zeg ik ook nietquote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:38 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat staat los van een eventuele straf, lijkt me
heb alleen maar de hashtag #australianGPquote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:39 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat soort reacties kun je waarschijnlijk over Lewis ook tig keer vinden, je moet ook niet in de krochten van Twitter gaan zoeken
Brit.quote:
Heerlijk.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:43 schreef -XOR- het volgende:
Dit worden een hoop schuimbekkende tweets van woedende Britten.
En Mexicanen.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:43 schreef -XOR- het volgende:
zie de 44 in de twitternaamquote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:43 schreef -XOR- het volgende:
quote:
quote:
Twitterus Closus!quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:52 schreef Nizno het volgende:
en nu stop ik met twitter lezen en ga ff harry potter kijken
Dat was voor morgen ook al de voorspelling, geloof ik. Waardoor de bandenregels in de sprintkwalificatie sowieso nutteloos wordenquote:
Veel plezier!quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:52 schreef Nizno het volgende:
en nu stop ik met twitter lezen en ga ff harry potter kijken
Full wets genot.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:55 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat was voor morgen ook al de voorspelling, geloof ik. Waardoor de bandenregels in de sprintkwalificatie sowieso nutteloos worden
Maarre ze zenden dus ook ergens in 4K, waar dan?quote:
Z'n tijden waren vandaag niet zo slecht toch? Alleen binnen de lijntjes blijven was blijkbaar te lastig..quote:Op vrijdag 30 juni 2023 21:01 schreef Kickinalfa het volgende:
Toch wel benieuwd wat er nu met Perez aan de hand is.
De afgelopen races is het geen schim meer tov zijn vorige prestaties.
Eigenwijs.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 21:01 schreef Kickinalfa het volgende:
En gefrustreerd, denk ik. Hij lijkt geen geduld te hebben om het fatsoenlijk op te bouwen en wil gelijk met Max mee.quote:
Latino's hebben niet zo'n enorm vermogen tot zelfreflectie, dan is het aan de mensen erom heen om dat op de juiste manier aan te geven, maar in zijn geval zijn dat ook voornamelijk latino's.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 21:01 schreef Kickinalfa het volgende:
Nee, ze nemen op in 4K.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 21:00 schreef DX11 het volgende:
[..]
Maarre ze zenden dus ook ergens in 4K, waar dan?
Skyquote:Op vrijdag 30 juni 2023 21:00 schreef DX11 het volgende:
[..]
Maarre ze zenden dus ook ergens in 4K, waar dan?
En die is behoorlijk duur begreep ik.quote:
Had hij vorig jaar in Monaco ook moeite mee.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 21:02 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Z'n tijden waren vandaag niet zo slecht toch? Alleen binnen de lijntjes blijven was blijkbaar te lastig..
Wat een onzin, sinds trolletjes als chevy en klaasweetalles ed. hier een ban hebben is het hier juist veel leuker. Gewoon leuke discussies en natuurlijk heeft ieder wel een favoriete coureur, maar echt op de man/coureur wordt hier nu juist bijna niet meer gespeeld. Neemt niet weg dat er best gezegd mag worden als een bepaalde coureur ver beneden peil presteert natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:34 schreef PS. het volgende:
[..]
Nah sorry dan, maar het gefiocus op die ene bepaalde coureur begint hier wel stront irritant te worden. Wellicht ben ik dan inderdaad bij jou verkeerd.
Geniet toch gewoon met zn allen van het raceweekend ipv overal zout op te leggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |