quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:32 schreef franske19 het volgende:
[..]
Al weet je het nooit met twitter maar een heleboel van die reacties zijn overduidelijk niet heel serieus.
Dat staat los van een eventuele straf, lijkt mequote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:34 schreef Nizno het volgende:
de ronde was KMAG sowieso afgenomen door tracklimits blijkbaar?
[ twitter ]
Dat soort reacties kun je waarschijnlijk over Lewis ook tig keer vinden, je moet ook niet in de krochten van Twitter gaan zoekenquote:
zeg ik ook nietquote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:38 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat staat los van een eventuele straf, lijkt me
heb alleen maar de hashtag #australianGPquote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:39 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat soort reacties kun je waarschijnlijk over Lewis ook tig keer vinden, je moet ook niet in de krochten van Twitter gaan zoeken
Brit.quote:
Heerlijk.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:43 schreef -XOR- het volgende:
Dit worden een hoop schuimbekkende tweets van woedende Britten.
En Mexicanen.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:43 schreef -XOR- het volgende:
zie de 44 in de twitternaamquote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:43 schreef -XOR- het volgende:
quote:
quote:
Twitterus Closus!quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:52 schreef Nizno het volgende:
en nu stop ik met twitter lezen en ga ff harry potter kijken
Dat was voor morgen ook al de voorspelling, geloof ik. Waardoor de bandenregels in de sprintkwalificatie sowieso nutteloos wordenquote:
Veel plezier!quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:52 schreef Nizno het volgende:
en nu stop ik met twitter lezen en ga ff harry potter kijken
Full wets genot.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:55 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat was voor morgen ook al de voorspelling, geloof ik. Waardoor de bandenregels in de sprintkwalificatie sowieso nutteloos worden
Maarre ze zenden dus ook ergens in 4K, waar dan?quote:
Z'n tijden waren vandaag niet zo slecht toch? Alleen binnen de lijntjes blijven was blijkbaar te lastig..quote:Op vrijdag 30 juni 2023 21:01 schreef Kickinalfa het volgende:
Toch wel benieuwd wat er nu met Perez aan de hand is.
De afgelopen races is het geen schim meer tov zijn vorige prestaties.
Eigenwijs.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 21:01 schreef Kickinalfa het volgende:
Toch wel benieuwd wat er nu met Perez aan de hand is.
De afgelopen races is het geen schim meer tov zijn vorige prestaties.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |