Na rit 4 in de Daupinhé vraag me mezelf eerder af of Pogacar kan volgen als Vingegaard gaat dan andersom als die pols inderdaad nog klachten geeft.quote:Op donderdag 29 juni 2023 11:05 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ben wel benieuwd naar de rol van Wout de eerste 2 dagen, denk namelijk dat Pogi daar wel wat voorsprong zou willen pakken op Jonas en ik heb geen idee hoe goed die is in de heuvels, maar ik denk niet zo zeker niet in vergelijking met Pogi. en zal Wout dan mee mogen gaan of Jonas door de heuvels moeten loodsen.
Ik zou Biniam niet uitvlakken.quote:Op donderdag 29 juni 2023 12:10 schreef Koffieplanter het volgende:
Vingegaard reed op Izua, wat in feite gewoon een langere Pike is, gigantische nummers. Die ligt nergens wakker van. Wout gaat in de eerste week de facto een zeer riante voorsprong nemen voor groen. In rit twee krijg je aan de streep vreemd genoeg gewoon 50 punten.
Dat was wel tegen de lamme en de blinde, kijk even wie er allemaal in dat groepje op een halve minuut nog zat. Dat is toch wat anders dan dat straks VDP samen met Pogi op pad zou gaan.quote:Op donderdag 29 juni 2023 12:06 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Na rit 4 in de Daupinhé vraag me mezelf eerder af of Pogacar kan volgen als Vingegaard gaat dan andersom als die pols inderdaad nog klachten geeft.
Het is geen 2003 meer. De watts zijn de watts, competitie maakt geen reet uit.quote:Op donderdag 29 juni 2023 12:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat was wel tegen de lamme en de blinde, kijk even wie er allemaal in dat groepje op een halve minuut nog zat. Dat is toch wat anders dan dat straks VDP samen met Pogi op pad zou gaan.
Victor Lafay, jawel.quote:Op donderdag 29 juni 2023 12:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wielerflits gaat de Deense kant op door alvast 30 namen te noemen voor rit 1.
Nou acht massasprints lijkt me ook weer wat overdreven als ik de profielen zo bekijk.quote:Op donderdag 29 juni 2023 12:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dat je her en der ook leest dat de sprinters beter thuis kunnen blijven terwijl we met een beetje pech naar acht massasprints gaan kijken. Parallel universum.
De persweeen slaan tijdens rit 17 toe.quote:
Rit 8 en 19 zijn twijfelgevallen. Zes zekerheidjes, wellicht zeven of acht sprintjes.quote:Op donderdag 29 juni 2023 13:05 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Nou acht massasprints lijkt me ook weer wat overdreven als ik de profielen zo bekijk.
Mwah. In de Giro werd Evenepoel ziek en toen werd het een tweestrijd tussen Roglic en Thomas. De koers loopt vaak toch anders dan je denkt.quote:Op donderdag 29 juni 2023 15:05 schreef eentwee het volgende:
Hoe groot schatten jullie de kans in dat we de tweestrijd helemaal niet krijgen? Ik vrees er wel een beetje voor, zo'n scenario waarin Vingegaard in de tweede etappe tegen de grond gaat en Pogacar uiteindelijk wint met 7 minuten voorsprong op Jai Hindley.
Ach, Adam. Met een kluitje in het riet gestuurd door ASO.quote:Gisteren trok Adam Hansen namens de rennersvakbond CPA naar Tour-organisator ASO. De Australische ex-renner pleitte voor het aanpassen van ritten 14 en 17 met aankomsten na een afdaling. Uiteindelijk kon ASO hem overtuigen door voldoende maatregelen te nemen voor de veiligheid van de renners. De grootste bekommernis was het slechte asfalt dat er in die afdalingen lag, maar ASO toonde aan dat dit is aangepast. Hansen kon de renners geruststellen en de aankomsten in Morzine en Courchevel blijven daardoor behouden.
quote:ASO heeft ons met foto’s aangetoond dat er nieuw asfalt gelegd is. Dat is al een geruststelling. Daarnaast zullen ze signalisatieborden plaatsen, ruim voor de gevaarlijke bochten die de renners ook met geluid zullen alarmeren. Aan de afgronden gaan ze vangrails voorzien met de nodige kussens die de renners kunnen opvangen. ASO heeft dit goed aangepakt.”
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |