Heb jij ook gestemd?!quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:29 schreef NaarMensje het volgende:
Ze moeten godverdomme maar eens betalen. Ik wil dat het er nog veel vaker en meer over gaat.
Nou die zijn al lang dood hahaquote:
500k kan je net een huis kopen tegenwoordig, niet te lang mee wachten dan anders kan dat ook niet meerquote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:33 schreef Mortaxx het volgende:
Komt er van met die laffe excuses enzo. Tijd om echt met het slavernijverleden af te rekenen en flinke schadevergoedingen te betalen aan de nazaten. Een 500k per afstammeling lijkt me niet meer dan schappelijk
Dan maken we er een miljoen vanquote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
500k kan je net een huis kopen tegenwoordig, niet te lang mee wachten dan anders kan dat ook niet meer
Heb je ook gestemd by the wayquote:
Wel de rechten, niet de plichten. Ja dus.quote:
Ik heb je verplicht te stemmenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:39 schreef NaarMensje het volgende:
[..]
Wel de rechten, niet de plichten. Ja dus.
Vooralsnog onderdeel van de meerderheid, dus dat voelt ook wel eens goed.quote:
Niet meerquote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:43 schreef NaarMensje het volgende:
[..]
Vooralsnog onderdeel van de meerderheid, dus dat voelt ook wel eens goed.
Zo snel kan het gaanquote:
Ja mss wel Oranjesquote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:00 schreef Welfareboy het volgende:
Ik vraag me af wie nou echt verantwoordelijk was voor de slavernij. De illuminati verschuilt zich steeds achter instanties. Dan biedt die provincie zijn excuses weer aan dan biedt die regering zich weer aan etc. Ik wil familienamen hebben. Mijn familie heeft hier iig niet aan geprofiteerd
Ja het kan verkeren!quote:
Is gwn rasictisch net of alleen zulke sukkels lollipops hebbenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 22:23 schreef tesssssssss het volgende:
Nu is mijn lollie op, mag ik wat van je drop?
Als je heel hard aan een lollipop moet likken is eigenlijk ook slavernij.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 22:54 schreef Hogwarts het volgende:
[..]
Is gwn rasictisch net of alleen zulke sukkels lollipops hebben
Ja klopt wel is gwn slavernijquote:Op vrijdag 30 juni 2023 23:02 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Als je heel hard aan een lollipop moet likken is eigenlijk ook slavernij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |