SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks tegen alle honden maar wel tegen dit doorgefokte soort.quote:Op donderdag 29 juni 2023 19:05 schreef Zipportal het volgende:
Stink honddddddddddddddttttttttttttt.
Wat een treurnisquote:Op zondag 2 juli 2023 20:41 schreef PS. het volgende:
[ afbeelding ]
Deze kut is woensdag te gast in Roddelpraat
quote:Vastgezet door RoddelPraat
@RoddelPraatTV
9 minuten geleden
Voor de mensen die niet blij zijn met deze gekke mevrouw: Volgende week Nicol Kremers bij RoddelPraat? (Als het goed is)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 juli 2023 18:09 schreef PS. het volgende:
Niet geklikt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meestal zoquote:Op vrijdag 7 juli 2023 15:56 schreef Hahug13 het volgende:
Bij de extra toch wel gelachen. Beter dan de reguliere.
Eens. Ik ben van mening dat mensen zoals Linda een hoop ellende veroorzaken, maar ze zat er wel en ging het gesprek aan.quote:Op maandag 10 juli 2023 08:42 schreef J83 het volgende:
Linksgekkie Linda deed eigenlijk best leuk mee
ik keek voor het eerst sinds maanden weer.quote:
Jij dacht dat ze als een Jeroen Pauw haar zouden ondervragen?quote:Op donderdag 13 juli 2023 08:55 schreef koemleit het volgende:
[..]
ik keek voor het eerst sinds maanden weer.
Was beniewd naar het verhaal van Nicole.
Maar dat kwam er niet.
Zelden zo'n slecht interview gezien.
Vragen die bij mij speelden.
* hoe was het in het begin met Peter?
* wat vond je leuk aan hem?
* wanneer begon het mishandelen? Hoe ging dat?
* heb je eerder proberen uit de situatie te ontsnappen?
* Hoe is het gelukt? (ben je snachts stiekem vertrokken, of na een heftige ruzie.)
* word je nu bedreigd? Hoe zit dat concreet?
* vertel eens meer over de show? is het gescript? of ga je echt zo om met personeel?
* Doet Peter meer dingen die duiser zijn?
etc etc etc.
Dit was echt trekken aan een dood paard, waarin Jan/Dennis alles invulde en zij alleen "ja" zei.
Verder gaan Jan en Dennis dus meedoen in haar OnlyFans in zo'n lederen dwangbuis, puur alleen om haar in de show te hebben. (Nicole Kremers of all people he! niet Taylor Swift ofzo, maar Nicole Fucking Kremers). Ieder ander die dit hiervoor had gedaan, had Jan tot op de grond toe afgebrand.
Dat is uiteraard te hoog gegrepen.quote:Op donderdag 13 juli 2023 15:17 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Jij dacht dat ze als een Jeroen Pauw haar zouden ondervragen?
Die jan blijft ook maar denken dat er mensen op zijn mening zitten te wachten.quote:Op donderdag 13 juli 2023 14:01 schreef Nober het volgende:
Nicolleke en toekomstig ex van gehaktbal op pootjes gaan ook nog wel wat samen doen op onlyfans.
[ twitter ]
[ twitter ]
quote:Op donderdag 13 juli 2023 16:23 schreef koemleit het volgende:
[..]
Die jan blijft ook maar denken dat er mensen op zijn mening zitten te wachten.
Ik durf best toe toegeven dat ik die man met meer dan gemiddelde interesse volg, en dat het wellicht een beetje obsessief is. Maar dat is omdat ik me zo verwonder over zijn gedrag.
Jan is in z'n hele bestaan gekrent omdat hij niet gezien wordt. Hij wil graag heel belangrijk zijn, maar dat lukt hem nooit.
Hij wil ook heel graag gelijk hebben, en hij denkt dus dat veel mensen zijn mening willen horen.
Hij roept nu te pas en te onpas dat alles wat nu in Oekraïne gebeurd "precies was waar hij voor gewaarschuwd heeft met z'n referendum". En dat het dus niet gebeurd was als dat verdrag er niet gekomen was.
Dit is nergens op gestoeld, ik kan ook nergens terug vinden dat ie dit als argument gebruikt.
Verder heeft ie nu een soort van column op roddelpraat.nl die niet alleen altijd slecht geschreven is, maar vaak ook inhoudelijk onjuist en waarbij de argumentatie ligt op niveau havo 2.
Deze deelt hij dan op twitter. Maar (en ik weet dat dit in de gaten houden niet best is) die column krijgen steevast veel minder likes dan z'n andere tweets.
Verder heeft hij ook te pas en te onpas geroepen dat ie blij is dat hij toen niet gekozen is, want alles is immers kut in Den Haag.
Dat is natuurlijk niet waar, en hij zou het maar wat graag nog een keer proberen.
Jan is een makkelijke prater, en je bent al snel geneigd hem te geloven. Maar Jan laat vaak gedeeltes van het verhaal weg. Bij al die rechtszaken die ze niet zouden kunnen verliezen, geeft hij na afloop de rechters de schuld.
Maar als je die uitspraken leest, dan lees je prima argumenten van de rechter, argumenten die Jan zelf nooit laat horen.
In het geval van de zaak met Famke Louise was de veroordeling voor een feit dat door Jan (en Dennis) nooit benoemd werd. Die hadden het er maar steeds over dat die tape afgemixt was en dus niet stiekem opgenomen. Dat was echter helemaal niet relevant, ze mochten dat nummer überhaupt niet laten horen.
Maar als je Jantje hoort praten denk je ook "huh hoe kan het nou dat ze verloren hebben" lees de uitspraak en je piept anders.
Van de week haalde ie ook uit naar de agressieve politici die microfoons afpakte. Dat kon echt niet. Terwijl meneer zelf is veroordeeld voor meppen van een 16 jarige.
Nu doet ie ook weer alsof hij geslagen is, en dat hij nu wordt aangeklaagd. Terwijl, hij is verdachte in een zaak, als de tegenpartij aangifte tegen je doet ben je verdachte, als daar niks uitkomt komt daar niks uit, maar het is echt niet zo dat in Nederland altijd alles wordt omgedraaid. "ja en die voert z'n vrouw als getuige op terwijl die er niet bij was". Ja dat kan, maar als hij z'n vrouw direct daarna gebeld/geappt heeft met "jan heeft me gemept" dan is dat de getuigenis.U bent Saskia Noort?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Loquendi Libertatem Custodiamus
Haha het grappige aan deze foto is, dat degene die zich het minst comfortabel voelt Nicolleke is. (Zo lijkt het althans)quote:
Bedankt! Lekker luistervoer tijdens het wandelen met mijn honten.quote:
Ik haat die gasten. Het woord amateurs niet waard.quote:Op woensdag 12 juli 2023 19:19 schreef Nober het volgende:
SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP
Is niet nodig. Op een normale manier. Omroep Brabant ofzo. Dit is tenenkrommend onder schoolkrant niveau.quote:Op donderdag 13 juli 2023 15:17 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Jij dacht dat ze als een Jeroen Pauw haar zouden ondervragen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |