Sterkte gewenst.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Net andijvie op. Durf het bijna niet te posten, straks vindt Ronalddinges me een aandachtstrekker, aansteller en zeurpiet met m'n kanker. Maar ik gaat legge, Ben godsdienst en algemeen moe. Gelukkig trekt die Ronald alle energie uit je lichaam. Dikke kus atheïsten en andere deugdelijken.
Morgen gaan ze ondanks God een tumor wegsnijden. Wish me luck. Zoals ze Jezus aan het kruis succes wensten. Toen-ie aan het kruis de schijt kreeg.
?naadsim gnoT jij beh taw naloRgniK:@quote:Op zondag 2 juli 2023 18:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Kunnen we de vraag omdraaien?
Succes makker brother.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Net andijvie op. Durf het bijna niet te posten, straks vindt Ronalddinges me een aandachtstrekker, aansteller en zeurpiet met m'n kanker. Maar ik gaat legge, Ben godsdienst en algemeen moe. Gelukkig trekt die Ronald alle energie uit je lichaam. Dikke kus atheïsten en andere deugdelijken.
Morgen gaan ze ondanks God een tumor wegsnijden. Wish me luck. Zoals ze Jezus aan het kruis succes wensten. Toen-ie aan het kruis de schijt kreeg.
@KingRoland en ik kunnen niks met dit soort raadselachtige posts.quote:Op zondag 2 juli 2023 21:05 schreef Mortaxx het volgende:
Gelukkig kan de enige vbl mod die ik respecteer mijn keuze wel waarderen
Die is eng toepasselijk.quote:
Het is idd de bedoeling heel de tumor weg te snijden.quote:Op maandag 3 juli 2023 08:22 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Die is eng toepasselijk.
Sterkte morgenwat gaan ze precies doen?
Edit ik zie t al, is er kans dat ze alles weghalen?
Mogge maatjequote:Op maandag 3 juli 2023 08:23 schreef Scrummie het volgende:
Succes vandaag @:tong80
Goedemorgen.
Woordle 744 6/6
⬛⬛⬛🟨⬛
⬛🟨⬛⬛🟨
⬛🟨🟨🟨⬛
⬛🟩🟨⬛🟩
🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 540 6/6
⬛⬛⬛⬛🟩🟩
⬛⬛🟩⬛🟩🟩
⬛🟨🟩⬛🟩🟩
⬛⬛🟩🟩🟩🟩
⬛⬛🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Ja je kan volgens mij nog beter roken dan drinken. Die troep is echt niet goed voor je.quote:Op maandag 3 juli 2023 09:17 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/gezond/(...)-op-kanker~aab5127b/
quote:Op maandag 3 juli 2023 09:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja je kan volgens mij nog beter roken dan drinken. Die troep is echt niet goed voor je.
quote:Maar goed, tijd voor Woordle
Gefeliciteerd.quote:Op maandag 3 juli 2023 09:40 schreef GGMM het volgende:
Oh, en ik ander nieuws. Zojuist de uitslag van m'n examen gekregen
Een 5,5![]()
Zesjescultuurgenot
Dus nu 3 v/d 4 gehaald.
Neem allemaal maar een gebakje
[ afbeelding ]
wtfquote:Op maandag 3 juli 2023 09:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Neem een lekker drankje vanavond.