abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209688743
https://www.hln.be/buiten(...)~a1252a4e/232856839/

quote:
De Zweedse politie heeft toestemming gegeven voor een protestactie met een koranverbranding. De organisator wil het heilige boek van de moslims in brand steken bij de grootste moskee in Stockholm. Dergelijke acties liggen ook buiten Zweden erg gevoelig en kunnen de pogingen van het land compliceren om lid van de NAVO te worden

“De politie laat de bijeenkomst toe”, want “de veiligheidsrisico’s” gelinkt aan het verbranden van de koran “zijn niet van die aard het te verbieden”, aldus de politie in de beslissing. De Zweedse autoriteiten hebben daarna meerdere koranverbrandingen verboden, maar zijn later teruggefloten door de rechter. Die oordeelde dat de grondwet dergelijke protestacties toestaat.

Een rechtse activist stak in januari al een koran in brand in de hoofdstad. Dat leidde tot woedende reacties in Turkije en andere islamitische landen. De Turkse president Recep Tayyip Erdogan zei daarna dat Zweden niet hoeft te rekenen op de steun van Turkije voor het verkrijgen van het NAVO-lidmaatschap.

De Zweedse premier Ulf Kristersson erkende dat het onduidelijk is op welke termijn zijn land kan toetreden tot het militaire bondgenootschap, dat komende maand een top heeft in Litouwen. “Niemand kan beloven dat het in Vilnius gaat gebeuren of vlak voor Vilnius”, zei Kristersson. “Hoewel dat altijd onze ambitie is geweest.”
Dat je geen fan bent van massa migratie kan ik nog begrijpen, maar moet het echt op deze manier?
pi_209688766
Hoe maak ik deze TT klikbaar of hoe dat dan ook heet?
pi_209688841
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 10:36 schreef Hiddendoe het volgende:
https://www.hln.be/buiten(...)~a1252a4e/232856839/
[..]
Dat je geen fan bent van massa migratie kan ik nog begrijpen, maar moet het echt op deze manier?
Hoeveel Roebels krijgen die protestanten eigenlijk betaald?
pi_209688883
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 10:36 schreef Hiddendoe het volgende:
De Zweedse politie heeft toestemming gegeven voor een protestactie met een koranverbranding. De organisator wil het heilige boek van de moslims in brand steken bij de grootste moskee in Stockholm. Dergelijke acties liggen ook buiten Zweden erg gevoelig en kunnen de pogingen van het land compliceren om lid van de NAVO te worden
Als de vrouwen in je land massaal verkracht worden door import die geloven in dit boekje ga je dit krijgen.
  Redactie Frontpage donderdag 29 juni 2023 @ 11:42:04 #5
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_209689541
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juni 2023 10:42 schreef Joppiez het volgende:

[..]
Hoeveel Roebels krijgen die protestanten eigenlijk betaald?
Kunnen we wellicht bij Thierry, Raisa of Gideon navragen. Die hebben vast een idee wat dit grofweg per persoon oplevert.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_209689609
Moet niet maar mag. Maw, hun probleem.
pi_209689699
Boekverbrandingen is zoooo 1933
Eens kijken
pi_209689794
Hier was gisteren al een topic over
pi_209690046
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 12:04 schreef ZanneG het volgende:
Hier was gisteren al een topic over
Dit is deel 2!

quote:
1s.gif Op donderdag 29 juni 2023 10:30 schreef RealistAtheist het volgende:
En o.a. cabaretiers hebben juist de macht van de Christelijke kerk in Nederland gebroken door keer op keer te wijzen op de achterlijkheid van het geloof en die tot op het bot te beledigen. Dat beledigen heeft dus weldegelijk een enorm effect gehad.
Je schiet jezelf behoorlijk in de voet door dit zo trots te verkondigen.

Want als de moslims atheïsten hun gang laten gaan dan gaan ze dus de islam breken! Nu begrijp je waarom ze aangezet door imams overgaan tot moord omdat ze beseffen waar jij mee bezig bent, namelijk hun religie en beschaving slopen!

Goed dat je het eindelijk toegeeft! Jij bent dus een dreiging voor de islamitische beschaving! Een beschaving die op religie is gebaseerd in tegenstelling tot de westerse beschaving. Hun heiligste boek, het meest centrale boek van hun beschaving tot op het bot vernederen om de islam te breken! Dit vormt een mega-bedreiging voor hun nationale veiligheid, daarom gaan ze over tot geweld. Net zoals Amerika en andere landen mensen liquideren om hun nationale veiligheid te beschermen!

Achter vrijheid van meningsuiting schuilen terwijl je niets anders wilt dan de islam breken! Duidelijk!
wizkays
  donderdag 29 juni 2023 @ 12:26:35 #10
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_209690101
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 12:22 schreef wizkays het volgende:

[..]
Dit is deel 2!
[..]

Want als de moslims atheïsten hun gang laten gaan dan gaan ze dus de islam breken! Nu begrijp je waarom ze aangezet door imams overgaan tot moord omdat ze beseffen waar jij mee bezig bent, namelijk hun religie en beschaving slopen!

Goed dat je het eindelijk toegeeft! Jij bent dus een dreiging voor de islamitische beschaving! Een beschaving die op religie is gebaseerd in tegenstelling tot de westerse beschaving. Hun heiligste boek, het meest centrale boek van hun beschaving tot op het bot vernederen om de islam te breken! Dit vormt een mega-bedreiging voor hun nationale veiligheid, daarom gaan ze over tot geweld. Net zoals Amerika en andere landen mensen liquideren om hun nationale veiligheid te beschermen!

Achter vrijheid van meningsuiting schuilen terwijl je niets anders wilt dan de islam breken! Duidelijk!
Ja, ik snap nu helemaal waarom men een leraar in Frankrijk onthoofd heeft omdat hij een cartoon liet zien.

Jij schiet jezelf vooral in de voet door onomwonden te stellen dat moord gerechtvaardigd, logisch en begrijpelijk is wanneer ze je religie beledigen. Of wanneer je al enkel denkt dat dat het geval is.

Het zegt mij in ieder geval weer genoeg over de zegeningen van de fundamentalistische islam. Als iets die religie sloopt zijn het wel de fundi's die mensen onthoofden, opblazen en andere absolute gruwelen bedrijven uit naam van. Persoonlijk zou ik dat de grootste belediging vinden voor mijn religie: dat geloofsgenoten menen te mogen moorden - en vaak nog op absuluut perverse, bestiale wijze - in naam van mijn God.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_209690220
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 12:26 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ja, ik snap nu helemaal waarom men een leraar in Frankrijk onthoofd heeft omdat hij een cartoon liet zien.

Jij schiet jezelf vooral in de voet door onomwonden te stellen dat moord gerechtvaardigd, logisch en begrijpelijk is wanneer ze je religie beledigen. Of wanneer je al enkel denkt dat dat het geval is.

Het zegt mij in ieder geval weer genoeg over de zegeningen van de fundamentalistische islam. Als iets die religie sloopt zijn het wel de fundi's die mensen onthoofden, opblazen en andere absolute gruwelen bedrijven uit naam van. Persoonlijk zou ik dat de grootste belediging vinden voor mijn religie: dat geloofsgenoten menen te mogen moorden - en vaak nog op absuluut perverse, bestiale wijze - in naam van mijn God.
Wat begrijp je niet aan het feit dat ik vanuit hun perspectief dit onderwerp benader! Als reactie op een atheïst die aangeeft de islam te willen slopen!

Ik geef alleen maar aan hoe het er in de top aan toe gaat, bij de islamitische elite, die de macht hebben in de islamitische beschaving en moorden om hun macht te behouden net zoals Amerika over lijken gaat! Keihard tegen keihard. De gemiddelde atheïst moet dan ook niet naïef gaan doen en denken dat dit echt om vrijheid van meningsuiting gaat, terwijl deze gemiddelde atheïst denkt op te komen voor de vrijheid van meningsuiting raakt hij onbewust betrokken bij een beschavingsoorlog! RealistAtheist is weer geen gemiddelde atheïst want hij geeft openlijk toe dat hij de islamitische beschaving wil vernietigen! En de islamitische elite gaat dat niet zonder slag of stoot toestaan en daarom sturen ze hun doodseskaders naar hun vijanden!

Zeggen dat degenen die doodgaan voor hun religie degenen zijn die hun religie slopen is net als zeggen dat de duizenden Amerikaanse soldaten die moorden en doodgaan voor Amerika degenen zijn die Amerika aan het slopen zijn! Lachwekkend.
wizkays
  donderdag 29 juni 2023 @ 12:38:45 #12
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_209690239
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 12:36 schreef wizkays het volgende:

[..]
Wat begrijp je niet aan het feit dat ik vanuit hun perspectief dit onderwerp benader! Als reactie op een atheïst die aangeeft de islam te willen slopen!

Ik geef alleen maar aan hoe het er in de top aan toe gaat, bij de islamitische elite, die de macht hebben in de islamitische beschaving en moorden om hun macht te behouden net zoals Amerika over lijken gaat! Keihard tegen keihard. De gemiddelde atheïst moet dan ook niet naïef gaan doen en denken dat dit echt om vrijheid van meningsuiting gaat, terwijl deze gemiddelde atheïst denkt op te komen voor de vrijheid van meningsuiting raakt hij onbewust betrokken bij een beschavingsoorlog! RealistAtheist is weer geen gemiddelde atheïst want hij geeft openlijk toe dat hij de islamitische beschaving wil vernietigen! En de islamitische elite gaat dat niet zonder slag of stoot toestaan en daarom sturen ze hun doodseskaders naar hun vijanden!

Zeggen dat degenen die doodgaan voor hun religie degenen zijn die hun religie slopen is net als zeggen dat de duizenden Amerikaanse soldaten die moorden en doodgaan voor Amerika degenen zijn die Amerika aan het slopen zijn! Lachwekkend.
Slopen? Nergens gelezen.

Je laatste alinea is al helemaal lachwekkend. Die fundi's doden namelijk liever anderen, of zichzelf met zoveel mogelijk slachtoffers erbij.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_209690310
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 12:38 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Slopen? Nergens gelezen.

Je laatste alinea is al helemaal lachwekkend. Die fundi's doden namelijk liever anderen, of zichzelf met zoveel mogelijk slachtoffers erbij.
Nergens gelezen, gaan we blind doen?

quote:
1s.gif Op donderdag 29 juni 2023 10:30 schreef RealistAtheist het volgende:
En o.a. cabaretiers hebben juist de macht van de Christelijke kerk in Nederland gebroken door keer op keer te wijzen op de achterlijkheid van het geloof en die tot op het bot te beledigen. Dat beledigen heeft dus weldegelijk een enorm effect gehad.
Lees het nog een keer! De macht van de Christelijke kerk is gebroken! Jouw kerk Etto! Hoe ben je zo gebroken en vernederd geëindigd? Precies door jouw zwakke mindset! En nu wil je dat de islamitische beschaving net zo gebroken eindigt zoals de Christelijke kerk!

Ik heb het niet over Nederland maar over op beschavingsniveau zoals geformuleerd door Samuel Huntington's botsende beschavingen!

Heb je gelezen wat RealistAtheist zei in het vorige deel? Hij zei dat de doden voor vrijheid van meningsuiting niet voor niets zijn gestorven! Precies dezelfde mindset van jihadisten!
wizkays
  donderdag 29 juni 2023 @ 12:49:12 #14
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_209690343
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 12:46 schreef wizkays het volgende:

[..]
Nergens gelezen, gaan we blind doen?
[..]
Lees het nog een keer! De macht van de Christelijke kerk is gebroken! Jouw kerk Etto! Hoe ben je zo gebroken en vernederd geëindigd? Precies door jouw zwakke mindset! En nu wil je dat de islamitische beschaving net zo gebroken eindigt zoals de Christelijke kerk!

Ik heb het niet over Nederland maar over op beschavingsniveau zoals geformuleerd door Samuel Huntington's botsende beschavingen!

Heb je gelezen wat RealistAtheist zei in het vorige deel? Hij zei dat de doden voor vrijheid van meningsuiting niet voor niets zijn gestorven! Precies dezelfde mindset van jihadisten!
Een monopoliemacht is gebroken, en gelukkig maar. De kerk bestaat nog steeds en is helemaal niet 'gesloopt'. Het heeft echter geen allesoverkoepelende invloed meer op burgers. En zo hoort het ook.

Verder: in Nederland wordt geen STROBREED in de weg gelegd om de islam te belijden. Integendeel. Dus waar je met je paranoïde geblaat over slopers vandaan komt is me een raadsel. Of nee, niet echt. Het is nog niet GENOEG. Kun je gewoon toegeven.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_209690404
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 12:49 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Een monopoliemacht is gebroken, en gelukkig maar. De kerk bestaat nog steeds en is helemaal niet 'gesloopt'. Het heeft echter geen allesoverkoepelende invloed meer op burgers. En zo hoort het ook.

Verder: in Nederland wordt geen STROBREED in de weg gelegd om de islam te belijden. Integendeel. Dus waar je met je paranoïde geblaat over slopers vandaan komt is me een raadsel. Of nee, niet echt. Het is nog niet GENOEG. Kun je gewoon toegeven.
Dit is te grappig en tegelijkertijd triest voor woorden!

Teruglopende kerkbezoekers, lhbti-vlaggen in kerken, vrouwelijke voorgangers enz.

De Christelijke kerk is gesloopt door het liberalisme, feminisme, secularisme, lhbti enz.

Dat willen de islamitische elite dus niet laten gebeuren! Jij bent nog nauwelijks te herkennen als een Christen! Dit is wat men voor moslims wil bereiken! Roze moskee met een vrouwelijke imam die preekt dat de islam geen enkele invloed mag uitoefenen op de samenleving! LOL.
wizkays
  donderdag 29 juni 2023 @ 12:56:43 #16
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_209690419
quote:

[..]
Dit is deel 2!
[..]

Als ze dat doen, dan doen ze dat alleen met woorden en iets wat we argumenten noemen.

Pijnlijk dit.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  donderdag 29 juni 2023 @ 12:57:18 #17
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_209690426
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 12:55 schreef wizkays het volgende:

[..]

Teruglopende kerkbezoekers, lhbti-vlaggen in kerken, vrouwelijke voorgangers enz.

De Christelijke kerk is gesloopt door het liberalisme, feminisme, secularisme, lhbti enz.

Dat willen de islamitische elite dus niet laten gebeuren! Jij bent nog nauwelijks te herkennen als een Christen! Dit is wat men voor moslims wil bereiken! Roze moskee met een vrouwelijke imam die preekt dat de islam geen enkele invloed mag uitoefenen op de samenleving! LOL.
Die macht is vooral gesloopt door de menselijke drang vrijheid te willen. En dat zien we gelukkig ook in Nederland, waar secularisme in alle geledingen speelt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_209690427
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 12:46 schreef wizkays het volgende:

Niet echt, jihadisten plegen zelfmoord en trachtten zoveel mogelijk mensen mee te doden. Er kan geen groter verschil zijn.
pi_209690436
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 12:56 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Als ze dat doen, dan doen ze dat alleen met woorden en iets wat we argumenten noemen.

Pijnlijk dit.
Fout! Heb je de politiebescherming gezien! Zwaarbewapende mannen!

Heb je alle oorlogen in de islamitische wereld gezien! Amerika = grof geweld om de islamieten te onderwerpen!
wizkays
  donderdag 29 juni 2023 @ 12:59:40 #20
182233 thedeedster
pi_209690457
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 12:58 schreef wizkays het volgende:

[..]

Heb je alle oorlogen in de islamitische wereld gezien! Amerika = grof geweld om de islamieten te onderwerpen!
Alsof dat puur om dat geloof gaat. Geloof is het middel om de wanhopigen hoop te geven.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_209690458
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 12:57 schreef Culkin het volgende:

[..]
Niet echt, jihadisten plegen zelfmoord en trachtten zoveel mogelijk mensen mee te doden. Er kan geen groter verschil zijn.
Het gaat om zijn mindset! Martelaren voor het vrije woord versus martelaren voor de islam!
wizkays
pi_209690474
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 12:59 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Alsof dat puur om dat geloof gaat. Geloof is het middel om de wanhopigen hoop te geven.
En dat laatste sprankje hoop wil RealistAtheist afpakken van de moslims!
wizkays
pi_209690485
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 12:57 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Die macht is vooral gesloopt door de menselijke drang vrijheid te willen. En dat zien we gelukkig ook in Nederland, waar secularisme in alle geledingen speelt.
Gelukkig is de macht van de Christelijke kerk gesloopt!
- Christen, 2023
wizkays
  donderdag 29 juni 2023 @ 13:03:43 #24
182233 thedeedster
pi_209690510
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 13:00 schreef wizkays het volgende:

[..]
En dat laatste sprankje hoop wil RealistAtheist afpakken van de moslims!
Jeetje, ik zou bijna medelijden met je krijgen. Leer eens wat meer relativeren.
  donderdag 29 juni 2023 @ 13:03:58 #25
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_209690516
quote:

[..]

Klopt. Groen links ziet liever ook de LGBTI vlag wapperen bij elke moskee.

Daarom zijn dit soort partijen ook wereldvreemd.

Of je kiest voor immigranten uit de Filipijnen, Brazilië, Colombia etc, of je kiest zoals nu voor moslimlanden, maar dan moet je ook accepteren wat erbij komt kijken, zoals hun obsessie voor geloof.
pi_209690531
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 12:59 schreef wizkays het volgende:

[..]
Het gaat om zijn mindset! Martelaren voor het vrije woord versus martelaren voor de islam!
Je bent geen martelaar als je zelfmoord pleegt om mensen te doden, toch niet als je voor het goede vecht. Anders heb je er niks van begrepen.
  donderdag 29 juni 2023 @ 13:04:44 #27
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_209690532
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 13:01 schreef wizkays het volgende:

[..]
Gelukkig is de macht van de Christelijke kerk gesloopt!
- Christen, 2023
Nee hoor, zolang barmhartigheid en barmhartige mensen bestaan, leeft het christendom altijd.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 29 juni 2023 @ 13:05:25 #28
3542 Gia
User under construction
pi_209690543
quote:

[..]

De Christelijke kerk is met z'n tijd meegegaan. En goed dat vrouwen ook de mis mogen voorgaan.
quote:
Niks mis mee. Modernisering!
pi_209690545
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 13:04 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Nee hoor, zolang barmhartigheid en barmhartige mensen bestaan, leeft het christendom altijd.
RIP
wizkays
pi_209690548
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 13:05 schreef Gia het volgende:

[..]
De Christelijke kerk is met z'n tijd meegegaan. En goed dat vrouwen ook de mis mogen voorgaan.
[..]
Niks mis mee. Modernisering!
Lekker hoor, ga zo door
wizkays
  donderdag 29 juni 2023 @ 13:07:07 #31
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_209690563
quote:

[..]

De meeste slachtoffers van fijne groepen als Al Qaeda en ISIS en al die andere 'true believers' zijn moslims.

Maar niet 'echt' moslim, natuurlijk. Dat krijg je met fundi's.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_209690568
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 13:03 schreef BMW1993 het volgende:

[..]
Klopt. Groen links ziet liever ook de LGBTI vlag wapperen bij elke moskee.

Daarom zijn dit soort partijen ook wereldvreemd.

Of je kiest voor immigranten uit de Filipijnen, Brazilië, Colombia etc, of je kiest zoals nu voor moslimlanden, maar dan moet je ook accepteren wat erbij komt kijken, zoals hun obsessie voor geloof.
het heet dan ook de islamitische beschaving, een beschaving gedefinieerd door een religie

en daarom heten wij het westen, geografisch gedefinieerd

en hoe heet Rusland en co? orthodoxe beschaving, ook daar speelt geloof een grote rol!
wizkays
  donderdag 29 juni 2023 @ 13:08:21 #33
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_209690580
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 13:05 schreef wizkays het volgende:

[..]
RIP
Ik zou me inderdaad meer zorgen maken wanneer ik christenen mensen zie onthoofden of opblazen 'voor de goede zaak'.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 29 juni 2023 @ 13:09:15 #34
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_209690594
quote:

[..]

Amerika boeit de islam niet veel. Agenten mogen in de US ook gewoon een hoofddoek dragen (voorbeeld)

Het gaat erom dat ze invloed willen in de hele wereld. Dus zetten ze liever een mannetje neer die pro US is dan pro Rusland bijvoorbeeld, zoals Assad is.
pi_209690604
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 13:07 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
De meeste slachtoffers van fijne groepen als Al Qaeda en ISIS en al die andere 'true believers' zijn moslims.

Maar niet 'echt' moslim, natuurlijk. Dat krijg je met fundi's.
Ze zijn bereid om hun eigen mensen op te offeren net zoals RealistAtheist die zei dat strijders voor het vrije woord niet voor niets zijn gestorven, opgeofferd aan zijn vrije woord god!

Net zoals deze Chinees die zegt dat 700 miljoen dode Chinezen het waard zijn! WTF KRANKZINNIG. Maar don't shoot me, the messenger! Ik geef alleen maar aan hoe dit soort lui denken!

wizkays
pi_209690636
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 13:09 schreef BMW1993 het volgende:

[..]
Amerika boeit de islam niet veel. Agenten mogen in de US ook gewoon een hoofddoek dragen (voorbeeld)

Het gaat erom dat ze invloed willen in de hele wereld. Dus zetten ze liever een mannetje neer die pro US is dan pro Rusland bijvoorbeeld, zoals Assad is.
Daar heb je een goed punt te pakken! Het maakt Amerika niet uit als Samir 20x per dag naar de moskee gaat, gaat bidden, vasten enz.

Maar zodra Samir wil dat de islam aan de macht komt in een land, dan komt Amerika met hellfire raketten.
wizkays
  donderdag 29 juni 2023 @ 13:12:36 #37
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_209690650
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 13:11 schreef wizkays het volgende:

[..]
Daar heb je een goed punt te pakken! Het maakt Amerika niet uit als Samir 20x per dag naar de moskee gaat, gaat bidden, vasten enz.

Maar zodra Samir wil dat de islam aan de macht komt in een land, dan komt Amerika met hellfire raketten.
Heeft Samir ook aan de rest van het volk gevraagd of dat het wil? Mogen vrouwen daar uberhaupt in meestemmen?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Forum Admin donderdag 29 juni 2023 @ 13:14:36 #38
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_209690688
quote:

[..]

Wat klink jij mega onzeker zeg
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_209690703
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 13:12 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Heeft Samir ook aan de rest van het volk gevraagd of dat het wil? Mogen vrouwen daar uberhaupt in meestemmen?
Natuurlijk niet man! Samir Taliban ìs niet zo van het anderen laten meestemmen!

Amerika heeft de VN Veiligheidsraad opzij geschoven om de oorlog in Irak te kunnen beginnen! VN Veiligheidsraad, Internationaal Strafhof enz zijn allemaal niets waard voor de VS als het erop aankomt!

Dat soort instituties zijn alleen maar bedoeld voor het klootjesvolk dat in die idealen gelooft!
wizkays
pi_209690771
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 13:14 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Wat klink jij mega onzeker zeg
Ik behoor niet tot de islamitische elite! Dus of de moskee wordt overgenomen door roze seculiere feministen, ik ga er niets op achteruit of vooruit om onzeker te zijn dat ik misschien wel mijn macht/geld enz zal verliezen mocht de islam in Nederland gebroken worden!
wizkays
pi_209690773
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 10:44 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Als de vrouwen in je land massaal verkracht worden door import die geloven in dit boekje ga je dit krijgen.
Je zou ook kunnen betogen dat dit boek ervoor zorgt dat het niet nóg erger wordt?
Pecunia non olet
  donderdag 29 juni 2023 @ 13:49:01 #42
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_209691291
quote:

[..]
Dit is deel 2!
[..]

Hier past echt letterlijk maar 1 smiley. :')

Laat maar eens zien waar ik zeg dat ik de islam wil vernietigen? Waar is de quote?

Wat een moslim achter de voordeur of in de moskee doet zal mij echt een (varkens)worst zijn. Ik ben dan ook helemaal niet uit op de vernietiging van de islam :'). In de openbare ruimte echter hebben ze zich te gedragen en geen anderen lastig te vallen met hun denkbeelden.

Maar chapeau hoor gesproken als een echte islamist! Figuren als jij zijn de reden waarom de islam zo gevaarlijk is. Ik zou nooit oproepen tot moorden of bedreigen of onderdrukken van anderen in naam van een sprookjes boek of in naam van enig andere boek, of stroming of wat dan ook. En daar zie je precies het verschil tussen mij en islamisten zoals jij. Ik ben beschaafd jij bent een psychopaat met middeleeuwse denkbeelden. :')

[ Bericht 1% gewijzigd door RealistAtheist op 29-06-2023 13:58:26 ]
pi_209691344
Oh wow
  donderdag 29 juni 2023 @ 13:59:47 #44
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_209691474
quote:
Je vergeet dat voor de meeste mensen dat boekje gewoon niks anders is dan een boekje. Islam is net zoals een voetbalclub; leuk dat je er in geloofd maar uiteindelijk stelt het niks voor.
pi_209691757
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 10:37 schreef Hiddendoe het volgende:
Hoe maak ik deze TT klikbaar of hoe dat dan ook heet?
Ik weet niet wie het gedaan heeft, maar dank je voor het sticky maken van de TT. ^O^
pi_209691922
Moslims moeten zelf de islam veranderen-verbeteren-moderniseren. Buitenstaanders zullen dat nooit voor elkaar krijgen.
De dialoog aangaan zou kunnen, maar verwacht niet dat hier meteen al resultaten van komen.
Dit soort debiele acties zetten geen zoden aan de dijk, integendeel, de kloof wordt alleen maar groter.
  donderdag 29 juni 2023 @ 14:38:42 #47
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_209691979
En, zijn er al rellen geweest (in Zweden of in islamitische landen)?
are we infinite or am I alone
  donderdag 29 juni 2023 @ 14:50:41 #48
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_209692161
De islam beschaafd noemen is wel een duidelijke vergissing ook al gezien de reactie op de boekverbranding. De beschaafde reactie zou zijn om een dergelijk voorval te negeren.
Agressie in zijn algemeen zie je in ongeveer alle moslimlanden en dat heeft vaak wat met de islam te maken. Die heisa over een boekverbranding, wat is daar nu beschaafd aan ?
Je wassen (ook je geslacht) voor je gaat bidden en dan knielen en je hoofd naar de grond buigen als teken van opperste onderdanigheid, wat voor figuur zou dit van zijn volgelingen eisen ? In de tegenwoordige tijd ? Dat zou toch allang niet meer hoeven bij een beschaafde, ontwikkelde religie ? Die starheid maakt het al overduidelijk dat er iets erg fout in zit.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_209692264
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 14:50 schreef deedeetee het volgende:
De islam beschaafd noemen is wel een duidelijke vergissing ook al gezien de reactie op de boekverbranding. De beschaafde reactie zou zijn om een dergelijk voorval te negeren.
Agressie in zijn algemeen zie je in ongeveer alle moslimlanden en dat heeft vaak wat met de islam te maken. Die heisa over een boekverbranding, wat is daar nu beschaafd aan ?
Je wassen (ook je geslacht) voor je gaat bidden en dan knielen en je hoofd naar de grond buigen als teken van opperste onderdanigheid, wat voor figuur zou dit van zijn volgelingen eisen ? In de tegenwoordige tijd ? Dat zou toch allang niet meer hoeven bij een beschaafde, ontwikkelde religie ? Die starheid maakt het al overduidelijk dat er iets erg fout in zit.
Hoeveel eeuwen heeft het geduurd voordat het christendom een zekere mate van beschaving bereikte?
pi_209692944
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 13:04 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Kijk, hier krijgen mensen nu vlekken van in de nek. Laat ik, als fervent niet-Christen, eens wat aardigs zeggen:

Je bent goed zoals je bent, zoals je was, zoals je bent geboren. Al het goede of slechte wat je doet, ben JIJ en niemand anders. Alle prestaties die je hebt geleverd, dat ben JIJ.

Een ieder die meent, dat een mens meer of minder moet zijn dan mens, is -als je al in een God gelooft- eigenlijk al blasfemisch bezig.

Immers, als je niet precies goed bent zoals je wordt geboren, inclusief alle fysieke/mentale gebreken die je nog unieker maken, dan zeg je eigenlijk dat God zijn werk niet goed heeft gedaan. Dan zeg je eigenlijk, dat God feilbaar is en ja.. als God feilbaar is.. ?

Heb ik nog een leuke voor je, die duivel he in de bijbel.. er zijn van die types Asperger op de wereld, die zijn keigoed in doorspitten en becijferen. Wat blijkt, die God van de bijbel.. YahWeh :') is vele malen wreder dan de duivel zelf :D (psst, misschien zijn ze wel 1 en dezelfde?)

Het is dat het supertriest is dat we anno 2023 nog praten over dat boek met zoveel respect, anders zou het hilarisch zijn.

Ik maak me absoluut geen illusie: We zijn nu waar we zijn, desondanks religie, niet dankzij! Je kan je ook afvragen of het uberhaupt OK is waar we nu zijn.

Ik zal je eerlijk zeggen, soms denk ik weleens: Ik sta eigenlijk liever met m'n klompen in de klei, ietwat hongerig.. dan dat ik -en iedereen na mij- gevangen gaat raken in een soort super-hightech-controle Slaaf-systeem waar we op af lijken stevenen. Er zijn Christenen, die het vast met me eens zijn.. maar, daar gaan we weer, dat is de MENS achter de Christen die ik hoor.

Ik zal altijd onderscheid maken tussen de mens en de Christen, en zou wensen dat we het op de plek zetten waar het hoort in een logische volgorde, zoals hieronder.

Hoi, ik ben Buikbrein: Aardbewoner, Zoogdier, Mens (sapiens), Vader, Partner, Vriend, Muzikant, Werknemer... en dan heeeeeeelemaal aan het einde, misschien ben ik agnost/humanist, afhankelijk van de definitie.

Daar, aan het einde van dat rijtje, zou Christen (eventueel) kunnen staan. Maar helaas, velen, zetten die vooraan in het rijtje :N Dus nog voor de familie, zoals opgedragen in het boek. Dat lijkt me niet gezond.

Waarom kappen we er niet gewoon mee? Waarom komt dat nu nooit uit een discussie, of dat nu Islam, Christendom of Jodendom is. Waarom doorgaan, waarom zouden we het nog accepteren/tolereren?

Nog nooit heb ik zo'n opmerking gehoord van een fervent religieus persoon, in alle redelijkheid: "Tsja, het is eigenlijk niet gezond he? Eigenlijk moeten we ermee stoppen.. maar ik weet niet hoe, ik heb geen houvast meer"

Kijk, DAN, zou ik iemand horen die eerlijk is. Dat zou het begin kunnen zijn, van een goede, gezonde samenwerking, van verzoening. Het zit er niet in he?

[ Bericht 2% gewijzigd door Buikbrein op 29-06-2023 16:01:51 ]
pi_209693248
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 14:38 schreef crystal_meth het volgende:
En, zijn er al rellen geweest (in Zweden of in islamitische landen)?
Sweden Quran burning sparks anger across Muslim world

Several Muslim-majority countries have condemned the burning of a copy of the Quran in Sweden at a protest.

Salwan Momika, said to be an Iraqi living in Sweden, set fire to a copy of the Muslim text in front of Stockholm's central mosque on Wednesday.

Middle Eastern nations including Iraq, Iran, Saudi Arabia and Egypt strongly criticised the burning.

And Turkey, a Nato member with a say over whether Sweden gains membership, called it a "despicable act".

Turkey - which was also angered by a Quran burning protest earlier this year - said it was "unacceptable" to allow such "anti-Islamic actions" to take place "under the pretext of freedom of expression".

Muslims consider the Quran the sacred word of God and view any intentional damage or show of disrespect towards it as deeply offensive.

The Quran burning on Wednesday took place as Muslims around the world celebrated the first day of Eid al-Adha, one of the most important festivals in the Muslim calendar.

Swedish police had given Mr Momika a permit for the protest, in accordance with free-speech laws. But later police said the incident was being investigated for incitement of hatred.

The protest sparked anger among other nations too.

Morocco and Jordan have recalled their ambassadors to Stockholm, and Morocco has also summoned Sweden's charge d'affaires in Rabat.

Iraq said the incident was "a reflection of a hateful aggressive spirit that has nothing to do with freedom of expression."

Iran echoed Iraq's criticism, calling the act of burning the Quran "provocative" and "unacceptable", while Egypt described it as a "shameful" act which was especially provocative as Muslims mark Eid al-Adha.

Saudi Arabia - the destination of around 1.8m worshippers on the annual Hajj pilgrimage this week - said "these hateful and repeated acts cannot be accepted with any justification."

Sweden's Prime Minister Ulf Kristersson said the Quran burning was "legal but not appropriate".

Plans to burn copies of the Quran have sparked riots in Sweden in recent months.

Police had rejected similar protest applications recently, but courts then ruled that they should be allowed on freedom of expression grounds.

https://www.bbc.com/news/world-europe-66052670
pi_209693251
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 14:58 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Hoeveel eeuwen heeft het geduurd voordat het christendom een zekere mate van beschaving bereikte?
Dat is echt niet waar
Christendom en jodendom draagt juist bij aan beschaving.
pi_209693277
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 16:01 schreef nomina het volgende:

[..]
Dat is echt niet waar
Die tijd ligt alweer ver achter ons.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_209693305
quote:

[..]
Dat is echt niet waar
Niets daarvan, ze hebben de normale, gezonde ontwikkeling juist geremd, gestoord, geintervenieerd. Niet alleen dat, ze hebben -hoogstwaarschijnlijk- alles gejat, gekopieerd, en weggevaagd zodra ze genoeg binnen hadden. Dàt stel ik me erbij voor, waarom? Omdat dat verdomd goed bij ze past.. they're DAMN good at it, kijk maar naar vandaag.. hoe er met mensen en hun ideeen wordt omgegaan: Wie "koopt" meteen goede ideeen op, en doet alsof die het zelf heeft verzonnen? Bill Gates, Steve Jobs, Zuckerberg achtige types.. precies! Exemplarisch, plagiaat is hun Middle-name, hou toch op met je "beschaving is Christendom/Jodendom".

Het Jodendom, de mensen daarachter, kwamen toen al overal en nergens als "Merchants" :') Het kan zomaar zijn, dat ze daardoor beter inzage kregen in allerlei gebruiken die werkten, en niet werkten, beetje shoppen hier, shoppen daar..

Hoe het ook zij, ze hadden niet het recht om te intervenieren, ieder volk(je) heeft het recht op haar eigen tempo te ontwikkelen, in zelfbeschikking, naar waar zij menen heen te moeten ontwikkelen.

En dan nog altijd: Is het de mens (het brein) en zijn/haar kunnen die de volle CREDITS dient te krijgen voor zulke ontwikkelingen, wie meent dat dat gekaapt mag worden onder de vlag Christen/Joods, heeft het niet begrepen.

Zij hebben niets te melden, niets te brengen, ze moeten het hebben van anderen en hun genialiteit, om zichzelf de hemel in te prijzen: Ze zijn parasitair geweest aan de mens, en niets anders!!

Ze hebben geen ideen van zichzelf, geen moraal, NIETS. Zie bijv God of the Gaps.. daar zie je het al gebeuren.

Iemand steekt jaaaren tijd in onderzoek, komt met een Eureka!, iets dat God mogelijk in twijfel brengt. En wat zeggen ze: "Ja eeh dat is nu dus ook God, bedankt he"

Niks te melden dus, parasitair, anderen doen AL het zware (denk)werk.

[ Bericht 5% gewijzigd door Buikbrein op 29-06-2023 16:17:54 ]
pi_209693314
twitter

Adolf Erdolfgan heeft ook weer wat te kotsen hoor.

Misschien kan ie dat strontvolk wat na z'n overwinning stond te zwaaien met Turkse vlag eerst even terughalen.
Zonder wrijving geen glans
  donderdag 29 juni 2023 @ 16:07:51 #56
182233 thedeedster
pi_209693338
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 16:05 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]

Adolf Erdolfgan heeft ook weer wat te kotsen hoor.

Misschien kan ie dat strontvolk wat na z'n overwinning stond te zwaaien met Turkse vlag eerst even terughalen.
Aldus een man die duizenden mensen zonder proces heeft opgesloten.
pi_209693392
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 16:05 schreef Haags het volgende:
Erdogan boos op Zweden na koranverbranding
Dit gebeurt al eeuwenlang:

Offensive theater plays against Islam: Sultan Abdülhamid II's endeavors in Europe
Sultan Abdülhamid II made great efforts to ban theater plays targeting Prophet Muhammad and Islam in France during the Age of Enlightenment through Turkish embassies on European lands
https://www.dailysabah.co(...)avors-in-europe/news

quote:
Betogers bestormen Zweedse ambassade Irak
Tientallen betogers hebben in Irak de ambassade van Zweden bestormd. Ze waren boos over een koranverbranding in dat Noord-Europese land. Over mogelijke slachtoffers is nog niets bekend.

Demonstranten drongen volgens een getuige het gebouw binnen en zouden daar ongeveer een kwartier zijn gebleven. De betogers trokken zich vreedzaam terug toen veiligheidstroepen arriveerden. Het gaat naar verluidt om aanhangers van de invloedrijke geestelijke Moqtada al-Sadr. Die eist het vertrek van de Zweedse ambassadeur in zijn land en had opgeroepen tot een demonstratie bij de diplomatieke post.
  donderdag 29 juni 2023 @ 16:17:34 #58
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_209693473
Altijd wel grappig om te zien als mensen als Erdogan, Poetin of Lavrov andere mensen arrogant of dictators noemen :D

#blindeVlek
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
  donderdag 29 juni 2023 @ 16:22:32 #59
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_209693565
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 15:45 schreef Buikbrein het volgende:

[..]

Heb ik nog een leuke voor je, die duivel he in de bijbel.. er zijn van die types Asperger op de wereld, die zijn keigoed in doorspitten en becijferen. Wat blijkt, die God van de bijbel.. YahWeh :') is vele malen wreder dan de duivel zelf :D Het is dat het supertriest is dat we anno 2023 nog praten over dat boek met zoveel respect, anders zou het hilarisch zijn.
Tja, de duivel in de bijbel is een gevallen engel, dan is het niet vreemd dat ze veel gemeen hebben.
quote:
Ik maak me absoluut geen illusie: We zijn nu waar we zijn, desondanks religie, niet dankzij!
Mwa, ik denk dat godsdienst een evolutionair voordeel biedt (of bood). Misschien niet tov andere soorten, maar tegenover andere (groepen) mensen. Het gaf een makkelijk excuus voor verovering en kolonisatie, en het kon meer mensen verenigen dan bvb taal of nationaliteit. Hoe groter de groep, hoe sterker. Net zoals de Argentijnse mier de meest succesvolle mierensoort is omdat ze ook (Argentijnse) mieren van andere nesten als behorende tot hun eigen soort herkennen (en samenwerken ipv onderling te vechten). Ze vormen een superkolonie die inmiddels meerdere werelddelen bestrijkt.
are we infinite or am I alone
pi_209693616
Zweden: eerst decennialang hordes moslims binnenlaten en dan Koranverbrandingen toestaan. :')
pi_209693678
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 16:22 schreef crystal_meth het volgende:
Tja, de duivel in de bijbel is een gevallen engel
In de Koran is de duivel een jinn en geen engel.
pi_209693776
Voor Erdogan en andere moslims: de regels die in jullie koran staan gelden alleen voor de mensen die die koran volgen.
Of het netjes is is wat anders.
  donderdag 29 juni 2023 @ 16:51:18 #63
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_209693891
quote:
"Arrogante küütZweden!"

#heleGrooteBoos

[ Bericht 1% gewijzigd door Tengano op 29-06-2023 16:57:35 ]
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
pi_209693920
quote:
8s.gif Op donderdag 29 juni 2023 16:51 schreef Tengano het volgende:

[..]

"Ik ga keihard tütüren!!1"
pi_209694130
quote:

[..]
Dat is echt niet waar
Voor zwakkeren zijn de gelovigen nog steeds niet aardig of begripvol.
pi_209694204
Irak wil de koranverbrander terug om hem te berechten, een sjiitische geestelijke roept op om zijn nationaliteit af te pakken

Iraq’s judiciary requests extradition of Sweden Quran burner

Iraq’s judiciary on Thursday said that it will launch procedures to request the extradition of the Iraqi refugee who burned a copy of the Quran in front of a mosque in Stockholm a day prior, with protests expected in front of the Swedish embassy in Baghdad.

Faiq Zidan, President of Iraq’s Supreme Judicial Council, instructed prosecutors “to complete legal procedures to request the extradition of the individual and to persecute him according to the law,” reads a statement from the judiciary.

Iraqi refugee Salwan Momika, 37, burned the Quran outside a mosque in Stockholm on the first day of Eid al-Adha on Wednesday. He stomped on the holy book and placed bacon - the consumption of which is forbidden in Islam - between the pages, before lighting a few pages on fire and kicking it around like a football while raising the Swedish flag.

Momika said that he would burn the Quran to express his opinion about the Islamic holy book.

Iraqi government spokesperson Basem al-Awadi strongly condemned the burning “by some people with sick and extremist minds and souls, in a public manner full of hatred and defiance of all virtuous and human values that urges respect for religions and holy books.”

On Thursday, Iraqi top Shiite cleric Muqtada al-Sadr called for a large “angry” protest outside the Swedish embassy in Baghdad, issuing several demands including severing ties with Stockholm, burning flags of the LGBT+ community, and stripping Momika off the Iraqi nationality.

Earlier in the day, the Iraqi foreign ministry denounced Sweden for allowing the Iraqi refugee to burn a copy of the Quran “in a manner that constitutes a grave insult to religious sanctities.”

Other Muslim countries including Iran, Saudi Arabia, and Turkey also voiced their condemnation of the act.

https://www.rudaw.net/english/middleeast/iraq/290620231
pi_209694335
quote:

[..]
Dat is echt niet waar
O ja? Hoe dan? Door te verbloemen dat het Vaticaan misbruikschandalen in de doofpot stopt?
En joden hebben meer gemeen met moslims dan ze lief is. Ze doen ook aan ritueel slachten, ze besnijden hun zoontjes, (zoek maar eens op hoe zo'n rabbi dat doet, je gaat gegarandeerd over je nek),
  donderdag 29 juni 2023 @ 19:53:08 #68
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_209696124
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 15:45 schreef Buikbrein het volgende:

[..]
Kijk, hier krijgen mensen nu vlekken van in de nek. Laat ik, als fervent niet-Christen, eens wat aardigs zeggen:

Je bent goed zoals je bent, zoals je was, zoals je bent geboren. Al het goede of slechte wat je doet, ben JIJ en niemand anders. Alle prestaties die je hebt geleverd, dat ben JIJ.

Een ieder die meent, dat een mens meer of minder moet zijn dan mens, is -als je al in een God gelooft- eigenlijk al blasfemisch bezig.

Immers, als je niet precies goed bent zoals je wordt geboren, inclusief alle fysieke/mentale gebreken die je nog unieker maken, dan zeg je eigenlijk dat God zijn werk niet goed heeft gedaan. Dan zeg je eigenlijk, dat God feilbaar is en ja.. als God feilbaar is.. ?

Heb ik nog een leuke voor je, die duivel he in de bijbel.. er zijn van die types Asperger op de wereld, die zijn keigoed in doorspitten en becijferen. Wat blijkt, die God van de bijbel.. YahWeh :') is vele malen wreder dan de duivel zelf :D (psst, misschien zijn ze wel 1 en dezelfde?)

Het is dat het supertriest is dat we anno 2023 nog praten over dat boek met zoveel respect, anders zou het hilarisch zijn.

Ik maak me absoluut geen illusie: We zijn nu waar we zijn, desondanks religie, niet dankzij! Je kan je ook afvragen of het uberhaupt OK is waar we nu zijn.

Ik zal je eerlijk zeggen, soms denk ik weleens: Ik sta eigenlijk liever met m'n klompen in de klei, ietwat hongerig.. dan dat ik -en iedereen na mij- gevangen gaat raken in een soort super-hightech-controle Slaaf-systeem waar we op af lijken stevenen. Er zijn Christenen, die het vast met me eens zijn.. maar, daar gaan we weer, dat is de MENS achter de Christen die ik hoor.

Ik zal altijd onderscheid maken tussen de mens en de Christen, en zou wensen dat we het op de plek zetten waar het hoort in een logische volgorde, zoals hieronder.

Hoi, ik ben Buikbrein: Aardbewoner, Zoogdier, Mens (sapiens), Vader, Partner, Vriend, Muzikant, Werknemer... en dan heeeeeeelemaal aan het einde, misschien ben ik agnost/humanist, afhankelijk van de definitie.

Daar, aan het einde van dat rijtje, zou Christen (eventueel) kunnen staan. Maar helaas, velen, zetten die vooraan in het rijtje :N Dus nog voor de familie, zoals opgedragen in het boek. Dat lijkt me niet gezond.

Waarom kappen we er niet gewoon mee? Waarom komt dat nu nooit uit een discussie, of dat nu Islam, Christendom of Jodendom is. Waarom doorgaan, waarom zouden we het nog accepteren/tolereren?

Nog nooit heb ik zo'n opmerking gehoord van een fervent religieus persoon, in alle redelijkheid: "Tsja, het is eigenlijk niet gezond he? Eigenlijk moeten we ermee stoppen.. maar ik weet niet hoe, ik heb geen houvast meer"

Kijk, DAN, zou ik iemand horen die eerlijk is. Dat zou het begin kunnen zijn, van een goede, gezonde samenwerking, van verzoening. Het zit er niet in he?
Het is wel meer dan houvast; het is onderdeel van mijn identiteit, en daar ben ik trots op.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_209701803
Irakezen zijn buthurt

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_209701978
Wie ziet dit nu aankomen? Zoiets verwacht je toch niet? :O
pi_209702322
Ik moet zeggen dat de backlash tot nu toe best wel mee valt

Buiten wat boze Turken en Irakezen

Hopen dat het ook zo blijft dan :7
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_209702601
Maar waarom werd verbranding van Torah dan verboden?
pi_209706370
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 10:34 schreef Ali_boo het volgende:
Irakezen zijn buthurt

[ twitter ]
Dat zijn aanhangers van Muqtada al-Sadr, zij bestormen de zwaarbeveiligde Green Zone om de paar maanden, ze gingen een jaar geleden het Iraakse parlement bestormen. Gewone Irakezen hebben geen toegang tot die zone.

pi_209707074
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 16:39 schreef ReplaR het volgende:
Voor Erdogan en andere moslims: de regels die in jullie koran staan gelden alleen voor de mensen die die koran volgen.
Of het netjes is is wat anders.
Ze mogen er anders prima wat van vinden. Of tegen protesteren. Of ambassadeurs op het matje roepen. Of Zweden boycotten etc. Vrijheid van meningsuiting werkt twrr kanten op.
Allah Al Watan Al Malik
pi_209707130
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 16:57 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Ze mogen er anders prima wat van vinden. Of tegen protesteren. Of ambassadeurs op het matje roepen. Of Zweden boycotten etc. Vrijheid van meningsuiting werkt twrr kanten op.
we leven in de 21ste eeuw en niet in de 14de eeuw, als een mongool een heilig boek gaat verbranden dan wordt het gelijk wereldwijd gelivestreamed, dit is geen nationale kwestie, maar een internationale kwestie
wizkays
  vrijdag 30 juni 2023 @ 17:04:52 #76
182233 thedeedster
pi_209707187
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 17:00 schreef wizkays het volgende:

[..]
we leven in de 21ste eeuw en niet in de 14de eeuw, als een mongool een heilig boek gaat verbranden dan wordt het gelijk wereldwijd gelivestreamed, dit is geen nationale kwestie, maar een internationale kwestie
Want iedereen zit direct achter zijn pc om het live te bekijken? Je kunt je ook om álles druk maken natuurlijk. Mij zal het worst wezen wat een paar idioten aan de andere kant van de aardbol doen.
pi_209707283
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 17:04 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Want iedereen zit direct achter zijn pc om het live te bekijken? Je kunt je ook om álles druk maken natuurlijk. Mij zal het worst wezen wat een paar idioten aan de andere kant van de aardbol doen.
ten eerste, jij bent jij

ten tweede, een paar idioten onder de bescherming van de Zweedse staat

dat vraagt om maatregelen tegen deze wicked state

ambassadeur op het matje en vernederen is een goed begin, maar nog niet genoeg
wizkays
  vrijdag 30 juni 2023 @ 17:21:09 #78
182233 thedeedster
pi_209707479
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 17:08 schreef wizkays het volgende:

[..]
ten eerste, jij bent jij

ten tweede, een paar idioten onder de bescherming van de Zweedse staat

dat vraagt om maatregelen tegen deze wicked state

ambassadeur op het matje en vernederen is een goed begin, maar nog niet genoeg
Het is maar wat je prioriteiten zijn.
pi_209707490
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 17:21 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Het is maar wat je prioriteiten zijn.
als ze zichzelf de islamitische beschaving noemen en de koran niet tot hun prioriteit behoort dan zijn ze waardeloos
wizkays
pi_209709877
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 17:00 schreef wizkays het volgende:

[..]
En als andere mongolen daar pissed off over zijn boeit me dat geen reet.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')