Steijn is zich ervan bewust dat hij geen trainer van Sparta meer is toch?quote:Op woensdag 5 juli 2023 00:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Jeremiah St. Juste moet de opvolger van Timber worden volgens die Feyenoord transferknakker.
Zo slecht dat hij gekocht is door Sporting inderdaad.quote:Op woensdag 5 juli 2023 00:01 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Steijn is zich ervan bewust dat hij geen trainer van Sparta meer is toch?
Ja en dat is de nummer 4 van Portugal.quote:Op woensdag 5 juli 2023 00:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zo slecht dat hij gekocht is door Sporting inderdaad.
Als je zo redeneert is Ajax ook maar de nummer drie van Nederland. Verder was hij basisspeler bij Feyenoord (verkocht voor 8 miljoen, was hij Ajacied was dat zo rond de 20 miljoen geweest) en hij speelde vrij aardig in de Europese wedstrijden die ik van Sporting gezien heb. Blessuregevoeligheid wel een ding. Miste het slot van dit seizoen en vrijwel het gehele laatste seizoen bij Mainz.quote:Op woensdag 5 juli 2023 00:15 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ja en dat is de nummer 4 van Portugal.
Was niet goed genoeg voor Feyenoord en nooit in het vizier van een topclub meer gekomen.
Geen interlands op zijn naam en eigenlijk zag Sporting een buitenkansje in hem alleen bleek het toch niet veel te zijn.
Liever niet eerlijk gezegd. Hopelijk heeft de transferknakker het bij het verkeerde eind.quote:Op woensdag 5 juli 2023 00:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als je zo redeneert is Ajax ook maar de nummer drie van Nederland. Verder was hij basisspeler bij Feyenoord (verkocht voor 8 miljoen, was hij Ajacied was dat zo rond de 20 miljoen geweest) en hij speelde vrij aardig in de Europese wedstrijden die ik van Sporting gezien heb. Blessuregevoeligheid wel een ding. Miste het slot van dit seizoen en vrijwel het gehele laatste seizoen bij Mainz.
Steijn heeft daar zeker niet alleen iets over te zeggen. Mislintat heeft heel duidelijk gemaakt dat hij over de transfers gaat en het team samenstelt. Uiteraard samen met de trainert, maar zeker niet zoals vorig jaar.quote:Op woensdag 5 juli 2023 00:01 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Steijn is zich ervan bewust dat hij geen trainer van Sparta meer is toch?
Wel een goede speler, maar is elk seizoen minstens een wedstrijd of 10 geblesseerd inderdaad. Speelt in Portugal nu wel met 5 dacht ik.quote:Op woensdag 5 juli 2023 00:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als je zo redeneert is Ajax ook maar de nummer drie van Nederland. Verder was hij basisspeler bij Feyenoord (verkocht voor 8 miljoen, was hij Ajacied was dat zo rond de 20 miljoen geweest) en hij speelde vrij aardig in de Europese wedstrijden die ik van Sporting gezien heb. Blessuregevoeligheid wel een ding. Miste het slot van dit seizoen en vrijwel het gehele laatste seizoen bij Mainz.
Ja voor de breedte wel ok maar als vervanger van Timber wel een groot risico.quote:Op woensdag 5 juli 2023 07:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel een goede speler, maar is elk seizoen minstens een wedstrijd of 10 geblesseerd inderdaad. Speelt in Portugal nu wel met 5 dacht ik.
Ook wel beter dan Rensch of Sanchez, al is dat ook niet zo'n opgave. Redelijk multifunctioneel.quote:Op woensdag 5 juli 2023 08:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja voor de breedte wel ok maar als vervanger van Timber wel een groot risico.
Ik heb maar 1 actie van hem gezien, tenminste eentje die ik me kan herinneren, snel is hij wel.quote:Op woensdag 5 juli 2023 08:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook wel beter dan Rensch of Sanchez, al is dat ook niet zo'n opgave. Redelijk multifunctioneel.
Betaalbaar valt ook wat tegen gok ik.quote:Op woensdag 5 juli 2023 08:27 schreef Scorpie het volgende:
Eerst dacht ik “St Juste wat moeten we daar nou mee, kan toch nooit wat zijn” maar ik begrijp de redenatie wel; 26, Nederlands, ervaren, redelijk technisch en kan wel met wat ruimte in de rug spelen, en “betaalbaar”.
Heb ik liever de nieuwe Ramos of De Ligt? Jazeker. Maar denk dat wij allen de nieuwe realiteit moeten inzien; na het tijdperk Sar/Overmars/Ten Hag is subtop Europa ons plafond geworden en moeten we in deze vijver vissen voor versterkingen.
Pakte hij niet rood tegen ons na 1 minuut spelen ofzo.quote:Op woensdag 5 juli 2023 08:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 actie van hem gezien, tenminste eentje die ik me kan herinneren, snel is hij wel.
Zo ongeveer ja.quote:Op woensdag 5 juli 2023 08:51 schreef manny het volgende:
[..]
Pakte hij niet rood tegen ons na 1 minuut spelen ofzo.
Terecht rood wel.quote:
Ging vorig jaar voor 10 miljoen naar Sporting en heeft nog een contract voor drie jaar, lijkt me niet dat die voor een paar miljoen weg mag indd.quote:
Al die Nederlandse trainers die vanuit het buitenland dit soort aankopen halen graven hun eigen graf.quote:
Het is ook maar een gerucht hè, er komt weinig door bij Sven en dit is nou niet een bron die we heel erg serieus moeten nemen.quote:Op woensdag 5 juli 2023 09:36 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ging vorig jaar voor 10 miljoen naar Sporting en heeft nog een contract voor drie jaar, lijkt me niet dat die voor een paar miljoen weg mag indd.
Bijlow naar Man U vind ik ook wel een vreemde move ja. Je zou zeggen dat er wel 20 Bijlows in de wereld rondlopen qua niveau.quote:Op woensdag 5 juli 2023 09:59 schreef Houniet het volgende:
[..]
Al die Nederlandse trainers die vanuit het buitenland dit soort aankopen halen graven hun eigen graf.
Ten Hag wil Onana, Bijlow is een alternatief en op zich begrijp ik nog wel dat je daar uitkomt als je een keeper wil die goed is in de voortzetting, al heb ik geen lijstje van keepers die daar ook goed in zijn.quote:Op woensdag 5 juli 2023 10:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Bijlow naar Man U vind ik ook wel een vreemde move ja. Je zou zeggen dat er wel 20 Bijlows in de wereld rondlopen qua niveau.
quote:Onthulling van het Eeuwige Bedrog: User Caland - De Geheime Ajax-Verrader
In de schaduwrijke wereld van het voetbal zijn er altijd intriges en geheimen die wachten om onthuld te worden. Vandaag brengen we jullie een schokkende onthulling die de fundamenten van het voetbaldom zal doen schudden. Vergeet het Verraad van Judas, dit is het Verraad van User Caland! Het is aan ons om de gordijnen weg te trekken en de waarheid te onthullen: User Caland is geen Feyenoord-fan, maar een sluwe Ajax-supporter in vermomming.
Laten we teruggaan naar de vermeende 'liefde' van User Caland voor Feyenoord. Jarenlang heeft hij zich voorgedaan als een trouwe aanhanger van de Rotterdamse club, juichend bij elke overwinning en treurend bij elke nederlaag. Maar achter die ogenschijnlijk hartstochtelijke loyaliteit gaat een duister geheim schuil.
Het begon allemaal met kleine aanwijzingen, subtiele hints die wezen op de ware kleuren van User Caland. Terwijl hij openlijk beweerde dat hij uitkijkt naar de Klassieker tussen Feyenoord en Ajax, merkten we een vreemde vonk van vreugde op in zijn ogen wanneer Ajax het doelwit was van een vernederende nederlaag. Het leek wel alsof hij stiekem genoot van de tegenslagen van zijn vermeende 'aartsvijand'. Maar wees gewaarschuwd, dit was slechts het topje van de ijsberg.
Diepgravend onderzoek onthulde dat User Caland een duistere geschiedenis heeft met de Amsterdamse club. Zijn kamer blijkt vol te hangen met Ajax-posters, terwijl zijn Feyenoord-souvenirs angstvallig verborgen worden gehouden onder zijn bed. En dat is nog niet alles. In zijn sociale media-accounts worden er talloze likes en reacties gevonden op Ajax-gerelateerde berichten, terwijl zijn 'steun' voor Feyenoord enkel bestaat uit een sporadische, emotieloze tweet.
Maar hoe kan iemand zo'n meesterwerk van bedrog uitvoeren? We spraken met een psycholoog, die ons uitlegde dat User Caland een expert is in het creëren van een dubbelleven. Door het consistent dragen van een Feyenoord-shirt en het bezoeken van de Kuip, weet hij de schijn op te houden en de verdenking van zijn ware aard af te leiden. Het is een meesterlijk spel van bedrog dat slechts weinigen zouden kunnen volbrengen.
Nu de waarheid aan het licht komt, rest ons de vraag: waarom? Waarom zou iemand zich voordoen als een fan van een rivaal? Het antwoord is even simpel als schokkend: User Caland houdt van chaos. Hij vindt het heerlijk om rivaliteit en verdeeldheid aan te wakkeren, om te genieten van de verwoede discussies en ruzies tussen supporters. Voor hem is het voetbal niet slechts een spel, maar een bron van vermaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |