Ja klopt, veel vetten vooral, ook in ei en in de boter en de melk en de tomaatjes... vet tikt lekker aan. Vind het ook niet erg hoor, want ik kan het prima uitbalanceren op de dag, en het is gewoon facking lekkerquote:Op donderdag 13 juli 2023 11:10 schreef exode het volgende:
Oh wow Barreltje, dat is fijn eindelijk tijd voor jezelf!
In zalm zit best veel denk ik SQ? Ik eet het ook, ik richt me dan maar op de gezonde onderdelen van de zalm.
ik heb ontslag genomenquote:Op donderdag 13 juli 2023 11:17 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja klopt, veel vetten vooral, ook in ei en in de boter en de melk en de tomaatjes... vet tikt lekker aan. Vind het ook niet erg hoor, want ik kan het prima uitbalanceren op de dag, en het is gewoon facking lekker
Goed besluit barrel! Het is inderdaad nogal wat geweest de laatste jaren. Neem je dan nu ontslag? Of is het echt een sabattical?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ha mijn werk hier wel missen, want ( dieet gerelateerd) elke dag een fruitschaal waar uit gepakt kan worden ( gister waren er aardbeien) en een goede salade bar om toch de hoeveelheid groenten binnen te krijgen..
de chips en soda's op vrijdag en de taart omdat er weer eens wat bgebeurt ga ik dan weer niet missen ( of nouja stiekem wel, maar ik heb geen ruggengraat, dus beter gewoon niet in de buurt zijn)Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Eerst een 8 op de weegschaal is mooiquote:Op vrijdag 14 juli 2023 10:47 schreef exode het volgende:
Wat goed Miss Sly!
Vanochtend voor het laatst gesport voor de vakantie, nu 2 weken niet sporten....was een zware training dus die ga ik wel even voelen.
MAAR
Ik zit onder de 90![]()
![]()
![]()
Spiermassa +24%![]()
Vet -2%
Wat ga je goed!quote:Op vrijdag 14 juli 2023 10:47 schreef exode het volgende:
Wat goed Miss Sly!
Vanochtend voor het laatst gesport voor de vakantie, nu 2 weken niet sporten....was een zware training dus die ga ik wel even voelen.
MAAR
Ik zit onder de 90![]()
![]()
![]()
Spiermassa +24%![]()
Vet -2%
Mooi grafiekje! Fijn om je vooruitgang zo uitgedrukt te zien.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 12:57 schreef Vanyel het volgende:
En, net zo belangrijk als minder pijn natuurlijk:
[ afbeelding ]
Grafiekjes!
Wat goed! Ik kende het concept niet, nu eventjes gekeken. Zit zelfs hier in de buurt een vestiging zie ikquote:Op vrijdag 14 juli 2023 12:55 schreef Vanyel het volgende:
Ik kom even jompelen voor fit20![]()
![]()
![]()
Niks afgevallen sinds ik daar begon, maar ik zie er wel stukken beter uit, zit beter in mijn kleren en lekkerder in mijn vel. Ook niet onbelangrijk, oneindig minder pijnklachten in mijn rug.
Dus![]()
![]()
Oh bah dat zou ik ook niet trekken. Hier staat echt een leuke vent. De afspraak is ook juist goed hier, al vind ik het echt wel leuk, ik weet niet of ik anders ook elke week ging.quote:Op zondag 16 juli 2023 08:19 schreef BE het volgende:
Jeetje Vanyel!Wat goed zeg!
Leuk om te zien!
Ik heb het niet lang volgehouden om een idee te hebben van de werking en ik zou bijna opnieuw gaan proberen, maar die man die het doet bij ons gaf me zo’n iebelig gevoel…
(Dat en iets op afspraak is zo lastig bij mij, ik zou constant moeten verzetten.)
Is medisch/fysio fitness dan niet beter voor je?quote:Op zondag 16 juli 2023 08:24 schreef Vicky het volgende:
Lekker @:Vanyel!
@:exode
Ik lees al een tijdje mee met jullie. Door even wat beter op mijn eten te letten ben ik afgelopen weken toch mooi bijna 4kg afgevallen.. ook eindelijk de 8 weer op de weegschaal.
Eerst maar eens op vakantie en na de vakantie op zoek naar een sportschool. Vind het wel spannend of het met mijn lijf gaat lukken want stomme rug (wervels vastgezet) en fibromyalgie...
Ja misschien wrl, maar wil samen met mijn man en dochter. Dan wordt het wel lastiger.quote:Op zondag 16 juli 2023 09:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Is medisch/fysio fitness dan niet beter voor je?
Ik heb 2 weken vakantie achter de rug en voel me vadsig. Vandaag nog even spareribs op de barbecue gooien en morgen weer in het gareel.
Dat is waar. Misschien kan je een paar sessies plannen bij een fysio (met sportzaal), alles vragen wat je maar wilt en daarna naar een normale sportschool.quote:Op zondag 16 juli 2023 09:54 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ja misschien wrl, maar wil samen met mijn man en dochter. Dan wordt het wel lastiger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |