakkeloos geloofd en overgenomen. Het staat op internet, dus het is waar (nou ja, vooral als het in mijn straatje past).

Aan de ene kant kritisch op de NOS en op NU.nl, maar dan aan de andere kant wel alles geloven van de vaagste accounts op Twitter. Wees dan consequent in je kritische blik.
  zaterdag 1 juli 2023 @ 11:40:01 #48
459912 FlippingCoin
pi_209715484
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 11:39 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Aan de andere kant verbaas ik me over de goedgelovigheid van vele usertjes in dit topic. Elk bericht op twitter wordt klakkeloos geloofd en overgenomen. Het staat op internet, dus het is waar (nou ja, vooral als het in mijn straatje past).

Aan de ene kant kritisch op de NOS en op NU.nl, maar dan aan de andere kant wel alles geloven van de vaagste accounts op Twitter. Wees dan consequent in je kritische blik.
Absoluut niet waar

Over die tweet met de afgehakte hand werden direct vraagtekens geplaatst in dit topic

De rest is gewoon heel vaak gefilmd en gedeeld
pi_209715490
quote:
16s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 11:36 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Ja in de OP staan ook beelden waar ze met automatische wapens in de lucht schieten.

@:missbutterfly vindt dat niet noemenswaardig in een stad zo dichtbij, ik vond het wel bizar
Klopt maar die beelden waren toch van twee dagen terug?

Disclosure tv heeft het over de rellen van gisteravond
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_209715503
Nieuwe motors voor iedereen *O*

twitter
pi_209715506
quote:
16s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 11:40 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Absoluut niet waar

Over die tweet met de afgehakte hand werden direct vraagtekens geplaatst in dit topic
Ja, door sommigen wel. Gelukkig. Ik zeg ook niet dat elke user hier dat meteen voor waarheid aanneemt. Verontrustend veel usertjes doen dat echter wel.
pi_209715515
Macron is ook eigenlijk een zak hooi hè... Een beroep doen op alle ouders op dag 3 van de rellen. Die ouders geven of geen fuck, of zijn hun kinderen niet de baas anders hadden ze allang ingegrepen.
pi_209715517
quote:
Sjow wat heb ik gemist?

[ twitter ]
https://streamable.com/hckz4r

Stukje cultuur
  zaterdag 1 juli 2023 @ 11:43:27 #54
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_209715528
quote:
15s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 11:26 schreef Enchanter het volgende:
En mensen maar afvragen waarom rechtse partijen in Europa steeds meer aan populariteit winnen (Zweden , Italië , Finland , Spanje en laatst nog in Duitsland).
Nederland
  zaterdag 1 juli 2023 @ 11:44:53 #55
459912 FlippingCoin
pi_209715546
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 11:40 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Klopt maar die beelden waren toch van twee dagen terug?

Disclosure tv heeft het over de rellen van gisteravond
Oh dat weet ik niet.
pi_209715552
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 11:42 schreef tralalala het volgende:

[..]
https://streamable.com/hckz4r

Stukje cultuur
Tjeez , een eventuele burgeroorlog komt zo wel een stukje dichterbij

twitter
pi_209715582
Hij kijkt zo lief uit zijn ogen

twitter
  zaterdag 1 juli 2023 @ 11:48:26 #58
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_209715586
quote:
15s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 11:26 schreef Enchanter het volgende:
Dat is inderdaad heel jammer.
Maar het is ook niet alsof onrust in Frankrijk iets nieuws is.
https://en.m.wikipedia.or(...)vil_unrest_in_France
pi_209715587
quote:
Sjow wat heb ik gemist?

[ twitter ]
O.a.

twitter

twitter

twitter

twitter

twitter

twitter

Maar niks aan het handje volgens de media en enkele users hier.
  zaterdag 1 juli 2023 @ 11:49:36 #60
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_209715610
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 11:43 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Nederland
Dat moet nog gebeuren denk ik.
  zaterdag 1 juli 2023 @ 11:50:04 #61
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_209715621
quote:
15s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 11:49 schreef Enchanter het volgende:

[..]
Dat moet nog gebeuren denk ik.
PVV, FvD?
  zaterdag 1 juli 2023 @ 11:50:50 #62
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_209715629
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  zaterdag 1 juli 2023 @ 11:52:24 #63
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_209715645
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 11:50 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
PVV, FvD?
Zitten niet in de regering toch ?
En de FVD zie ik niet meer stijgen , en terecht denk ik
  zaterdag 1 juli 2023 @ 11:53:29 #64
459912 FlippingCoin
pi_209715666
quote:
Huh voet schiet van de rem en dan rij je ineens hard weg? :?
  zaterdag 1 juli 2023 @ 11:53:50 #65
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_209715669
quote:
Niet echt geloofwaardig als je het aan mij vraagt , maar we wachten af
  zaterdag 1 juli 2023 @ 11:54:23 #66
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_209715674
quote:
quote:
De auto waarin ze zaten, trok volgens de getuige niet op omdat Nahel ervandoor wilde gaan, maar omdat zijn voet van de rem schoot toen een van de agenten hem sloeg. Zijn verklaring wijkt daarmee op een belangrijk punt af van die van de politie.
Interessant
  zaterdag 1 juli 2023 @ 11:54:51 #67
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_209715678
quote:
16s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 11:53 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Huh voet schiet van de rem en dan rij je ineens hard weg? :?
Automaat. Je rijdt dan wel niet hard weg denk ik.
pi_209715681
quote:
Als dit waar is. _O-
-Rabia Al-Basri
pi_209715706
quote:
Franse politie stopt met preventief executeren

30 juni 2023 door Kiki Bosma en Bas van der Meulen

De politie in Frankrijk schrapt preventief executeren uit het handboek. Dat maakt de Parijse politiechef Laurent Nunez vandaag bekend.

“Executeren is een belangrijk onderdeel van de opleiding tot agent, dat weet iedereen”, zegt Nunez. “Maar het maakt ook veel los in de samenleving. In hoeverre draagt het bij aan de veiligheid als we het preventief doen? Het kan mensen ook juist een gevoel van onveiligheid geven, dat realiseren we ons steeds een klein beetje meer.”

Nunez’ beslissing wordt gesteund door president Macron en het Franse parlement. “Preventief executeren behoort vanaf nu niet meer tot het standaardarsenaal van de politie. Het is enkel nog een optie in zeer uitzonderlijke situaties.”
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 1 juli 2023 @ 11:57:53 #70
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_209715724
quote:
11s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 11:56 schreef Slayage het volgende:
“Preventief executeren behoort vanaf nu niet meer tot het standaardarsenaal van de politie.
:') :')
What the fuck.
pi_209715753
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 11:55 schreef Slayage het volgende:

[..]
Als dit waar is. _O-
Getuigenis van een mattie zal natuurlijk altijd in het voordeel van die vriend zijn, dus ik neem dat met een korrel zout.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_209715762
A murky, forgotten land.
  zaterdag 1 juli 2023 @ 12:01:44 #73
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_209715773
  zaterdag 1 juli 2023 @ 12:03:52 #74
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_209715806
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 11:55 schreef Slayage het volgende:

[..]
Als dit waar is. _O-
Dan wat?
pi_209715827
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 11:54 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
[..]
Interessant
Wellicht dat die laatste handeling (laatste keer dat gas werd gegeven door op het gaspedaal te drukken) uit de boordcomputer kan worden afgelezen.
pi_209715831
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 11:42 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Ja, door sommigen wel. Gelukkig. Ik zeg ook niet dat elke user hier dat meteen voor waarheid aanneemt. Verontrustend veel usertjes doen dat echter wel.
Het is een beetje 50/50 je weet dat er ook fake nieuws geplaatst wordt, maar het blijft een betere informatie voorziening dan de huidige media. Toen zij rapporteerde over geplunderde politiebureaus en auto's hadden velen van ons de filmjes al gezien. De Nederlandse media meldt dit totaal niet. Dus dan ga je opzoek naar alternatieve bronnen, vooral in dit tijdperk waar iedereen een mobiel en internet heeft.
pi_209715868
quote:

[..]
Dan kruipt/rolt ie vooruit.
En niet met de snelheid waarmee hij weg rijdt.
Hij heeft dus wel degelijk gas gegeven.
A murky, forgotten land.
pi_209715872
twitter
  zaterdag 1 juli 2023 @ 12:07:47 #79
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_209715881
quote:

[..]
Dan rij je nog niet hard weg , tenzij hij ook het gaspedaal helemaal had ingedrukt.
pi_209715885
quote:
17s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 11:47 schreef Ali_boo het volgende:

[ twitter ]
Daar zit ook aardig wat drugs in, vermoed ik.

In die persoon van kleur.

[ Bericht 2% gewijzigd door tesssssssss op 01-07-2023 12:14:45 (Aanpassing) ]
pi_209715910
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 12:04 schreef Confetti het volgende:

[..]
Wellicht dat die laatste handeling (laatste keer dat gas werd gegeven door op het gaspedaal te drukken) uit de boordcomputer kan worden afgelezen.
Digitalisering :Y)
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 1 juli 2023 @ 12:10:16 #82
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_209715925
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 12:06 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Dan kruipt/rolt ie vooruit.
En niet met de snelheid waarmee hij weg rijdt.
Hij heeft dus wel degelijk gas gegeven.
Zou kunnen, misschien dan daarna uit schrik op het gas getrapt omdat hij werd aangevallen of zo.
Ik was er ook niet bij.
pi_209716054
twitter
pi_209716114
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 12:04 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Het is een beetje 50/50 je weet dat er ook fake nieuws geplaatst wordt, maar het blijft een betere informatie voorziening dan de huidige media. Toen zij rapporteerde over geplunderde politiebureaus en auto's hadden velen van ons de filmjes al gezien. De Nederlandse media meldt dit totaal niet. Dus dan ga je opzoek naar alternatieve bronnen, vooral in dit tijdperk waar iedereen een mobiel en internet heeft.
De Nederlandse media meldt het wel, maar denkt tegenwoordig anders over het brengen van nieuws: liever komen met een kloppend verhaal dan per se de eerste willen zijn die het verhaal brengt. Dat betekent dat ze zich niet snel zullen verlaten op één bron, maar eerst verifiëren of het het verhaal klopt. Dat kost wat extra tijd. Twitte ris natuurlijk heel veel sneller, maar ook heel veel onbetrouwbaarder. Stel je voor dat de NOS 50% nepnieuws zou brengen over dit onderwerp.
pi_209716125
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 12:17 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Die buschauffeur is heel gemotiveerd in ieder geval👍👍😎😎
pi_209716153
Verdwaalde leeuw in hartje Frankrijk :9~

twitter
pi_209716165
Die brief van de politie vakbonden is niet mals:

quote:
Tekst Franse politievakbonden hint op burgeroorlog en verzet tegen de overheid:

"Vandaag zijn politieagenten in gevecht omdat we in oorlog zijn.
Morgen zullen we in verzet zijn, en de overheid zal zich dat moeten realiseren."

Integrale tekst in het Nederlands (geen garantie voor de kwaliteit van de vertaling):

Parijs, 30 juni 2023
Tegenover deze woeste horden volstaat het niet langer om kalmte te vragen, we moeten kalmte opleggen!

De enige politieke signalen die moeten worden afgegeven zijn dat de republikeinse orde moet worden hersteld en dat de gearresteerden hun vermogen om schade aan te richten moet worden ontnomen.
Tegenover dergelijke gewelddaden moet de politiefamilie zich eensgezind opstellen.
Onze collega's kunnen, net als de meerderheid van de burgers, niet langer accepteren dat deze gewelddadige minderheden hen de wet voorschrijven.

Het is nu niet de tijd voor vakbondsacties, maar voor een strijd tegen deze "plagen".
Toegeven, capituleren en hen tevreden stellen door onze wapens neer te leggen zijn niet de oplossingen voor de ernst van de situatie.

We moeten er alles aan doen om de rechtsstaat zo snel mogelijk te herstellen.
Zodra de rechtsstaat is hersteld, weten we al dat we dezelfde wetteloosheid zullen moeten herbeleven die we al tientallen jaren ondergaan.

Om deze redenen zullen Alliance Police Nationale en UNSA Police hun verantwoordelijkheid nemen en de regering nu al waarschuwen dat we uiteindelijk in actie zullen komen en zonder concrete maatregelen voor de wettelijke bescherming van politieagenten, een passend strafrechtelijk antwoord en de beschikbaarstelling van substantiële middelen, zullen politieagenten oordelen over de mate waarin rekening met hen wordt gehouden.

Vandaag zijn politieagenten in gevecht omdat we in oorlog zijn.
Morgen zullen we in verzet zijn, en de overheid zal zich dat moeten realiseren.
De Nationale Bureaus van Alliance Police Nationale en UNSA Police.
  zaterdag 1 juli 2023 @ 12:28:07 #88
438527 MissButterflyy
pi_209716236
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 11:29 schreef Sodemieters het volgende:

[..]

Dit dus, hier kan ik me wel in vinden. Er treedt alleen maar meer verharding op en verwijdering van elkaar.
En de armoede in de banlieues is niet te vergelijken met de achterbuurten in Nederland. Er staan flats waar niet eens elektriciteit is, of waar bepaalde voorzieningen gewoon niet aanwezig zijn die je in een westers land wel zou verwachten.
Bovendien zit het ook wel in de Franse mentaliteit om als het ze niet zint flink tekeer te gaan. Op 14 juli zijn ook jaarlijks rellen waarbij van alles gesloopt wordt en dan doen de autochtonen net zo hard mee.
pi_209716255
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 12:21 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Die buschauffeur is heel gemotiveerd in ieder geval👍👍😎😎
Bless his hart o|O
pi_209716322
twitter
  zaterdag 1 juli 2023 @ 12:37:37 #91
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_209716446
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 12:23 schreef Tekaschi het volgende:
[..]

"Plagen". Iets met pot en ketel.
Misschien handig voor de daders om toch wat andere taal te gebruiken.
  zaterdag 1 juli 2023 @ 12:39:37 #92
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_209716481
quote:
15s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 12:07 schreef Enchanter het volgende:

[..]
Dan rij je nog niet hard weg , tenzij hij ook het gaspedaal helemaal had ingedrukt.
Zou de verklaring van een crimineeltje niet volledig betrouwbaar zijn? Goh zeg.
pi_209716539
Binnen nu en een paar jaar zie ik dit soort rellen wel overslaan naar andere landen in Europa.
Civil war zie ik er nog wel van komen voor voor 2040
  zaterdag 1 juli 2023 @ 12:49:22 #94
438527 MissButterflyy
pi_209716643
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 12:43 schreef Spetznaz het volgende:
Binnen nu en een paar jaar zie ik dit soort rellen wel overslaan naar andere landen in Europa.
Nee, Nederland is totaal niet te vergelijken.
Frankrijk heeft wel grotere problemen.

En wat jij zegt, wordt al sinds 2001 geroepen op FOk!

Vorige week waren we nog allemaal bang voor wat er in Rusland ging gebeuren. Nu kunnen we ons weer hier druk om maken.
  zaterdag 1 juli 2023 @ 13:00:37 #95
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_209716838
Politie moet gewoon met scherp schieten op dat volk. Protesteren kan gepaard gaan met overlast, lawaai, zelfs vandalisme en dat kan gewoon door de politie ingeperkt worden maar dit is gewoon gruwelijk geweld en Macron staat erbij en kijkt ernaar.

Dit is een opstand en een opstand dien je neer te slaan. Rubberen kogels voor dat volk en voor wie mensen levensgevaarlijk probeert te verwonden (bv brandstichting) gewoon echte kogels.
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
  zaterdag 1 juli 2023 @ 13:16:20 #96
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_209717056
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 11:31 schreef tralalala het volgende:
Leuk man al die teringapen.

https://streamable.com/lbac4q
Gedraag je eens, het is respectloos ten opzichte van apen om ze met dit volk te vergelijken.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  zaterdag 1 juli 2023 @ 13:17:50 #97
56749 BlaZ
pi_209717069
16s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 11:40 schreef FlippingCoin het volgende:

quote:
Absoluut niet waar

De rest is gewoon heel vaak gefilmd en gedeeld
Wat was daar overigens aan de hand, weet iemand dat?
pi_209717166
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 13:17 schreef BlaZ het volgende:
[ afbeelding ] Op zaterdag 1 juli 2023 11:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wat was daar overigens aan de hand, weet iemand dat?
Niks aan de hand, die lagen eraf hahaha!!!11!!!!
pi_209717175
Duurt niet lang meer en het gaat echt uit de hand lopen.

quote:
Vier politieagenten gewond nadat ze worden neergeschoten met jachtgeweer in Lyon

Bij de rellen in verschillende Franse steden raakten volgens het Franse ministerie van Binnenlandse Zaken zeker 79 agenten gewond. Volgens de Franse krant 'Le Parisien' werden in Vaulx-en-Velin (Lyon) vier politieagenten geraakt door kogels die werden afgevuurd door iemand vanop een voorbijrijdende scooter die op hen schoot met een jachtgeweer.

"Er is een rode lijn overschreden", waarschuwt Alain Barberis, departementssecretaris van de lokale politievakbond. "Dit is ongekend en zeer verontrustend."

De betrokken politieagenten hebben kogelwonden opgelopen in de lies, de rechterdij en de wang onder het linkeroog. Ze zijn vijf tot negen dagen werkonbekwaam. Het parket van Lyon heeft een onderzoek geopend.
  zaterdag 1 juli 2023 @ 13:30:49 #100
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_209717221
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 12:39 schreef Nobu het volgende:

[..]
Er zijn altijd mensen die het nog voor die gasten opnemen , want racisme , armoede , white supremacy / privelege , ongelijke kansen , geen buurthuis , komen uit een oorlogsgebied. :Z :z
  zaterdag 1 juli 2023 @ 13:31:18 #101
56749 BlaZ
pi_209717227
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 13:24 schreef ISVV het volgende:

[..]
Niks aan de hand, die lagen eraf hahaha!!!11!!!!
Maar had het überhaupt iets met de rellen te maken?
pi_209717315
quote:
17s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 11:47 schreef Ali_boo het volgende:

[ twitter ]
Jaja, goed gelukt hoor die multiculturele samenleving.

Met dit sujet gaan we nog veel plezier beleven....

:')
pi_209717342
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 12:23 schreef Tekaschi het volgende:
[..]

De politie heeft kennelijk niet door dat er iets in de aanpak moet veranderen. Als je blijft doen wat je deed, hou je wat je hebt.
pi_209717352
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 12:23 schreef Ali_boo het volgende:
Verdwaalde leeuw in hartje Frankrijk :9~

[ twitter ]
Hou eens op met die nepberichten.
pi_209717362
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 13:39 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
De politie heeft kennelijk niet door dat er iets in de aanpak moet veranderen. Als je blijft doen wat je deed, hou je wat je hebt.
De politie gaat tegenwoordig ook al over rechtsvervolging ja? Heb je de brief überhaupt wel gelezen?
  zaterdag 1 juli 2023 @ 13:41:54 #106
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_209717370
quote:
15s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 13:30 schreef Enchanter het volgende:
want racisme , armoede , white privelege , ongelijke kansen
Das al een mooie opsomming.
pi_209717395
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 12:39 schreef Nobu het volgende:

[..]
Wat in dit geval vooral vaststaat, is dat de verklaringen van de politie gelogen waren.
pi_209717409
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 13:40 schreef Scorpie het volgende:

[..]
De politie gaat tegenwoordig ook al over rechtsvervolging ja? Heb je de brief überhaupt wel gelezen?
Ik wel, jij kennelijk niet (goed genoeg).
pi_209717412
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 13:43 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Wat in dit geval vooral vaststaat, is dat de verklaringen van de politie gelogen waren.
Sinds wanneer neem jij plaats op de stoel van de instanties? Zullen we niet gewoon rustig het onderzoek afwachten voordat we vanuit de onderbuik gaan reageren?
pi_209717427
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 13:44 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Ik wel, jij kennelijk niet (goed genoeg).
Vandaar dat je begint over de aanpak van de politie nav een brief waarin men het heeft over wetgeving en rechtssysteem die faalt :')

Onderbuikje is lekker leeg aan het lopen zie ik?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-07-2023 13:45:57 ]
pi_209717443
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 13:44 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Sinds wanneer neem jij plaats op de stoel van de instanties? Zullen we niet gewoon rustig het onderzoek afwachten voordat we vanuit de onderbuik gaan reageren?
Als je denk dat dat het enige is dat in die brief staat, heb je 'm inderdaad maar half gelezen (of begrepen).
pi_209717462
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 13:44 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Denk je dat uit het onderzoek gaat blijken dat de agenten wél voor de auto stonden? Dat het klopt dat de bestuurder recht op ze afreed?
  zaterdag 1 juli 2023 @ 13:49:19 #113
56749 BlaZ
pi_209717482
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 13:39 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Er moet inderdaad veel harder opgetreden worden.
pi_209717484
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 13:46 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Als je denk dat dat het enige is dat in die brief staat, heb je 'm inderdaad maar half gelezen (of begrepen).
Oh, dus nu is je statement dat de politieagenten gelogen hebben gebaseerd op die brief? :D

Misschien wil je even uitleggen hoe je tot de conclusie bent gekomen, want in andere topics matig je iedereen toch vooral op de instanties te wachten terwijl je hier vooraan staan de acties van de politie te veroordelen, en dat komt op zijn zachtst gezegd nogal hypocriet over.
pi_209717500
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 13:49 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Ja, denk je dat dat helpt? Dat we in die wijken gewoon iedereen dood gaan schieten die een overtreding begaat of zo?
pi_209717502
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 13:48 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Denk je dat uit het onderzoek gaat blijken dat de agenten wél voor de auto stonden? Dat het klopt dat de bestuurder recht op ze afreed?
In tegenstelling tot jij wacht ik gewoon de uitkomsten van het onderzoek uit ipv gelijk te veroordelen, iets wat je in andere topics overigens wel doet.

#cherrypicking #hypocriet #metenmettweematen
pi_209717518
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 13:50 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Ja, denk je dat dat helpt? Dat we in die wijken gewoon iedereen dood gaan schieten die een overtreding begaat of zo?
Argumentum ad ridiculum

Onderbuikje is weer bezig zie ik?
  zaterdag 1 juli 2023 @ 13:52:45 #118
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_209717529
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 13:50 schreef Scorpie het volgende:

[..]
In tegenstelling tot jij wacht ik gewoon de uitkomsten van het onderzoek uit ipv gelijk te veroordelen, iets wat je in andere topics overigens wel doet.

#cherrypicking #hypocriet #metenmettweematen
Je verwacht het niet, he?
pi_209717533
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 13:49 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Oh, dus nu is je statement dat de politieagenten gelogen hebben gebaseerd op die brief? :D
Huh? Nee, daarover staat helemaal niets in die brief. Het is ook totaal niet wat ik zei. Serieus, lees nou gewoon die brief eens een keer echt goed door. Dit slaat nergens op.
pi_209717545
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 13:53 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Huh? Nee, daarover staat helemaal niets in die brief. Het is ook totaal niet wat ik zei. Serieus, lees nou gewoon die brief eens een keer echt goed door. Dit slaat nergens op.
Ah het selectieve quoten is begonnen zie ik
  zaterdag 1 juli 2023 @ 13:55:21 #121
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_209717547
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 13:49 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Laten we het hopen, dan krijgen we straks nog grotere rellen.
pi_209717555
Topic 1: “We moeten gewoon vertrouwen hebben in de instanties, die gaan het volgende week rustig bespreken en oppakken”
Topic 2: “FUCK DE INSTANTIES DIE AGENTEN ZIJN SCHULDIG!!!!!”

Zoek de verschillen.
pi_209717559
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 13:55 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Ah het selectieve quoten is begonnen zie ik
Ja, ik reageer alleen op je inhoudelijke punt. Aan de persoonlijke aanvallen ga ik geen aandacht besteden.
pi_209717563
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 13:55 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Laten we het hopen, dan krijgen we straks nog grotere rellen.
Ik zie eerlijk gezegd geen oplossing. Je kan de banlieues verlaten en geen handhaving toepassen of je kan full force gaan, geen van tweeën een ideale oplossing.
  zaterdag 1 juli 2023 @ 13:58:31 #125
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_209717571
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 13:57 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Ik zie eerlijk gezegd geen oplossing. Je kan de banlieues verlaten en geen handhaving toepassen of je kan full force gaan, geen van tweeën een ideale oplossing.
Jij ziet alleen twee extremen zo te zien.
pi_209717575
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 13:56 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Ja, ik reageer alleen op je inhoudelijke punt. Aan de persoonlijke aanvallen ga ik geen aandacht besteden.
Typisch dat jouw postgedrag bij het naampje noemen “persoonlijke aanvallen” zijn volgens dezelfde persoon om wie het gaat.

Je post gewoon nogal hypocriet en het valt nogal wat mensen op.
pi_209717576
twitter
-Rabia Al-Basri
pi_209717581
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 13:58 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Jij ziet alleen twee extremen zo te zien.
Vertel, welke oplossing zie jij nu om de rellen te stoppen.
pi_209717590
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 13:58 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Typisch dat jouw postgedrag bij het naampje noemen “persoonlijke aanvallen” zijn volgens dezelfde persoon om wie het gaat.

Je post gewoon nogal hypocriet en het valt nogal wat mensen op.
OK, ook hier zijn de inhoudelijke argumenten duidelijk op. Als het niet lukt op inhoud, dan maar schelden.
pi_209717594
quote:

[..]
Gelijk weer met het meest overdreven antwoord aankomen natuurlijk.

Nee, das lekker discussiëren.

Ja, ik vind dat ze voortaan iedereen die er uit ziet als import hangtuig gelijk preventief moeten afknallen, nou goed? ^O^
  zaterdag 1 juli 2023 @ 14:00:54 #131
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_209717599
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 13:58 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
  zaterdag 1 juli 2023 @ 14:01:16 #132
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_209717603
Echte probleem is dat die 1000 mensen die gearresteerd zijn waarschijnlijk morgen weer buiten staan.
pi_209717611
quote:
4s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 14:00 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Ja, ik vind dat ze voortaan iedereen die er uit ziet als import hangtuig gelijk preventief moeten afknallen, nou goed? ^O^
Tja, als een tiener bij een verkeerscontrole wordt doodgeschoten en een user vervolgens meldt dat de politie nóg harder op moet treden, dan vraag ik me wel af wat daar dan in hemelsnaam mee bedoeld wordt.
  zaterdag 1 juli 2023 @ 14:04:46 #134
56749 BlaZ
pi_209717648
quote:

[..]
Ja, meteen schieten als je niet stopt voor een zebrapad.

Even serieus, bij dit soort rellen moet er zeer krachtig opgetreden worden. Plunderen, auto's in brand steken, schieten op de politie; dit kan niet anders bestraft worden dan met scherp te schieten of bijzonder lange gevangenisstraffen.
  zaterdag 1 juli 2023 @ 14:04:56 #135
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_209717650
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 13:59 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Vertel, welke oplossing zie jij nu om de rellen te stoppen.
Stiekem wil ik niet dat de rellen stoppen. Frankrijk moet in gaan zien dat je zo niet om kunt gaan met een flink deel van de bevolking.

Er zijn veel hervormingen nodig in dat land, onder andere het politieapparaat. Veel te streng, lijkt de VS wel, shoot first, ask questions later.
  zaterdag 1 juli 2023 @ 14:06:19 #136
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_209717665
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 14:04 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Stiekem wil ik niet dat de rellen stoppen. Frankrijk moet in gaan zien dat je zo niet om kunt gaan met een flink deel van de bevolking.

Er zijn veel hervormingen nodig in dat land, onder andere het politieapparaat. Veel te streng, lijkt de VS wel, shoot first, ask questions later.
Vluchten van de politie gewoon normaliseren toch.
ACAB
  zaterdag 1 juli 2023 @ 14:07:08 #137
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_209717675
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 14:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Echte probleem is dat die 1000 mensen die gearresteerd zijn waarschijnlijk morgen weer buiten staan.
Schandalig! Stel je voor je komt op voor je burgerrechten.
pi_209717681
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 13:59 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
OK, ook hier zijn de inhoudelijke argumenten duidelijk op. Als het niet lukt op inhoud, dan maar schelden.
Sinds wanneer is hypocriet worden genoemd schelden :D

Jezelf een slachtofferrol in praten gaat je niet helpen hier. Je discrepantie in benadering tussen dit topic en het Vlissingen topic is overduidelijk. Je bent erg aan het draaien.
  zaterdag 1 juli 2023 @ 14:08:39 #139
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_209717687
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 14:07 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Als je "opkomt voor je burgerrechten" door anderen aan te vallen, te plunderen en te vernietigen, ben je gewoon een stuk tuig dat een jaar moet brommen.
  zaterdag 1 juli 2023 @ 14:09:39 #140
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_209717700
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 14:04 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Ja, meteen schieten als je niet stopt voor een zebrapad.

Even serieus, bij dit soort rellen moet er zeer krachtig opgetreden worden. Plunderen, auto's in brand steken, schieten op de politie; dit kan niet anders bestraft worden dan met scherp te schieten of bijzonder lange gevangenisstraffen.
Gooi de armen die het zat zijn levenslang in de cel. Dat zal ze leren!
pi_209717723
quote:
4s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 14:00 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Dat zeg ik, argumentum ad ridicilum. Hij gaat zo ervandoor, let maar op.
  zaterdag 1 juli 2023 @ 14:12:20 #142
64288 Bensel
Ladderzat
pi_209717744
quote:

[ twitter ]
nee. het is pure naiviteit. Deze relschoppers zij de echte racisten
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_209717751
Er staat een video online, de agenten stonden naast de auto aan de bestuurderskant, auto rijdt weg en op dat moment word dan waarschijnlijk geschoten.

Het is natuurlijk al belachelijk als een aanhouding gebeurt met getrokken wapens en nog belachelijker dat de agenten blijkbaar liegen.
Het is echter totaal geen rechtvaardiging voor de rellen die we gezien hebben in de afgelopen dagen.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_209717758
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 14:09 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Gooi de armen die het zat zijn levenslang in de cel. Dat zal ze leren!
Deze rellen komen voort uit armoede denk je?
pi_209717771
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 14:04 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Nou ja, dan zeg je dus eigenlijk nu geen handhaving meer, zeker als je vindt dat de politie nu al te streng is.
  zaterdag 1 juli 2023 @ 14:14:08 #146
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_209717772
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 14:08 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Als je "opkomt voor je burgerrechten" door anderen aan te vallen, te plunderen en te vernietigen, ben je gewoon een stuk tuig dat een jaar moet brommen.
We zullen het onthouden als jij jarenlang in zo'n postie zit. Dan schrijf je gewoon een mooie handgeschreven brief naar de premier. Succes.
pi_209717775
Racistische Poolse politici hebben voer voor hun ideologie, net als vele fokkers hier in dit topic uiteraard :Y)

twitter

twitter
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 1 juli 2023 @ 14:14:28 #148
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_209717780
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 09:56 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Rellenpolitie is altijd van eerst geweld en dan praten, ook in Nederland bij bijvoorbeeld voetbalwedstrijden.
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
pi_209717791
quote:

[..]
Schieten met scherp op de politie is opkomen voor je burgerrechten ja? Welke rechten zijn er precies geschonden ?
pi_209717802
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 14:14 schreef hollandia02 het volgende:

[..]
Rellenpolitie is altijd van eerst geweld en dan praten, ook in Nederland bij bijvoorbeeld voetbalwedstrijden.
Die agent die die gast executeerde was geen "rellenpolitie"
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 1 juli 2023 @ 14:15:44 #151
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_209717805
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 14:08 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Gewoon matrak erover en indien nodig een kogel aan verspillen imo
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_209717809
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 14:12 schreef bedachtzaam het volgende:
Er staat een video online, de agenten stonden naast de auto aan de bestuurderskant, auto rijdt weg en op dat moment word dan waarschijnlijk geschoten.

Het is natuurlijk al belachelijk als een aanhouding gebeurt met getrokken wapens en nog belachelijker dat de agenten blijkbaar liegen.
Het is echter totaal geen rechtvaardiging voor de rellen die we gezien hebben in de afgelopen dagen.
Heb je een link naar de video?
  zaterdag 1 juli 2023 @ 14:16:33 #153
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_209717823
quote:

Niet? :')
Het is lang niet de eerste keer dat dit politiegeweld daar voor komt.
Ze moeten het zich maar gewoon laten gevallen. De politie houdt nu eenmaal niet van bepaalde soorten Fransen. Of zo.
  zaterdag 1 juli 2023 @ 14:17:14 #154
64288 Bensel
Ladderzat
pi_209717834
quote:

[..]
Je hebt als burger ook plichten. een daarvan is dat je niet gaat rellen/plunderen/verunielen als iets je niet bevalt. Of luitseren naar de politie ipv met een auto als wapen op ze inrijden.
Twitch.tv/bensel15
  Forum Admin zaterdag 1 juli 2023 @ 14:18:45 #155
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_209717862
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 14:16 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Ze moeten het zich maar gewoon laten gevallen. De politie houdt nu eenmaal niet van bepaalde soorten Fransen. Of zo.
Er is nooit een rechtvaardiging om spullen van burgers te slopen. Deze rellen laten dat zien ; aldi's, lidl's, yamaha dealerships etc het is allemaal niet veilig. Auto's van mensen als jij en ik worden in de hens gestoken. Het is gewoon een plunder/vernieltocht en met rellen heeft het weinig te maken.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_209717867
quote:

[..]
Wel bijzonder om te zien dat je dit geweld van de relschoppers dan wel goedkeurt, aangezien dat op veel grotere schaal gebeurt in 4 nachten tijd dan de Franse politie in jaren gedaan heeft.

Of schoot de Franse politie elke dag mensen zonder proces dood laatste tijd?
  zaterdag 1 juli 2023 @ 14:19:03 #157
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_209717869
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 14:15 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Schieten met scherp op de politie is opkomen voor je burgerrechten ja? Welke rechten zijn er precies geschonden ?
Het recht niet doorzeeft te worden met politiekogels als je geen direct gevaar voor ze vormt.
  zaterdag 1 juli 2023 @ 14:19:09 #158
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_209717874
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 14:15 schreef Slayage het volgende:

[..]
Die agent die die gast executeerde was geen "rellenpolitie"
Dat is waar. Die agenten laten zich in Nederland slaan door een pool met een stok. Dat is dan weer totaal de andere kant op, haha.
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
  zaterdag 1 juli 2023 @ 14:19:32 #159
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_209717880
quote:

[..]
Kap gewoon een keer met deze act.
  zaterdag 1 juli 2023 @ 14:19:50 #160
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_209717883
Marine Le Pen kan de zetels al voelen.
pi_209717890
quote:
13s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 14:18 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Er is nooit een rechtvaardiging om spullen van burgers te slopen. Deze rellen laten dat zien ; aldi's, lidl's, yamaha dealerships etc het is allemaal niet veilig. Auto's van mensen als jij en ik worden in de hens gestoken. Het is gewoon een plunder/vernieltocht en met rellen heeft het weinig te maken.
Ho Ho, auto’s van witte Fransen worden in de brand gestoken, net zoals winkels van witte mensen. De zaken van hun eigen kleur laten ze met rust ;)
pi_209717906
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 14:19 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Het recht niet doorzeeft te worden met politiekogels als je geen direct gevaar voor ze vormt.
En hoevaak is dat gebeurt in de afgelopen tijd om te rechtvaardigen dat ze terug schieten met scherp?
pi_209717941
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 13:37 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Jaja, goed gelukt hoor die multiculturele samenleving.

Met dit sujet gaan we nog veel plezier beleven....

Oh, dit is de multiculturele samenleving?

Laten we voor het gemak even aannemen dat die Nahel een crimineel ettertje was dat toch wel in de bak was beland.

Maakt dat het ok dat een willekeurige politieman zo'n jongen de doodstraf geeft voor het negeren van een stopbevel? Dat vinden we helemaal ok?
pi_209717967
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 14:15 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Heb je een link naar de video?
https://www.hln.be/video/(...)ordt-vermoord-385137
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_209717972
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 14:23 schreef HiZ het volgende:

[..]

Laten we voor het gemak even aannemen dat die Nahel een crimineel ettertje was dat toch wel in de bak was beland.

Maakt dat het ok dat een willekeurige politieman zo'n jongen de doodstraf geeft voor het negeren van een stopbevel? Dat vinden we helemaal ok?
Zeker niet. Waarom stopte hij eigenlijk niet gewoon? En waarom schoot de agent gelijk? Zoveel vragen.
  zaterdag 1 juli 2023 @ 14:25:59 #166
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_209717981
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 14:21 schreef Scorpie het volgende:

[..]
En hoevaak is dat gebeurt in de afgelopen tijd om te rechtvaardigen dat ze terug schieten met scherp?
Dat is dit jaar al vaker gebeurd hoor.
  Forum Admin zaterdag 1 juli 2023 @ 14:26:28 #167
pi_209717990
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 14:19 schreef hollandia02 het volgende:
Marine Le Pen kan de zetels al voelen.
Ja en dat is dus de fucking paradox want ook in Nederland zijn de enige groeperingen/partijen die hier (zeggen) wat aan (te)willen doen mafjoekels die in de zak van Poetin of andere duistere figuren zitten.
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 14:25 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Zeker niet. Waarom stopte hij eigenlijk niet gewoon? En waarom schoot de agent gelijk? Zoveel vragen.
Dat verhaal van ''voet van de rem'' klopt in ieder geval niet, daar trekt de auto te hard voor op.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  zaterdag 1 juli 2023 @ 14:26:35 #168
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_209717992
quote:

Volgens mij had hij geen strafblad. En was aan het leren voor elektricien.
pi_209718032
quote:

[..]
Hij was een domme tiener die zonder rijbewijs reed. Dus hij zal wel bang zijn geweest. Er is geen goede verklaring voor waarom er is geschoten. Er was geen enkel persoon in levensgevaar.
  zaterdag 1 juli 2023 @ 14:31:30 #170
117098 Hathor
Effe niet
pi_209718039
quote:

[..]
Ik kom op voor mijn burgerrechten, dus ik steek een Ikea en 5 auto's in brand.

:') :') :')
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_209718041
quote:
15s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 14:26 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Ja en dat is dus de fucking paradox want ook in Nederland zijn de enige groeperingen/partijen die hier (zeggen) wat aan (te)willen doen mafjoekels die in de zak van Poetin of andere duistere figuren zitten.
[..]
Dat verhaal van ''voet van de rem'' klopt in ieder geval niet, daar trekt de auto te hard voor op.
Ja hij geeft gas, dat zie je in dat filmpje. Maar ze stonden er naast en niet ervoor, dus de verklaringen van allen zijn tegenstrijdig.
pi_209718061
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 14:26 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Hij had geen strafblad vooral omdat hij nog voor de rechter moest komen. Wegens herhaald rijden zonder rijbewijs. Deze jongen was nagenoeg zeker een crimineel in wording. Maar ik kan geen enkele rechtvaardiging vinden voor het feit dat hij dood is. Wat er is gebeurd ligt op de grens van doodslag en moord. En Nahel is het slachtoffer.
pi_209718074
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 14:31 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Ja hij geeft gas, dat zie je in dat filmpje. Maar ze stonden er naast en niet ervoor, dus de verklaringen van allen zijn tegenstrijdig.
Ik weet niet wat voor auto hij heeft, maar een automaat geeft zelf gas bij het loslaten van de rem.
  zaterdag 1 juli 2023 @ 14:36:07 #174
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_209718080
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 14:31 schreef Hathor het volgende:

[..]
Ik kom op voor mijn burgerrechten, dus ik steek een Ikea en 5 auto's in brand.

:') :') :')
Dit is geen eenmalige gebeurtenis. Wat als je jaren onderdrukt wordt, en mishandeld wordt door politie vanwege afkomst/sociaal eonomische status, en er geen verbetering in zicht is. Dan blijft het niet bij handgeschreven briefjes, stickers, en bordjes met oneliners.
  Forum Admin zaterdag 1 juli 2023 @ 14:36:10 #175
pi_209718082
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 14:35 schreef HiZ het volgende:

[..]
Ik weet niet wat voor auto hij heeft, maar een automaat geeft zelf gas bij het loslaten van de rem.
Een A klasse nogwat, lijkt op een A35/45, maar die (geen enkele automaat) trekt zo hard op bij het loslaten
  Forum Admin zaterdag 1 juli 2023 @ 14:36:41 #176
pi_209718088
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 14:36 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Dit is geen eenmalige gebeurtenis. Wat als je jaren onderdrukt wordt, en mishandeld wordt door politie vanwege afkomst/sociaal eonomische status, en er geen verbetering in zicht is. Dan blijft het niet bij handgeschreven briefjes, stickers, en bordjes met oneliners.
Dus ga je motoren stelen en supermarkten plunderen.
  Forum Admin zaterdag 1 juli 2023 @ 14:37:08 #177
pi_209718092
Net als de vorige keren trouwens, want het is wel een terugkerend onderwerp.
  zaterdag 1 juli 2023 @ 14:37:29 #178
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_209718094
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 14:35 schreef HiZ het volgende:

[..]
Ik heb nog nooit in een automaatbak Mercedes gereden, maar waarschijnlijk trekt de auto niet op met zo'n snelheid als je je voet van de rem haalt. Het is aannemlijk dat hij ook op het gaspedaal heeft getrapt.
  zaterdag 1 juli 2023 @ 14:37:50 #179
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_209718096
quote:
18s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 14:36 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Tsja.
pi_209718098
quote:

[..]
Laten we wel wezen, er zijn zat relschoppers die vooral geïnteresseerd zijn in rellen en plunderen.
  zaterdag 1 juli 2023 @ 14:38:32 #181
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_209718100
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 14:26 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Ik heb in den courant gelezen dat hij was veroordeeld voor 14 eerdere delicten en geen rijbewijs had..
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  Forum Admin zaterdag 1 juli 2023 @ 14:39:42 #182
pi_209718107
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 14:37 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Tsja.
Je maakt de denkfout dat de rellen te bagatelliseren zijn ; dat zijn ze niet. Dat betekent echter niet dat zijn dood gerechtvaardigd is danwel dat de politie koek en ei is in Frankrijk want dat zijn ze niet.

Maar wat we hier zien staat simpelweg los van zijn dood .
pi_209718124
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 14:36 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Een A klasse nogwat, lijkt op een A35/45, maar die (geen enkele automaat) trekt zo hard op bij het loslaten
Ok, duidelijk.
pi_209718135
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 14:20 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Ho Ho, auto’s van witte Fransen worden in de brand gestoken, net zoals winkels van witte mensen. De zaken van hun eigen kleur laten ze met rust ;)
Een truc is wat korans in je vitrine te leggen. En een Palestina vlag op je raam.

Better safe than sorry.
  zaterdag 1 juli 2023 @ 14:45:05 #185
438527 MissButterflyy
pi_209718167
quote:

[..]
Ja, is dat zo? Ze gaan vooral in hun eigen wijk tekeer.
  zaterdag 1 juli 2023 @ 14:45:48 #186
459912 FlippingCoin
pi_209718176
quote:

Dat is helemaal niet belachelijk want niet lang geleden is er nog een agent levend verbrand door die figuren.
  zaterdag 1 juli 2023 @ 14:47:42 #187
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_209718189
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 14:45 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ja, is dat zo? Ze gaan vooral in hun eigen wijk tekeer.
Dat rassenrellenverhaal is vooral iets wat rechts-extremisten er graag van maken. Het zijn voornamelijk kansarme jongeren die hun frustraties botvieren. Er zit weinig idealistisch, racistisch of religieus achter kwa motivatie. Vooral frustratie, armoede en kansloosheid.

En ja ik hoop dat ze snoeihard worden aangepakt, maar ik hoop ook dat de structurele problemen worden aangepakt. Al die lui bijeen stapelen in uitzichtsloze wijken is vragen om problemen.En hoe de Franse politie opereert is ook heel wat aan te verbeteren.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_209718223
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 14:36 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Je ziet de auto toch ook niet direct hard optrekken?
pi_209718228
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 14:33 schreef HiZ het volgende:

[..]
Hij had geen strafblad vooral omdat hij nog voor de rechter moest komen. Wegens herhaald rijden zonder rijbewijs. Deze jongen was nagenoeg zeker een crimineel in wording. Maar ik kan geen enkele rechtvaardiging vinden voor het feit dat hij dood is. Wat er is gebeurd ligt op de grens van doodslag en moord. En Nahel is het slachtoffer.
Wat een onzin. Zeker op basis van zijn huidskleur? Of is er meer bekend?

quote:
Geen kleine criminaliteit
De 17-jarige Nahel verdiende volgens Franse media eerlijk zijn geld door pizza’s te bezorgen. “Hij wilde zich sociaal en professioneel integreren en was geen jongen die zijn brood verdiende met dealen of zich bezighield met kleine criminaliteit”, zo verklaart iemand bij ‘Le Parisien’. Daarnaast speelde Nahel al drie jaar rugby bij de Pirates de Nanterre. “Hij wilde erbij horen.” HLN
  zaterdag 1 juli 2023 @ 14:53:10 #190
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_209718258
quote:

[..]
Daarbij niet alleen onschuldige en wellicht zelfs eveneens armlastige en achtergestelde mensen duperend, maar ook de (weinige) voorzieningen in een wijk verwoesten. Maargoed, ACAB yo. :7
  zaterdag 1 juli 2023 @ 14:54:33 #191
38496 Perrin
pi_209718275
quote:
9s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 14:53 schreef MissionPhailed het volgende:

[..]
Daarbij niet alleen onschuldige en wellicht zelfs eveneens armlastige en achtergestelde mensen duperend, maar ook de (weinige) voorzieningen in een wijk verwoesten. Maargoed, ACAB yo. :7
Wie wil er nu niet eens 5 min gratis shoppen?
pi_209718403
quote:

[..]

Heb ik het over hem? Of over dat figuur in dat filmpje met dat mes?

Leg mij geen woorden in de mond ja.
  Forum Admin zaterdag 1 juli 2023 @ 15:09:23 #193
pi_209718456
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 14:50 schreef JarJarB het volgende:

[..]
Je ziet de auto toch ook niet direct hard optrekken?
Niet hard, wel veel te hard voor alleen kruipen. Als dat ding een dct bak heeft gehad al helemaal.
  zaterdag 1 juli 2023 @ 15:15:29 #194
168739 Red_85
'echt wel'
pi_209718527
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 11:48 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
O.a.

[ twitter ]

[ twitter ]

[ twitter ]

[ twitter ]

[ twitter ]

[ twitter ]

Maar niks aan het handje volgens de media en enkele users hier.
Als de boeren dit zouden doen...
De ETA of IRA was nog minder heftig.

Tomeloze naïeviteit.
Dit heet opstand of burgeroorlog en dient ook zo aangepakt te worden. Hard met scherp.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zaterdag 1 juli 2023 @ 15:20:56 #195
38496 Perrin
pi_209718594
In Marseille kun je vanavond niet meer met het OV komen rellen.
twitter
pi_209718607
Die onrust is te vergelijken met het doden van die leraar omdat hij wat zei over Mohammed, onrust voor het slachtoffer was er niet.
Of massaal rellen voor Floyd maar niet voor doorsnee slachtoffers.
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
  zaterdag 1 juli 2023 @ 15:23:05 #197
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_209718625
Marine Le Pen de volgende MP van Frankrijk voorspel ik.
  zaterdag 1 juli 2023 @ 15:24:52 #198
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_209718644
quote:

[..]
Sorry, maar dat is niet waar. Ik ken o.a. wat Libanezen en Guinezen in de banlieux (gewone, fatsoenlijke families) en hun auto staat ook net zo hard in de hens en hun winkeltjes worden ook geplunderd.
  zaterdag 1 juli 2023 @ 15:33:14 #199
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_209718754
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 10:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
Decennialang de Derde Wereld importeren en dan verbaasd zijn over dit :')
Daarom vind ik de daden van Angela Merkel ook een oorlogsmisdaad, met haar 'wir schaffen das'.
Uiteindelijk is ze medeverantwoordelijk aan alle misdaden die gepleegd worden op het Duitse volk door haar beleid.
  zaterdag 1 juli 2023 @ 15:36:39 #200
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_209718805
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 15:23 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ze maken het er ook zelf naar.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  zaterdag 1 juli 2023 @ 15:42:42 #201
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_209718913
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 12:43 schreef Spetznaz het volgende:
Dat heb ik al jaren gezegd.
De volgende oorlog in Europa komt van de immigranten en moslims gericht tegen ons Europeanen.
  zaterdag 1 juli 2023 @ 15:44:51 #202
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_209718937
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 15:42 schreef BMW1993 het volgende:

[..]
De volgende oorlog in Europa komt van de immigranten en moslims gericht tegen ons Europeanen.
Heb je nou al dubbele beglazing op je zolderkamer of niet?
  zaterdag 1 juli 2023 @ 15:51:36 #203
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_209719025
quote:

[..]
Je slaat soms helemaal door in je linkse radicale gedachtegoed.

Ik heb zelf een Turkse vader, en mijn moeder heeft gemengd Indonesisch bloed (ze heeft een vader uit Soerabaja)

En ik ben nog nooit in Rotterdam Zuid aangehouden zonder reden.. Terwijl ik ook in een BMW zat, en ook niet altijd heel netjes reed vroeger...

In jouw theorie zou ik ook dagelijks met politiegeweld te maken moeten hebben. :{
Veel van die rellende jongeren hebben de leeftijd van 14 en 18 ... Je neemt deze rellen veel te serieus, dit is gewoon tuig dat alles sloopt om lekker te kunnen slopen.

Frankrijk treed de politie harder op, omdat de buitenwijken nagenoeg onbeheersbaar zijn geworden.

Logisch dat men harder optreed dan ergens in Emmeloord .
pi_209719151
quote:

[..]
'Ons Europeanen'? Dat is dan kennelijk inclusief de Turken zoals jij?
  zaterdag 1 juli 2023 @ 16:03:46 #205
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_209719173
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 15:51 schreef BMW1993 het volgende:

[..]

Ik heb zelf een Turkse vader, en mijn moeder heeft gemengd Indonesisch bloed (ze heeft een vader uit Soerabaja)

En ik ben nog nooit in Rotterdam Zuid aangehouden zonder reden.. Terwijl ik ook in een BMW zat, en ook niet altijd heel netjes reed vroeger...

In jouw theorie zou ik ook dagelijks met politiegeweld te maken moeten hebben. :{
Veel van die rellende jongeren hebben de leeftijd van 14 en 18 ... Je neemt deze rellen veel te serieus, dit is gewoon tuig dat alles sloopt om lekker te kunnen slopen.

Frankrijk treed de politie harder op, omdat de buitenwijken nagenoeg onbeheersbaar zijn geworden.

Ah dus omdat het jou persoonlijk niet is overkomen in Rotterdam.

....

Gebeurt het ook niet bij anderen in Frankrijk.

_O-
  zaterdag 1 juli 2023 @ 16:11:03 #206
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_209719261
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 16:02 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
'Ons Europeanen'? Dat is dan kennelijk inclusief de Turken zoals jij?
Ik ben gewoon Nederlands opgevoed, het gaat over dat gejammer van Harvest, dat iedereen met een kleurtje word aangevallen door de politie. ;)
  zaterdag 1 juli 2023 @ 16:14:20 #207
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_209719305
quote:

[..]
Dan zat je er naast, want als je dit een paar jaar geleden zei was de volgende oorlog eentje tussen Rusland en Oekraïne.
pi_209719315
quote:

[..]
hebben ze wel, jammer joh, niet de doelpalen verschuiven ;)

https://en.wikipedia.org/wiki/Stop_Asian_Hate
wizkays
  zaterdag 1 juli 2023 @ 16:17:13 #209
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_209719340
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 16:15 schreef wizkays het volgende:

[..]
hebben ze wel, jammer joh, niet de doelpalen verschuiven ;)

https://en.wikipedia.org/wiki/Stop_Asian_Hate
Dat is de VS, maar goed, ook in de VS zijn Aziaten duidelijk succesvoller dan veel andere bevolkingsgroepen.
  zaterdag 1 juli 2023 @ 16:24:48 #210
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_209719441
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 14:14 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
We zullen het onthouden als jij jarenlang in zo'n postie zit. Dan schrijf je gewoon een mooie handgeschreven brief naar de premier. Succes.
Geef me tegen die tijd je adres maar, dan weet ik dat wat ik mag plunderen.
pi_209719486
quote:

[..]
Is het ook gebruikelijk in Frankrijk dat een agent zo met een pistool op de auto hangt als ze iemand staande willen houden ? Dan ook nog een pistool wat op scherp staat.
  zaterdag 1 juli 2023 @ 16:33:10 #212
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_209719610
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 16:24 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Geef me tegen die tijd je adres maar, dan weet ik dat wat ik mag plunderen.
Wat een amateur. Plunder er overal op los zonder toestemming.

Eerst vragen om een adres. :')
pi_209719641
Waarom zien veel van die vandalisten eruit als professionele relschoppers? Soort antifa met bivakmutsen. Niet allemaal natuurlijk.
Plaats hier uw advertentie
pi_209719678
quote:

[..]
Asian privilege.
  zaterdag 1 juli 2023 @ 16:42:32 #215
459912 FlippingCoin
pi_209719852

De moeder van, 48u na de dood van, op een gestolen motor te revven. Geen andere woorden voor dan absurd.
pi_209719861
Zijn er al plunderaars doodgeschoten door de politie eigenlijk? :?
Intolerant voor intolerantie
pi_209719959
quote:
16s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 16:42 schreef FlippingCoin het volgende:
[ afbeelding ]

De moeder van, 48u na de dood van, op een gestolen motor te revven. Geen andere woorden voor dan absurd.
Als het echt de moeder is..
  zaterdag 1 juli 2023 @ 16:47:13 #218
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_209719966
Is het afgelopen?
  zaterdag 1 juli 2023 @ 16:50:05 #219
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_209720039
quote:
13s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 09:38 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
[ twitter ]

[ afbeelding ]
An ADLI Grocery Store in the City of Marseille is now being Looted after Rioters broken through the Front Glass with a Transit Van.
Die plunderingen zijn precies de reden waarom er zometeen food deserts komen. Locaties waar normale winkels zich niet meer vestigen vanwege alle risico's. De enigen die het dan nog proberen zijn zwaar beveiligde fastfood toko's waar transacties via hekken en tralies gaan.
pi_209720093
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 16:11 schreef BMW1993 het volgende:

[..]
Ik ben gewoon Nederlands opgevoed, het gaat over dat gejammer van Harvest, dat iedereen met een kleurtje word aangevallen door de politie. ;)
Volgens elke gangbare definitie ben je echter een allochtoon.
  zaterdag 1 juli 2023 @ 16:52:21 #221
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_209720095
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 09:59 schreef BeriBeri het volgende:
[ twitter ]

⚡️Driver kicked out of bus in France like a GTA5 NPC
Denk dat hier hetzelfde geldt als bij winkeldiefstal. Ga niet de held spelen, geef ze wat ze willen. Dat is voor het bedrijf goedkoper dan een dode medewerker of een gewonde/dode dief waarna het bedrijf wordt aangeklaagd.
  zaterdag 1 juli 2023 @ 16:53:14 #222
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_209720112
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 16:34 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
Waarom zien veel van die vandalisten eruit als professionele relschoppers? Soort antifa met bivakmutsen. Niet allemaal natuurlijk.
https://www.reddit.com/r/(...)down_a_street_light/

Professionele middelen idd, maar ze moeten nog wel werken aan het roepen van 'Timber!' als ie naar beneden komt. _O-
  zaterdag 1 juli 2023 @ 16:53:57 #223
38496 Perrin
pi_209720133
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 16:42 schreef Cuendillar het volgende:
Zijn er al plunderaars doodgeschoten door de politie eigenlijk? :?
Niet dat ik weet. Wel een aantal gewonden al gezien, ook bij de politie.
  zaterdag 1 juli 2023 @ 16:55:19 #224
459912 FlippingCoin
pi_209720184
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 16:50 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Die plunderingen zijn precies de reden waarom er zometeen food deserts komen. Locaties waar normale winkels zich niet meer vestigen vanwege alle risico's. De enigen die het dan nog proberen zijn zwaar beveiligde fastfood toko's waar transacties via hekken en tralies gaan.
Ja je ziet dat nu in Chicago gebeuren door al dat looten, daar trekt Walmart nu weg.
pi_209720196
quote:
2s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 16:53 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
https://www.reddit.com/r/(...)down_a_street_light/

Professionele middelen idd, maar ze moeten nog wel werken aan het roepen van 'Timber!' als ie naar beneden komt. _O-
_O-
  zaterdag 1 juli 2023 @ 16:56:19 #226
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_209720212
quote:
16s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 16:42 schreef FlippingCoin het volgende:
[ afbeelding ]

Wordt natuurlijk ook gewoon vooral opgejut door de omgeving.
  zaterdag 1 juli 2023 @ 16:57:27 #227
459912 FlippingCoin
pi_209720249
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 16:56 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Wordt natuurlijk ook gewoon vooral opgejut door de omgeving.
Zekere, blijf het absurd vinden.
  zaterdag 1 juli 2023 @ 16:57:34 #228
459912 FlippingCoin
pi_209720250
  zaterdag 1 juli 2023 @ 16:57:36 #229
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_209720252
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 16:46 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Als het echt de moeder is..
Dat is de echte moeder, dat is degene die had opgeroepen tot een tocht. Hier staat ze. (Het gaat me om het filmpje voordat iedereen weer zegt dat ik Hitler ben) Want ik weet niet wie Arthur Cohen is.

twitter
  zaterdag 1 juli 2023 @ 16:57:51 #230
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_209720262
quote:
16s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 16:55 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Ja je ziet dat nu in Chicago gebeuren door al dat looten, daar trekt Walmart nu weg.
Ik typ dus bij google in: walmart leaving...
en dat wordt gelijk aangevuld tot: walmart leaving chicago because of theft

google komt gelijk met de juiste suggestie _O-
pi_209720265
quote:

[..]
"Ons Europeanen." Europa is een continent bestaand uit verschillende landen en volkeren (waaronder inheemse moslims), dat maakt mensen uit Servië of Spanje ook immigranten in NL.
pi_209720289
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 16:57 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Dat is de echte moeder, dat is degene die had opgeroepen tot een tocht. Hier staat ze.

[ twitter ]
:{
  zaterdag 1 juli 2023 @ 17:00:25 #233
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_209720314
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 16:58 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
:{
Ik weet wat je denkt.
pi_209720327
quote:
als iemand peuters gaat steken dan moeten de mensen in Frankrijk ALDI gaan plunderen, is dat wat je zegt

:') retarded memes
wizkays
pi_209720340
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 15:33 schreef BMW1993 het volgende:

[..]
Daarom vind ik de daden van Angela Merkel ook een oorlogsmisdaad, met haar 'wir schaffen das'.
Uiteindelijk is ze medeverantwoordelijk aan alle misdaden die gepleegd worden op het Duitse volk door haar beleid.
vluchtelingen opvangen is een oorlogsmisdaad :')
wizkays
  zaterdag 1 juli 2023 @ 17:02:13 #236
459912 FlippingCoin
pi_209720353
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 16:57 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Ik typ dus bij google in: walmart leaving...
en dat wordt gelijk aangevuld tot: walmart leaving chicago because of theft

google komt gelijk met de juiste suggestie _O-
Ja en het is ook behoorlijk kut voor de bevolking daar omdat ze weinig geld hebben en Walmart door hun grootte goedkope shit heeft. Maarja ik kan ze geen ongelijk geven te vertrekken.
pi_209720355
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 17:00 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Ik weet wat je denkt.
Vooral dat zij echt op die brommer klimt.
pi_209720360
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 15:23 schreef Jan_Onderwater het volgende:
in 2027 pas :') sure :')
wizkays
  zaterdag 1 juli 2023 @ 17:02:42 #239
459912 FlippingCoin
pi_209720366
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 17:01 schreef wizkays het volgende:

[..]
als iemand peuters gaat steken dan moeten de mensen in Frankrijk ALDI gaan plunderen, is dat wat je zegt

:') retarded memes
Nee, als ik dat zou zeggen zou ik dat wel zeggen randdebiel. :D
pi_209720371
quote:

[..]
doen ze niet allemaal
wizkays
pi_209720383
quote:
16s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 17:02 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Nee, als ik dat zou zeggen zou ik dat wel zeggen randdebiel. :D
leg uit wat je bedoelde dan, ga je waarschijnlijk niet doen omdat we dan weten dat je retarded bent
wizkays
  zaterdag 1 juli 2023 @ 17:03:29 #242
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  zaterdag 1 juli 2023 @ 17:03:54 #243
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_209720403
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 17:02 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Vooral dat zij echt op die brommer klimt.
Als het niet zo erg zou zijn, zou het best grappig zijn, ja. ;)
  zaterdag 1 juli 2023 @ 17:06:29 #244
459912 FlippingCoin
pi_209720484
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 17:03 schreef wizkays het volgende:

[..]
leg uit wat je bedoelde dan, ga je waarschijnlijk niet doen omdat we dan weten dat je retarded bent
je moeder is een retard

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_209720724
Algerijnen? Ja, de Fransen zijn daar zeer goed tekeer gegaan tussen 1830 en 1960. Er zijn miljoenen doden gevallen tijdens de extreem brutale 130-jarige Franse koloniale tijdperk in dat land. Abnormaal. Na 1960 gingen de poorten natuurlijk wagenwijd open richting Frankrijk. Ik snap dat geen sympathie is voor Parijs vanuit die mensen. Het is net als met Polen en Oekrainers richting Russen. Teveel brutale historie die de relaties zwaar vergiftigd.
  zaterdag 1 juli 2023 @ 17:20:58 #246
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  zaterdag 1 juli 2023 @ 17:22:43 #247
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_209720952
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 15:51 schreef BMW1993 het volgende:

[..]

Buiten dat ik als roomblanke jongen op de grond lag met 3 agenten op m’n rug omdat ik vroeg waarom ze mijn ID wilde hebben.
pi_209721206
twitter
pi_209721279
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 16:52 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Denk dat hier hetzelfde geldt als bij winkeldiefstal. Ga niet de held spelen, geef ze wat ze willen. Dat is voor het bedrijf goedkoper dan een dode medewerker of een gewonde/dode dief waarna het bedrijf wordt aangeklaagd.
Aan de ene knap dat ze het doen,maar het is ook echt fokkin dom. De kans dat die gasten ooit gestraft gaan worden is 0.
pi_209721281
quote:
4s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 17:37 schreef SpaceOddity het volgende:
[ twitter ]
Zou dit de reden zijn waarom vrouwen vroeger geen stemrecht hadden? Linksmensen die maar al te graag de poorten wagenwijd open zetten met overoptimistische verwachtingen.
pi_209721331
quote:
Minister wil jonge arbeidsmigranten uit Franse banlieues halen

Minister Van Gennip (Sociale Zaken en Werkgelegenheid) stelt voor om werkloze jongeren uit de Franse voorsteden (banlieues) naar Nederland te halen om bijvoorbeeld in de horeca of in de kassen te werken. In een interview met het AD zegt ze dat de Nederlandse economie niet kan draaien zonder arbeidsmigranten.
Ben benieuwd hoe het staat met dit plan :+
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
  zaterdag 1 juli 2023 @ 17:52:28 #252
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_209721366
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 17:49 schreef CryptoPunk het volgende:

[..]
Ben benieuwd hoe het staat met dit plan :+
Ik zal dit wel niet mogen zeggen, weer, maar ik denk dat Frankrijk het nog steeds wel een goed plan vindt.
  zaterdag 1 juli 2023 @ 17:59:32 #253
459912 FlippingCoin
pi_209721433
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 17:14 schreef Peppert het volgende:
Algerijnen? Ja, de Fransen zijn daar zeer goed tekeer gegaan tussen 1830 en 1960. Er zijn miljoenen doden gevallen tijdens de extreem brutale 130-jarige Franse koloniale tijdperk in dat land. Abnormaal. Na 1960 gingen de poorten natuurlijk wagenwijd open richting Frankrijk. Ik snap dat geen sympathie is voor Parijs vanuit die mensen. Het is net als met Polen en Oekrainers richting Russen. Teveel brutale historie die de relaties zwaar vergiftigd.
Oke, dan moeten ze allemaal teruggaan naar hun eigen land. Er valt schijnbaar niet samen te leven met deze twee groepen.
  zaterdag 1 juli 2023 @ 18:02:01 #254
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_209721462
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 17:14 schreef Peppert het volgende:
Miljoenen doden onder Franse heerschappij? Heb je vast wel een goede bron voor. Algarije had in 1856 nog geen 2,5 Miljoen inwoners.
  zaterdag 1 juli 2023 @ 18:02:57 #255
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_209721476
Tijd dat een mod hier even wat drek gaat vegen van mensen die niet geïnteresseerd zijn in een discussie.
pi_209721522
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 18:02 schreef Jan_Onderwater het volgende:

Algerijnen? Ja, de Fransen zijn daar zeer goed tekeer gegaan tussen 1830 en 1960. Er zijn miljoenen doden gevallen tijdens de extreem brutale 130-jarige Franse koloniale tijdperk in dat land. Abnormaal. Na 1960 gingen de poorten natuurlijk wagenwijd open richting Frankrijk. Ik snap dat geen sympathie is voor Parijs vanuit die mensen. Het is net als met Polen en Oekrainers rich
Volgens historische bronnen door universitaire historici vielen alleen al tussen 1830 en 1860 zeker honderdduizenden doden terwijl ze bezig waren om het land op een nietsontziende manier onder controle te krijgen. Tel alle doden in de eeuw daarna bij op en we komen zeker op dat aantal uit.
  zaterdag 1 juli 2023 @ 18:08:22 #257
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_209721542
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 18:06 schreef Peppert het volgende:

[..]
Volgens historische bronnen door universitaire historici vielen alleen al tussen 1830 en 1860 al honderdduizenden doden terwijl ze bezig waren om het land op een nietsontziende manier onder controle te krijgen. Te alle doden in de eeuw daarna en we komen zeker op dat aantal uit.
Net waren het nog miljoenen, heb je hier een bron voor?
pi_209721577
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 18:08 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Net waren het nog miljoenen, heb je hier een bron voor?
Algerije wordt vaak het land van de 1 miljoen martelaren genoemd, maar ik heb er nooit bij stilgestaan of het ook echt om 1 miljoen ging

Often referred to as the Country of a Million Martyrs it is believed that more than one million Algerians died in their fight for independence.
https://www.aljazeera.com/news/2005/5/7/algeria-country-profile
wizkays
  zaterdag 1 juli 2023 @ 18:21:36 #260
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_209721691
quote:
Als dat voor jou bronnen zijn voor je bewering van miljoenen doden dan is verder discussie zinloos.

https://books.google.nl/b(...)#v=onepage&q&f=false
Gaat over Post Kolonialisme

https://www.france24.com/(...)france-evian-accords
is een krantenartikel over de herdenking van de onafhankelijkheids oorlog, zonder verdere details daarvan

https://archive.org/detai(...)26/page/n11/mode/2up
Laat verder niets zien dan de titel van het boek.

Ga lekker weer wat roepen op Facebook ofzo
  zaterdag 1 juli 2023 @ 18:22:52 #261
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_209721704
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 18:19 schreef Peppert het volgende:

[..]
Historische onderzoek is vaak zeer lijvig. Als je wat beter je best doet en geld voor over hebt dan kun je historische literatuur aanschaffen die in gaat op het Franse brutalisme in Algerije. Alleen al in de jaren 50 van de vorige eeuw vielen al honderdduizenden doden. Tel alle Franse misdaden op over de periode van 132 jaar en we komen op miljoenen verloren levens uit.
Wie claimt maakt hard, en overdrijven is een vak.
pi_209721735
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 18:22 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Je bent een volwassen man. Je gaat zelf maar op onderzoek uit. Ik hoef ook toch niet je lelieblanke billetjes schoon te vegen?
  zaterdag 1 juli 2023 @ 18:26:18 #263
459912 FlippingCoin
pi_209721758
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 18:24 schreef Peppert het volgende:

[..]
Je bent een volwassen man. Je gaat zelf maar op onderzoek uit. Ik hoef ook toch niet je lelieblanke billetjes schoon te vegen?
Waarvan akte, we kunnen jouw cijfers wel negeren voortaan.
  zaterdag 1 juli 2023 @ 18:26:50 #264
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_209721766
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 18:24 schreef Peppert het volgende:

[..]
Nou dat heet eigenlijk wel "een discussie" maar goed . Allemaal zelf weten. :)

Ik ben heel flexibel wat dat betreft.
  zaterdag 1 juli 2023 @ 18:27:52 #265
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_209721788
Het blijft een puperforum
  zaterdag 1 juli 2023 @ 18:28:43 #266
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_209721801
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 18:27 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Het blijft een puperforum
Ik zal eens serieus gaan zoeken of ik wat nieuwe informatie kan vinden.
  zaterdag 1 juli 2023 @ 18:34:14 #267
56749 BlaZ
pi_209721885
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 17:44 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Zou dit de reden zijn waarom vrouwen vroeger geen stemrecht hadden? Linksmensen die maar al te graag de poorten wagenwijd open zetten met overoptimistische verwachtingen.
Het aristoteliaanse argument is ongeveer als volgt;

quote:
Secondly, Aristotle (1981) argues that in order to participate in political activity a person has to be impartial to disassociate with personal matters as soon as they step to work at the state level. In “right forms of constitution, which aim at the common good”, impartiality is wanted to ensure that people do not work for their own self-interests but the common good. (214) Women cannot be impartial because they are too intertwined with their emotions with strong attachment to their offsprings and families, too partial to work for the benefit of the whole. However, humans are instinctively tribalist and this fact is not dependent on gender. Humans have been living in tribes since their existence and continue to do so, even if tribes become to be known as families. This instinct drives them to favour their own over any other, therefore posing a threat to impartiality. Unlike Aristotle’s claim that men can be impartial, it can be argued that due to basic human nature, no human being is capable be truly impartial; thus political decisions, made by human regardless of gender, will carry varying degrees of self-interest and partiality in them.
pi_209722177
twitter
-Rabia Al-Basri
pi_209722192
twitter
  zaterdag 1 juli 2023 @ 18:54:34 #270
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_209722201
quote:
3s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 18:53 schreef Politicoloog het volgende:
[ twitter ]
MAD
  zaterdag 1 juli 2023 @ 18:54:47 #271
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_209722203
Le Parisien:
Meerdere steden hebben verkoop, bezit en vervoer van brandbare produkten verboden.
are we infinite or am I alone
  zaterdag 1 juli 2023 @ 18:55:00 #272
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_209722205
https://www.rtlnieuws.nl/(...)e-frankrijk-nanterre

Franse tiener in besloten kring begraven na dagen van rellen

De 17-jarige Nahel is vanmiddag in besloten kring begraven in het Franse Nanterre. De jongen werd afgelopen dinsdag doodgeschoten door de politie toen hij wegreed na een controle. In de dagen na zijn dood braken in heel Frankrijk rellen uit die inmiddels hebben geleid tot 1300 arrestaties.

Voor zijn begrafenis was veel belangstelling, maar de familie wilde de begrafenis in besloten kring doen. De familie wilde dat het 'een dag van bezinning' was voor de nabestaanden.

Media niet welkom
En dus konden niet alle belangstellenden de Ibn Badis-moskee in Nanterre, een voorstad van Parijs, binnenkomen voor het begrafenisgebed, schrijft de Franse krant Le Monde.

Bij het gebouw waren mobiele slagbomen geplaatst om de drukte en het verkeer te controleren. Rond de moskee zelf waren afzettingen geplaatst. Zo'n tweehonderd mensen voor wie binnen geen plaats meer was, namen buiten deel aan het gebed. De nabestaanden van de tiener hadden vooraf aan media gevraagd weg te blijven bij de uitvaart. Journalisten die toch ter plaatse kwamen, werden volgens Le Monde verzocht weg te gaan.

De dood van Nahel leidde afgelopen week in heel Frankrijk tot rellen. De jongen had een Algerijnse afkomst en mensen beschuldigen de politie ervan racistisch en te agressief te werk te gaan. Bij protesten in de nacht van vrijdag op zaterdag werden zeker 1300 mensen gearresteerd.

Staatsbezoek afgezegd
Vanwege de onrust in Frankrijk heeft de Franse president Macron het geplande staatsbezoek aan Duitsland afgezegd. De Duitse president Frank-Walter Steinmeier laat weten dat Macron heeft gevraagd om het bezoek uit te stellen.

Macron zou eigenlijk morgen aankomen in Stuttgart om maandag en dinsdag een bezoek te brengen aan Ludwigsburg, Berlijn en Dresden.

pi_209722215
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 18:54 schreef crystal_meth het volgende:
Le Parisien:
Meerdere steden hebben verkoop, bezit en vervoer van brandbare produkten verboden.
Maw er is een zwarte markt van die dingen :D
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 1 juli 2023 @ 18:59:36 #274
56749 BlaZ
pi_209722262
quote:

[..]
Het gaat om tussen de 500.000 en 1.000.000 doden in de kolonisatieperiode en daarna de onafhankelijkheidsoorloog:

~1,500,000 total Algerian deaths (Algerian historians' estimate)[25]
~1,000,000 total Algerian deaths (Horne's estimate)[17]
~400,000 total deaths (French historians' estimate)[25]

dus een schatting rond de 1.750.000 lijkt me realistisch, dat is natuurlijk wel over een erg lange periode.
  zaterdag 1 juli 2023 @ 18:59:43 #275
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_209722263
quote:

[..]
Algerije claimt 5 miljoen. Dat zal inderdaad niet kloppen.

Maakt het echt veel uit? De een zegt 1 miljoen, de ander nog geen honderdduizend, de ander een paar honderdduizend.

Het was ook een guerillaoorlog, dus een miljoen dooien lijkt me ook erg overdreven.

Franse leger had 25.000 doden.
  zaterdag 1 juli 2023 @ 18:59:45 #276
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_209722264
(google vertaling):
quote:
Dupond-Moretti wil "de rekeningen opblazen" van de auteurs van oproepen tot rellen

"Dat ze niet denken dat je Snapchat kunt gebruiken terwijl je je verstopt, en dat ze zo in alle vrijheid zijn, in de mogelijkheid om te doen wat ze willen, dat is niet waar", dondert minister van Justitie Eric Dupond-Moretti , van Créteil (Val-de-Marne), richting de jonge relschoppers. “We kunnen ze identificeren en het moet bekend zijn. […] 13, 14, 15, 16 jaar oud, 17 jaar oud, jij blijft thuis, en als je dingen op Snapchat gooit, het account, we verknallen het, je wordt gevonden en je wordt gestraft, " zei hij. - voegt hij eraan toe.
quote:
We moeten "ouders herhalen dat ze hun kinderen vasthouden", vervolgt Dupond-Moretti

"Ouders die geen interesse hebben in hun kinderen en die ze 's nachts laten rondhangen terwijl ze weten waar ze heen gaan (...) riskeren twee jaar gevangenisstraf en een boete van 30.000 euro", herinnerde de minister van Justitie zich in de rechtbank. van Creteil (Val-de-Marne). “Het is niet aan de staat om kinderen op te voeden. De staat kan de ouders helpen, maar kan ze niet vervangen”, voegde de minister eraan toe.
quote:
Op weg naar veel grotere schade dan in 2005?

Na slechts vier nachten van schermutselingen suggereert de intensiteit van het geweld een veel zwaardere tol dan tijdens de rellen in 2005 of de Gele Hesjes-beweging.

Zo telden de autoriteiten in de nacht van donderdag op vrijdag niet minder dan 2.000 uitgebrande voertuigen en de volgende nacht nog eens 1.350. Volgens een rapport dat ons door France Assureurs is meegedeeld, hebben de rellen van 2005 geleid tot de vergoeding van 10.000 claims, maar het had bijna een maand geduurd om dit cijfer te bereiken.
pi_209722359
Toen dit in Iran plaatsvond noemden ze het "demonstraties". _O-
pi_209722443
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 19:06 schreef Psilon het volgende:
Klein doch subtiel verschil is dat dat tegen een onderdrukkend en moordend regime was.
Dit is gewoon puur rellen en slopen om het rellen en lekker plunderen.

Maar ach, details.
A murky, forgotten land.
pi_209722451
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 19:06 schreef Psilon het volgende:
Tja terroristen zijn voor sommige vrijheidstrijders en andersom.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  zaterdag 1 juli 2023 @ 19:12:31 #280
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_209722460
Een fundraiser op GoFundMe opgezet door Éric Zemmour, voor (de familie van) de agent die schoot, heeft reeds meer dan een kwart miljoen ¤ opgehaald.
https://www.lefigaro.fr/a(...)les-200-000-20230701
pi_209722496
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 19:11 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Klein doch subtiel verschil is dat dat tegen een onderdrukkend en moordend regime was.
Dit is gewoon puur rellen en slopen om het rellen en lekker plunderen.

Maar ach, details.
Ik vraag me af of je dat zelf gelooft. :')
pi_209722529
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 19:14 schreef Drxx het volgende:

[..]
Ik vraag me af of je dat zelf gelooft. :')
Het eerste of tweede?
  zaterdag 1 juli 2023 @ 19:17:26 #283
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_209722548
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 19:12 schreef crystal_meth het volgende:
Een fundraiser op GoFundMe opgezet door Éric Zemmour, voor (de familie van) de agent die schoot, heeft reeds meer dan een kwart miljoen ¤ opgehaald.
https://www.lefigaro.fr/a(...)les-200-000-20230701
Diep triest natuurlijk.
pi_209722550
Rechts gaat zich ermee bemoeien, kan interessant worden

twitter
  zaterdag 1 juli 2023 @ 19:21:35 #285
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_209722603
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 19:17 schreef myShizzle het volgende:

[ twitter ]
Als rechts zich ermee gaat bemoeien zien we straks Antifa ook vanzelf verschijnen.
pi_209722629
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 19:21 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Als rechts zich ermee gaat bemoeien zien we straks Antifa ook vanzelf verschijnen.
Links is in Frankrijk ook behoorlijk groot.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 1 juli 2023 @ 19:25:48 #287
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_209722689
quote:

[ twitter ]
Krijg wel een beetje dit soort vibes soms :')

zaterdag 1 juli 2023 @ 19:26:41 #288
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_209722704
quote:

[ twitter ]
Wil iemand mij vertellen wat er op dat spandoek van dat filmpje staat?
  zaterdag 1 juli 2023 @ 19:28:15 #289
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_209722729
pi_209722809
quote:

[ twitter ]
Niet rechts maar extreem rechts.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  zaterdag 1 juli 2023 @ 19:38:31 #291
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_209722864
quote:

[ twitter ]
De tekst op het spandoek ("dat ze naar Afrika terugkeren") is wat Grégoire de Fournas in november 2022 riep in de Assemblée National tijdens een debat over de NGO "SOS Méditerranée". Hij beweerde dat hij de bootvluchtelingen bedoelde, maar sommigen dachten dat hij het over Carlos Martens Bilongo had die op dat moment aan het woord was ("dat hij naar Afrika terugkeert" klinkt in het Frans net hetzelfde). Hij werd 2 weken geschorst.
pi_209722866
quote:

[ twitter ]
Ik gok dat straatschoffies dan wel de overhand hebben denk namelijk niet dat ze dit doen ergens op straat in een verpauperde buurt van Parijs
pi_209722881
In Angers trekken extreemrechtse activisten van het Alvarium vanavond met honkbalknuppels en ijzeren staven op jacht naar groepen niet-blanke jongeren.

twitter
pi_209722913
twitter

twitter

edit: Laatste is vlgs mij van gisteravond en zijn winkeleigenaars die zicht tegen thugs beschermen
  zaterdag 1 juli 2023 @ 19:42:45 #295
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_209722938
twitter
  zaterdag 1 juli 2023 @ 19:43:08 #296
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_209722943
quote:

[ twitter ]
Een paar kneuzen boven op een flat. :')
  zaterdag 1 juli 2023 @ 19:44:20 #297
64288 Bensel
Ladderzat
pi_209722961
laat het maar goed uit de hand lopen, liefst in welvarende ' linkse' buurten (de banlieu's kunnen ze toch niet meer verzieken). Beter dat het nu gebeurt, en dat er actie ondernomen wordt, dan het steeds met liefde bedekken totdat de wond zo smerig is dat je een been moet afzetten.
Twitch.tv/bensel15
pi_209722988
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 19:39 schreef myShizzle het volgende:
In Angers trekken extreemrechtse activisten van het Alvarium vanavond met honkbalknuppels en ijzeren staven op jacht naar groepen niet-blanke jongeren.

[ twitter ]
Honkbalknuppels en ijzeren staven vs pistolen en automatische geweren, gezellig.
Dan maar in de Zonnedaels van Frankrijk inderdaad.
  zaterdag 1 juli 2023 @ 19:46:03 #299
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_209722989
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 19:42 schreef tesssssssss het volgende:
[ twitter ]
Komt door Call of Duty en Battlefield?
  zaterdag 1 juli 2023 @ 19:48:18 #300
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_209723032
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 19:43 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Een paar kneuzen boven op een flat. :')
In Oostenrijk hadden ze dit gevonden

twitter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')