Wist 'ie natuurlijk prima dat dat niet meer kon.quote:
Ergo: hij zette geen bankerlap.quote:
Op Viaplay. Antwoord aan Coulthard.quote:
Dat dit record nog staat.quote:The most consecutive Formula One pole positions is eight by Ayrton Senna (Brazil) driving for McLaren between the 1988 Spanish Grand Prix and the 1989 USA Grand Prix.
ja die snap ik ook niet want ze hebben hem verteld ene bankerlap neer te zetten, dat was een waarschuwing knulquote:
Waarom quote je een ongerelateerde post?quote:
voor jou aandachtquote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom quote je een ongerelateerde post?
Je kunt mentionen he?quote:
Wquote:
heerlijke reactie. zelfreflectie en toch even een sneer naar de gemakkelijke denkersquote:
Zou imho een prima oplossing zijnquote:
idemquote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
morgen mis ik de sprints
zondag kan ik de rees weer kijken
Oeh, waar kan ik me aanmelden?quote:
je bent het iig eens dat Perez slecht presteert, alleen nieuw talent wordt eerst opgeleid in de AT. je kan niet zomaar een nieuweling die weinig tot geen ervaring heeft in die RB zetten, met RIC kan dat wel, echt jaren ervaring.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je kunt mentionen he?
En ik haat RIC helemaal niet.
Ik hoef hem niet nogmaals in de RBR te zien. Hij ging zelf weg en reed daarna geen deuk meer in een pakje boter.
Tijd voor nieuw talent.
Ric naast Max zetten gaat niet goed, dat was al zo in het laatste seizoen dat RIC nog in RB zat en hij gewoon merkte dat hij het niet ging redden en gefrustreerd raakte.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:39 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je bent het iig eens dat Perez slecht presteert, alleen nieuw talent wordt eerst opgeleid in de AT. je kan niet zomaar een nieuweling die weinig tot geen ervaring heeft in die RB zetten, met RIC kan dat wel, echt jaren ervaring.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |