Daar reken je 3 ook bij als zekere sprint? Daar twijfelen de sprinters zelf overquote:Op donderdag 29 juni 2023 15:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Rit 8 en 19 zijn twijfelgevallen. Zes zekerheidjes, wellicht zeven of acht sprintjes.
Dat wordt echt 100% een sprint ja.quote:Op donderdag 29 juni 2023 19:13 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Daar reken je 3 ook bij als zekere sprint? Daar twijfelen de sprinters zelf over
Die vind ik wel zeker ja. Rit 8 verwacht ik geen sprint.quote:Op donderdag 29 juni 2023 19:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat wordt echt 100% een sprint ja.
Dit is Henk Grol die een comeback maakt in de categorie < 60 kg.quote:Op donderdag 29 juni 2023 16:59 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Florian met kaal haar ziet er ontzettend raar uit.
En als hij niet top presteert, is dat goed in functie van het WK!quote:Op donderdag 29 juni 2023 20:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het wordt ook weer genieten van bijna vier weken overdreven koppen op Sporza en HLN. We zijn alvast begonnen met de analyse dat het publiek harder heeft gejuicht voor Van Aert dan zijn kopman Vingegaard.
Ik herinner mij idd een omgekeerde 13 bij Kruijswijk op de rug.quote:Op donderdag 29 juni 2023 21:17 schreef Marcoss het volgende:
Blijkbaar geen rugnummers 13 en 61 dit jaar. 61 zal wel voor Mader zijn, maar 13 was er toch wel gewoon de laatste jaren?
Ik zie alleen 13 niet, 61 welquote:Op donderdag 29 juni 2023 21:17 schreef Marcoss het volgende:
Blijkbaar geen rugnummers 13 en 61 dit jaar. 61 zal wel voor Mader zijn, maar 13 was er toch wel gewoon de laatste jaren?
Lijkt mij een fout van Eurosport dit, zie bijv.quote:Op donderdag 29 juni 2023 21:55 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik zie alleen 13 niet, 61 wel
https://www.eurosport.nl/(...)o9677812/story.shtml
Kan me niet herinneren dat nummer 13 ooit is weggelaten. Wordt wel bijna altijd omgedraaid.quote:Op donderdag 29 juni 2023 21:17 schreef Marcoss het volgende:
quote:Speur niet naar rugnummer dertien vanaf zaterdag. De Tour reikte dit getal dit jaar niet uit. Normaal zou het toegewezen worden aan Felix Grossschartner, maar zijn ploeg wou dat rugnummer liever niet. Al was het maar om geen ongeluk over zich af te roepen.
In tegenstelling tot de afgelopen twee jaar zou het rugnummer normaal deze keer bij de ploeg UAE Team Emirates belanden en niet bij Jumbo-Visma omdat het team van de uittredende winnaar altijd de kleinste nummers op de rug draagt. De 29-jarige Oostenrijker rijdt nu evenwel met rugnummer veertien. Omdat er slechts acht renners per team zijn, is er een uitwijkmogelijkheid om de dertien over te slaan.
Het is de organisator, in dit geval Amaury Sport Organisation, die de startlijst van rugnummers voorziet. ASO is dus klaarblijkelijk ingegaan op de vraag van Pogacars ploeg.
Renners die wel met de ‘dertien’ moeten rijden, dragen dat rugnummer meestal omgekeerd. Al was het maar uit bijgeloof, want dit getal brengt zogezegd ongeluk. Dat was alleszins vorig jaar het geval toen Steven Kruijswijk de Tour geblesseerd moest verlaten. En een jaar eerder was ook al Robert Gesink met de dertien na drie ritten en een val verdwenen uit de Tour. In 2015 droeg Jan Bakelants dit rugnummer, maar dat bleek voor hem niet problematisch want hij haalde Parijs.
mooiquote:Op donderdag 29 juni 2023 21:02 schreef Chiappucci het volgende:
Cofidis heeft blijkbaar ook nog een speciaal truitje, omdat het kan:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |