Oostenrijksequote:
Maar ze rijdt weer.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die was echt zwaar heftig! Zij is een dik half jaar uit de roulatie geweest door 2 of 3 gebroken wervels door die crash
Is ze nog steeds hequote:
Jep, F3 en ze zit in het Alpine opleidingsteamquote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar ze rijdt weer.
[..]
Is ze nog steeds he
Oke, zelfde verschil, die zijn inwisselbaar
En ze is duitsequote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jep, F3 en ze zit in het Alpine opleidingsteam
quote:Over
Sophia Flörsch is een Duits autocoureur. Sinds 2023 is zij lid van de Alpine Academy, het opleidingsprogramma van het Formule 1-team Alpine. Wikipedia
Ja, had het ook even snel gegoogled. Zie mijn edit.quote:
Ojaquote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar ze rijdt weer.
[..]
Is ze nog steeds he
Wauw, die is zeker heftig zegquote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die was echt zwaar heftig! Zij is een dik half jaar uit de roulatie geweest door 2 of 3 gebroken wervels door die crash
Die andere crash ook he, die liep gewoon weg.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:31 schreef aloa het volgende:
[..]
Oja![]()
Eigenlijk bizar dat ze het heeft overleefd ook.
Barrichello was wel echt wappie na die crash van hem op Imola. Ik heb gelezen dat hij de dag na de crash weer op het circuit was en weer wilde rijden, maar wel aan zijn engineer vroeg aan welke kant hij de pits moest uitrijden. Die heeft toen ook een flinke tik gehad in zijn hersenpan.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die andere crash ook he, die liep gewoon weg.
Niet vreemd hoor. Al liep hij dus welquote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Barrichello was wel echt wappie na die crash van hem op Imola. Ik heb gelezen dat hij de dag na de crash weer op het circuit was en weer wilde rijden, maar wel aan zijn engineer vroeg aan welke kant hij de pits moest uitrijden. Die heeft toen ook een flinke tik gehad in zijn hersenpan.
Monaco en Vaticaanstad?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet vreemd hoor. Al liep hij dus wel
Hou je waffel.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:22 schreef mario390 het volgende:
haselnutijs jogurtijs waldbeerijs
met pfirzikstukjes![]()
ijswaffeln bij
Zo zoquote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:22 schreef mario390 het volgende:
met pfirzikstukjes![]()
ijswaffeln bij
Arme beertjesquote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:22 schreef mario390 het volgende:
met pfirzikstukjes![]()
ijswaffeln bij
Nog 1, je bent er bijna. Idee is goedquote:
Die ken ik welquote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kocht brood en deze lagen voor mijn neus bij de bakker [ link | afbeelding ]
Zo lekker niet die kleffe koeken
Die zijn wel lekker idd, niet van die vieze zachte dingen net zoals zacht ijskoekjes bekers of hoorntjesquote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kocht brood en deze lagen voor mijn neus bij de bakker [ link | afbeelding ]
Zo lekker niet die kleffe koeken
Heb ik op een goederenemplacement serieus zien gebeuren met een locomotiefquote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:23 schreef Lovely het volgende:
Kan jij dit ook met je trein?
https://youtube.com/shorts/LlOmazn_XDw?feature=share
Moest even Googlen wat dat wasquote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:29 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Heb ik op een goederenemplacementserieus zien gebeuren met een locomotief
Was op dat moment even niet zo grappig. Was nogal een dingetje om dat ding weer goed in het spoor te krijgen. Achteraf wel om gelachen natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Moest even Googlen wat dat wasZag er wel geinig uit zeker ?
Het ging niet zonder slag of stoot maar maandag ga ik beginnen.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:29 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Heb ik op een goederenemplacement serieus zien gebeuren met een locomotief
Ah, gelukkig maar dat wel gelukt is dan..quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:33 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Was op dat moment even niet zo grappig. Was nogal een dingetje om dat ding weer goed in het spoor te krijgen. Achteraf wel om gelachen natuurlijk.
Ik zie de eerste retrofit VIRMen met badeendprint wel verschijnen.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het ging niet zonder slag of stoot maar maandag ga ik beginnen.
Ja gevonden inmiddelsquote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog 1, je bent er bijna. Idee is goed
En anders teruglezen, het staat er al.
Laat ik maar eerst voorbij de bewaking komen. Eigen pas etc heb ik nog niet doordat mijn in diensttreding zo snel ging.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:34 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik zie de eerste retrofit VIRMen met badeendprint wel verschijnen.
Contactpersoon of leidinggevende laten bellen. Die komt je dan halen.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Laat ik maar eerst voorbij de bewaking komen. Eigen pas etc heb ik nog niet doordat mijn in diensttreding zo snel ging.
Ik heb gisteren al kontakt met hem gehad dus dat komt wel goed. Wat ook leuk was is dat ik een kaart heb gekregen met een welkom van mijn toekomstige collega's.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:38 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Contactpersoon of leidinggevende laten bellen. Die komt je dan halen.
Dat is wel leukquote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb gisteren al kontakt met hem gehad dus dat komt wel goed. Wat ook leuk was is dat ik een kaart heb gekregen met een welkom van mijn toekomstige collega's.
Ja gevaarlijkquote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die zijn wel lekker idd, niet van die vieze zachte dingen net zoals zacht ijskoekjes bekers of hoorntjes
Welkom bij de familie zeggen we dan.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb gisteren al kontakt met hem gehad dus dat komt wel goed. Wat ook leuk was is dat ik een kaart heb gekregen met een welkom van mijn toekomstige collega's.
Pas maar op straks ga ik je papa noemen.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:44 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Welkom bij de familie zeggen we dan.
Meh dat is al jaren niet meer zoquote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:44 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Welkom bij de familie zeggen we dan.
quote:
Ja maar jij bent ook wel weer uitzonderlijk goed.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:56 schreef Lovely het volgende:
Had laatst een filmpje gepost van iemand die best heel erg op Elvis leek en de stem
Kon ik maar zo goed zingen, zal hem even zoekenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja maar jij bent ook wel weer uitzonderlijk goed.
Ik ga een broodje gezond etenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb het al lang weer op. De
Drink nu koffie
Zalmmoot en een caesar saladequote:
Je hebt de smaak te goed pakkenquote:
quote:
Smakelijk!quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:38 schreef Deisyy het volgende:
Zelfgemaakte kerriesoep en een kaasbol met omelet en tomaatjes
quote:
quote:Oh my darling, oh my darling
Oh my darling, Clementine
| Forum Opties | |